- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice jonas, volgende keer die sandalenmongool ff kicken, zo opgelost!
+1
Je gaat echt ****ing lekker bro.
Ben benieuwd naar je fysiek, hoe'st daar mee? Post eens een foto?![]()
. Mrjah foto's trekken midden de gym is ook maar raar
. Moet echt oefenen op mijn poses. Lats zijn bv nog redelijk goed maar ik kan ze echt niet goed laten uitkomen
.
)
. Voelde wel dat de kracht wat ontbrak vandaag dus dat dan proberen compenseren met een extra oefening en toch proberen een goed volume te hanteren. Jammer van de mindere deadlift , mrgoed heb al 2 weken op rij PR dus ik mag niet klagen
. Morgen genieten van een goede rustdag en dan hopelijk knallen op bench donderdag
.
.idd, volgende keer gewoon ff vragen of ie ergens anders wil gaan bellen. zo niet dan moet je hemmaar ff helpen he![]()
die gewichten zijn echt niet meer normaal kerel...
zie je er niet ongelooflijk buf uit?
of heb je powerlifting ambities?
Deadlift :
Kort maar krachtig zeg maar, en weer al die commentaar op DL , geen mens die dus gelooft dat het goed is voor de rug. En veel te zwaar etc.. Tot je plots scheef loopt en al die zeik. Ze mogen de naam veranderen in : Anti-deadlift gym gvd.
- 5*100
- 5*130
- 3*150
- 1*160
Dan moet je eens vragen of zij die 160 kunnen trekken. En nadat ze "ik zou dat zoiezo niet doen das echt slecht voor me rug joh" eruit wenen moet je direct zeggen, liefst nog in het midden van je zin en zeker overdreven luid:
"WIE HEEFT DAN DE STERKSTE RUG".
Een rug is gemaakt om dingen op te heffen, onder de voorwaarde dat je hem in zijn neutrale positie houdt.
OT: Je gaat echt goed man. Ook altijd zo'n lange trainingen maar het doet precies wel goed voor je. Je praat ook met veel liefde voor de sport, nice.
. Deadlift is imo de meest essentiele oefening die er maar bestaat. Dingen van de grond trekken , de basis van onze sport
.
. Dan mag ik al eens een beetje 'zot' doen
.
. idd, en dan nog 4 pr's. lekker bezig

Erg sterk, en dan nog zo een volume
Kheb er bij de deadlift nog nooit negatieve commentaar gehad
Kben trouwens diene gast met de pot magnesium die failde op de squat![]()
. Welkom
. Ik toch wel af en toe. Nu het valt mee hoor , denk al een stuk of 2keer ondertussen en gisteren ook iemand die d8 dat het niet goed was , heb het dan een beetje uitgelegd en hij geloofde het dan toch wel :').
. Squats gaan btw al iets beter 
en dat allemaal in één training
verrot zwaar man
die db shoulders press - pfffffffffff
knap

Lekkere lange workout en met PR's; Goed gedaan en die lengte daar houd ik wel van.![]()
.
. Kga straks nog eens een poging doen om jouw trainingen te ontcijferen
.Hehe ook op dit forum. Welkom
. Ik toch wel af en toe. Nu het valt mee hoor , denk al een stuk of 2keer ondertussen en gisteren ook iemand die d8 dat het niet goed was , heb het dan een beetje uitgelegd en hij geloofde het dan toch wel :').
En die fail was toch niet erg , je zit altijd serieus diep. Squats gaan btw al iets beter
![]()

Ik doe geen moeite meer om aan meeste iets uit te leggen, ze luisteren toch niet en maar goed ook, dan is squatrack meestal wel vrij
Ik fail wel af en toe een keer aangezien ik progressive loading toepas en ik altijd men reps probeer te halen.
Mooi dat de squats al beter gaan, denk trouwens dat er nog veel progressie in zit aangezien ge die nog niet zo lang doet.![]()
. Hehe idd
, de meesten weten waarschijnlijk niet eens dat het een squatrek is
.
. Het begint beter en beter te gaan, doe hem nu minimum 2x per week. Soms heb ik er echt zin in maar soms doe ik het ook omdat het gewoon moet
.
. Er wordt aan gewerkt , morgen beginnen met bench en daarna squat doen
. En dan de rest van de oefeningen. En kheb zaterdag tijd dus ik ga wss 3x benen doen deze week ( 2x squat en zaterdag oefening of 5
)