Fitness Seller

Bea's log , reloaded

idd, volgende keer gewoon ff vragen of ie ergens anders wil gaan bellen. zo niet dan moet je hemmaar ff helpen he :p

die gewichten zijn echt niet meer normaal kerel...

zie je er niet ongelooflijk buf uit?
of heb je powerlifting ambities?

• Topic Starter Topic Starter
t*ring wat een flinke training weer, lekkerr :D

Hehe thx kerel :D

Nice jonas, volgende keer die sandalenmongool ff kicken, zo opgelost!

Die sandalenmongool heeft mijn agressie wel een goede boost gegeven. Twas dan nog een marokaan ook , niet dat ik iets heb tegen marokanen , mjah eigenlijk een beetje wel maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

Kerel zat echt een kwartier te bellen gewoon , om gek van te komen. En dan ging die nog eens achter twee schijfjes van 5 en drukte hij 2*40 '-.-. Achjah die zien we toch niet rap terug.

+1

Je gaat echt ****ing lekker bro.
Ben benieuwd naar je fysiek, hoe'st daar mee? Post eens een foto? :D

Heb onlangs nog foto's gepost in het ''post je foto's'' gedeelte. Maar ik moet echt leren oefenen op mijn poses. In de gym vind ik het er altijd wel goed uitzien , maar dan sta je ook opgepomd etc.. + er is daar 1 licht waar je echt lekker veel definitie ziet :D. Mrjah foto's trekken midden de gym is ook maar raar :(. Moet echt oefenen op mijn poses. Lats zijn bv nog redelijk goed maar ik kan ze echt niet goed laten uitkomen :(.

Nuja genoeg daarover , training van vandaag , rug en biceps. Even over dl : ik had wat pijn in de linkerkant van mijn onderrug ( waarschijnlijk door te werken op de markt) dus heb het daardoor stuk rustiger gedaan dan ik van plan was.

RUG :

Pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 5*BW+10kg
  • 7*BW
  • 3*BW ( helemaal op het einde , tussen biceps cable curl door :o)

Deadlift :

• 5*100
  • 5*130
  • 3*150
  • 1*160
Kort maar krachtig zeg maar, en weer al die commentaar op DL , geen mens die dus gelooft dat het goed is voor de rug. En veel te zwaar etc.. Tot je plots scheef loopt en al die zeik. Ze mogen de naam veranderen in : Anti-deadlift gym gvd.

Seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 8*90
  • 5*100 PR
  • 3*110 PR
Eens goed zwaar gegaan met een maat , techniek minderde wel een beetje naar het einde maar heb het iig toch goed gevoelt in die lats.

Onderhandse lat pulldown ( redelijk smalle grip toch) :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80 PR
  • 5*90
Singe hand db row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*38
  • 8*42
BOR :

• 10*50
  • 9*70
  • 6*90 PR
BICEPS :

1st begonnen met z'on curlbar :

• 10*40
Maar vond het te k*t voor mijn polsen :o

BB curl :

• 9*42
  • 7*42
  • 9*42
Hammer curls :

• 10*15
  • 10*18
  • 9*22
Wrist(db) curls :

• 15*15
  • 15*20
Lateral cable curls :

• 15*20
  • 8*30

Comment : Was de hele dag moe , maar zoals altijd stijgt mijn energieniveau een groot stuk als ik de gym zie :o. Voelde wel dat de kracht wat ontbrak vandaag dus dat dan proberen compenseren met een extra oefening en toch proberen een goed volume te hanteren. Jammer van de mindere deadlift , mrgoed heb al 2 weken op rij PR dus ik mag niet klagen :D. Morgen genieten van een goede rustdag en dan hopelijk knallen op bench donderdag :).

Reden van het moe zijn : opdracht voor school niet gemaakt , we mochten niet binnen = 6u op een kot zitten chillen :p.

GRtzzzz

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

idd, volgende keer gewoon ff vragen of ie ergens anders wil gaan bellen. zo niet dan moet je hemmaar ff helpen he :p

Njah de volgende keer wacht ik iig niet meer en vraag ik het hem idd. Heb me nog net kunnen inhouden :').

die gewichten zijn echt niet meer normaal kerel...

zie je er niet ongelooflijk buf uit?
of heb je powerlifting ambities?

Mwah , laten we zeggen dat ik kwaliteitsmassa heb :'). Stats zijn 85kg bij 1.85 en 11% , daar lieg ik niet over. En de gewichten zijn ook altijd echt. Maar iig zo indrukwekkend is het nog neit , squat loopt zowieso achter , DL moet ook nog een stuk beter.

Ik zit een beetje tussen de twee in. Ik wil een fysiek waar serieus wat kracht achter zit , wat je mss niet meteen zou denken. Maar ik wil wel nog altijd een bodybuilderwaardig fysiek ook , en geen echte strongman met een te hoog bf% ( uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk )/

Deadlift :

• 5*100
  • 5*130
  • 3*150
  • 1*160
Kort maar krachtig zeg maar, en weer al die commentaar op DL , geen mens die dus gelooft dat het goed is voor de rug. En veel te zwaar etc.. Tot je plots scheef loopt en al die zeik. Ze mogen de naam veranderen in : Anti-deadlift gym gvd.

Dan moet je eens vragen of zij die 160 kunnen trekken. En nadat ze "ik zou dat zoiezo niet doen das echt slecht voor me rug joh" eruit wenen moet je direct zeggen, liefst nog in het midden van je zin en zeker overdreven luid:
"WIE HEEFT DAN DE STERKSTE RUG".

Een rug is gemaakt om dingen op te heffen, onder de voorwaarde dat je hem in zijn neutrale positie houdt.

OT: Je gaat echt goed man. Ook altijd zo'n lange trainingen maar het doet precies wel goed voor je. Je praat ook met veel liefde voor de sport, nice.

Dan moet je eens vragen of zij die 160 kunnen trekken. En nadat ze "ik zou dat zoiezo niet doen das echt slecht voor me rug joh" eruit wenen moet je direct zeggen, liefst nog in het midden van je zin en zeker overdreven luid:
"WIE HEEFT DAN DE STERKSTE RUG".

Een rug is gemaakt om dingen op te heffen, onder de voorwaarde dat je hem in zijn neutrale positie houdt.

OT: Je gaat echt goed man. Ook altijd zo'n lange trainingen maar het doet precies wel goed voor je. Je praat ook met veel liefde voor de sport, nice.

Klop erop :). Deadlift is imo de meest essentiele oefening die er maar bestaat. Dingen van de grond trekken , de basis van onze sport :D.

Ja dat van lange trainingen klopt wel een beetje. Maar je moet rekenen dat ik wel maar 4x pw train dus 3 dagen rust :). Dan mag ik al eens een beetje 'zot' doen :D.

Ik heb veel liefde voor de sport , doe echt niets liever. Vind het alleen jammer dat het een sport is die door de buitenwereld niet zo erg geapprecieerd wordt :(.

thx man!

Brute weights!

Teering wat een hoop oefeningen voor rug :eek:

t*ring wat een gewichten :|

Erg sterk, en dan nog zo een volume :eek:

Kheb er bij de deadlift nog nooit negatieve commentaar gehad

Kben trouwens diene gast met de pot magnesium die failde op de squat :p

idd, en dan nog 4 pr's. lekker bezig

Teering wat een hoop oefeningen voor rug :eek:

1tje extra omdat DL niet zo lekker ging :(

Thx guys :D

Erg sterk, en dan nog zo een volume :eek:

Kheb er bij de deadlift nog nooit negatieve commentaar gehad

Kben trouwens diene gast met de pot magnesium die failde op de squat :p

Hehe ook op dit forum :D. Welkom :). Ik toch wel af en toe. Nu het valt mee hoor , denk al een stuk of 2keer ondertussen en gisteren ook iemand die d8 dat het niet goed was , heb het dan een beetje uitgelegd en hij geloofde het dan toch wel :').

En die fail was toch niet erg , je zit altijd serieus diep :). Squats gaan btw al iets beter :o

Laatst bewerkt door een moderator:
en dat allemaal in één training
verrot zwaar man
die db shoulders press - pfffffffffff
knap

Lekkere lange workout en met PR's; Goed gedaan en die lengte daar houd ik wel van.:)

en dat allemaal in één training
verrot zwaar man
die db shoulders press - pfffffffffff
knap

Thx kerel :D

Lekkere lange workout en met PR's; Goed gedaan en die lengte daar houd ik wel van.:)

Misschien moet ik wat minder enter's gebruiken dan lijkt het korter :o.

Bedoel je de lengte van trainingen of mijn lengte ? Hehe thx dumba :D. Kga straks nog eens een poging doen om jouw trainingen te ontcijferen :).

Vandaag dus rustdagje buiten het lopen dan.

Hehe ook op dit forum :D. Welkom :). Ik toch wel af en toe. Nu het valt mee hoor , denk al een stuk of 2keer ondertussen en gisteren ook iemand die d8 dat het niet goed was , heb het dan een beetje uitgelegd en hij geloofde het dan toch wel :').

En die fail was toch niet erg , je zit altijd serieus diep :). Squats gaan btw al iets beter :o

Ik doe geen moeite meer om aan meeste iets uit te leggen, ze luisteren toch niet en maar goed ook, dan is squatrack meestal wel vrij :p

Ik fail wel af en toe een keer aangezien ik progressive loading toepas en ik altijd men reps probeer te halen.

Mooi dat de squats al beter gaan, denk trouwens dat er nog veel progressie in zit aangezien ge die nog niet zo lang doet. ;)

Ik doe geen moeite meer om aan meeste iets uit te leggen, ze luisteren toch niet en maar goed ook, dan is squatrack meestal wel vrij :p

Ik fail wel af en toe een keer aangezien ik progressive loading toepas en ik altijd men reps probeer te halen.

Mooi dat de squats al beter gaan, denk trouwens dat er nog veel progressie in zit aangezien ge die nog niet zo lang doet. ;)

Ik heb het al aan vrienden proberen uit te leggen mrjah, die doen het toch niet :(. Hehe idd :D , de meesten weten waarschijnlijk niet eens dat het een squatrek is :).

Logisch ik fail ook af en toe , je moet de grenzen aftasten :D. Het begint beter en beter te gaan, doe hem nu minimum 2x per week. Soms heb ik er echt zin in maar soms doe ik het ook omdat het gewoon moet :o.

Lekkere squatzz Bea, komt goed :)

Lekkere squatzz Bea, komt goed :)

Thx maatje :D. Er wordt aan gewerkt , morgen beginnen met bench en daarna squat doen :). En dan de rest van de oefeningen. En kheb zaterdag tijd dus ik ga wss 3x benen doen deze week ( 2x squat en zaterdag oefening of 5 :D)

Lekkere Deadlift bro! 160 was zeker easy? :p

netjes bro
wie niet deadlift zal nooit groot worden :p

wat voor figuren geven dan die commentaar?

Terug
Naar boven