critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry voor lange afwezigheid, ik volg je logje weer![]()
, drukke periode, nieuwjaar, kerst , blok ,examens
. Maar vanaf volgende week woensdag is het weer volop feest 

.
Maar ik doe liever goeie fullsquats dan parallell of boven parallel squats met 10-20kg meer.
.

flat BP. Had hem weer bijna maar dan schoot er iets in mijn schouder..
.
.
Damn , vandaag gefailed op de 1*120flat BP. Had hem weer bijna maar dan schoot er iets in mijn schouder..
Wel PR op incline db press :
5*38kg en 4*40kg.
Bij db shoulder press ging 5*34 goed , maar de 38 was er teveel aan ,slechts 2*38.
Ook nog cgbp : 5*80.
Goeie training , had het wel ff nodig , klote examens heb het ff helemaal gehad. Moet nog alles leren tegen morgen , tis wel maar 50 pagina's![]()

mooie pr's! je meot nu toch wel eens wat vertellen over de high school chicks dat je kan ****en![]()
jammer van je fail bro'
Ik zou nog wat verder proberen te bikkelen met doubles op 115 ofzo. Dan heb je die 120 ook
binnen de korste keren.
.

.
.
.
.
.
, heb ook nog 2 setjes gedeadlift , ging echt goed. Wou eigenlijk goed DL'en vandaag en de 180 pakken maar ik had mijn magnesium niet mee en kheb al eens gefaalt op de 180 door gripverlies. 180 kwam trouwens erg easy van de grond , ik heb alleen veel moeite met ''locken''.
, altijd goed voor de wijdte 
, mrgoed we gaan knallen 

, heb toch een tijdje gestagneerd, maar kheb die kcals weer wat opgeschroeft en nu hopelijk toch weer wat kracht bijpakken
.Ben al een tijdje niet bij jou wezen kijken maar gaat lekker hier zeg!![]()
, door examens ( die een totale flop zijn) vooral. Maar ben weer helemaal terug nu 

, damn heb wat moeten helpen duwen met mijn handen, pak ze ook wel altijd erg diep.
, PR op de suat , bea blij
. Het trekt nog altijd op niets maar voor mij is het iig wel belangrijk dat er vooruitgang is bij de squat. Hopelijk kunnen we er binnen een maand nog 20kg bijkrijgen :').