- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fl**ker op met je achterlijke pull-ups en aftrek shizzle.
mong**l.
leer mij dat ook :$
, alleen mis ik mijn pull-up maatje MironT
, heb al weer een tijdje zijn blog niet zien opkomen. Ik ben nog niets vergeleken met hem.
Gaat lekker hier. Ik heb gezien dat je flink vooruit gaat. Jammer dat die db maar tot max. 44kg gaat.![]()
, maar das op te lossen door zelf gewoon een halter setje te kopen 
, beetje leren, naar vriendin en hopelijk nog mijn 5km lopen 
Die pull-ups van u zijn echt iets om naar op te kijken!Vandaag lekker rustdag, beetje leren, naar vriendin en hopelijk nog mijn 5km lopen
![]()

Respect voor uw conditie man!wtf 5 km in 20 minutenDie pull-ups van u zijn echt iets om naar op te kijken!
Maar uhm...5km lopen! Bahh, ik moest dat voor test lopen bij L.O. op 20 minuten, ik bakte er niets vanRespect voor uw conditie man!
Zijn er veel geslaagd? Hoelang heb jij erover gedaan :d?Die pull-ups van u zijn echt iets om naar op te kijken!
Maar uhm...5km lopen! Bahh, ik moest dat voor test lopen bij L.O. op 20 minuten, ik bakte er niets vanRespect voor uw conditie man!
Die pull-ups van u zijn echt iets om naar op te kijken!
.wtf 5 km in 20 minutenZijn er veel geslaagd? Hoelang heb jij erover gedaan :d?
. Ik zat bij de top 5 toen
.ook respect als je eraan begint. ben blij dat ik geen L.O. meer heb.
het was op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon naar huis ging als ik lo had gehad, omdat alles nat was
( 50% van mijn studie toch). En krachttraining helpt me eigenlijk wel. Zo moet je voor het examen 5x kunnen chinnen
en 15x kunnen opdrukken. Toen we moesten opdrukken had ik in no time gedaan en dan zie je daar gasten echt moeite hebben om aan de 15 te geraken.
.Weet niet of er daar dumbbells van 50+ zijn, denk eigenlijk van niet. Kzal volgende week keer kijken alsk er ben![]()
.Ehm....ik heb maar 3600 m gelopen in 20 minuten dus niet zo bestwtf 5 km in 20 minutenZijn er veel geslaagd? Hoelang heb jij erover gedaan :d?
..Ok, van die pull-ups ga ik ook verschillende technieken gebruiken wanneer ik geen progressie meer maak, thnx!Thx man! Je moet ze gewoon blijven doen en na een tijdje gaat dat echt vanzelf. Gewoon ook proberen om ze explosief te doen. En dan soms eens afwisselen met lang hangen en dan optrekken.
Ik had daar iig altijd goede punten voor , voor de 5km 18/20. We moesten het in 20mins lopen voor 20/20 en had 21mins en nog wat.
Mjah de 5km vandaag is echt chill hoor. Gewoon rustig 5km lopen met muziekje , tempo maakt niets uit. Het is uithoudingsdag. Vrijdag loop ik dan weer 2km op mijn maximum tempo , daar ben ik echt veel meer kapot van dan die 5 chil lopen.
Als je het in 20mins loopt heb je hebt maximum. Bij ons hadden de meesten wel de helft. Ik zat bij de top 5 toen
.

Ehm....ik heb maar 3600 m gelopen in 20 minuten dus niet zo best..
Ok, van die pull-ups ga ik ook verschillende technieken gebruiken wanneer ik geen progressie meer maak, thnx!
Ik wou dat ik uw conditie had man!![]()
. Gewoon af en toe gaan lopen , grenzen verleggen en je kweekt conditie. Is imo hetzelfde als bij KT
.
.
.Leuk toch dat je van je hobby je vak kan makenWaar bestaat die andere 50 % uit?
, vakken sluiten soms erg goed aan
. En dan nog wat pedagogische wetenschappen, stomme vakken
.
.Das idd iets minder xD. Alles is oefening hoor. Conditie ook. Gewoon af en toe gaan lopen , grenzen verleggen en je kweekt conditie. Is imo hetzelfde als bij KT
.
Kan je hebben hoor , dan moet je dr alleen wat op trainen.
Kga ze nu ff gaan lopen , doe het liever s'avonds maar moet nog naar men vriendin dus best 1st lopen.
Biologie, vakken sluiten soms erg goed aan
. En dan nog wat pedagogische wetenschappen, stomme vakken
.
De hoofdbrok bio en lo (theorie + praktijk) liggen me wel. Het zijn alleen die didactische vakken ( hoe les te geven , moraliteit etc ) die ik niet zo graag doe.
begreep er geen hol van! Begreep ik pas toen ik echt voor een groep stond 
Hahaha, ja die heb ik ook ooit gehad, didactische vakkenbegreep er geen hol van! Begreep ik pas toen ik echt voor een groep stond
![]()
. Ga er zowieso minder tijd aan besteden dan aan mijn bio(theorie) en mijn bewegingswetenschappen
.
.
.
, wou het eerst chill lopen maar de competitiedrang nam al snel de bovenhand. 2 mensen waren aan het lopen en ik wou ze weer inhalen , liefst dubbel lol
. Dus heb ze nogal snel gelopen en nog een zeer net sprintje eruit getrokken op het laatste. Mijn benen zijn compleet kapot vandaag, ja van te lopen
.
( 2de wel arched , maargoed
)
.
. Schouders waren minder deze keer ,maar dat is meestal het geval als ik begin met borst
.Dumbbell shoulder press, niet goed? Ze zijn echt sterk ! 4 keer 36 kan al tellen hoor. Doe je ze zittend of staand en hoe krijg je ze in positie?

K'vind het een heel sterke training Jonas, wat een volume ook!
Jij hebt soms echt teveel energie volgens mij, met al dat lopen er nog bij ook..dikke respect!
Succes met de situatie irl!![]()
.
, vooral van haar kant dan. Kan niet goed tegen wenen