Fitness Seller

Bea's log , reloaded

BORST , SCHOUDERS , TRICEPS ;

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*100
  • 1*110
Gewoon nog spierpijn in borst, van maand 0.o , niet normaal.

Heb enkel nog wat lichte fly's gedaan. Korte borsttraining vandaag :')/

SCHOUDERS :

DB Shoulder Press :

• 10*20
  • 9*26
  • 6*32
  • 5*36
  • 3*38
Weer op niveau :) , de 4de *38 zat er mss ook wel in maar ze deden mij lachen en kon het dus niet houden :(.

Side raises :

• 15*5
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 5*15
Rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
Rear delt cable fly's :

• 10*15
  • 9*20
Handenstand Push ups :

• 3*BW

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*36
  • 8*40
Triceps rope pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
En dan met nog wat lichtere gewichten , erg strikt voor de kill zeg maar :)

Comment : Spierpijn in borst en benen niet normaal. Voel mijn triceps nu al dus dat wordt morgen ook weer spierpijn :P. Rug valt goed mee van de spierpijn dus hopelijk die morgen goed aanpakken. Geen PR's gezet, achjah het kan niet altijd feest zijn he :). Wel nog een redelijk goed gevoel over de training,vooral schouders waren goed.

Weekendje ''rust'' zal deugt doen :). Ofwel morgen legs , maar i kdenk dat ik nog teveel spierpijn zal hebben dus dat zal zaterdag worden :D

Grtzzz

mooie workout ey gast weekend rust no way mtf trainen ga je! :D

• Topic Starter Topic Starter
De eerste keer dat ik een training zonder pr's zie, haha :D
Maar toch f*cking sterk op de shoulder dumbbell press !

Hehe, normaal heb ik woensdag volledige rustdag , maar ben beentjes gaan trainen. Zal daar ook wel wat mee te maken hebben :').

Achjah , heb iig goed isolatiewerk verricht voor de zijkant en achterkant schouders. Moet ook gebeuren he :D

Thx bro :)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

mooie workout ey gast weekend rust no way mtf trainen ga je! :D

Zaterdag mss weer benen :), komdj ook? Tga nog chill zin , rond 4-5 u , tgaan dr dan nog veel veel :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Sick Shoulder press dude :hedbang:

Lekkere training, zoals we gewend zijn van je haha..

Sick Shoulder press dude :hedbang:

Lekkere training, zoals we gewend zijn van je haha..

Tha Bro! Hopelijk morgen nog ergens een PR'tje meepikken:cool:

Hehe, morgen nog eens lekker beuken + goede cardio , eten clean , zaterdag ook hard de legs trainen en dan zaterdagavond wijven playuuunnn :D

It's good to be single :').

Hehe, normaal heb ik woensdag volledige rustdag , maar ben beentjes gaan trainen. Zal daar ook wel wat mee te maken hebben :').

Achjah , heb iig goed isolatiewerk verricht voor de zijkant en achterkant schouders. Moet ook gebeuren he :D

Thx bro :)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Zaterdag mss weer benen :), komdj ook? Tga nog chill zin , rond 4-5 u , tgaan dr dan nog veel veel :D

tuurlijk ben ik aanwezig op het voorzien uur weer lekker loltrappen hé :D

Jonge jouw bench gaat de mijne voorbij.

Ik weet nog wel dat jij zat te buffelen om die 100 te drukken. Ik zat toen op 115 max en nu nog steeds :O

17 en 110kg benchen, niet verkeerd

Jonge jouw bench gaat de mijne voorbij.

Ik weet nog wel dat jij zat te buffelen om die 100 te drukken. Ik zat toen op 115 max en nu nog steeds :O

Hehe , ondertussen rept de 100kg al best goed :). Ga dan ook maar eens 115 proberen. Moet lukken imo :D

17 en 110kg benchen, niet verkeerd

18 he :') . Maar alles boven de 100 is gewoon extra moeilijk :(. Ik hoop vooral dat binnen een jaar mijn benen een goed stuk zijn bijgetrokken. :).

Mijn buurvrouw in biologie zat vandaag aan mijn tet*en :o. Denk wel dat ik ze ga proberen binnen doen , alleen niet voor een relatie. Ze heeft al wat subtiele hints gegeven , dus dat komt wel in orde :D

Heb echt veel zin om te trainen. Alleen regent het gvd :(. Desnoods erdoor , binnen kwartiertje vertrekken.

Het ging gvd goed weer zijn vandaag :( Wou vanvond ook op café wat gaan chillen ,hopelijk stopt het snel met regenen.

Straks hopelijk weer een training met een mooie PR :D

Het suckt altijd als het regent en je moet met de fiets e... Je hebt nog geluk, een kwartiertje valt best mee, kawéé'tje (of hoe schrijf je het???) aan, en goan!

Is ze lekker?

Post eens een foto :P

ben ook benieuwd naar pics..
Vind het maar maf dat jij kan trainen en kan gainen zonder voldoende rust of iets dergelijks..

Je traing 6 dagen per week + nog wat dagen hardlopen + nog een sportopleiding (Dacht ik)

Het suckt altijd als het regent en je moet met de fiets e... Je hebt nog geluk, een kwartiertje valt best mee, kawéé'tje (of hoe schrijf je het???) aan, en goan!

Is ze lekker?

Achjah was klein beetje nat maar al bij al viel het nog mee :D

Doenbaar, valt zeker goed mee. Hoef er wel geen relatie mee :P. Maar na lange tijd iedere week 3x of meer coïtus te hebben zit ik nu wel met een leegte lol :o. Minder cardio :(

Van die chick of van mij? :') Pics van mij zijn al eens gepost. Maar moet iig eens nieuwe pakken.

ben ook benieuwd naar pics..
Vind het maar maf dat jij kan trainen en kan gainen zonder voldoende rust of iets dergelijks..

Je traing 6 dagen per week + nog wat dagen hardlopen + nog een sportopleiding (Dacht ik)

Foto's van mij staan bij post je foto's. Ik kan wel totaal niet poseren :(.

Deze week zal het idd 6x zijn , nog 2x LB erbij op een dag apart.
Hardlopen idd ook , maar das meestal maar 2x per week.
Die sportopleiding stelt niets voor , nog niet tenminste. En ik ga niet altijd hoor :'). Slaap nog graag eens uit in de week ook :D

Ik snap best dat je dat mss op een oudere leeftijd niet meer kunt , maar ik ben nog jong en heb energie over :').

Schema is btw :

MA : Schouders/Borst/triceps
DI : Rug/biceps
Woe : Legs
Do : Schouders/borst/triceps
VRIJ : Rug/biceps
Zat : Legs

Dus normaal heeft iedere spiergroep zijn 48u rust + nog een volledige zondag rust :).

Training van vandaag : RUG en BICEPS :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW(wijdste grip)
  • 7*BW+10kg PR
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+24kg PR
  • 10*BW
  • 9*BW(wijdste grip)
BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*100 (PR?)
  • 2*110 PR
Wide grip lat pulldown :

• 10*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 3*100 PR
DB row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*44
BICEPS :

DB curls , rechtstaand (hh per hand) :

• 10*13
  • 10*15
  • 10*16
  • 10*17
  • 9*20
  • 8*22
  • 8*15
En dan nog wat machine biceps curls

Comment : Heerlijk :D. Heb getwijfeld om te DL'en maar ga er volgende week weer eens hard op gaan :).

Njah ben heel erg tevreden over deze training , voeding zat goed vandaag :). Nu wel nog wat gaan chillen op café maar iig niet of niet veel drinken :).

Zou graag eens pics schieten in de gym , 1 licht geeft daar echt een geweldig beeld. Moet nog maar eens proberen om goede pics te schieten.

GRtzzz , moet wel meteen weer weg , i kcheck vannacht mss de logjes nog eens , of morgen :D

mooie sessie bea tot morgen he!

Tuurlijk weer pr's :roflol:

Ik doe mijn best he :')

Ben zaterdag ook nog beentjes weest trainen , was niet supergoed maar wel ok.

Mooi squatsessie, veel reps met als laatste 4*110.

Ook kuiten goed aangepakt :D.

Alleen zal ik er door het zware weekend wss niet veel effect van gehad hebben :(.

Vandaag RUG en BICEPS , maar het was duidelijk dat het weekendje uitzetten mij geen deugt heeft gedaan :o

RUG :

Wide grip pull ups :

• 11*BW
  • 9*BW(wijdste grip)
  • 5*BW+10kg
  • 8*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 8*BW
Was eraan begonnen , ff weg , iemand anders daar, heb dan oefeningen tussen genomen , BOR , lat pulldown. Heb me dan uiteindelijk gefocust , lang blijven hangen , weer rustig optrekken en goede spanning op de lats zetten :).

BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100

Lat pulldown :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90

DB Row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*36
  • 10*40
  • 12*44 PR
Toch jammer dat de gewichten stoppen aan 44kg :(.

BICEPS :

Standing DB curls :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*18
Standing BB curls :

• 10*40
  • 8*40
Standing biceps cable curl( 2 handen tegelijk) :

• 10*15
  • 10*20
  • 10*25

Comment :

Geen supertraining helaas :(. Ik denk er wel aan om vrijdag of donderdag eens gewoon zwaar te deadliften met veel reps gecombineer met optrekken en BOR , simpel , zwaar en effectief :).

Morgen gewoon hard proberen knallen op schouders en borst. Ook boterhammen meenemen zodat voeding goed zit en dat katabole weekend uit mijn systeem werken :D

Dit weekend wordt btw een stuk minder katabool :o

Grtzzz

Je moet ff gaan pleiten voor zwaardere DB's kerel ;)

Toch PR! haha.

Die BOR is echt nice imo! :D

Brutaalheid ten top, :roflol: heb je nog tips voor mij om het optrekken makkelijker te maken ? ik kan dat niet :(

Je moet ff gaan pleiten voor zwaardere DB's kerel ;)

Maat van me zei dat er normaal DB's bijkomen , maar dan moeten we er wel minder mee smijten :P. Ook nieuwe machine's, daar was hij wel enthousiast over , ik gebruik alleen de lat pulley en cable row :').

Toch PR! haha.

Die BOR is echt nice imo! :D

Ik wou er toch 1tje meepikken, Rep PR zeg maar :'). Nog ff op het laatste alles geven, als i kdan bezig ben dan gaat het iig toch goed.

Alleen dat k*tweer zeg... Het is raar maar ik voel me echt automatisch slechter als het slecht weer is :o.

Hehe thx ronniej :D

al bij alo toch goed geknalt!

Terug
Naar boven