Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
wel geen speciale PR's
.
.
Sta lekker actief lol heb een relatine pil gepakt om me beter te kunnen concentreren dus die 70 pagina's lukken me vanavond nog wel 

. Werkt goed imo heb al 2 dagen spierpijn in borst 

, merk wel dat mijn gewicht erg rap daalt , van 85-86 naar 83-84 , abs iets meer zichtbaar.
, idem kerstmis enzo dus daarom dat ik nu een beetje cut :')
.
, en ik heb een beetje gepijlt of ze wel voor one night stands was en het was een duidelijke nee.
, al de hele week aan het praten op facebook en sms, maar kmoet er maar eens mee beginnen praten in het echt
, zowieso op oudejaarsavond 

. Logisch ook ,dus dan maar weer goed focussen op de zijkanten ( die ik imo het belangrijkst vindt :') )
bruut geknalt bea! ik kijk al uit naar het nieuwejaar carrefuts![]()
. Helemaal losgaan :')Succes met leren maatje, je trainingen worden met de keer brutaler![]()

Lekkere training met een goede bench en nog lekker wat iso-oefeningen.
Good job.![]()

.
. Bent over rows zijn wel goed 

, of zij mij.Hahahaha ' nu gaan mijn neef en ik eerst gaan vechten '! Zorg maar dat je wint
![]()

, overdreven veen agressie xD , kon echt blijven gaan
.
.Zieke benchpress ! En ik blijf het echt bewonderenswaardig vinden dat je zoveel oefeningen doet en bij elke oefening dan nog eens zo zwaar gaat.
Btw, ik zat met mijn chick op facebook en tstond foto 'fitness' en ze zei dat u armen al overdreven warenGoed bezig dus, keep going!
, stond gwn overdreven agressief 

Haha, ja ze doelde op je tricepsDat vond ze al té.
Maar ja is best positief aangezien zei eerder zo op lichaamtypetjes valt ala cristiano ronaldo, die van die vampierenfilms, etc. Dus het zit goed bij jou![]()
.

)
)

, normaal had ik het pas gepland op nieuwjaar zelf , en dan was het ook een eitje , alle2 aangeschoten , dan is het gemakkelijk binnen.