- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Hij ging redelijk goed
, alles tot aan de 150 gaat meestal easy en vanaf 150 begint het echte werk. Nuja gewoon jammer van die pijn in de onderrug , voel hem nu ook weer maar het is toch andere pijn, positiever zeg maar.Is toch gewoon van op de markt te werken , kippen aan het spit , niet te onderschatten :'). Sleuren en trekken aan die spitten , spillen met kippen erop dragen, lastig voor de polsen en onderarmen
. Ik doe het graag , niet normaal maar mijn rug doet nooit zoveel pijn als op zondag
. Normaal is het om de 2weken maar nu is het ff 3 weken na elkaar.netjes bro
wie niet deadlift zal nooit groot worden
wat voor figuren geven dan die commentaar?
De 1ste x dat ik commentaar had was toen ik 120lifte. Van een kerel die ik echt niet kan zien , vriend van iemand die daar werkt en daardoor voelt hij zich blijkbaar baas
. Mislukte bb'er zeg maar, te hoof bf , geen kracht.En de vorige keer van een gast die anders wel nog goed traint , alleen nooit benen en dus ook nooit deadlift. Gebruind type , toch een redelijk goed fysiek, alleen zie je wel dat hij geen onderrug traint en hij slaat soms eens paar weken over. Ook niet echt een pro. Van de zwaarste mannen heb ik het gelukkig nog niet gehoord
.Er loopt echt een kerel rond bij ons , UB = prachtig fysiek. LB, traint hij volgens mij niet. Altijd een witte lange broek aan. Das echt zonde man ( wel AAS) maargoed hij heeft toch een super fysiek , zijn voeding zit goed etc , alleen geen benen...

)

. Heb nu al zin in rug morgen en dan dit weekend maar eens wat voor school beginnen werken
.
..