Fitness Seller

Bea's log , reloaded

pff, hard gewerkt kerel ! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Thx guys :D

Voel die bench serieus vandaag , idem met de schouders :D.

Vandaag rug getrained , ging ook nice :) wel geen speciale PR's :(.

Deze vakantie terug wat meer posten. Damn kwil gewoon deze week achter de rug , stomme opdrachten :P .

Gelukkig zorgt het trainen voor goede ontspanning :D

wwoohhoowww, zeer, zeer nette training!

die bench is echt zeer sterk bij jou!

Yeeeee , ik heb nog eens zin om te posten :D Sta lekker actief lol heb een relatine pil gepakt om me beter te kunnen concentreren dus die 70 pagina's lukken me vanavond nog wel :D

Vandaag legs en buikspieren gedaan , echt ik ben teleurgesteld in legs , had vorige week verkeerde pijn , lichte blessure weetikveel. En daardoor niet goed kunnen squaten.

Squat :

• 10*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 3*90
  • 4*80
  • 8*60
Mkay , crap imo maar nogal wat pijn aan de binnenkant van mijn benen , maar ik denk wel dat het goede pijn is xD

Legpress :

• 10*100
  • 10*140
  • 8*180
  • 5*210
  • 7*180
  • 8*140
  • 8*100
Leg extension :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*100
  • 7*135 PR
I Lolled , dit is nu echt het rare bij mij, quadriceps zijn 4 spieren niet? Ik heb het gevoel dat de spier die je goed ziet , dicht bij de knie , bij mij het best ontwikkeld ( front squat gaat ook altijd goed) en dat eigenlijk de zijkanten , de echte heup zeg maar niet goed meewil.

Lunges :

• 10*2*20kg ( 20kg dumbbells in de hand)
  • 10*2*26
  • 6*2*30
Nieuwe oefening , goeie oefening imo :D

KUITEN :

Seated calve raises :

• 15*15
  • 15*40
  • 15*65
Standing calve raises :

• 15*100
  • 15*150
  • 10*180
Ik pas nu het principe toe waar ik iedere keer 2 sec aanhou bij de upwaartse move , moet zeggen dat ik het nu ook veel beter voel.

Dus hopelijk snel wat massa bij op die kuiten :D

ABS :

Knee raises :

• 10*BW+10kg
Hanging leg raises , crunches. Hanging leg raises zonder gewicht , crunches met gewicht, zijkanten ook goed aangepakt. Abs traniing was in orde :') + squat is halve abstraining :D

Comment : Tsjah benen moeten gewoon beter , ik kom er echt gek van. Wil er meer kracht in , de massa is relatief goed. Ik zeg wel relatief , kuiten moeten dikker en er mag zeker nog een 2-3tal cm bij op bovenbenen. Nu rond de 63cm

Voor de rest : UB gaat goed , Ik pas nu het principe toe van te benchen met ongeveer je max , dus ik doe nu iets van 5*3*100 :). Werkt goed imo heb al 2 dagen spierpijn in borst :P

Schouders blijven goed :P

Rug is in orde, ik merk dat mijn optrekken iets minder wordt, zit niet veel verbetering in maar ach :'). Deadlift gaat goed , probeer nu echt van techniek helemaal correct te doen, voel het de dag erna altijd goed in mijn VOLLEDIGE rug en niet alleen onderrug :D

Ben ook bezig met een lichte cut , cut voor mij is geen bucht eten :D , merk wel dat mijn gewicht erg rap daalt , van 85-86 naar 83-84 , abs iets meer zichtbaar.

Nieuwjaar wordt natuurlijk eten/zuipen/eten/zuipen :D , idem kerstmis enzo dus daarom dat ik nu een beetje cut :')

Ben nog altijd druk in de blok , maar ga wel iedere dag trainen :D

Sorry voor de onnodige lang info xD, kga maar weer eens leren :).

Oh en ben btw weer goed aan het playennn

Die buurvrouw van bio heb ik achter mij gelaten die zit weer met dr ex :P , en ik heb een beetje gepijlt of ze wel voor one night stands was en het was een duidelijke nee.

Ze blijft wel constant hints geven maar ze doelt duidelijk op een relatie , blergh.

maar ben nu dus aan het playen met nog een lekkere chick, die ook bij mij in de fitness komt , een vriendin van mijn ex :D, al de hele week aan het praten op facebook en sms, maar kmoet er maar eens mee beginnen praten in het echt :P , zowieso op oudejaarsavond :D

Laturzzz <333

Oh ennuh @Marvin, superdude is ftw :') chickies playen jewait!

Zolang je maar geen bruinsel gebruikt xD

Vandaag borst , schouders triceps :)

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*90
  • 4*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 9*80
Incline cable fly's :

• 10*15
  • 10*20
  • 10*30
  • 8*35
Incline BP :

• 10*20
  • 10*40
  • 8*60
  • 5*80
Beetje onhandig in het squatrek :')

SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 7*50
  • 5*60
  • 5*60
  • 7*50
  • 8*40
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Cable side raises :

• 10*12.5
  • 5*20
Rear cable fly's :

• 10*12.5
  • 5*20
TRICEPS :

Triceps pushdown :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*40
  • 7*45
Was leeg imo , dus maar gestopt :D

Comment : Bench ging weer nice meer zoals gewoonlijk waren schouders dan weer minder :P. Logisch ook ,dus dan maar weer goed focussen op de zijkanten ( die ik imo het belangrijkst vindt :') )

Voor de rest nog altijd goed aan het playen en vanavond goed eten en een beetje drinken , het is met familie dus normaal zal het meevallen maar ik heb wel 2 zatte nonkels waar ik nog graag eens eentje mee drink :D

bruut geknalt bea! ik kijk al uit naar het nieuwejaar carrefuts :D

Succes met leren maatje, je trainingen worden met de keer brutaler :thumb:

Lekkere training met een goede bench en nog lekker wat iso-oefeningen.
Good job.:)

Lekkere training met een goede bench en nog lekker wat iso-oefeningen.
Good job.:)

Thx dumba :D

Gaat wel lekker eigenlijk , heb dan nog rug getrained samen met schouders , ben een voorstander van brede schouders :D.

Geen speciale PR's denk ik. Optrekken gaat normaal maar weinig verbetering :(. Bent over rows zijn wel goed :D

Normaal post ik mijn training vandaag wel weer. Maar ik moet mijn tijd goed verdelen xD. Nu gaan ik en mijn neef eerst gaan vechten ( met 2 mong*len die dom deden tegen mijn neef ) daarna trainen dan moet ik weer playen :D

En dan nog studeren :(

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Playen gaat btw nice!

Ik draai ze zowieso binnen op oudejaar :D , of zij mij.

Het probleem is vooral , wat erna... Geen idee of ik echt zin heb in een relatie , maar misschien valt er wel iets te regelen ^^

Hahahaha ' nu gaan mijn neef en ik eerst gaan vechten ' :D! Zorg maar dat je wint ;)

Hahahaha ' nu gaan mijn neef en ik eerst gaan vechten ' :D! Zorg maar dat je wint ;)

Was klote man , we waren met 6 tegen 7 en ze wilden niet. Nuja ik de hele tijd proberen regelen zodat mijn neef kon vechten tegen die ene kerel maar dan bleven ze maar zagen dat we er allemaal op gingen slaan en blablablabla.

Zwaar klote , mijn neef ownd hem hard , die kerel zijn armen zijn even breed als mijn neefje van 6 en mijn neef traint ook :D

Nuja goed , daardoor wel overdreven veel agressie gekregen en gwn naar de gym gereden :D

BORST , SCHOUDERS , TRICEPS :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 5*100
  • 2*110
  • 1*120 PR
  • 3*100
  • 10*80
^^ , damn nice :D

Incline db press :

• 10*18
  • 10*20
  • 8*26
  • 7*32
  • 4*36
Incline dumbbell fly's :

• 10*15
  • 9*17
  • 8*18
  • 7*20
Strikt :)

SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 7*50
  • 5*60
  • 3*70
Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 5*15
Rear cable raises :

• 10*10
  • 8*15
  • 5*20
Cable side raises :

• 10*10
  • 9*15
  • 5*20
TRICEPS :

Triceps pushdown :

• 10*25
  • 10*30
  • 8*35
  • 8*45
CGBP :

• 15*30
  • 10*60
  • 7*70
  • 4*80

Comment : damn nice , al zeg i khet zelf :P , overdreven veen agressie xD , kon echt blijven gaan :D.

Mrjah ik ga me nu nog eens goed focussen op mijn chick en het leren + trainen. Kmoet echt die gastjes uit mijn hoofd zetten. Kom er gek van. Eerst een felle muil opzetten en dan in het echt niets durven.

Mijn neef gaf die kerel een paar meppen en hij deed gwn niets terug :(.

Achjah , ik ga maar weer wat bewegingswetenschappen leren xD

Zieke benchpress ! En ik blijf het echt bewonderenswaardig vinden dat je zoveel oefeningen doet en bij elke oefening dan nog eens zo zwaar gaat.

Btw, ik zat met mijn chick op facebook en tstond foto 'fitness' en ze zei dat u armen al overdreven waren :D Goed bezig dus, keep going!

Hondsbrutale Bench !!

Zieke benchpress ! En ik blijf het echt bewonderenswaardig vinden dat je zoveel oefeningen doet en bij elke oefening dan nog eens zo zwaar gaat.

Btw, ik zat met mijn chick op facebook en tstond foto 'fitness' en ze zei dat u armen al overdreven waren :D Goed bezig dus, keep going!

Het was wel een echte triptraining :D , stond gwn overdreven agressief :P

Haha , kerel je chick flipt , mijn armen zijn juist nog het minste :') samen met mijn benen xD. Ik vind borst en schouders het best. Biceps moet imo echt nog beter , tri's zijn wel in orde.

Thx bro :D

Haha, ja ze doelde op je triceps :D Dat vond ze al té.
Maar ja is best positief aangezien zei eerder zo op lichaamtypetjes valt ala cristiano ronaldo, die van die vampierenfilms, etc. Dus het zit goed bij jou ;)

Haha, ja ze doelde op je triceps :D Dat vond ze al té.
Maar ja is best positief aangezien zei eerder zo op lichaamtypetjes valt ala cristiano ronaldo, die van die vampierenfilms, etc. Dus het zit goed bij jou ;)

En wat gaat ze dan doen als jij een echt beest wordt :').

Ik zou de droogheid van Ronaldo wel willen hebben imo , maar volgens mij wordt dat geen probleem deze zomer :D.

Nu mijn chick die ik aan het playen is , of zij mij lol , die vindt het perfect ^^ hehehe :D

Vandaag RUG en BICEPS :D

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
  • 6*BW +10kg
  • 5*BW +15kg
  • 4*BW +20kg
  • 8*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)

Deadlift :

• 10*60
  • 5*100
  • 5*130
  • 3*150
  • 3*130
Moest eigeniljk 5*150 gedaan hebben , maar voelde dat de kracht een beetje weg was en dat de techniek aan het verminderen was dus dan maar nog een setje met 130 gedaan.

BOR :

• 15*40
  • 10*60
  • 6*80
  • 5*90
Goed strikt imo , armen iedere keer weer laag laten hangen :)

DB row :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*36
  • 10*44
Onlangs nog 14*44 gedaan ( = nieuwe PR) dumbbells gaan niet hoger dan 44 :(

T-bar row : ( eigenlijk een machine , maar met veel bewegingsvrijheid en geen geforceerde bewegingsbaan , ik zoek wel nog eens een afbeelding , nieuwe machine :P )

• 10*25
  • 10*35
  • 8*40
  • 8*55
Best zwaar en zowieso strikt aangezien je schuin staat op een bankje :')

BICEPS :

Machine curls :

• 10*25
  • 10*30
  • 8*40
  • 5*50 ( korte ROM)
BB curls :

• 15*20
  • 10*30
  • 9*40
  • 5*50 PR ( no cheating :D )
Lateral cable curls :

• 15*15
  • 10*20
  • 10*25
  • 8*30
  • 5*35
nog een beetje pompen :D

Comment : Best tevreden , deadlift mocht wel wat beter maar ik probeer er nu vooral een goede techniek in te krijgen. Had vroeger echt veel pijn de dag erna aan onderrug en nu heb ik iig meer echte spierpijn in mijn volledige rug dus ik denk dat het wel beter is :)

Rug is wel gesloopt imo , training van gisteren ook zwaar gevoelt vandaag , vooral het incline drukken :D

Nu weer leren :(

Alles gaat wel super met de chick, ze stuurde gisteren of ik morgenavond een film kom kijken ^^ bij een vriendin van haar thuis , die vriendin haar lief komt dus die 2 gaan naar boven en wij kijken beneden film ^^ ( ouders niet thuis)

Ik hou jullie op de hoogte :D, normaal had ik het pas gepland op nieuwjaar zelf , en dan was het ook een eitje , alle2 aangeschoten , dan is het gemakkelijk binnen.

Alleen nu wordt het toch iets moeiljker :'), mss gewoon wat voorbereiden werk doen en dan op nieuwjaar het afmaken xD, ik laat het jullie weten :cool:

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Dit is de T-bar row btw :

tbar02.jpg

Haha :D

Vandaag 7*100 gebencht en daarna 3*110 , 2 nieuwe PR's dus :D

Ook nog 5*36 incline db press :D

aber nu snel weer leren :( blergh

Je gaat hard. Ik kan me voorstellen dat je flink effecten van je trainingen terug gaat zien in je fysiek.:)

Terug
Naar boven