XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Brutaalheid ten top, :roflol: heb je nog tips voor mij om het optrekken makkelijker te maken ? ik kan dat niet :(

Altijd tot failure gaan. Al lukt het je maa 1x dan doe je die 1x tot je echt niet meer kan.

Wij hebben ook een machine waarbij je met negatief gewicht werkt, weet niet of jullie dat ook hebben?

Het is een questie van oefening. Wissel ook veel af in je stand van handen. Begin met de stand die je het best ligt. Zowieso ga je dan ook beter worden in de andere standen.

Voor nog meer info ---> MironT is de man :D

Maat van me zei dat er normaal DB's bijkomen , maar dan moeten we er wel minder mee smijten :P. Ook nieuwe machine's, daar was hij wel enthousiast over , ik gebruik alleen de lat pulley en cable row :').

Ik wou er toch 1tje meepikken, Rep PR zeg maar :'). Nog ff op het laatste alles geven, als i kdan bezig ben dan gaat het iig toch goed.

Alleen dat k*tweer zeg... Het is raar maar ik voel me echt automatisch slechter als het slecht weer is :o.

Hehe thx ronniej :D

Dat is zeker nice! Ja en dat van dat weer snap ik wel. Heb ik stiekem ook een beetje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd tot failure gaan. Al lukt het je maa 1x dan doe je die 1x tot je echt niet meer kan.

Wij hebben ook een machine waarbij je met negatief gewicht werkt, weet niet of jullie dat ook hebben?

Het is een questie van oefening. Wissel ook veel af in je stand van handen. Begin met de stand die je het best ligt. Zowieso ga je dan ook beter worden in de andere standen.

Voor nog meer info ---> MironT is de man :D

Ja dat hebben wij ook maarja dat voelt hetzelfde als squatten in een smith waardeloos dus. Ik blijf het wel proberen net zolang tot het werkt, morgen eens proberen :)

toch lang geen slechte training he bro;)

zeer netjes gedaan!

Redelijk he , morgen stuk beter :P

En volgende week gaan we gewoon samen eens die rug keihard aanpakken :D

Sry voor vandaag Bro , maar het regende echt veel te hard, en heb mijn dutje te lang laten uitlopen :o

Het is je vergeven dus volgendeweek dinsdag staat het genoteerd in mijn agenda om 7u05 benk in de gym :D

Lol miss klink ik in de gym volledig idioot ik ben best wel georganiseerd enzo :D

zo moet het.

ik ken veel kerels die hun training een dag uitstellen en dan iets anders gaan doen of geen zin hebben. een goede organisatie zal je alleen helpen:thumb:

zo moet het.

ik ken veel kerels die hun training een dag uitstellen en dan iets anders gaan doen of geen zin hebben. een goede organisatie zal je alleen helpen:thumb:

Nico is imo echt wel weer goed bezig , geen wiet meer , enkel BB'ing gericht nu :)

Harde gains gaatie nog maken :D

Tja alk binnen de 3maand geen 90kg haal ga ik ech wel huilen :D

Moet geen probleem zijn he :').

BORST , SCHOUDERS , TRICEPS :

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 6*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 1*115 PR
Hehe , ging normaal met schouders beginnen maar een maat van me wou benchen dsjah :D

Machine fly's :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*90
  • 8*105
Dat was borst , beetje rustig aan doen , heb nog altijd last van een klein pijntje in mijn borststreek.

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 7*50
  • 4*60
  • 1*70
  • 4*70 ( leg drive)
Smith MP :

• 1*78 ( small grip)
  • 2*78 ( wijde grip)
Erg zwak imo :(

Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 5*15
Deze waren wel goed :)

Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
Rear delt cable fly's :

• 9*20
Euhm Reverse BP , nadruk weer op rear delt's :

• 10*10
  • 10*13
  • 10*15
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 8*30
  • 6*36
  • 6*40
Triceps pushdown :

• 10*20
  • 9*30
Comment :

Zeer tevreden over BP PR :) , schouders waren weer een stuk minder dush eb me dan maar weer gefocust op side delts en rear delts.

Triceps waren ook niet echt dat. Was ook niet echt mijn bedoeling om te benchen vandaag :(. Achjah we maken er dan donderdag of vrijdag wel schouderdag van :D

Nu eerst nog ff wat gaan eten :')

Grtzzz

Sterk maar wel erg pr's voor jou doen :D

Sterk maar wel erg pr's voor jou doen :D

Hehe , achjah BP is wel meteen een goede PR he :'). Sommige PR's zijn gewoon rep PR's , minder goed dan een max PR zeg ik altijd :D.

Haha :D, ach troost je , in optrekken ga ik niet snel beter worden dan jouw :').

Morgen denk ik beentjes doen. En wat lopen. Twijfel weer voor DL , onderrug voelt wel weer goed aan. Misschien gewoon erg goede techniek houden en niet boven de 140-150 DL'en een paar weekjes.

nice pr!!

115 pfffffffff... Waar haal je toch al die energie vandaan :D

Nette BP en MP vooral! :thumbs:
Een MP met legdrive is geen MP maar een Push Press lul. :roflol:

115 pfffffffff... Waar haal je toch al die energie vandaan :D

Uit mijn eten i guess :D, zat wel nice vandaag :)
Leuk dagje , bij een maat op kot. Lol hebben we lekker 14 verdiepingen aan trappen opgelopen :P , omdat hij moet stoppen met roken...

Nette BP en MP vooral! :thumbs:
Een MP met legdrive is geen MP maar een Push Press lul. :roflol:

Haha i kno , maar legdrive vind ik net iets anders dan push press. Bij leg drive geef je gewoon een klein duwtje , push press vind ik net iets anders , meeer leg drive zeg maar :').

Maar eigenlijk maar 1*70 zuiver :( zielig gewoon. Maar dat maak ik euhm donderdag of vrijdag goed!

Bruute PR op je bench je gaat hard!

Terug
Naar boven