Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Bruute PR op je bench je gaat hard!

Thx bro!

Zielig? :D Dat doen er je niet veel na en in oxygen al helemaal niet :o

Haha , ja in oxygen is het misschien wel een prestatie. Aangezien we daar misschien met een man of 6-7 squaten :P. En met 3-4man deadliften :').

Vandaag legs weest doen :).

BENEN en ABS :

Benen :

Squat :

• 10*20
  • 10*50
  • 10*70
  • 5*90
  • 2*110
Front squat :

• 5*60
  • 2*80
De opbouw ging vlot , voelde dat mijn techniek erg goed zat. Alleen het maxen was een flop :(. Achjah gewoon niet opgeven en blijven squaten :D.

Leg press :

• 10*100
  • 8*140
  • 5*180
  • 5*200
  • 5*230 PR
Damn dat was hard :P , dit ga ik morgen voelen :').

Leg curl :

• 10*50
  • 10*70
  • 6*100 PR
Leg extension ging niet vandaag omdat ik een brandwonde heb ( van te touwklimmen) op de plek waar je leg extension moet doen :').

Standing calve raises :

• 20*110
  • 15*160 PR
  • 10*180 PR
Kuiten gaan goed vooruit qua kracht :D , binnen een maand eens opmeten en hopen op een cmtje erbij :o

ABS :

Hanging knee raises :

• 10*BW+5kg
  • 10*BW+9kg
  • 7*BW+15kg
Weighted crunches :

• 20*BW+15kg ( op de borst)
  • 15*BW+5kg ( achter het hoofd)
Hanging leg raises :

• 20*BW
En dan nog een bar van 32kg op de schouders en ''twisten''
Maar vond het iig geen zo'n goede oefening voor de zijkant van je buikspieren.

En nog 2km gelopen op de loopbanden , 1.7km aan 11km u en dan nog 300m aan 20km/u .

Comment : Was toch wel goed naar de kloten, ben redelijk tevreden, lekkere superdude abs workout , maar ach het moet ook eens gebeuren he :').

Er zat imo nog een milf ook , ikh eb wat met milfs lol :o en een lekkere chick op de loopband :D Mijn dag is goed :P

Grtzz

• Like
Waarderingen: Sue
Je bent ook lekker met PR's aan het rondstrooien! Gaat lekker he!

Op welke school zit je eigelijk in Gent en welke opleiding? Kdenk dat ik iemand ken uit je klas, omdat hij hier eens is komen oefenen voor rekstok :D. Hij doe Regentaat LO en Bewegingsrecreatie denk ik.

Op welke school zit je eigelijk in Gent en welke opleiding? Kdenk dat ik iemand ken uit je klas, omdat hij hier eens is komen oefenen voor rekstok :D. Hij doe Regentaat LO en Bewegingsrecreatie denk ik.

Artevelde Hogeschool. Ik doe regentaat LO en biologie. Hij zit wss bij mij maar we zijn opgedeelt in groepen dus de kans dat ik hem ken is nogal klein :o. Weet je zijn naam?

Lol hoe bedoel je oefenen voor rekstok , meer kracht ofso? Rekstok is imo relatief simpel , ik vind rad het moeilijkst en de sprongen die we moeten kunnen.

lekkere kerel die PR's :D

(y)

Artevelde Hogeschool. Ik doe regentaat LO en biologie. Hij zit wss bij mij maar we zijn opgedeelt in groepen dus de kans dat ik hem ken is nogal klein :o. Weet je zijn naam?

Lol hoe bedoel je oefenen voor rekstok , meer kracht ofso? Rekstok is imo relatief simpel , ik vind rad het moeilijkst en de sprongen die we moeten kunnen.

Gentiel noem tie, raar geval. Ik heb zo'n ding in mijn tuin waar je kan op chinnen als je je voeten intrekt, dus eigelijk ideale hoogte voor rekstok. Ja hij kon zijn borstwaarts omdraai nog niet echt goed en ook zo dat je met je voeten achterwaarts door je armen moet. Allemaal zeer simpel, maar hij had er nog echt moeite mee :D Zijn rad viel nog mee, al kon hij het maar langs één kant goed:D

Gentiel noem tie, raar geval. Ik heb zo'n ding in mijn tuin waar je kan op chinnen als je je voeten intrekt, dus eigelijk ideale hoogte voor rekstok. Ja hij kon zijn borstwaarts omdraai nog niet echt goed en ook zo dat je met je voeten achterwaarts door je armen moet. Allemaal zeer simpel, maar hij had er nog echt moeite mee :D Zijn rad viel nog mee, al kon hij het maar langs één kant goed:D

Nope ken ik niet meteen.

Borstwaarts om is echt easy :P, De trick is van te springen in het begin, maar de meesten springen halfslachtig en geraken er dan niet. Ja dat voeten door je armen is soms echt klote. Ik moet me ook altijd focussen want als je met je voeten tegen de bar zit dan ben je gezakt. Dus das ff focussen.

Het moeilijkste vind ik als je je been gestrekt over de bar moet brengen dan moet je je ff met 1 hand vasthouden , kloteshit :').

Moet er ook nog een klein beetje op oefenen, maar het valt goed mee. Kracht heeft weer een voordel bij rekstok :), net zoals bij touwklimmen :D.

Rad is imo echt moeilijk als het volledig juist moet zijn. Op 1 lijn blijven.

Ja lol mijn slechte kant is helemaal niets waard :')

word nog steeds keihard getraind hierzo! gaat lekker

Nope ken ik niet meteen.

Borstwaarts om is echt easy :P. Ja dat voeten door je armen is soms echt klote. Ik moet me ook altijd focussen want als je met je voeten tegen de bar zit dan ben je gezakt. Dus das ff focussen.

Het moeilijkste vind ik als je je been gestrekt over de bar moet brengen dan moet je je ff met 1 hand vasthouden , kloteshit :').

Moet er ook nog een klein beetje op oefenen, maar het valt goed mee. Kracht heeft weer een voordel bij rekstok :), net zoals bij touwklimmen :D.

Rad is imo echt moeilijk als het volledig juist moet zijn. Op 1 lijn blijven.

Ja lol mijn slechte kant is helemaal niets waard :')

Hij bleef altijd met zijn voeten in de bar haken :D Dat met je been gestrekt over de bar kon hij dan weer wel :D Vond ik ook vreemd. Van touwklimmen wist hij de techniek niet, haha, even voorgetoond met de tuinslang :D

Sorry voor het offtopic gaan, ontopic: sterke training weeral ;)

Hij bleef altijd met zijn voeten in de bar haken :D Dat met je been gestrekt over de bar kon hij dan weer wel :D Vond ik ook vreemd. Van touwklimmen wist hij de techniek niet, haha, even voorgetoond met de tuinslang :D

Sorry voor het offtopic gaan, ontopic: sterke training weeral ;)

Wel respect voor die kerel dat hij oefent! Bij mij zal het weer allemaal op de laatste week aankomen :P , een week keihard oefenen haha :D.

Vroeger kregen wij in het secundair 12/10 als je het enkel met je handen kon.
Nu helaas niet meer :(, je moet de techniek kunnen aanleren. Wel jammer , kon het vroeger niet enkel met armen en nu wel :).

Heb gvd wel een mooie brandwonde van het touwklimmen, had weer geen zin om normaal naar beneden te komen :).

Achjah np , is ook een keertje chill :D, btw in de kerstvakantie mss eens trainen in de pinte? Of vroeger? Mij maakt het niet veel uit :').

In de kerstvakantie is goed voor mij. Je moet mij maar laten weten wanneer je kan ;)

Edit: ik wil ook wel vroeger hoor, wanneer zou je kunnen/willen?

Laatst bewerkt:
In de kerstvakantie is goed voor mij. Je moet mij maar laten weten wanneer je kan ;)

Edit: ik wil ook wel vroeger hoor, wanneer zou je kunnen/willen?

Kerstvakantie moet lukken jah , het enige probleem is dat ik in de kerstvakantie serieus ga moeten leren :(. Mij lijkt het een keer het best de vrijdag namiddag, mss zelfs al volgende week? En dan kom ik mss wel nog een keer na de examens :). Ofwel meteen na de examens , ik kom zowieso wel eens een keer. Ik laat wel weten waneer ik kan. Misschien eerst nog ff wat aan de fysiek werken :p;

Vandaag Borst/schouders/triceps :

SCHOUDERS:

MP :

• 15*20
  • 10*40
  • 9*50 rep PR
  • 6*60 rep PR
  • 3*70
  • 0*80 Fail , had beter eerst de 75 geprobeert :o. Ook de eerst x dat de clean niet zo schitterend was :(.
Ik heb hem wel gecleared alleen met push presh , dus dat telt niet :P

Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 8*15 PR
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*12
Reverse machine fly's :

• 10*25
  • 10*30
  • 8*50
BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*50
  • 8*70
  • 5*90
  • 5*100
Decline BP :

• 10*80
  • 5*100 (PR maar iig gewoon omdat ik hem anders nooit doe, maar mijn neefje en maat deden het, maat deed 0*100 , neefje 2*100 jewait familie, dus ik moest ze toch ff ownen :D )
Triceps :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 9*36
  • 6*42
CGBP :

• 10*50
  • 4*70
En nog wat pushdowns met goede focus op de triceps.

Comment :

Dacht echt dat de 1*80 MP er in zat :(. Had hem ook bijna. Moest gewoon de 75 gedaan hebben :o. Side raises wel erg tevreden over , die gingen supervlot vandaag en voelde het echt op de plaats waar het nodig was :).

Achterkant schouders zijn imo echt lastig om te trainen , maar vind het niet zo slecht.

Borst doe ik voorzichtig heb een lichte blessure , kan het niet echt blessure noemen eerder een pijntje. Maar Heb nu zowieso 3-4 dagen rust voor borst dus dat komt goed :).

Morgen lekker rug :D Ga denk ik weer DL'en :)

En nu gewoon snel mijn bed in! En morgen mijn buurvrouw in bio playen hehe :cool:

''Achterkant schouders zijn imo echt lastig om te trainen , maar vind het niet zo slecht.''

Gewoon kei hard row-en! hehe :D

''En morgen mijn buurvrouw in bio playen hehe''

Foto ? :D

Voor de rest sterke training, die bench is echt nice :D!

''Achterkant schouders zijn imo echt lastig om te trainen , maar vind het niet zo slecht.''

Gewoon kei hard row-en! hehe :D

''En morgen mijn buurvrouw in bio playen hehe''

Foto ? :D

Voor de rest sterke training, die bench is echt nice :D!

Ja row-en maar met row spreek je toch meer je lats aan. Dan zou ik iig moeten rowen ter hoogte van de schouders zeg maar. Heeft dat het zelfde effect als rear fly's?

Ik doe mijn best Ronniej! Ik kan niet zomaar vragen : mag ik ff een foto nemen , op op te rukken jewait. Of misschien is dat wel een goede playertrick : '' je ziet er goed uit vandaag , mag ik even een foto van je nemen''. Hmmzz moeilijk!

Ik hou je op de hoogte!

Maar eerst pitten , is al weer veel te laat :P

doe gewoon alsof je zit te smsen en knal dan een foto van haar (en van haar ass ook 1).

mareuh, 80 pushpress is toch ook best netjes :)

Sexy MP en BP wederom, voor de 500ste keer. :roflol:

Volgende week vrijdag in de namiddag moet normaalgezien lukken voor mij. Haha, nog wat aan je fysiek werken, voor mij te ownen moet je het alleszinds niet doen, dat doe je zowiezo al ;) Laat me nog wat weten hé!

doe gewoon alsof je zit te smsen en knal dan een foto van haar (en van haar ass ook 1).

mareuh, 80 pushpress is toch ook best netjes :)

Mwah , dunno ik doe enkel push press bij de laatste reps als het niet zo goed lukt en ik toch nog iets gedaan wil hebben :o. Heb ze nog nooit echt afzonderlijk gedaan. Heb dus ook geen idee hoeveel ik zou kunnen.

Sexy MP en BP wederom, voor de 500ste keer. :roflol:

Haha thx Mino :D

Volgende week vrijdag in de namiddag moet normaalgezien lukken voor mij. Haha, nog wat aan je fysiek werken, voor mij te ownen moet je het alleszinds niet doen, dat doe je zowiezo al ;) Laat me nog wat weten hé!

Zou voor mij ook goed zijn! Ga dit weekend dan ff een kaartje van De Pinte zoeken :'). Vrijdag doe ik zowieso toch niets , en hoe laat train jij? Ik kan altijd een trein nemen van 13.10-14.10-15.10 uit gent dus in 5-10min ben ik in De Pinte.

Hehe , ik ben ook niet zo indrukwekkend imo , heb gewoon meer macht dan je op het eerste moment zou denken. Achjah who cares , gewoon trainen he :D.

Ga gewoon eens een tijdje pushpressen, zal je schouders goed doen. Zijn toch weer extra kilo's die je verplaatst.

Terug
Naar boven