XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere Deadlift bro! 160 was zeker easy? :p

Hij ging redelijk goed :), alles tot aan de 150 gaat meestal easy en vanaf 150 begint het echte werk. Nuja gewoon jammer van die pijn in de onderrug , voel hem nu ook weer maar het is toch andere pijn, positiever zeg maar.

Is toch gewoon van op de markt te werken , kippen aan het spit , niet te onderschatten :'). Sleuren en trekken aan die spitten , spillen met kippen erop dragen, lastig voor de polsen en onderarmen :D. Ik doe het graag , niet normaal maar mijn rug doet nooit zoveel pijn als op zondag ;). Normaal is het om de 2weken maar nu is het ff 3 weken na elkaar.

netjes bro
wie niet deadlift zal nooit groot worden :p

wat voor figuren geven dan die commentaar?

De 1ste x dat ik commentaar had was toen ik 120lifte. Van een kerel die ik echt niet kan zien , vriend van iemand die daar werkt en daardoor voelt hij zich blijkbaar baas ???. Mislukte bb'er zeg maar, te hoof bf , geen kracht.

En de vorige keer van een gast die anders wel nog goed traint , alleen nooit benen en dus ook nooit deadlift. Gebruind type , toch een redelijk goed fysiek, alleen zie je wel dat hij geen onderrug traint en hij slaat soms eens paar weken over. Ook niet echt een pro. Van de zwaarste mannen heb ik het gelukkig nog niet gehoord :).

Er loopt echt een kerel rond bij ons , UB = prachtig fysiek. LB, traint hij volgens mij niet. Altijd een witte lange broek aan. Das echt zonde man ( wel AAS) maargoed hij heeft toch een super fysiek , zijn voeding zit goed etc , alleen geen benen...

Vandaag BORST , SCHOUDERS , TRICEPS und SQUAT

Nadrukl op borst :

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100(kon zeker 5 , beetje energie sparen)
  • 2*110 PRR
Ik heb wat ik moest hebben :D

Cable crossovers :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50 PR
  • 15*30
Machine fly's :

• 15*35
  • 10*60
  • 10*80
  • 8*105 ( eindeljik weer op nivea :P)

SQUAT :

• 10*35
  • 10*60
  • 8*80
  • 4*100
Niet goed imo , de 100 voelde loodzwaar, zaterdag extra benentraining!

SCHOUDERS :

Standing MP :

• 10*30
  • 9*40
  • 8*50
  • 5*60
  • 3*70 ( normaal gezien PR , maar heb lichte legdrive gebruikt , imo echt niet veel , nuja als ik de volgende keer met schouders begin is het zowieso PR :D )
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 8*14 PR
  • 6*15 PR
  • 10*8
Simpelweg PR omdat ik ze eens op kracht wou testen en zien hoe dat aanvoelt morgen :')

Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*11
  • 10*13
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 5*40
Single handed triceps cable pulldown :

• 10*22.5
  • 5*30
Dips :

• 9*BW
  • 4*BW+9kg
Ik suck gewoon @dips , volgens mij zit mijn borstbeen verkeerd fso :o

Voeding :

7:00 : All brain fibre cornflakes + koffie + 300ml melk
10:00 : 3 granny koeken + 600ml chocomelk
12:30 : Kleine pitta met kip , groentjes en looksaus + redbull
13:30 : 400ml chocomelk
15:00 : 3boterhammen met 100gram kippewit en 2 beschuiten met choco
16:30 : 300ml chocomelk
Trainen : 0.5l aquarius
20:00 : 300ml chocomelk + 100gram pasta + 100gram hesp ( en beetje mayonaise)
22:00 1l melk ( straks dus )

Zo weten jullie ook eens wat ik eet op een dag :D, hier verwacht ik niet veel goede comments op :roflol:

Comment :

Ik wou nog eens PR bij bench en het is me gelukt , voor de rest ging het ook erg goed , behalve squat. Lekker getrained , was compleet moe na de training maar op de fiets vond ik weer energie dus dan maar lekker naar huis gesprint :cool:. Heb nu al zin in rug morgen en dan dit weekend maar eens wat voor school beginnen werken :(.

Laterzz

Wat een training weeral! PR op bench en MP (ja, ik reken hem er toch bij ;) ) in één training... Kan niet veel beter é :D Mja je voeding kan beter maar het werkt blijkbaar wel voor jou, dusja :D Alleen maar lof voor je training van vandaag :p

Lekker gebencht kerel! 2x 110 dat is 1rm zeker 117.5kg teminste dat was het bij mij!
Ga je binnenkort nog voor je 1rm of hou je daar niet zo van?

Wat een training weeral! PR op bench en MP (ja, ik reken hem er toch bij ;) ) in één training... Kan niet veel beter é :D Mja je voeding kan beter maar het werkt blijkbaar wel voor jou, dusja :D Alleen maar lof voor je training van vandaag :p

Ik reken hem er nog niet bij :o. De 3rde was met een beetje legdrive en voor PR's moeten we streng zijn :D.

Thx kerel , vandaag moest ik hem echt pakken op bench anders was het gewoon niet geslaagd :').

Mijn gains komen uit melk en chocomelk :'). Melk werkt wel al altijd goed bij mij. Maar het moet beter i kno.

Lekker gebencht kerel! 2x 110 dat is 1rm zeker 117.5kg teminste dat was het bij mij!
Ga je binnenkort nog voor je 1rm of hou je daar niet zo van?

Hou daar zeker wel van maar 117.5 zal iets teveel zijn , de 2*110 was al heavy. Misschien dat 1*115 net lukt maar dat ze ten koste van de techniek gaan. Nog even proberen reppen op de 100 en 105 en dan nog maar eens een gooi doen :D

Zo is dat ik zeg je wel dat toen ik 2x 110kg drukte de 117.5 ook drukte!
Maar dat is bij iedereen verschillend de 1 is beter in reps maken de ander weer wat beter in zijn 1rm poging!
Gaat lekker hier!

sterke BP, proficiat met je PR!

en ja je voeding, weet je zelf wel :p

Zo is dat ik zeg je wel dat toen ik 2x 110kg drukte de 117.5 ook drukte!
Maar dat is bij iedereen verschillend de 1 is beter in reps maken de ander weer wat beter in zijn 1rm poging!
Gaat lekker hier!

Ik ga het zowieso nog proberen als ik een goed dagje heb :D. Nu gewoon dit niveau proberen aanhouden. Drukt 1x110 maand geleden ook maar daarna kon ik het 2weken niet meer en nu lukt het plots weer wel. Een lichaam zit soms raar in elkaar :o

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

sterke BP, proficiat met je PR!

en ja je voeding, weet je zelf wel :p

Thx :D.

Ik heb wel speciaal pitta met kip genomen :o.

Tmoet idd beter , als ik op kot zit volgend jaar wordt het super :D. Moet maar weer eens boterhammen met kippewit smeren :(.

Shitload aan oefeningen, dikke pr's wat wil je nog meer?
Zeker goed bezig Jonas!

mooie pr op de bench bro!!!

ook veel oefeningen die je doet;)
ik merk dat je niet gelooft in overkill:D

kben waarschijnlijk ook van plan om naar een oxygen te gaan... Wil je eens naar mijn nieuwe schema kijken als alle oefeningen daar mogelijk zijn :D? Tips of kritiek zijn natuurlijk ook altijd welgekomen ;)

Shitload aan oefeningen, dikke pr's wat wil je nog meer?
Zeker goed bezig Jonas!

Thx mate :D

mooie pr op de bench bro!!!

ook veel oefeningen die je doet;)
ik merk dat je niet gelooft in overkill:D

Niet echt , alhoewel ik na morgen waarschijnlijk eens een weekje deload ga pakken.

kben waarschijnlijk ook van plan om naar een oxygen te gaan... Wil je eens naar mijn nieuwe schema kijken als alle oefeningen daar mogelijk zijn :D? Tips of kritiek zijn natuurlijk ook altijd welgekomen ;)

Nice man :D, ja ik zal straks ff kijken , ben je al eens gaan proberen btw?

Training van vandaag : RUG en BICEPS

RUG :

Pull ups :

• 15*BW
  • 10*BW
  • 8*BW ( wijdste grip)
  • 6*BW+10kg PR
  • 5*BW+15kg PR
  • 3*BW+20kg
  • 10*BW
  • 6*BW (wijdste grip)
  • 9*BW( small grip , hoort bij biceps imo )

BOR :

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*100
Nice :D

Lat pulldown , onderhands :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 3*100

Single arm DB row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*34
  • 10*38
  • 10*42 PR

seated cable row :

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
Gewoon nog even goed op de uitvoering letten en lats goed aanspannen.

BICEPS :

BB curl :

• 15*22
  • 9*42
  • 9*42
  • 8*42
Dan nog beetje vanalles , vond niet echt een goede oefeningen nog voor biceps , beetje dingen geprobeerd , uiteindelijk waar de small grip pull ups nog het best samen met wat cable curls :).

Comment : Optrekken ging weer super , BOR was ook in orde. Was na rug wel moe en de zin in biceps was er imo niet echt meer , maar voelde ze al serieus door de rugtraining.

Ook nogal lang staan praten met MJP hier op het forum, die komt niet veel en het is imo wel eens leuk om te praten met iemand die veel van krachttraining afweet.

Hij heeft me nog wat techniek op cleans etc proberen bijbrengen , maar het wil niet goed lukken :(.

Morgen proberen zwaar te squatten en dan denk ik een weekje deload. Heb serieuze trainingsweek achter de rug en ik voel toch dat het best zou zijn om het even een weekje te rusten , en in die week weer mijn lopen goed oppakken :).

Vraagje over deload : is dat een hele week niet trainen? Of gewoon 1 onderhoudende training? Wat doen jullie...

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Net bericht van wat maten om te gaan pokeren , dacht van eens chill naar tv te kijken maar pokeren is ook leuk :D. Eerst eens naar het schema van rah rah man kijken :)

Vandaag zoals belooft een extra beentraining :D

Was wel leuk op zaterdag , veel bekend volk in de gym :).

BENEN :

Squat :

(full squats)

• 15*20
  • 10*40
  • 10*60
  • 8*80 PR
  • 5*100
  • 3*110
  • 0*120 FAIL
Ik kreeg het commentaar dat ik te diep ging , wat natuurlijk niet kan :) , squats zijn dus diep genoeg.

Dacht toch dat de 120 erin zat , het ging lekker mrjah geraakte niet meer uit het diepste punt :(.

Legpress :

• 8*100
  • 8*140
  • 5*180
  • 5*210
  • 5*230 PR
Leg curl :

• 10*40
  • 8*70
  • 4*100
Voelde niet zo goed , dus dan maar eens stiffed legged dl geprobeerd.

Stiff legged deadlift :

• 10*60
  • 8*90
Volgens mij deed ik hem verkeerd , voelde het wel in de hamstrings , ben gewoon afgegaan op de naam. Ga er nu eens wat filmpjes van bekijken :D.

en nog een beetje buikspieren :).

Comment : Squat blijft toch verbeteren , voelde dat het wel goed zat vandaag , ook van een kerel front squat geleerd dus die gaan we ook eens toepassen.

Natuurlijk weer calves vergeten , echt stom , viel me te binnen op de fiets :(.

Nu dus een weekje deload , niet trainen. Of een halve week :P, het gaat iig zwaar kriebelen. Wel veel cardio doen deze week en misschien enkel benen trainen? Of is dat dan geen deload :o

Ik doe Wendler en daar deload je elke maand. Je gaat nog altijd trainen, maar je doet dan alles maximum 60%. Dus je bench is 100, dus dan doe je nu 3*5 60kg. Je kan dan uiteraard heel makkelijk nog 10-15reps doen ofzo, maar dat doe je dan niet.

Op deze manier ga je toch nog naar de gym en 'onderhoud' je dus wat. Ik zou 3 of 2keer gaan en alles licht doen. Deload is heel goed, maar een week thuiszitten(wat ook mag), dat vindt niemand leuk.

Ik doe Wendler en daar deload je elke maand. Je gaat nog altijd trainen, maar je doet dan alles maximum 60%. Dus je bench is 100, dus dan doe je nu 3*5 60kg. Je kan dan uiteraard heel makkelijk nog 10-15reps doen ofzo, maar dat doe je dan niet.

Op deze manier ga je toch nog naar de gym en 'onderhoud' je dus wat. Ik zou 3 of 2keer gaan en alles licht doen. Deload is heel goed, maar een week thuiszitten(wat ook mag), dat vindt niemand leuk.

Ja ik dacht ook aan zoiets. Een heel erg lichte full body training zeg maar :') , 2 a 3 in de week.

Je gaat natuurlijk niet dood van 1 week niet trainen , zou wel gewoon wat meer cardio doen maar weet gewoon niet of dat echt optimaal is. Ik denk ook van gewoon erg licht te onderhouden.

Ik zou de cardio gwn hetzelfde houden als je nu doet. Je doet sowieso al veel cardio dus je moet niet overdrijven he. Ik denk ook dat het beter is om niet te veel cardio in je deload week te doen, wat rusten kan echt wonderen doen.

Maar jij beslist, als je er zin in hebt dan doe je het gwn he.

Nette wheel training Jonas! Squats zijn al dik OK!:thumbup:

Volume ligt ook weer lekker hoog, krijg je daar ook veel commentaar op? (ik dus wel:P)

Zijn er daar gasten van 14-15 jaar die ook goed trainen en hoe staan zij er dan voor? Ben wel eens benieuwd naar mijn leeftijdsgroep:rolleyes:..

Ik zou de cardio gwn hetzelfde houden als je nu doet. Je doet sowieso al veel cardio dus je moet niet overdrijven he. Ik denk ook dat het beter is om niet te veel cardio in je deload week te doen, wat rusten kan echt wonderen doen.

Maar jij beslist, als je er zin in hebt dan doe je het gwn he.

Cardio bestaat vooral uit naar het station fietsen en terug + wat beweging op school. Maar kheb niet veel les volgende week dus dat valt voor een groot deel weg. Gewoon 3x 2km gaan lopen en mijn tijd op de 2km wat verbeteren.

Ik zorg er dan wel voor dat ik wat extra eet :). Moet ergens mijn energie een beetje in kwijt , gewoon al eens een weekje erg rustig trainen zal voor mij al veel doen.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Nette wheel training Jonas! Squats zijn al dik OK!:thumbup:

Volume ligt ook weer lekker hoog, krijg je daar ook veel commentaar op? (ik dus wel:P)

Zijn er daar gasten van 14-15 jaar die ook goed trainen en hoe staan zij er dan voor? Ben wel eens benieuwd naar mijn leeftijdsgroep:rolleyes:..

Over dat hoog volume , ik heb net even dat warming up topic bekeken en iedereen zit daar op te warmen met hetgeen ik doe als werksets xD. Dus nu dacht ik , ik ga ook eens wat meer setjes doen :D. Voelde btw erg goed, kon iig beter pieken , maar de 120 was gewoon te hoog gegrepen.

Krijg daar niet veel commentaar op , toch niet in de gym. Je moet je spieren gewoon goed aanpakken. Maar kheb nu weer sinds september aan een hoog volume gedraait en mijn weekje deload gaat me volgens mij echt goed doen :D.

Je zou ze allemaal dwarfen bro :'). Denk niet dat er echt veel gastjes van 14-15jaar zijn bij ons. Zeker weten dat je in je leeftijdscategorie tot de top zou behoren :).

Ik moet qua kracht helaas altijd achter 1 kerel aanhuppelen xD. Bij combinatie van fysiek , kracht en leeftijd zou ik mss wel winnen :o. ( mrjah de competitie is niet zo hoog ook :P , de echte beesten zijn 30+ en bij onze leeftijdscategorie zitten er toch een paar goede. JMP is heeft bv ook nogal wat kracht , en ik denk zijn broer ook + dan nog ik , zandy ( 1m 78 , 94kg , 16%bf , beest ) en davy ( kerel traint veel borst en biceps , heeft zieke borst imo , alleen loopt rug wat achter en benen zijn nog slechter dan de mijne :D )

Laatst bewerkt:
Squat is toch al pak beter of vorige training, gaat de goede kant op!
Misschien in vervolg altijd squat als eerste doen.

Squat is toch al pak beter of vorige training, gaat de goede kant op!
Misschien in vervolg altijd squat als eerste doen.

Maakt idd duidelijk verschil of ik begin met squat of niet. Twas vandaag alleen benen dus ze moesten wel goed zijn :'). Squat doe ik idd best in het begin , anders lijdt de kracht er toch duidelijk onder.

Terug
Naar boven