AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Maakt idd duidelijk verschil of ik begin met squat of niet. Twas vandaag alleen benen dus ze moesten wel goed zijn :'). Squat doe ik idd best in het begin , anders lijdt de kracht er toch duidelijk onder.

denk dat dat met elke oefening wel het geval is.

het is normaal dat je na 5 oefeningen ofzo al flink wat minder kunt;)

ik zou benen gewoon op 1 dag houden, misschien een kleine spiergroep erbij.
kan je toch wel het hardste gaan op de squats en heel je energie daaraan geven

tocj jammer van die fail maar ik ben er zeker van dat je die volgendekeer pakt!

• Topic Starter Topic Starter
denk dat dat met elke oefening wel het geval is.

het is normaal dat je na 5 oefeningen ofzo al flink wat minder kunt;)

Is idd logisch maar bij squat merk ik dat meer bij andere oefeningen. Zo wissel ik af , de ene keer start ik met schouders en de andere keer met borst. Doe ik schouders eerst dan gaat borst nog altijd redelijk goed. Omgekeerd ook. Ik merk het wel maar het valt goed mee.

Terwijl bij squat het verschil iets groter is :o

ik zou benen gewoon op 1 dag houden, misschien een kleine spiergroep erbij.
kan je toch wel het hardste gaan op de squats en heel je energie daaraan geven

Yup , maar benen zou ik dan ook 2x per week moeten nemen en dan komt het aantal trainingen op 6 per week te staan.... Dus soms moet ik ze gewoon bij UB pakken. Ik denk van woensdag altijd legs te doen en vrijdag dan train ik toch nog maar 5x per week.

Heb de rust nodig in het weekend :P

tocj jammer van die fail maar ik ben er zeker van dat je die volgendekeer pakt!

Thx Nico :D, meh was wel dik k*t maar ik pak hem zowieso nog :).

Naja mijn deload week... Man wat kriebelt het. Nu zoals faceman zei moet ik wel 2 a 3 onderhoudende trainingen doen. De vraag is alleen wanneer :'). Misschien dat ik vandaag nog ga , dunno. Imo zou ik deze week mijn benen wel eens goed kunnen aanpakken , het is vooral UB die wat minder aanvoelt. ( niet echt blessures , maar ik voel gewoon dan een weekje minder UB goed zou doen)

Voel mijn benen wel nog goed van zaterdag , vooral rond de knieën dan.

Ik hou jullie op de hoogte :'), als dr iemand strt om mee te gaan trainen ga ik wss wel , anders zal het morgen zijn :D

Laatst bewerkt door een moderator:
De deload training :

UB :

BORST :

Flat BP :

• 20*20*
  • 20*40*
  • 13*60*
  • 5*80*
  • 7*90
* = voeten op het bankje.

Cable crossovers :

• 15*20
  • 10*30
  • 10*40
SCHOUDERS :

DB press :

• 15*16
  • 13*18
  • 10*24
  • 5*28
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*10
  • 10*11
RUG :

Pull ups :

• 10*BW
  • 7*BW(wijdste grip)
  • 8*BW
  • 5*BW(wijdste grip)
Deadlift :

• 10*70
  • 10*100
  • 7*120
BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 7*80
TRICEPS :

Single handed triceps extension :

• 10*8
  • 10*12
CGBP :

• 10*40
  • 8*60
BICEPS :

Lateral cable curls :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*40
Machine curls :

• 15*20
  • 10*30
  • 10*40
Handenstand push ups :

• 3*3*BW

Comment : Gelukkig dat het een deload training was want anders ging het zowieso 1 van mijn slechtste trainingen ooit geweest zijn. Totaal geen fut , kracht ontbreek vandaag ook volldig. Koppijn etc weet niet wat het was , heb nog altijd niet echt fut :(.

Morgen gaan Frontsquaten :). Wel op normaal niveau , benen hoef ik eigenlijk niet echt te ontzien die spaar ik zowieso al teveel :o

Naja vroeg in mijn nest vanavond , want zo kan het niet verder :(

Schema voor deze week zal wss zijn :

Ma : UB(deload , 50-70%)
Di : LB(90-100%)
Woe : Rust
Do : LB (80%)
Vrij : UB ( 50-70%)
Za : rust
Zo : rust

3 rustdagen, 5 rustdagen voor UB en 5 voor LB :) En hopelijk ben ik dan na deze week weer fit om te knallen :D

Vandaag btw ook geen cardio. Morgen misschien, we'll see

pfff al die oefeningen achtereen, ik ben al buiten adem als ik nog maar lees. goe rusten nu en morgen klaar voor squats

pfff al die oefeningen achtereen, ik ben al buiten adem als ik nog maar lees. goe rusten nu en morgen klaar voor squats

Volledig UB he :'). Maar de intensiteit lag voor mij toch echt laag. Zit overal maar op 70% van mijn max. En volume is ook niet dat.

Uhu verheug me er al op :'). 1ste x front squaten , kerel in de gym heeft het me getoond. Gewoon goed slapen nu en dan morgen mijn voeding regelen zodat ik goed kan toppen tijdens het trainen , moet lukken :D

Ik dacht al ik zie niks rood staan wat is er met jou aan de hand :p
Succes met je ub deload dan!

LEGS!

Front squat :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*60
  • 5*70
  • 3*80
  • 0*80 Fail :o, zat te diep , de bar raakte het squatrek enjah heb ze er maar op laten liggen :D
  • 3*90
1ste x frontsquat , moet zeggen damn zware oefening , voelde het aan mijn vingers xD.

Stukje zwaarder dan gewone squat ook :').

Standing calve raises :

• 20*90
  • 20*100
  • 15*130
Full Squat :

• 10*50
  • 10*70
  • 5*90
  • 5*100

That's it :)

Comment : Front squat was zeker eens leuk voor de verandering. Daarna voelde de gewone squat verassen lichter. Ik ging maar op 80% trainen dus na de 5*100 maar gestopt en dan vrijdag nog eens de 110 , 115 en mss 120 doen.

Stuk meer energie dan gisteren :) , goed geslapen , goed gegeten :D.
Wel k*tweer, maar dankzij omstandigheden kon pa voeren :). Dus bijna geen cardio vandaag. Morgen maar weer eens lopen + halve dag school ( = 2u sport)

Donderdag lichte FB weer , UB voelt al weer wat fitter aan dus dat zit allemaal wel goed :)

Grtzzz

Erg sterke frontsquat in vergelijking met je normale squat!

Erg sterke frontsquat in vergelijking met je normale squat!

Ik had zelf ook zwakker verwacht , ik dacht 80kg op zijn max , maar het viel allemaal goed mee. Merk wel dat de druk meer op je binnenkant van de quadriceps zit. Was er tevreden mee :). Ga hem zeker nog een paar keer pakken.

Sterke Squat man :)!

Fronts zijn chill om te doen he ?! 3*90 nice.

Sterke Squat man :)!

Fronts zijn chill om te doen he ?! 3*90 nice.

Ze zijn leuk jah :) , alleen pijn aan de vingers :D. Grip en evenwicht is iig het moeilijkste. Maar het viel zeker goed mee voor de eerste keer!

Squats moeten sterk worden , nu zijn ze imo nog niet echt sterk :( ivm de rest.

Ze zijn leuk jah :) , alleen pijn aan de vingers :D. Grip en evenwicht is iig het moeilijkste. Maar het viel zeker goed mee voor de eerste keer!

Squats moeten sterk worden , nu zijn ze imo nog niet echt sterk :( ivm de rest.

Je doet zeker geen crossed grip ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die andere grip lukt me niet echt + vind ik maar k*t voor me polsen/vingers.

Je doet zeker geen crossed grip ?

http://stronglifts.com/wp-content/uploads/clean-cross-armed-grip.jpg

Die andere grip lukt me niet echt + vind ik maar k*t voor me polsen/vingers.

Heb ze beiden geprobeerd maar hij bleef bij de normale grip toch beter liggen.

Is nog een beetje experimenteren, ze gaan beiden hoor. Bij cross grip minder last van de vingers maar meer last van evenwicht , polsen valt bij mij erg goed mee die zijn soepel genoeg.

Heb ze beiden geprobeerd maar hij bleef bij de normale grip toch beter liggen.

Is nog een beetje experimenteren, ze gaan beiden hoor. Bij cross grip minder last van de vingers maar meer last van evenwicht , polsen valt bij mij erg goed mee die zijn soepel genoeg.

Dan moet je die doen, je moet niet hebben dat die BB opeens van je schouders afdondert, hoe grappig dat er ook zal uitzien! hehe

Dan moet je die doen, je moet niet hebben dat die BB opeens van je schouders afdondert, hoe grappig dat er ook zal uitzien! hehe

Hehe , ik moet wel zeggen dat het minder belachelijk is dan een fail op de normal squat. Bij normal squat moet je er echt onderuit kruipen bij front squat heeft niemand het gezien :D. Kan je rap doen alsof je traps aan het trainen bent fso :cool:

Vandaag weer borst/schouders/triceps getrained.

Alles redelijk op niveau , geen PR's , 1x110 gebencht en 4*36kg db press. Niet extreem goed zeg maar. Morgen ook weer normaal rug trainen en dan een goed rustweekend. Ik zie dan wel weer hoe ik me volgende week voel.

Voelde toch een verkeerd pijntje bij het benchen. Kan het begin zijn van een lichte blessure. Ik zou imo echt een goed stuk rust moeten nemen. Maar ik kan het gewoon niet laten van hard te trainen :').

RUG EN BICEPS :

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW
  • 8*BW(wijdste greep)
  • 5*BW+10kg
  • 4*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
  • 8*BW
  • 4*BW(wijdste greep , wel erg hangend en striktà

BOR :

• 10*40
  • 10*60
  • 6*80
  • 4*100
Small grip pulldown :

• 10*30
  • 10*50
  • 10*70
  • 5*90
  • 3*100
Sumo deadlift : (1ste x , loopt dus gelijk met conv deadlift , comment later :D )

• 5*100
  • 3*140
  • 1*160
  • 1*170
DB row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*38
  • 6*44 PR

BICEPS :

Barbell curls :

• 8*42
  • 7*42
  • 12*32
  • 10*32
Standing cable curls ( met 2 handen tegelijk , goeie oefening imo ) :

• 10*10 ( gewicht per hand)
  • 10*15
  • 10*20
  • 10*25
Pompen xD

Small grip pull ups :

• 8*BW

Comment : **** yea :P , weer eens een deftig training , het lukt me gewoon niet goed om rust te nemen. Dat komt vanzelf wel, als ik meer moet leren en shit. Ik hou gewoon teveel van het beulen in de gym:o. Voel wel een lichte borst/schouder - blessure opkomen, maar heb nu zowieso 2 dagen rust voor UB. Morgen hopelijk nog de legs aanpakken.

Sumo deadlift was super btw , vind het echt beter dan gewone deadlift. Voelt veel beter aan voor de rug. De techniek gaat me ook veel gemakkelijker af. Ook met grip etc geen probleem.

Wel 1 dikke :fuu:, deze week woensdag of dinsdag , weet het niet meer. Heb benen getrained dus twas dinsdag. Waren er 2 kerels , de enigen ongeveer buiten mij die deadliften. Jelle en nog een kleiner iemand. En zij gebruiken ook magnesium.

Kom ik vandaag ik de gym : zegt die aan de bar tegen mij : Ja ik moest je zeggen dat je geen magnesium meer mag gebruiken , wij moeten dat dan stofzuigen. :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Nu de sumo deadlift ging me af zonder magnesium maar het is iig zoveel handiger en ik ben altijd zuinig en doe enkel mijn handen.

**** ze , ik gebruik het toch , desnoods dl ik altijd op vrijdagavond dan is er niet veel volk. Echt zo'n p*ssy gym soms. Jezus

Ik ga btw ook mijn voeding weer serieuzer aanpakken, gedaan met al de junk :P , gewoon boterhammen smeren , maaltijden maken en meepakken naar school die zooi :D. Moet dat echt weer serieuzer nemen. Ik stijg niet echt in vp% maar met een leuke clean bulk lukt het me toch beter om zuiverder spiermassa aan te zetten.

Ik ga nu in bad :D, lekker chillen , heb er wel eens zin in.

<333

xxxjes

Terug
Naar boven