- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat hard. Ik kan me voorstellen dat je flink effecten van je trainingen terug gaat zien in je fysiek.![]()

Jij bent echt niet gezond gast, met feestdagen droger worden
![]()
.
.
. Die gaat echt lekker vooruit.

, goede zet. Had de dag erna echt ontzettende spierpijn in de schouders
.
En alles gaat wel chill met de chicks, heb nu een soort open relatie met die ene.
Dusss nu hebben we een ''open relatie'' wat wil zeggen : Ik mag iedereen binnendraaien die ik wil , ze heeft daar geen problemen mee. En als de ouders hier eens niet thuis zijn dan komt zij af of omgekeerd
hahaPics or it didn't happenhaha
Nice incline Press kerel! Gaat lekker...
Haha ziet er goed uit baas!
Respect dat je ze post!

Thx Bro
Haha , heb er geen problemen mee :') , had mijn vorige ook gepost , degene die nu moet opgenomen worden in het ziekenhuis wegens depressie xD.
Heb wel nog een paar projecten maar dit is wel het beste project imo![]()
wat een player ben je toch ook hé, noemt zijn chickies zelfs projecten 
wat een player ben je toch ook hé, noemt zijn chickies zelfs projecten
![]()
. Nee maar als ik eerlijk ben , voor deze zou ik echt wel willen gaan. Alleen ik kan niet door mijn ex. En ben er zeker van dat we ooit wel nog een relatie zullen hebben. Als dat van mijn ex wat overgewaaid is en ik op kot zit etc.. Moet wel toegeven dat ik wel echt gevoelens heb voor deze , wat het eigenlijk ook allemaal extra moeilijk maakt
.
, Loo zou me uitlachen xDPost nog eens de vorigeIk heb die pic gemist blijkbaar.
Deze ziet er alvast lekker uit![]()
.
Dit was de vorige , helaas is ze nu psychopathisch geworden.

En ik dacht een log te gaan lezenMaar mooie dames kijken is ook prima.
.