XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Jah thx kerel , ik zou het iig gewoon willen uitmaken , heb dr echt geen zin meer in, de laatste tijd alleen maar ruzie en zou eigenlijk wel graag weer mijn volledige vrijheid hebben... Alleen gaat er serieus geweend worden denk ik bij het uitmaken :(, vooral van haar kant dan. Kan niet goed tegen wenen :P
Soms helpt het om wa afstand te nemen, u minder aan te trekken van de situatie. Of in het extreme trekken en er geen reet omgeven en zien wat er gebeurt, ik noem dit "laidback"-modus.

En als ge het toch wilt uitmaken, wenen doen ze allemaal.

Ik denk dat Yoshke op weekdagen alleen maar 's avonds kan, buiten de woensdag dan? Zou jij op een woensdagmiddag kunnen, ik denk dat yosh dan ook traint? Het zou wel eens vet zijn :D!

• Topic Starter Topic Starter
Nog meer mensen van hier die in oxygen trainen?

Uw dumbbell shoulder presses zijn toch wel geschift, mijn MP komt overeen met uwe maar kdenk datk met dumbbells nie eens in de buurt kom :eek:

En wat betekend imo, kzie dat hier dikwijls voorbij komen :p

Rah rah man en yoshuba trainen in oxygen , de Pinte. Maar met de trein is ligt het op mijn weg en de gym ligt 1.5km van het station dus dat valt ook mee. Denk eraan om er eens te gaan trainen :)/

Je kan nog verschieten hoor , als je ze iemand laat aangeven scheelt het al een hoop :).

imo = in my opinion :)

Brutaal Brutaal !! je gaat als een sneltrein

Thx Lennie :D

Soms helpt het om wa afstand te nemen, u minder aan te trekken van de situatie. Of in het extreme trekken en er geen reet omgeven en zien wat er gebeurt, ik noem dit "laidback"-modus.

En als ge het toch wilt uitmaken, wenen doen ze allemaal.

Jah wel ik zit zeg maar al in laidback modus, maar ik zie het nut er niet meer van in. Dat is iig een beetje aan het lijntje houden, soms is het toch beter de korte pijn te ervaren.

Ik denk dat Yoshke op weekdagen alleen maar 's avonds kan, buiten de woensdag dan? Zou jij op een woensdagmiddag kunnen, ik denk dat yosh dan ook traint? Het zou wel eens vet zijn :D!

Woensdagmiddag zou kunnen jah , dan verzet ik eens een training. Normaal is woensdag rustdag :P. Zou idd eens vet zijn , zie het iig wel zitten :D

Jah wel ik zit zeg maar al in laidback modus, maar ik zie het nut er niet meer van in. Dat is iig een beetje aan het lijntje houden, soms is het toch beter de korte pijn te ervaren.

Ja maar kvind dat niet echt aan het lijntje houden.
Stel dat ze morgen ineens beslist om toch terug leuk te worden, dan ga je het niet meer uitmaken want dan is alles terug ok voor jouw.
En (ondanks dat wij allebei nog piepjong zijn en nog honderde leuken mensen gaan tegenkomen) het is leuker om bij iemand te zitten die u niet irriteert dan bij iemand te zitten waar je 2 weken verliefd op bent en dan beu bent en irriteert. Dat is toch mijn idee ervan.

Even ervan uitgaande dat je een monogamische dude bent die niet wilt rondwippen. :)
(of toch niet voor langer als een half jaar)

Je moet eens afspreken in de kerstvakantie dan, zal wel makkelijker lukken om voor iedereen te passen! ;)

Kzal het mss eens proberen, maja kdoe ze liever met een barbell :p
Moet ook wel vervelend zijn als je zo altijd hulp moet vragen aan anderen.

Ben eigenlijk benieuwd of ik commentaar ga krijgen van die magnesium, kga denkek vrijdag avond of zaterdag nog keer gaan trainen :D
Nuja, halfverwege januari vervalt men abo en zal die normaal niet verlengen dus zit er toch niet lang meer.

Je moet eens afspreken in de kerstvakantie dan, zal wel makkelijker lukken om voor iedereen te passen! ;)

Kzal het mss eens proberen, maja kdoe ze liever met een barbell :p
Moet ook wel vervelend zijn als je zo altijd hulp moet vragen aan anderen.

Ben eigenlijk benieuwd of ik commentaar ga krijgen van die magnesium, kga denkek vrijdag avond of zaterdag nog keer gaan trainen :D
Nuja, halfverwege januari vervalt men abo en zal die normaal niet verlengen dus zit er toch niet lang meer.

In de kerstvakantie moet ik beginnen leren :o.

Achjah dr is meestal wel een maat van me in de buurt , en anders doe ik gewoon MP.

Ze denken iig dat ik het ben :'). Dus gebruik hem maar lekker terug , ze kunnen toch niet bewijzen dat het van mij is :D.

Training van vandaag :

BICEPS , RUG

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 9*BW(wijdste grip)
  • 6*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 4*BW+20kg PR
  • 9*BW
  • 7*BW(wijdste grip)
  • 10*BW( einde training)

Sumo deadlift :

• 5*100
  • 4*140
  • 0.5*175
Ik dach gewoon die 175 pakken maar met sumo lukt hij dus ook niet. Weet nog niet of ik volgende week DL , door altijd maar de 175 te willen pakken heb ik me misschien een beetje geforceerd , dus we doen het ff rustig aan en proberen dan nog een keer :).

Lat pulldown , wide grip :

• 15*40
  • 10*50
  • 8*80 PR
  • 5*90
Seated cable row :

• 15*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 5*100

BICEPS :

Standing cable curls ( langs 2 kanten tegelijk) :

• 10*15
  • 10*20
  • 10*25
  • 8*30
  • 5*35 PR
Machine curls :

• 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 5*70
En dan nog wat met lichtere gewichtjes , beetje pompen.

Comment : Had niet veel energie :(. En toen sumo deadlift niet lukte had ik meteen ook geen zin meer in db rows :'). Dusjah , weer zo'n einde-van-de-week-vrijdag-training. Niet echt denderend.

Wel 2 PR's wat zeker niet slecht is , maar het voelt gewoon niet goed zeg maar.

Vriendin was er ook btw , en ze kwam zeggen dat we eens moesten praten. Morgen wss , ik hoop iig dat ze wat begripvol is en dat ze ook ziet dat het imo niet goed meer lukt. Achjah vanavond op café met maten, proberen alles te vergeten :o.

Lekker geknalt bea! hou die pomp erin :D

Altijd PR's hier.. :D

very_nice1.jpg

Dikke chin/pullup sessie zeg :eek:

Een 5e zat er ech niet in? ;) Hehe ****ing nice Bea

Dikke PR's maat. Zeker je pull-up sessie is super.:)

BORST , SCHOUDERS , FRONTSQUAT

SCHOUDERS :

MP :

• 15*30
  • 10*40
  • 8*50
  • 5*60
  • 4*70 (1x lichte legduw) , net geen PR dus
Seated ( smith ) MP :

• 4*78 PR
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 8*12
BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 1*110
Cable crossovers :

• 15*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50
  • 5*60 PR
  • 13*40
Machine ( incline ) fly's :

• 15*50
  • 10*70
  • 8*90
  • 8*105 PR

FRONTSQUAT :

• 10*20
  • 10*40
  • 5*60
  • 4*80 PR
  • 3*90
De 4*90 zat er in maar had geen zin meer :o.

Comment : Goeie training , tegen alle verwachtingen in. Sinds gisteren gedaan met vriendin. Had vandaag geen zin om naar school te gaan , tot 12.30 in mijn bed gelegen , geen eetlust. Wat beschuiten gegeten en rond 4u een boterham en wat kaas.

Nuja het was wel voor het beste, we hadden al 2 maand ruzie en ik zag het echt niet meer zitten. Zij zit er wel serieus mee in. Ik ook wel een beetje omdat zij wel nog mogelijkheid zag.

Vraagt nu gewoon wat tijd, de training leed er vandaag iig niet onder, kon het wel weer eens gebruiken ,hard beuken :D. Maargoed zo'n dingen vragen wel een beetje tijd. Het was toch een relatie van 1jr en 3-4 mnd.

Geen zin :fuu:
Schaam je, hahahah..

4 pr, gefeli man!

Kdacht dat je al eens gezegd had dat ze tot 50kg gingen :'), ja kijk nog eens en laat het me weten :D.

Ze gaan zelfs maar tot 40.. :p
Je moet maar een keer afkomen, zie je direct of het goed genoeg is ;)

edit: nette training in zo een situatie en met zo weinig voeding, ik zou gewoon ineenzakken :o

Geen zin :fuu:
Schaam je, hahahah..

4 pr, gefeli man!

Nu kan ik hem mooi de volgende keer pakken :D

Thx kerel!

Ze gaan zelfs maar tot 40.. :p
Je moet maar een keer afkomen, zie je direct of het goed genoeg is ;)

edit: nette training in zo een situatie en met zo weinig voeding, ik zou gewoon ineenzakken :o

Auch , achjah voor die prijs is het nog altijd super :).
Uhu moet idd eens proberen mrjah, zit meestal niet meer in Gent om 6u s'avonds :(

Slapen tot 12.30 en dan tot 6u zo goed als neits doen , verbrandt dan imo echt niet veel, denk dat het vooral daardoor is, goeie rust en niet veel gedaan en had dan nog genoeg energie om te trainen :).

Haha zijn er wel trainingen zonder PR's ?

Haha zijn er wel trainingen zonder PR's ?

Hehe :D. Achjah soms is het gewoon een combinatie van nieuwe oefeningen ook he. Zoals cable crossovers is nogal nieuw en dan ga je daar wat sneller op vooruit. Zelfde met front squat :).

Khoop vooral dat er nog eens een PR voor bench inzit als ik donderdag( waarschijnilj) begin met bankdrukken :).

Terug
Naar boven