RUG EN BICEPS :
RUG :
Wide grip pull ups :
- 12*BW
- 10*BW
- 8*BW(wijdste greep)
- 5*BW+10kg
- 4*BW+15kg
- 3*BW+20kg
- 8*BW
- 4*BW(wijdste greep , wel erg hangend en striktà
BOR :
Small grip pulldown :
- 10*30
- 10*50
- 10*70
- 5*90
- 3*100
Sumo deadlift : (1ste x , loopt dus gelijk met conv deadlift , comment later

)
DB row :
- 10*20
- 10*26
- 10*32
- 10*38
- 6*44 PR
BICEPS :
Barbell curls :
Standing cable curls ( met 2 handen tegelijk , goeie oefening imo ) :
- 10*10 ( gewicht per hand)
- 10*15
- 10*20
- 10*25
Pompen xD
Small grip pull ups :
Comment : **** yea

, weer eens een deftig training , het lukt me gewoon niet goed om rust te nemen. Dat komt vanzelf wel, als ik meer moet leren en shit. Ik hou gewoon teveel van het beulen in de gym

. Voel wel een lichte borst/schouder - blessure opkomen, maar heb nu zowieso 2 dagen rust voor UB. Morgen hopelijk nog de legs aanpakken.
Sumo deadlift was super btw , vind het echt beter dan gewone deadlift. Voelt veel beter aan voor de rug. De techniek gaat me ook veel gemakkelijker af. Ook met grip etc geen probleem.
Wel 1 dikke

, deze week woensdag of dinsdag , weet het niet meer. Heb benen getrained dus twas dinsdag. Waren er 2 kerels , de enigen ongeveer buiten mij die deadliften. Jelle en nog een kleiner iemand. En zij gebruiken ook magnesium.
Kom ik vandaag ik de gym : zegt die aan de bar tegen mij : Ja ik moest je zeggen dat je geen magnesium meer mag gebruiken , wij moeten dat dan stofzuigen.

Nu de sumo deadlift ging me af zonder magnesium maar het is iig zoveel handiger en ik ben altijd zuinig en doe enkel mijn handen.
**** ze , ik gebruik het toch , desnoods dl ik altijd op vrijdagavond dan is er niet veel volk. Echt zo'n p*ssy gym soms. Jezus
Ik ga btw ook mijn voeding weer serieuzer aanpakken, gedaan met al de junk

, gewoon boterhammen smeren , maaltijden maken en meepakken naar school die zooi

. Moet dat echt weer serieuzer nemen. Ik stijg niet echt in vp% maar met een leuke clean bulk lukt het me toch beter om zuiverder spiermassa aan te zetten.
Ik ga nu in bad

, lekker chillen , heb er wel eens zin in.
<333
xxxjes