- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga gewoon eens een tijdje pushpressen, zal je schouders goed doen. Zijn toch weer extra kilo's die je verplaatst.
. Volgende week wel eerst nog eens db pressen en bij 2de schoudertrainen gewoon meteen pushpress doen. Alhoewel ik gok dat hij neit veel hoger zal zijn dan MP , ga moeite hebben met de clean
.
.
.
Pak je 'em toch gewoon uit het rek?Is idd geen slecht idee. Volgende week wel eerst nog eens db pressen en bij 2de schoudertrainen gewoon meteen pushpress doen. Alhoewel ik gok dat hij neit veel hoger zal zijn dan MP , ga moeite hebben met de clean
.

. Ga beetje oefenen op de clean tot aan 70kg en dan vanaf 70kg beginnen uit het rek nemen 
heb ik ook...ik moet altijd wanneer ik hoog ga naar het squatrack gaan, ik krijg meer dan 55 kg niet meer gecleand..
. Was best raar , had er zelfs niet bij stilgestaan dat die clean mss zou mislukken, was gefocust op de MP zelf :').
Sterk Jonas nog meer respect als we nog pics te zien krijgen![]()
. Dan opstaan en gaan trainen met rah rah man :') wat zal dat een training worden xD
. Niets geforceerd :').
. Rug begint ook qua massa goed mee te komen.
, ben niet echt fan van een hoog bf% dus mss weer wat meer cardio doen, vanaf morgen te beginnen 
Harde training man!
Vind je pull ups echt nice hahah, zou er niet aan moeten denken om pull ups te doen met een schijf tussen me poten![]()

Inderdaad, Jonas is erg sterk! Vooral die pullups doen het hem..
Nette DL ook, beter DL'en op wat meer reps dan op 1RM![]()
. Iedere keer techniek zo goed mogelijk gedaan en heb vandaag ook niets van last in mijn onderrug
.lekkere training, dikke rep pr op de deadlift.
training om half 3 snachts gepost?
.
.
. Kmoet me echt nog eens wegen , kan makkelijk 87+ al zijn 
gaat nog lekker zo te zien man. gewoon lekker doorbulken man, zomer is nog ver weg.

)
Was duidelijk in vorm. Morgen benen + rug. Dan donderdag rust waarschijnlijk. Ofwel doe ik morgen rug , donderdag benen.. Zowieso vrijdag schouders/borst in de Pinte
.
.
, aangezien ik morgen niet kan trainen. Vrijdag een kater-training wss lol
.
, zware training imo. Optrekken wat minder , legs ook wat moeilijker door het hardlopen van gisteren. Maargoed al bij al viel het wel mee.
.