Fitness Seller

Bea's log , reloaded

Alle jezus sterk :thumbup: Nice man gefeliciteerd.

• Topic Starter Topic Starter
goed bezig bea!

Jij bent echt niet gezond gast :D, met feestdagen droger worden :eek:

Jij bent echt niet gezond gast :D, met feestdagen droger worden :eek:

Van te weinig te eten imo. En wat problemen met de ex, die depressief is en mij van weetikveel wat de schuld geeft en dingen naar mijn ouders strt.

En dan gwn met voor oudejaar bij die vriendin blijven slapen , jewaitwel xD, lekker chill , maarjah daar geen eten voorhanden. Niet geslapen , de dag erna moe , ik dus slapen = weer niet eten. Heb dan s'avonds nog wat gegeten dan alleen maar drinken lol. En nweer wat slecht.

Had dan niet veel eetlust meer , heb mezelf echt moeten dwingen om te eten, terwijl ik normaal gwn alles binnenspeel :(.

Maargoed nu gewoon weer goed proberen eten :') en nog wat gains maken :D.

Hmmm nog een kleine update :)

Gisteren 7*36kg incline db press :D. Die gaat echt lekker vooruit.

Ook nog 5*70kg upright row , met cable wel.

2*110 gebencht, bench was iets minder gisteren.

10*40kg behind the neck triceps extension :D

En ook benen getrained, squat , gaat al weer beter maar trekt nog altijd op de ballen :(

En alles gaat wel chill met de chicks, heb nu een soort open relatie met die ene.

Het zit namelijk zo : Mijn ex die zit met zelfmoordneigingen , is depressief blablablabla. Wordt vrijdag opgenomen. Ze heeft ook een mail gestrd naar mijn ouders dat ik niet naar school ga en wiet rook blablabalbla xD. Ze is helemaal aan het trippen.

En die chick waar ik al de hele tijd mee zit te playen en al ben bij blijven slapen etc.. Is een goeie vriendin van dr , dus zij mag neit te weten komen dat ik met haar iets heb. Daarom mag er dus neits in eht openbaar xD.

Dusss nu hebben we een ''open relatie'' wat wil zeggen : Ik mag iedereen binnendraaien die ik wil , ze heeft daar geen problemen mee. En als de ouders hier eens niet thuis zijn dan komt zij af of omgekeerd :D

Life's good :D

Oh en al 2/9 examens gedaan, beiden goed verlopen , 7 to go :D

Cable Upright Row is sterk kerel !

En alles gaat wel chill met de chicks, heb nu een soort open relatie met die ene.
Dusss nu hebben we een ''open relatie'' wat wil zeggen : Ik mag iedereen binnendraaien die ik wil , ze heeft daar geen problemen mee. En als de ouders hier eens niet thuis zijn dan komt zij af of omgekeerd

Pics or it didn't happen ;) haha

Nice incline Press kerel! Gaat lekker...

Haha ziet er goed uit baas!
Respect dat je ze post!

Haha ziet er goed uit baas!
Respect dat je ze post!

Thx Bro :D

Haha , heb er geen problemen mee :') , had mijn vorige ook gepost , degene die nu moet opgenomen worden in het ziekenhuis wegens depressie xD.

Heb wel nog een paar projecten maar dit is wel het beste project imo ;)

Thx Bro :D

Haha , heb er geen problemen mee :') , had mijn vorige ook gepost , degene die nu moet opgenomen worden in het ziekenhuis wegens depressie xD.

Heb wel nog een paar projecten maar dit is wel het beste project imo ;)

:roflol: wat een player ben je toch ook hé, noemt zijn chickies zelfs projecten :roflol:

:roflol: wat een player ben je toch ook hé, noemt zijn chickies zelfs projecten :roflol:

Komt misschien beetje verkeerd over :o. Nee maar als ik eerlijk ben , voor deze zou ik echt wel willen gaan. Alleen ik kan niet door mijn ex. En ben er zeker van dat we ooit wel nog een relatie zullen hebben. Als dat van mijn ex wat overgewaaid is en ik op kot zit etc.. Moet wel toegeven dat ik wel echt gevoelens heb voor deze , wat het eigenlijk ook allemaal extra moeilijk maakt :(.

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Eigenlijk best klote , ik had me na die laatste lange relatie echt voorgenomen om eens goed te gaan playen. En zeker doordat ze me op allerlei manieren probeert te beïnvloeden.

Ik krijg gwn veel te snel gevoelens :( , Loo zou me uitlachen xD

Post nog eens de vorige :D Ik heb die pic gemist blijkbaar.
Deze ziet er alvast lekker uit :D

Post nog eens de vorige :D Ik heb die pic gemist blijkbaar.
Deze ziet er alvast lekker uit :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was de vorige , helaas is ze nu psychopathisch geworden :( .

Leuke tijden mee gehad :D

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Het probleem was ook, toen ze mij had , had ze zoiets van yuw ik heb een vriend dus ik kan me laten gaan.

Ze zat dan te ''studeren'' en at gewoon de hele tijd snoepen , koeken etc.. Ging dan mss 1 keer per week naar de fitness.

Tegenover ik die gepassioneerd bezig is met sport :'). En altijd wel op mijn voeding lette.

Ze was dan toch een beetje beginnen verdikken. En nu het gedaan is eet ze niet meer en is ze weer vermagert , tss

En ik dacht een log te gaan lezen:o Maar mooie dames kijken is ook prima.

En ik dacht een log te gaan lezen:o Maar mooie dames kijken is ook prima.

Haha , tsjah :'). Ik moet zeggen als je jong bent en je traint dan vinden de chickies het eigenlijk wel interessant. Als je kop dan nog op iets trekt en je een beetje kan praten ben je binnen he xD

Haha Ron , ik heb het meer dan genoeg gehit , je wil iig niet weten hoeveel xD.

Vandaag lekker getrained toch wel :) .

RUG + BICEPS :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 9*BW (wijdste grip)
  • 7*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+22kg
  • 8*BW
  • 6*BW ( wijdste grip)

Daarna wou ik BOR'en alleen was Nico bezig met DL dus heb maar wat meegedaan.

DL :

• 3*140
  • 3*140
  • 5*130
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
Damn afzien imo :)

T-bar Row :

• 10*15
  • 10*25
  • 8*40
Lijkt niet veel , maar het is iig superstrikt en met volledige ROM :)

Single arm DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*40

Close grip lat pulldown :

• 10*50
  • 10*70
  • 7*90
BICEPS :

Double handed cable curls : ( in het rek , gewicht per hand)

• 15*17.5
  • 10*20
  • 7*30
  • 5*35
Single handed cable curls :

• 8*35
Side lateral cable curls :

• 10*15
  • 10*20
  • 8*30
  • 5*35
BB curls :

• 4*50
DB curls :

• 10*15
  • 8*18
En dan nog wat buik en calves :)

Comment : Supertraining imo. Er was niet veel volk , in het begin nog Nico , ook lekker geDL't met Nico. En daarna gewoon blijven beuken.

Dat wordt dikke spierpijn in de rug morgen :D

Zeer netjes zoals gewoonlijk.

Terug
Naar boven