Maar eigenlijk maar 1*70 zuiverzielig gewoon. Maar dat maak ik euhm donderdag of vrijdag goed!
Zielig?
Dat doen er je niet veel na en in oxygen al helemaal niet 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar eigenlijk maar 1*70 zuiverzielig gewoon. Maar dat maak ik euhm donderdag of vrijdag goed!
Dat doen er je niet veel na en in oxygen al helemaal niet 
Zielig?Dat doen er je niet veel na en in oxygen al helemaal niet
![]()
. En met 3-4man deadliften :').
.
. Achjah gewoon niet opgeven en blijven squaten
.
, dit ga ik morgen voelen :').
, binnen een maand eens opmeten en hopen op een cmtje erbij 
en een lekkere chick op de loopband
Mijn dag is goed 
Op welke school zit je eigelijk in Gent en welke opleiding? Kdenk dat ik iemand ken uit je klas, omdat hij hier eens is komen oefenen voor rekstok. Hij doe Regentaat LO en Bewegingsrecreatie denk ik.
. Weet je zijn naam?Artevelde Hogeschool. Ik doe regentaat LO en biologie. Hij zit wss bij mij maar we zijn opgedeelt in groepen dus de kans dat ik hem ken is nogal klein. Weet je zijn naam?
Lol hoe bedoel je oefenen voor rekstok , meer kracht ofso? Rekstok is imo relatief simpel , ik vind rad het moeilijkst en de sprongen die we moeten kunnen.
Zijn rad viel nog mee, al kon hij het maar langs één kant goed
Gentiel noem tie, raar geval. Ik heb zo'n ding in mijn tuin waar je kan op chinnen als je je voeten intrekt, dus eigelijk ideale hoogte voor rekstok. Ja hij kon zijn borstwaarts omdraai nog niet echt goed en ook zo dat je met je voeten achterwaarts door je armen moet. Allemaal zeer simpel, maar hij had er nog echt moeite meeZijn rad viel nog mee, al kon hij het maar langs één kant goed
![]()
, De trick is van te springen in het begin, maar de meesten springen halfslachtig en geraken er dan niet. Ja dat voeten door je armen is soms echt klote. Ik moet me ook altijd focussen want als je met je voeten tegen de bar zit dan ben je gezakt. Dus das ff focussen.
, net zoals bij touwklimmen
.Nope ken ik niet meteen.
Borstwaarts om is echt easy. Ja dat voeten door je armen is soms echt klote. Ik moet me ook altijd focussen want als je met je voeten tegen de bar zit dan ben je gezakt. Dus das ff focussen.
Het moeilijkste vind ik als je je been gestrekt over de bar moet brengen dan moet je je ff met 1 hand vasthouden , kloteshit :').
Moet er ook nog een klein beetje op oefenen, maar het valt goed mee. Kracht heeft weer een voordel bij rekstok, net zoals bij touwklimmen
.
Rad is imo echt moeilijk als het volledig juist moet zijn. Op 1 lijn blijven.
Ja lol mijn slechte kant is helemaal niets waard :')
Dat met je been gestrekt over de bar kon hij dan weer wel
Vond ik ook vreemd. Van touwklimmen wist hij de techniek niet, haha, even voorgetoond met de tuinslang

Hij bleef altijd met zijn voeten in de bar hakenDat met je been gestrekt over de bar kon hij dan weer wel
Vond ik ook vreemd. Van touwklimmen wist hij de techniek niet, haha, even voorgetoond met de tuinslang
![]()
Sorry voor het offtopic gaan, ontopic: sterke training weeral![]()
, een week keihard oefenen haha
.
, je moet de techniek kunnen aanleren. Wel jammer , kon het vroeger niet enkel met armen en nu wel
.
.
, btw in de kerstvakantie mss eens trainen in de pinte? Of vroeger? Mij maakt het niet veel uit :').In de kerstvakantie is goed voor mij. Je moet mij maar laten weten wanneer je kan
Edit: ik wil ook wel vroeger hoor, wanneer zou je kunnen/willen?
. Mij lijkt het een keer het best de vrijdag namiddag, mss zelfs al volgende week? En dan kom ik mss wel nog een keer na de examens
. Ofwel meteen na de examens , ik kom zowieso wel eens een keer. Ik laat wel weten waneer ik kan. Misschien eerst nog ff wat aan de fysiek werken
;
. Ook de eerst x dat de clean niet zo schitterend was
.
)
. Had hem ook bijna. Moest gewoon de 75 gedaan hebben
. Side raises wel erg tevreden over , die gingen supervlot vandaag en voelde het echt op de plaats waar het nodig was
.
.
Ga denk ik weer DL'en 

''Achterkant schouders zijn imo echt lastig om te trainen , maar vind het niet zo slecht.''
Gewoon kei hard row-en! hehe
''En morgen mijn buurvrouw in bio playen hehe''
Foto ?
Voor de rest sterke training, die bench is echt nice!

doe gewoon alsof je zit te smsen en knal dan een foto van haar (en van haar ass ook 1).
mareuh, 80 pushpress is toch ook best netjes![]()
. Heb ze nog nooit echt afzonderlijk gedaan. Heb dus ook geen idee hoeveel ik zou kunnen.
Volgende week vrijdag in de namiddag moet normaalgezien lukken voor mij. Haha, nog wat aan je fysiek werken, voor mij te ownen moet je het alleszinds niet doen, dat doe je zowiezo alLaat me nog wat weten hé!
.