XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

fl**ker op met je achterlijke pull-ups en aftrek shizzle.
mong**l.
leer mij dat ook :$

Gaat lekker hier. Ik heb gezien dat je flink vooruit gaat. Jammer dat die db maar tot max. 44kg gaat.:)

• Topic Starter Topic Starter
fl**ker op met je achterlijke pull-ups en aftrek shizzle.
mong**l.
leer mij dat ook :$

:roflol: :D, alleen mis ik mijn pull-up maatje MironT :(, heb al weer een tijdje zijn blog niet zien opkomen. Ik ben nog niets vergeleken met hem.

Oefening baart kunst Marvin :cool:

Gaat lekker hier. Ik heb gezien dat je flink vooruit gaat. Jammer dat die db maar tot max. 44kg gaat.:)

Yup , achjah op zich geen drama. Volgend jaar in gent gaan ze wel easy 50+ , alleen beginnen ze daar dan maar bij 18 ??? , maar das op te lossen door zelf gewoon een halter setje te kopen :D

Thx Dumba!

Vandaag lekker rustdag :D, beetje leren, naar vriendin en hopelijk nog mijn 5km lopen :)

Die pull-ups van u zijn echt iets om naar op te kijken!:D

Maar uhm...5km lopen! Bahh, ik moest dat voor test lopen bij L.O. op 20 minuten, ik bakte er niets van:P Respect voor uw conditie man!
wtf 5 km in 20 minuten :eek: Zijn er veel geslaagd? Hoelang heb jij erover gedaan :d?

Maar uhm...5km lopen! Bahh, ik moest dat voor test lopen bij L.O. op 20 minuten, ik bakte er niets van:P Respect voor uw conditie man!

ook respect als je eraan begint. ben blij dat ik geen L.O. meer heb.
het was op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon naar huis ging als ik lo had gehad, omdat alles nat was

Weet niet of er daar dumbbells van 50+ zijn, denk eigenlijk van niet. Kzal volgende week keer kijken alsk er ben ;)

Thx man! Je moet ze gewoon blijven doen en na een tijdje gaat dat echt vanzelf. Gewoon ook proberen om ze explosief te doen. En dan soms eens afwisselen met lang hangen en dan optrekken.

Ik had daar iig altijd goede punten voor , voor de 5km 18/20. We moesten het in 20mins lopen voor 20/20 en had 21mins en nog wat :(.

Mjah de 5km vandaag is echt chill hoor. Gewoon rustig 5km lopen met muziekje , tempo maakt niets uit. Het is uithoudingsdag. Vrijdag loop ik dan weer 2km op mijn maximum tempo , daar ben ik echt veel meer kapot van dan die 5 chil lopen.

wtf 5 km in 20 minuten :eek: Zijn er veel geslaagd? Hoelang heb jij erover gedaan :d?

Als je het in 20mins loopt heb je hebt maximum. Bij ons hadden de meesten wel de helft :o. Ik zat bij de top 5 toen :D.

ook respect als je eraan begint. ben blij dat ik geen L.O. meer heb.
het was op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon naar huis ging als ik lo had gehad, omdat alles nat was

LO is bijna altijd mijn lievelingsvak geweest. Gewoon beetje sporten en nu ish et mijn studie ook :D ( 50% van mijn studie toch). En krachttraining helpt me eigenlijk wel. Zo moet je voor het examen 5x kunnen chinnen??? en 15x kunnen opdrukken. Toen we moesten opdrukken had ik in no time gedaan en dan zie je daar gasten echt moeite hebben om aan de 15 te geraken.

Er zitten natuurlijk veel lenigheidsdingen bij ook , daar is het redelijk , niet superlenig maar wel genoeg , beetje oefening en ik kan het. Evenwicht is ook nog cv, bij klimmen heb ik danweer een groot voordeel :D.

Weet niet of er daar dumbbells van 50+ zijn, denk eigenlijk van niet. Kzal volgende week keer kijken alsk er ben ;)

Kdacht dat je al eens gezegd had dat ze tot 50kg gingen :'), ja kijk nog eens en laat het me weten :D.

• Like
Waarderingen: Sue
Ehm....ik heb maar 3600 m gelopen in 20 minuten dus niet zo best:o..
Thx man! Je moet ze gewoon blijven doen en na een tijdje gaat dat echt vanzelf. Gewoon ook proberen om ze explosief te doen. En dan soms eens afwisselen met lang hangen en dan optrekken.

Ik had daar iig altijd goede punten voor , voor de 5km 18/20. We moesten het in 20mins lopen voor 20/20 en had 21mins en nog wat :(.

Mjah de 5km vandaag is echt chill hoor. Gewoon rustig 5km lopen met muziekje , tempo maakt niets uit. Het is uithoudingsdag. Vrijdag loop ik dan weer 2km op mijn maximum tempo , daar ben ik echt veel meer kapot van dan die 5 chil lopen.

Als je het in 20mins loopt heb je hebt maximum. Bij ons hadden de meesten wel de helft :o. Ik zat bij de top 5 toen :D.
Ok, van die pull-ups ga ik ook verschillende technieken gebruiken wanneer ik geen progressie meer maak, thnx!

Ik wou dat ik uw conditie had man!:P

Leuk toch dat je van je hobby je vak kan maken :p Waar bestaat die andere 50 % uit?

Ehm....ik heb maar 3600 m gelopen in 20 minuten dus niet zo best:o..

Ok, van die pull-ups ga ik ook verschillende technieken gebruiken wanneer ik geen progressie meer maak, thnx!

Ik wou dat ik uw conditie had man!:P

Das idd iets minder xD. Alles is oefening hoor. Conditie ook :). Gewoon af en toe gaan lopen , grenzen verleggen en je kweekt conditie. Is imo hetzelfde als bij KT :D.

Kan je hebben hoor , dan moet je dr alleen wat op trainen :P.

Kga ze nu ff gaan lopen , doe het liever s'avonds maar moet nog naar men vriendin dus best 1st lopen :).

Leuk toch dat je van je hobby je vak kan maken :p Waar bestaat die andere 50 % uit?

Biologie :), vakken sluiten soms erg goed aan :D. En dan nog wat pedagogische wetenschappen, stomme vakken :(.

De hoofdbrok bio en lo (theorie + praktijk) liggen me wel. Het zijn alleen die didactische vakken ( hoe les te geven , moraliteit etc ) die ik niet zo graag doe :P.

Das idd iets minder xD. Alles is oefening hoor. Conditie ook :). Gewoon af en toe gaan lopen , grenzen verleggen en je kweekt conditie. Is imo hetzelfde als bij KT :D.

Kan je hebben hoor , dan moet je dr alleen wat op trainen :P.

Kga ze nu ff gaan lopen , doe het liever s'avonds maar moet nog naar men vriendin dus best 1st lopen :).

Biologie :), vakken sluiten soms erg goed aan :D. En dan nog wat pedagogische wetenschappen, stomme vakken :(.

De hoofdbrok bio en lo (theorie + praktijk) liggen me wel. Het zijn alleen die didactische vakken ( hoe les te geven , moraliteit etc ) die ik niet zo graag doe :P.

Hahaha, ja die heb ik ook ooit gehad, didactische vakken :p begreep er geen hol van! Begreep ik pas toen ik echt voor een groep stond :p

Hahaha, ja die heb ik ook ooit gehad, didactische vakken :p begreep er geen hol van! Begreep ik pas toen ik echt voor een groep stond :p

Ik heb een proefexamen bekeken en het valt imo wel mee. Het is een beetje zoals godsdienst in het secundair , veel zeveren en als je goed kan motiveren dan ben je erdoor :). Ga er zowieso minder tijd aan besteden dan aan mijn bio(theorie) en mijn bewegingswetenschappen :).

Veel meer kans dat ik er bij PW, CV etc door ben met wat minder leren dan bij die andere 2 :D.

Maargoed , zal wel lukken vandaag ook weer wat pagina's bewegingswetenschappen gedaan :).

Die 5km was moordend btw :o, wou het eerst chill lopen maar de competitiedrang nam al snel de bovenhand. 2 mensen waren aan het lopen en ik wou ze weer inhalen , liefst dubbel lol :rolleyes:. Dus heb ze nogal snel gelopen en nog een zeer net sprintje eruit getrokken op het laatste. Mijn benen zijn compleet kapot vandaag, ja van te lopen :p.

BORST , SCHOUDERS , TRICEPS

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 5*100 (nice)
  • 2*110 :D ( 2de wel arched , maargoed ;))
Incline cable fly's :

• 15*12.5
  • 10*17.5
  • 10*20
  • 10*25
  • 9*30
  • 7*35
Machine(incline) fly's ( stoeltje lager , nadruk op bovenkant borst) :

• 10*30
  • 10*50
  • 8*70
  • 8*80
  • 5*105
SCHOUDERS :

DB shoulder press :

• 10*18
  • 10*26
  • 5*32
  • 4*36
Niet goed imo :(.

Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 9*13
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*12
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 5*42
Overhead cable extension :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*50
  • 5*60

Comment : Borst was goed , blessure mindert ook duidelijk , doordat ik weer mijn kwark eet s'avonds :D. Schouders waren minder deze keer ,maar dat is meestal het geval als ik begin met borst :).

Voor de rest ga ik vanavond niet veel op de pc zitten. Beetje IRL problemen ( vriendin ) , heb iig niet zoveel zin. Sry

Grtzz

Dumbbell shoulder press, niet goed? Ze zijn echt sterk ! 4 keer 36 kan al tellen hoor. Doe je ze zittend of staand en hoe krijg je ze in positie?

Dumbbell shoulder press, niet goed? Ze zijn echt sterk ! 4 keer 36 kan al tellen hoor. Doe je ze zittend of staand en hoe krijg je ze in positie?

Zittend, tot aan 28 doe ik zelf en daarna neem ik er 1 en laat ik een maat een ander nemen, scheelt veel energie. Het naar omhoog is niet echt een oefening terwijl je toch al snel 40% minder energie hebt erdoor :').

4*36 isn iet zo sterk als de PR op 4*38 staat he :o

K'vind het een heel sterke training Jonas, wat een volume ook!:D
Jij hebt soms echt teveel energie volgens mij, met al dat lopen er nog bij ook..dikke respect!

Succes met de situatie irl!:thumbup:

K'vind het een heel sterke training Jonas, wat een volume ook!:D
Jij hebt soms echt teveel energie volgens mij, met al dat lopen er nog bij ook..dikke respect!

Succes met de situatie irl!:thumbup:

Thx kerel :D.

Soms wel imo , vandaag bij een maat op kot gezeten en een tas of 2koffie gedronken, alleen dat al zorgt ervoor dat ik nog meer energie heb :').

Bij het lopen heb ik niet altijd evenveel zin , dus ik denk altijd van : chill gewoon op het gemak lopen. Maar eenmaal ik begonnen ben komt het gewoon vanzelf :').

Jah thx kerel , ik zou het iig gewoon willen uitmaken , heb dr echt geen zin meer in, de laatste tijd alleen maar ruzie en zou eigenlijk wel graag weer mijn volledige vrijheid hebben... Alleen gaat er serieus geweend worden denk ik bij het uitmaken :(, vooral van haar kant dan. Kan niet goed tegen wenen :P

Btw wanneer trainen jij en rah rah man eens samen? Heb je vrijdag een hele dag les? Als jullie eens samen trainen wil ik imo wel eens mee trainen. Oxygen pasjes gelden overal normaal :D

Nog meer mensen van hier die in oxygen trainen?

Uw dumbbell shoulder presses zijn toch wel geschift, mijn MP komt overeen met uwe maar kdenk datk met dumbbells nie eens in de buurt kom :eek:

En wat betekend imo, kzie dat hier dikwijls voorbij komen :p

Brutaal Brutaal !! je gaat als een sneltrein

Terug
Naar boven