MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Jammer van je relatie waarschijnlijk wel een opluchting dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Maar dat soort dingen zijn nooit leuk en vreten energie...
Toch een heerlijke afleiding is het dan hé even lekker je verstand op nul en met gewichten smijten!
Lekkere training weer met die PR's!

• Topic Starter Topic Starter
Jammer van je relatie waarschijnlijk wel een opluchting dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Maar dat soort dingen zijn nooit leuk en vreten energie...
Toch een heerlijke afleiding is het dan hé even lekker je verstand op nul en met gewichten smijten!
Lekkere training weer met die PR's!

Ja eigenlijk wel, zag echt het nut niet meer van het nog langer vol te houden. Idd niet leuk, vergt vooral tijd denk ik. Zeker in het begin is het ff doorbijten. Maar alles betert :).

Yup, even die gedachten volledig ergens anders en hard beuken :D , deed echt wel deugt vandaag.

Thx !

De kille waarheid die in de donkerste nachten extra stil klinkt. Blijven denken zo en blijven liften.

Thx bro!

Achjah ik moet zeggen dat het voor mij allemaal wel meevalt. Ik voel me weer vrij :o hoef met niemand rekening te houden en kan iig alles doen wat ik wil.

In zo'n periodes zie je toch ook wie je echte maten zijn, af en toe gasten die vragen of ik eens moet praten. Maar alles is eigenlijk wel chill. Ik zit iig vooral in met haar , zij heeft er veel harder van. Ik had die verliefdheid niet echt meer en ergerde me soms ook aan bepaalde kantjes van haar.

Voel me vandaag al weer een stuk beter dan gisteren en dat gaat alleen nog veel beter worden. Het zal alleen raar doen als ik ze nog eens zie , ik hoop gewoon dat ze dan niet begint te wenen.. Vanavond weer lekker liften, wel geen deadlift, onderrug heeft een beetje rust nodig :').

Thx bro!

Achjah ik moet zeggen dat het voor mij allemaal wel meevalt. Ik voel me weer vrij :o hoef met niemand rekening te houden en kan iig alles doen wat ik wil.

In zo'n periodes zie je toch ook wie je echte maten zijn, af en toe gasten die vragen of ik eens moet praten. Maar alles is eigenlijk wel chill. Ik zit iig vooral in met haar , zij heeft er veel harder van. Ik had die verliefdheid niet echt meer en ergerde me soms ook aan bepaalde kantjes van haar.

Voel me vandaag al weer een stuk beter dan gisteren en dat gaat alleen nog veel beter worden. Het zal alleen raar doen als ik ze nog eens zie , ik hoop gewoon dat ze dan niet begint te wenen.. Vanavond weer lekker liften, wel geen deadlift, onderrug heeft een beetje rust nodig :').

Hmmm ik heb hetzelfde gehad. Beter zo dan andersom inderdaad. Sterkte iig :)

RUG , BICEPS , TRICEPS!

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW(wijdste grip) PR
  • 7*BW+10kg PR
  • 5*BW+15kg
  • 5*BW+20kg PR
  • 10*BW
  • 6*BW ( wijdste grip)
  • 8*BW ( met iedere rep vanuit stilstand weer vertrekken)

BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 4*100 ( vond de 5de niet zuiver genoeg)

Wide grip lat pulldown (to chest) :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 2*100 PR
DB row : (hh per hand)

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*38
  • 10*44 PR
BICEPS :

BB curl :

• 12*32
  • 8*42
  • 12*32
Singe arm cable curl :

• 10*20
DB curls met 2 handen tegelijk :

• 10*14
  • 10*16
Wou eigenlijk met 1 handen tegelijk cable curlen in het rek maar twas bezet :(

TRICEPS :

Triceps rope pushdown :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36 PR
  • 8*40 PR

Comment : Damn wat een energie vandaag. Niet normaal. Zonder deadlift voelt het wel een beetje incompleet aan maar vanaf volgende week gooien we hem er weer in. Onderrug ff wat rust gunnen :). ( wel squaten d'oh).

Ging gewoon nice, voeding goed, veel energie , keihard beuken. Voel me ook weer stukken beter. Heb geen zorgen meer, moet minder aan vanalles denken. Meer tijd. Single ftw imo :D. Heb gewoon een 2de adem gevonden niet normaal.

Zolang ik er iig niet aan denk gaat alles goed, s'avonds lig ik soms nog wel eens te denken maar dat hoort erbij denk ik :).

Laterzz , beesten. Ga nog ff wat logjes checken en dan rustig voor de tv mijn kwark+melk+cashewnoten opeten :D

nice brothaaa, daar heb je de 5e al! Ik voel mij genoodzaakt morgen een pullup-PR te zetten :P

Die BOR er nog zo uitknallen na zoveel Pullups. Lekker bezig gek! :thumb:

Je pull-ups zijn inderdaad niet normaal! En daarna nog zulke zware gewichten hanteren met bor's en dumbbell rows... fioeeeeeeeeew!

Je pull-ups zijn inderdaad niet normaal! En daarna nog zulke zware gewichten hanteren met bor's en dumbbell rows... fioeeeeeeeeew!

Hehe :D , was er ook tevreden over, doordat ik geen deadlift heb gedaan kon ik daar veel energie in kwijt :). Ben nog aan het twijfelen om vrijdag deadlift te doen of deze week gewoon niet...

Het is wel balen dat de dumbbells stoppen aan 44kg :(. Ga weer moeten overgaan op seated cable row of mss T-bar row.

Vandaag zat ik lekker te chillen , en ik d8 : heb maandag front squat gedaan dus ik kan vandaag weer lekker gaan squaten. Het is toch gedaan met de gf = tijd over , ik moet vandaag niet naar daar :D.

LEGGGSS:

Squat :

• 15*20
  • 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*100
  • 3*115 PR
  • 1*120, ik was alleen en ik vond hem dan persoonlijk ook niet diep genoeg, dus geen PR.
Squat is voor mij zowieso altijd below parallel , erboven vind ik maar halve squats. Ass 2 the grass :D

Ik snap imo echt niet hoe sommigen 150kg squaten... Zieke shit imo.

Seated calve raises :

• 20*50
  • 15*75
  • 10*100 PR
Standing calve raises :

• 15*110
  • 10*140 PR

Leg extension :

• 10*50
  • 9*100
  • 5*120
  • 5*135 ( FS)
Leg curl :

• 10*50
  • 10*80
  • 5*105 PR

En nog wat hanging knee raises ( 2x15*BW) Haning leg raises en crunches met gewicht ( 10kg schijf achter het hoofd 10*BW en voor het hoofd 10*BW).

En dan ook nog wat lenigheidsoefeningen + handenstand en rad.

Mijn rad suckt ass , moet imo veel beter wil ik erdoor zijn voor rad :(. Lenigheid ben ik er bijna, handenstand kan ik al heel mijn leven.

Comment :

Damn nice, zeker weten dat ze morgen verschrikkelijk veel pijn gaan doen. Aangezien ik vanavond ook nog de 5km weer ga lopen. Wordt niet normaal. Zaterdag normaal weer legs aanpakken , dan heb ik ze deze week 3x gedaan :D.

Het is mss klote om te zeggen , maar **** ik ben blij dat ik mijn volledige vrijheid weer terug heb :cool:

Ben trouwens ook nog langs de aldi geweest achter pangasius filet :D, en kwark ( pa was het weer vergeten )

Goeie training maat half jaartje squat jij ook minimaal 150kg weet ik zeker!

BORST , SCHOUDERS , TRICEPS ;

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*100
  • 1*110
Gewoon nog spierpijn in borst, van maand 0.o , niet normaal.

Heb enkel nog wat lichte fly's gedaan. Korte borsttraining vandaag :')/

SCHOUDERS :

DB Shoulder Press :

• 10*20
  • 9*26
  • 6*32
  • 5*36
  • 3*38
Weer op niveau :) , de 4de *38 zat er mss ook wel in maar ze deden mij lachen en kon het dus niet houden :(.

Side raises :

• 15*5
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 5*15
Rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
Rear delt cable fly's :

• 10*15
  • 9*20
Handenstand Push ups :

• 3*BW

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 8*40
Triceps rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
En dan met nog wat lichtere gewichten , erg strikt voor de kill zeg maar :)

Comment : Spierpijn in borst en benen niet normaal. Voel mijn triceps nu al dus dat wordt morgen ook weer spierpijn :P. Rug valt goed mee van de spierpijn dus hopelijk die morgen goed aanpakken. Geen PR's gezet, achjah het kan niet altijd feest zijn he :). Wel nog een redelijk goed gevoel over de training,vooral schouders waren goed.

Weekendje ''rust'' zal deugt doen :). Ofwel morgen legs , maar i kdenk dat ik nog teveel spierpijn zal hebben dus dat zal zaterdag worden :D

Grtzzz

De eerste keer dat ik een training zonder pr's zie, haha :D
Maar toch f*cking sterk op de shoulder dumbbell press !

Terug
Naar boven