- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van je relatie waarschijnlijk wel een opluchting dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Maar dat soort dingen zijn nooit leuk en vreten energie...
Toch een heerlijke afleiding is het dan hé even lekker je verstand op nul en met gewichten smijten!
Lekkere training weer met die PR's!
.
, deed echt wel deugt vandaag.Zeker in het begin is het ff doorbijten. Maar alles betert![]()
De kille waarheid die in de donkerste nachten extra stil klinkt. Blijven denken zo en blijven liften.
hoef met niemand rekening te houden en kan iig alles doen wat ik wil.Thx bro!
Achjah ik moet zeggen dat het voor mij allemaal wel meevalt. Ik voel me weer vrijhoef met niemand rekening te houden en kan iig alles doen wat ik wil.
In zo'n periodes zie je toch ook wie je echte maten zijn, af en toe gasten die vragen of ik eens moet praten. Maar alles is eigenlijk wel chill. Ik zit iig vooral in met haar , zij heeft er veel harder van. Ik had die verliefdheid niet echt meer en ergerde me soms ook aan bepaalde kantjes van haar.
Voel me vandaag al weer een stuk beter dan gisteren en dat gaat alleen nog veel beter worden. Het zal alleen raar doen als ik ze nog eens zie , ik hoop gewoon dat ze dan niet begint te wenen.. Vanavond weer lekker liften, wel geen deadlift, onderrug heeft een beetje rust nodig :').

. ( wel squaten d'oh).
. Heb gewoon een 2de adem gevonden niet normaal.
.
nice brothaaa, daar heb je de 5e al! Ik voel mij genoodzaakt morgen een pullup-PR te zetten![]()
. Er is geen bijhouden aan 
Die BOR er nog zo uitknallen na zoveel Pullups. Lekker bezig gek!![]()

Je pull-ups zijn inderdaad niet normaal! En daarna nog zulke zware gewichten hanteren met bor's en dumbbell rows... fioeeeeeeeeew!
, was er ook tevreden over, doordat ik geen deadlift heb gedaan kon ik daar veel energie in kwijt
. Ben nog aan het twijfelen om vrijdag deadlift te doen of deze week gewoon niet...
. Ga weer moeten overgaan op seated cable row of mss T-bar row.
.
. Lenigheid ben ik er bijna, handenstand kan ik al heel mijn leven.
.
Ben trouwens ook nog langs de aldi geweest achter pangasius filet, en kwark ( pa was het weer vergeten )
btw nice training!
. Thx bro!Goeie training maat half jaartje squat jij ook minimaal 150kg weet ik zeker!
. Ik kan nu alvast de woensdag een extra beentraining inlassen
.
, de 4de *38 zat er mss ook wel in maar ze deden mij lachen en kon het dus niet houden
.
. Rug valt goed mee van de spierpijn dus hopelijk die morgen goed aanpakken. Geen PR's gezet, achjah het kan niet altijd feest zijn he
. Wel nog een redelijk goed gevoel over de training,vooral schouders waren goed.
. Ofwel morgen legs , maar i kdenk dat ik nog teveel spierpijn zal hebben dus dat zal zaterdag worden