XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Zeer netjes zoals gewoonlijk.

Thx Lennie :D

Ik moet zeggen had een nogal spannend T shirt aan vandaag en het zag er iig al redelijk goed uit :P.

En mijn ex zegt tegen iedereen dat ik aan de steroids zit , wat alleen maar een compliment is als zuivere naturel :D

Nice veel reps op die DL :D Sterke DB row ook :eek:
Van mij krijg je dus:
- een compliment op je training
- extra motivatie voor toekomstige trainingen
- approval voor je project
- een aanbod dat ik wel voor je ex zorg, zodat ze geen domme dingen doet, laten we zeggen dat ik ze enkele jaren voor je bewaar
- karma in ruil voor haar emailadres

Hej, wat wil je nog meer?

:D

Nice veel reps op die DL :D Sterke DB row ook :eek:
Van mij krijg je dus:
- een compliment op je training
- extra motivatie voor toekomstige trainingen
- approval voor je project
- een aanbod dat ik wel voor je ex zorg, zodat ze geen domme dingen doet, laten we zeggen dat ik ze enkele jaren voor je bewaar
- karma in ruil voor haar emailadres

Hej, wat wil je nog meer?

:D

:roflol:

Nice one :D

Geloof me bro , je mag ze hebben echt waar :'). Hmmm maar als ik dr e-mail adres geef dan moet je iig zeggen dat jet van facebook hebt fso.

Anders gaat ze me nog meer proberen rippen. Ze heeft geluk dat ik niets terugdoe. Ze zegt tegen iedereen die ze kent vanalles over mij. Gelukkig heeft ze zo goed als geen vrienden :). Terwijl als ik begin te vertellen tegen mijn maten weet in een week heel de stad het xD

Marruh probleem kerel, maandag zit ze in het ziekenhuis. Dus geen gsm , computer etc.. Maar ik ben er wel lekker van af :D

Laatst bewerkt:
:roflol:

Nice one :D

Geloof me bro , je mag ze hebben echt waar :'). Hmmm maar als ik dr e-mail adres geef dan moet je iig zeggen dat jet van facebook hebt fso.

Anders gaat ze me nog meer proberen rippen. Ze heeft geluk dat ik niets terugdoe. Ze zegt tegen iedereen die ze kent vanalles over mij. Gelukkig heeft ze zo goed als geen vrienden :). Terwijl als ik begin te vertellen tegen mijn maten weet in een week heel de stad het xD

Marruh probleem kerel, maandag zit ze in het ziekenhuis. Dus geen gsm , computer etc.. Maar ik ben er wel lekker van af :D

Oei :p
Nja, het zag er mij gewoon een lief en tof meisje uit (een brave ook?). Kreeg er bijna medelijden mee, dat ze naar het ziekenhuis moet enzo:o Maar is ook niet de bedoeling dat ik u nog meer in de problemen ga steken ofzo :p (is slecht voor uw cortisol).
En blijkbaar is de kans ook groot dat ze anorexia krijgt? Ik heb liever wat vlees :D

Keep up the good work! (zowel workouts als projectjes ;) )

Haha , tsjah :'). Ik moet zeggen als je jong bent en je traint dan vinden de chickies het eigenlijk wel interessant. Als je kop dan nog op iets trekt en je een beetje kan praten ben je binnen he xD

Haha Ron , ik heb het meer dan genoeg gehit , je wil iig niet weten hoeveel xD.

Vandaag lekker getrained toch wel :) .

RUG + BICEPS :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 9*BW (wijdste grip)
  • 7*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+22kg
  • 8*BW
  • 6*BW ( wijdste grip)

Daarna wou ik BOR'en alleen was Nico bezig met DL dus heb maar wat meegedaan.

DL :

• 3*140
  • 3*140
  • 5*130
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
Damn afzien imo :)

T-bar Row :

• 10*15
  • 10*25
  • 8*40
Lijkt niet veel , maar het is iig superstrikt en met volledige ROM :)

Single arm DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*40

Close grip lat pulldown :

• 10*50
  • 10*70
  • 7*90
BICEPS :

Double handed cable curls : ( in het rek , gewicht per hand)

• 15*17.5
  • 10*20
  • 7*30
  • 5*35
Single handed cable curls :

• 8*35
Side lateral cable curls :

• 10*15
  • 10*20
  • 8*30
  • 5*35
BB curls :

• 4*50
DB curls :

• 10*15
  • 8*18
En dan nog wat buik en calves :)

Comment : Supertraining imo. Er was niet veel volk , in het begin nog Nico , ook lekker geDL't met Nico. En daarna gewoon blijven beuken.

Dat wordt dikke spierpijn in de rug morgen :D

Mooie dl shizzel keep it up we gaan beesten worden!:cool:

Oei :p
Nja, het zag er mij gewoon een lief en tof meisje uit (een brave ook?). Kreeg er bijna medelijden mee, dat ze naar het ziekenhuis moet enzo:o Maar is ook niet de bedoeling dat ik u nog meer in de problemen ga steken ofzo :p (is slecht voor uw cortisol).
En blijkbaar is de kans ook groot dat ze anorexia krijgt? Ik heb liever wat vlees :D

Keep up the good work! (zowel workouts als projectjes ;) )

Dat was ze ook. WAS :'). Nu is ze gewoon depressief en wil ze mij proberen kapotmaken. Ze strt emails naar mijn ouders etc( dat ik niet naar school ga en wiet rook.. , klopt wel een beetje :p). Altijd oppassen met vrouwen gewoon. Als je ze kwetst ( wat ik overigens heb proberen voorkomen) dan gaan ze er alles aan doen om je te pakken te krijgen :').

Nah nog lang geen anorexia hoor. Ja ik heb ook liever wat vlees. Maar teveel vlees nu ook weer niet xD.

Meh hopelijk wordt ze beter in het ziekenhuis met die psychologen enzo en dan kan ze misschien weer eens leren normaal doen :o

Thx kerel :D

Aardige DB Rows!

Nog een training vandaag :D , morgen normaal ook dan 3 dagen examens en dit weekend ook wel nog 1tje :)

BORST , TRICEPS , SCHOUDERS :

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 3*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 11*80
Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 6*36
Incline DB fly's :

• 10*14
  • 8*17
  • 7*20

SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 9*40
  • 7*50
  • 6*60
  • 3*70
  • 7*50
Side raises :

• 10*8
  • 10*10
  • 10*13
Cable side raises :

• 10*10
  • 9*15
  • 5*20

Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
Standing Cable rear delt fly's:

• 10*10
  • 10*15
  • 7*20

TRICEPS :

CGBP :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*70
  • 3*80
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 8*40
  • 5*50

Comment : Niceeee, had iig een join gerookt achter mijn examen samen met een maat en een vriendin :P , heb dan een boefkick gekregen, ben dan nr huis geweest in mijn bed gekropen voor 3-4u :P , opgestaan en gaan trainen :o.

Ook net de nieuwe cd van regi gedownd , goeie muziek imo. Daarop getrained :D. Gaat eigenlijk wel lekker als er niet te veel mensen zijn die ik ken :P.

Op een gegeven moment was het wel veel te druk imo , weer hele voetbalploegen die kwamen trainen. Flikrs

Benchen met een ROM van 5 cm ... Maar how toch wel 50kg! :mad:

Voetbalploegen zijn echt hatelijk! In mijn vorige gym kwamen altijd de beloften van Deinze in de winter (2de klasse toen). Die kerels voelen zich echt de man...
Goede training man (zeker als je ervoor gesmoord had)!
Succes nog met je examens hé!

Nog een training vandaag :D , morgen normaal ook dan 3 dagen examens en dit weekend ook wel nog 1tje :)

BORST , TRICEPS , SCHOUDERS :

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 3*100
  • 3*100
  • 3*100
  • 11*80
Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 6*36
Incline DB fly's :

• 10*14
  • 8*17
  • 7*20

SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 9*40
  • 7*50
  • 6*60
  • 3*70
  • 7*50
Side raises :

• 10*8
  • 10*10
  • 10*13
Cable side raises :

• 10*10
  • 9*15
  • 5*20

Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
Standing Cable rear delt fly's:

• 10*10
  • 10*15
  • 7*20

TRICEPS :

CGBP :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*70
  • 3*80
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 8*40
  • 5*50

Comment : Niceeee, had iig een join gerookt achter mijn examen samen met een maat en een vriendin :P , heb dan een boefkick gekregen, ben dan nr huis geweest in mijn bed gekropen voor 3-4u :P , opgestaan en gaan trainen :o.

Ook net de nieuwe cd van regi gedownd , goeie muziek imo. Daarop getrained :D. Gaat eigenlijk wel lekker als er niet te veel mensen zijn die ik ken :P.

Op een gegeven moment was het wel veel te druk imo , weer hele voetbalploegen die kwamen trainen. Flikrs

Benchen met een ROM van 5 cm ... Maar how toch wel 50kg! :mad:

STOP met blowen freak! :D en mooi getraind!:rolleyes:

Voetbalploegen zijn echt hatelijk! In mijn vorige gym kwamen altijd de beloften van Deinze in de winter (2de klasse toen). Die kerels voelen zich echt de man...
Goede training man (zeker als je ervoor gesmoord had)!
Succes nog met je examens hé!

No shit sherlock :P , is al de 2de keer met die voetbalploegen.

Er springt er daar eentje over de omheining , begint daar als een freak te pompen :'). Iedereen moest zich inhouden van lachen.

Een van de beesten uit onze gym begint dan te bankdrukken en ze staan met 5-7man allemaal verbaast te kijken :')

STOP met blowen freak! :D en mooi getraind!:rolleyes:

Ja i kno , mrjah twas gwn een keertje achter dat stom examen.

Was imo poepsimpel , heb hetgewoon niet goed genoeg geleerd maar kan er wel door zijn :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha goeie training dan met je stonende hasses..
WTF is een boefkick???

Succes met je examens trouwens..

Haha rare belgen ook dat noemen wij hier gewoon een vreetkick..

Zit je al op een 120 BP ja? lekker man!

Zit je al op een 120 BP ja? lekker man!

1 keer zuiver toch :).

Bench ging vorige week weer hard vooruit , 7*100 gebencht , dan 3*110 en dan 1*120 :').

Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik me nu meer focus op incline presses :D.

dik getraind kerel

lekker ceedee'tje trouwens dat Regi geval?

Vree deftige bench en MP kerel :thumbs:

Succes met examens nog.

dik getraind kerel

lekker ceedee'tje trouwens dat Regi geval?

Ja echt goed eigenlijk. Snap wel dat velen het niet moeten hebben van hem met al zijn gedoe. Maar het is imo gewoon een goeie dj :).

Zeker een leuk CDtje!

Vree deftige bench en MP kerel :thumbs:

Succes met examens nog.

Thx kerel :D

Vandaag ook weer lekker getrained maar heb geen tijd om het neer te typen :P moet nog lang leren xD

vandaag weer die k*tvoetbalmofo's haat ze :D

Terug
Naar boven