AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Vandaag een halve full body :P , aangezien ik morgen niet kan trainen. Vrijdag een kater-training wss lol :o.

RUG, BICEPS, LEGS en abs

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 9*BW(wijdste grip)
  • 5*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+20
  • 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
(niet echt tevreden )

(Deadlift)

• 10*60
  • 9*90
Gewoon techniek aangeleerd aan een maat van me , klein beetje gerept maar het lag niet echt in de planning.

BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 4*100
Nice :')

Lat pulldown ( small grip ) :

• 10*30
  • 10*50
  • 8*70
  • 4*90
  • 1*100
DB row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*32
  • 10*40

BICEPS :

BB curl :

• 20*20
  • 12*30
  • 9*40
Cable curls ( 2 handen tegelijk ) :

• 15*15
  • 10*20
  • 8*30
Lateral cable curls :

• 15*20
  • 10*30
  • 10*20
LEGS :

Squat :

• 10*40
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*100
Standing calve raises :

• 20*110
  • 15*180 PR ( lol dit voelde ik wel zwaar in mijn rug)
Leg extension :

• 10*50
  • 8*70
  • 8*90
  • 7*120
Leg curl :

• 10*50
  • 8*80
K*toefening lol , voelt echt klote aan.

En dan nog wat abs-zooi ( hanging knee raises met 9 en 14 kg ) crunches met 5kg achter het hoofd en zonder gewicht :sp:

Comment :

Bent over row ging wel lekker :) , zware training imo. Optrekken wat minder , legs ook wat moeilijker door het hardlopen van gisteren. Maargoed al bij al viel het wel mee.

Volgende training is voor vrijdag samen met rah rah man :).

Zal wel op niet veel trekken wegens katabole omstandigheden ,alhoewel ik daar niet altidj iets van merk :').

Lekker geknalt bea! :D

• Topic Starter Topic Starter
Die BOR na die pull ups blijft mooi op die zien hahaha :D!

Standing Calve Raises
''15*180 PR ( lol dit voelde ik wel zwaar in mijn rug)''

K*t apparaat is dat he :roflol:

Train je vaker met Rah Rah Man ?

BOR was beter dan de pull ups :') , moet wel zeggen dat ik daarvoor mijn squat al had gedaan, wou eerst squaten omdat mijn maat er nog niet was en we gingen samen rug doen.

Is gewoon in de smith maar iig 180kg op je schouders is toch ff meer dan dubbel je BW :').

Nope , vrijdag 1ste x , normaal moeten we ongeveer gelijk zitten qua niveau , ik met een enorme kater en hij met zijn perfecte voeding :D

Thx bro!

Laatst bewerkt door een moderator:
Pittige workout mr. Jonas. Ook een lange volgens mij. Hoe lang was je bezig???:)

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 9*BW(wijdste grip)
  • 5*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+20
  • 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
(niet echt tevreden )

BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 4*100
Nice :')

Volgende training is voor vrijdag samen met rah rah man :).

Zal wel op niet veel trekken wegens katabole omstandigheden ,alhoewel ik daar niet altidj iets van merk :').
Gekke pull-ups en BOR alweer, je mag best wel tevreden zijn van die pull-ups hoor:P Al weet ik dat je NOG meer kan doen bij die pull-ups..:o

Wanneer ga je trainen met rah rah man? Moest ik nu geen examens hebben zou ik ook kunnen komen..nu weet ik nog niet of ik ga trainen.

Misschien is er een mogelijkheid om de training een beetje te filmen? Zou wel leuk zijn maar het zou ook wel een beetje raar zijn om al van de eerste keer te beginnen filmen natuurlijk..

Laatst bewerkt:
Gekke pull-ups en BOR alweer, je mag best wel tevreden zijn van die pull-ups hoor:P Al weet ik dat je NOG meer kan doen bij die pull-ups..:o

Wanneer ga je trainen met rah rah man? Moest ik nu geen examens hebben zou ik ook kunnen komen..nu weet ik nog niet of ik ga trainen.

Misschien is er een mogelijkheid om de training een beetje te filmen? Zou wel leuk zijn maar het zou ook wel een beetje raar zijn om al van de eerste keer te beginnen filmen natuurlijk..

Ja wel , ik weet dat ik normaal beter kan :).

Achjah , je ziet wel he , anders rond 1u in de namiddag. Ff ontspannen kan mss geen kwaad de vrijdag :D.

Dunno , maakt mij niet zoveel uit , wil best wel eens proberen filmen met mijn gsm :)

Goeie hey wat een training.. En dan nog energie hebben op squats ook.. Pff

Het is in orde hé, 'k mag met de auto :)

wtf!!

hoe kun jij in godsnaam nog squaten na dat al te hebben gedaan????

je bent een monster :eek:

zeer netjes!

Ze verkopen geen jaarabonnementen meer voor studenten in topsporthal..

Diegene die voorlopig nog een abo hebben blijft wel geldig tot die vervalt, maar het kan niet verlengd worden. En nieuwe abo's worden ook niet meer gegeven.

Kan het wel begrijpen eigenlijk, ondanks dat meeste van die studentjes op machines zitten te klooien ligt het er redelijk slordig bij + op sommige momenten redelijk druk.

Ik vind het nie erg, maar wel jammer voor degene die serieus trainen en nu duurder alternatief moeten zoeken.

Waar blijven de pr's Jonas ?

Diegene die voorlopig nog een abo hebben blijft wel geldig tot die vervalt, maar het kan niet verlengd worden. En nieuwe abo's worden ook niet meer gegeven.

Kan het wel begrijpen eigenlijk, ondanks dat meeste van die studentjes op machines zitten te klooien ligt het er redelijk slordig bij + op sommige momenten redelijk druk.

Ik vind het nie erg, maar wel jammer voor degene die serieus trainen en nu duurder alternatief moeten zoeken.

Tis wel jammer jah. Mrjah misschien kan ik nog iets regelen aangezien het complex toch veel afgehuurd wordt door mijn school. Wie weet. We zien wel he :)

Waar blijven de pr's Jonas ?

Heb het nogal druk de laatste tijd. Vorige week ging alles goed tot donderdag, dat avondje overpoort heeft me ff genekt :P , dan een inhaaltraining gedaan zaterdag. En vandaag ook weer goed wezen trainen.

Maar heb nogal veel schoolwerk, dus het is : school , trainen en weer school :P

Als er echt super PR's zijn post ik ze wel :')

mooie bench vandaag!

Nog maar eens een training neerzetten , heb nu een beetje tijd :'). Veel te veel werk , maar na deze week vakantie dus chill leren trainen en feesten :')

BORST/ SCHOUDERS

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 5*80
  • 15*60
Dumbbell fly's :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*18
SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 7*50
  • 5*60
  • 5*60
  • 5*60
  • 3*70 (PP)
Side raises :

• 15*5
  • 10*8
  • 10*11
  • 9*13
Cable side raises :

• 10*10
  • 8*15
  • 5*20
BOR rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
Rear cable fly's :

• 10*12.5
  • 8*15
  • 9*20
En dan nog 1 triceps oefening ( pushdown )

Comment : Was wel eens leuk banken met 100 :). Werkt best goed , had niet gedacht dat ik dat iedere x opnieuw 3x zou kunnen. Zelfde bij MP :)

Leuke traniing , helemaal alleen in de gym :D Hard gebeult.

Nu weer werken voor school :(. Idem morgen en hopelijk een gaatje vinden om te trainen :P

Grtzzz

Lekker hoor die bench :thumb:

Terug
Naar boven