XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Heb ze beiden geprobeerd maar hij bleef bij de normale grip toch beter liggen.

Is nog een beetje experimenteren, ze gaan beiden hoor. Bij cross grip minder last van de vingers maar meer last van evenwicht , polsen valt bij mij erg goed mee die zijn soepel genoeg.

Huh? Hoe krijg jij last van je evenwicht dan? :p
Als je je reps snel en explosief uitvoert dan ben je echt in 3 seconde klaar en heb je nevernooit last van je evenwicht. Waar ik last van krijg bij crossgrip is dat ik me keelpijp dichtknijp, doordat de barbell er zo dicht op ligt, maar dat is zo voorbij aangezien ik me sets relatief snel doe.

• Topic Starter Topic Starter
Huh? Hoe krijg jij last van je evenwicht dan? :p
Als je je reps snel en explosief uitvoert dan ben je echt in 3 seconde klaar en heb je nevernooit last van je evenwicht. Waar ik last van krijg bij crossgrip is dat ik me keelpijp dichtknijp, doordat de barbell er zo dicht op ligt, maar dat is zo voorbij aangezien ik me sets relatief snel doe.

Ik denk omdat ik dan automatisch mijn handen dichter bij elkaar leg => minder evenwicht.

Het was de 1ste x he , dus gewoon iedere x rustig eruit halen , goed diep gaan en opnieuw :). Heb de dag erna wel wat pijn gehad aan mijn schouders , gewoon van het gewicht dat erop lag. Hardcoreee :D

Ik denk omdat ik dan automatisch mijn handen dichter bij elkaar leg => minder evenwicht.

Het was de 1ste x he , dus gewoon iedere x rustig eruit halen , goed diep gaan en opnieuw :). Heb de dag erna wel wat pijn gehad aan mijn schouders , gewoon van het gewicht dat erop lag. Hardcoreee :D

is normaal, zeker als je high bar doet.

het went;)

dat zou inderdaad zeer nice zijn ja:eek:

ik ga binnekort ook eens maxen op mijn squat, werd wel tijd;)

Ik zal het wel volgen in je logje :D

Btw nog een kleine anekdote : Bij de 1x160 sumo deadlift , ging ik bijna van mijn stokje :o; Ken je dat als je te snel rechtstaat? Wel datzelfde had ik bij die 160 , bij de 170 had ik het dan niet meer :D

Ik zal het wel volgen in je logje :D

Btw nog een kleine anekdote : Bij de 1x160 sumo deadlift , ging ik bijna van mijn stokje :o; Ken je dat als je te snel rechtstaat? Wel datzelfde had ik bij die 160 , bij de 170 had ik het dan niet meer :D

nog nooit sumo deadlift gedaan:D

en nog nooit van men stokje gegaan, of dicht bij gekomen...wel heel vaak kortademig etc;)

nog nooit sumo deadlift gedaan:D

en nog nooit van men stokje gegaan, of dicht bij gekomen...wel heel vaak kortademig etc;)

Moet je eens proberen , ik vond het echt super. Techniek is veel gemakkelijk dan bij normale DL. Maar ik denk dat het veel te maken heeft met je verhouding UB/LB.

Nuja niet echt van mijn stokje maar gewoon erg licht in het hoofd. Hetzelfde dat je soms kan hebben als je neerligt en te rap rechtspringt.

Teveel bloed naar mijn hoofd ofso idk :'), vond het wel grappig :p

Oh, als het je 1ste keer was kan ik het begrijpen, deed het de eerste 10 trainingen ook fout. :roflol:

Moet je eens proberen , ik vond het echt super. Techniek is veel gemakkelijk dan bij normale DL. Maar ik denk dat het veel te maken heeft met je verhouding UB/LB.

Nuja niet echt van mijn stokje maar gewoon erg licht in het hoofd. Hetzelfde dat je soms kan hebben als je neerligt en te rap rechtspringt.

Teveel bloed naar mijn hoofd ofso idk :'), vond het wel grappig :p

Had dat vroeger bij elk setje pendlay rows, en nu soms nog. Moest me altijd even vasthoude aan de cage, na 10 sec was het weg.

Had dat vroeger bij elk setje pendlay rows, en nu soms nog. Moest me altijd even vasthoude aan de cage, na 10 sec was het weg.

Yup , jij begrijpt wat het is :). Is op zich niet zo erg. Het zou natuurlijk minder zijn moest je na een zware lift echt van je stokje gaan. Iig als je je niet even vasthoudt aan iets ben je soms rap weg.

Heb dit ooit eens gehad , uit de zetel recht en gewoon met mijn hoofd tegen de deur gevallen :D. Lag ik daar mooi op de grond :P.

Verdomd sterk weer

Thx Len :D. Ik was ook tevreden :). Lekker met het mp3tje op vrijdagavond , niet veel volk. Kon eens goed beuken :D.

Het duurt wel lang voordat mijn bad volloopt. :fuu:

Je zou het moeten zien imo, luidsprekers geinstalleerd , 2 p magazines , litertje melk :D. Chiill :P

Heb beetje vanalles denk dat ik eens cold ga luisteren. Heb wasted years gehoord bij een filmpje en heb meteen cdtje gedownd. Ondertussen is creed nu aan het downloaden , heerlijk nummer dat chopperbob postte in je log. Dus ook eens luisteren naar de rest :).

Heb de nieuwe van michael jackson ook gedownd. Ik luister echt naar alles imo. Techno , electro , rock hard rock, chillere schijven etc..

Van rock het liefst Linkin park , maar die ben ik wat beu , Breaking benjamins is ook echt super. En cold heeft ook zeker goeie platen. Qua hardrock is rammstein mijn ding wel :D

Sumo deadlift voelt bij mij ook beter aan, kan makkelijker mijn bovenrug rechthouden. Ik kan er wel minder gewicht mee pakken, want de beginbeweging is voor mij het moeilijkste en is bij die oefening precies wat lastiger.

Wie zei er dat dat je geen magnesium meer mag gebruiken? :o Gewoon schijt aan hebben :D Wel als je wat op de grond laat vallen eens met u voet over wrijven, is dan bijna direct weg. Kzal het waarschijnlijk ook nog eens mogen aanhoren, want die ene weet datk da gebruik. Heb zo ook lange tijd commentaar gehad omdatk altijd over da muurtje kroop. :o Die ene kan me zelfs niet goed meer af daardoor, tvalt op dat ze tegen haar goesting vriendelijk moet zijn tegen mij:D

Weer een zotte training! Kzou wel opletten met da pijntje, als je de volgende keer voelt misschien toch eens proberen niet zwaar te gaan dat het kan herstellen. Liever voorkomen dan genezen ;)

Sumo deadlift voelt bij mij ook beter aan, kan makkelijker mijn bovenrug rechthouden. Ik kan er wel minder gewicht mee pakken, want de beginbeweging is voor mij het moeilijkste en is bij die oefening precies wat lastiger.

Wie zei er dat dat je geen magnesium meer mag gebruiken? :o Gewoon schijt aan hebben :D Wel als je wat op de grond laat vallen eens met u voet over wrijven, is dan bijna direct weg. Kzal het waarschijnlijk ook nog eens mogen aanhoren, want die ene weet datk da gebruik. Heb zo ook lange tijd commentaar gehad omdatk altijd over da muurtje kroop. :o Die ene kan me zelfs niet goed meer af daardoor, tvalt op dat ze tegen haar goesting vriendelijk moet zijn tegen mij:D

Weer een zotte training! Kzou wel opletten met da pijntje, als je de volgende keer voelt misschien toch eens proberen niet zwaar te gaan dat het kan herstellen. Liever voorkomen dan genezen ;)

Ja das wel waar, de beginbeweging is iets moeilijker. Maar ik kan wel mijn onderrug veel beter recht houden , waarschijnlijk omdat er iets minder druk op komt. Ga conv en sumo deadlift beetje afwisselen denk ik :). Gewicht ligt bij mij gelijk , kan denk ik bijna meer met sumo. Als ik er nog wat op oefen.

Yup , je zal het normaal ook nog horen. Heb het van Bieke en van Michael moeten horen. Staat blijkbaar op hun pc , bij mijn naam '-.-. Kga het ook nog gebruiken maar alleen als mijn grip failt.

Ik kruip altijd over dat muurtje :'). Bieke heeft mij ook niet graag :D. Laat ook nogal veel mijn gewichten liggen , daar kan ze ook niet tegen. Die jonge heeft mij dan weer wel graag, alleen jammer dat ze lesbisch is :( damn is nochtans een lekker wijf.

Bij mij ist omgekeerd, die jonge (inge ofzo) kan mij echt nie meer af :D
Tis vooral van die inge en bieke da je commentaar krijgt, alhoewel ook al paar keer van michael commentaar gehad. :o

Bij mij ist omgekeerd, die jonge (inge ofzo) kan mij echt nie meer af :D
Tis vooral van die inge en bieke da je commentaar krijgt, alhoewel ook al paar keer van michael commentaar gehad. :o

Damn man , Inge is nochtans lekker :D. Michael ken ik imo nog redelijk goed. Heb dr vroeger nog veel mee staan praten dus van hem valt de commentaar mee. Heb het hem ook uitgelegd van de magnesium en voor hem vormde het geen probleem.

Bieke is gewoon een t**f :').

Terug
Naar boven