Fitness Seller

Bea's log , reloaded

sorry voor lange afwezigheid, ik volg je logje weer;)

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer die k*tvoetbalmofo's haat ze :D

+1 , mrjah binnen 2 maanden zijn ze wel weer weg. Kerel echt als ze blijven komen is het gewoon ****ed up.. Dan zoek ik andere tijden om te trainen.

sorry voor lange afwezigheid, ik volg je logje weer;)

Ben zelf maar half aanwezig hoor :P , drukke periode, nieuwjaar, kerst , blok ,examens :D. Maar vanaf volgende week woensdag is het weer volop feest :D

Zou de training van gisteren willen neertypen maar ben ze vergeten lol :P

Heb wel 3*BW+26kg kunnen optrekken :D.

En 2*110kg fullsquat. Ja ik weet het niet veel :o Maar ik doe liever goeie fullsquats dan parallell of boven parallel squats met 10-20kg meer.

ATG :D.

Voor de rest goed biceps en rug getrained. Vrijdag ga ik weer buik en kuiten aanpakken + borst/schouders en dan zaterdag goed deadliften , zodat ik de zondag mijn bed niet uit geraak en dan maar in mijn bed de hele dag moet leren :D

Examen was super vandaag xD. Afgegeven 3 kwartier voor tijd :'). Zowies erdoor :D

Laatst bewerkt door een moderator:
snelle training ;)

Pull-ups blijven me verbazen :D! Ik ga er ook eens werk van moeten beginnen maken.

Damn , vandaag gefailed op de 1*120 :( flat BP. Had hem weer bijna maar dan schoot er iets in mijn schouder..

Wel PR op incline db press :

5*38kg en 4*40kg.

Bij db shoulder press ging 5*34 goed , maar de 38 was er teveel aan ,slechts 2*38 :(.

Ook nog cgbp : 5*80 :).

Goeie training , had het wel ff nodig , klote examens heb het ff helemaal gehad. Moet nog alles leren tegen morgen , tis wel maar 50 pagina's :P

Damn , vandaag gefailed op de 1*120 :( flat BP. Had hem weer bijna maar dan schoot er iets in mijn schouder..

Wel PR op incline db press :

5*38kg en 4*40kg.

Bij db shoulder press ging 5*34 goed , maar de 38 was er teveel aan ,slechts 2*38 :(.

Ook nog cgbp : 5*80 :).

Goeie training , had het wel ff nodig , klote examens heb het ff helemaal gehad. Moet nog alles leren tegen morgen , tis wel maar 50 pagina's :P

mooie pr's! je meot nu toch wel eens wat vertellen over de high school chicks dat je kan ****en :D

jammer van je fail bro'

Ik zou nog wat verder proberen te bikkelen met doubles op 115 ofzo. Dan heb je die 120 ook
binnen de korste keren.

mooie pr's! je meot nu toch wel eens wat vertellen over de high school chicks dat je kan ****en :D

High school chicks? :')

jammer van je fail bro'

Ik zou nog wat verder proberen te bikkelen met doubles op 115 ofzo. Dan heb je die 120 ook
binnen de korste keren.

Hij is me al eens gelukt :') , ja gewoon reppen op 100 en 110's en dan na een tijdj nog eens de 120 proberen :D.

Thx :D

Gisteren ook nog getrained , moet weer leren vandaag dus gwn weer even de highligst xD

Wide grip pull ups : 8*BW+10kg PR

Dan ook nog een T-bar row PR maar weet niet meer met hoeveel :o

DB rows gingen ook lekker , 8*44 met grote ROM.

Heb ook weer gesquat , weer tot rond de 100-110. Het gaat traag maargoed , probeer nu al 2x in de week te squaten. Altijd ATG :).

Heb ook lunges gedaan ( 20x met 30kg, 20*met 40kg en 16*met 50kg)

Mijn gluteus maximus doen dan ook ongelofelijk veel pijn vandaag xD.

Over het algemeen gewoon een lekkere training , helemaal alleen , mp3 op en gaan :D

Daarna dan naar huis , andere kleren aan en op café , met mijn neef en wat van zijn maten. Aangezien iedereen die ik ken examens heeft maar ik wou er ff tussenuit :'). Weer een paar nieuwe mensen leren kennen , altijd leuk :P.

Enjah degene van op de foto's de pagina hiervoor was er natuurlijk ook :') ,ze had mij iig gevraagd om op café te gaan ;).

Het leuke is dat ze het nu eigenlijk helemaal ziet zitten , alleen zitten we met het probleem van mijn ex , die wordt binnen drie weken opgenomen in een psychiatrische instelling. En het is een goede vriendin van haar ,dus mijn ex zou helemaal flippen als ze het te weten kwam...

Dus ik denk nog 3 weekjes wachten en dan mss maar weer een relatie beginnen :').

Nog maar eens een training neerplanten :).

RUG en BICEPS

RUG :

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 7*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 5*BW+20kg ( 3x na elkaar , 2x met kleine pauze) PR

BOR :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*100 PR
DL :

• 1*160
  • 1*170

DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*42
Lat pulldown ( medium grip )

• 15*45
  • 10*70
  • 8*80
  • 6*95
BICEPS :

BB curls :

• 10*30
  • 10*40
  • 9*50 PR , wtf???
  • 2*60
Hammer curls :

• 10*20 ( per hand)
Dan nog wat arnold curls en wrist curls :).

Comment : Damn ging lekker , vooral die BOR PR was nice :D , heb ook nog 2 setjes gedeadlift , ging echt goed. Wou eigenlijk goed DL'en vandaag en de 180 pakken maar ik had mijn magnesium niet mee en kheb al eens gefaalt op de 180 door gripverlies. 180 kwam trouwens erg easy van de grond , ik heb alleen veel moeite met ''locken''.

Die barbell curl was ook raar, er had daarvoor iemand die ik half ken me zitten vragen wat ik gedaan had op een feestje zaterdag ( heb al een hele tijd ruzie met een ''gangster'' uit het dorp waar ik veel zit , kerel perst graag mensen af en hij heeft ooit ook eens geld gevraagd aan een maat van me of hij ging hem in elkaar slaan, zielig figuur imo). Was lekker pissed of , en die kerel zat net achter mij toen, dus heb ik lekker staan trippen bij die BB curls :D

Grtzzz

Laatst bewerkt:
lekker geknalt!

Mooie pullups doe je!

sterke rug kerel

Zoals gewoonlijk weer pr's :D ****ing nice

Ben al een tijdje niet bij jou wezen kijken maar gaat lekker hier zeg!:thumbs:

Thx Rob :D

Zoals gewoonlijk weer pr's :D ****ing nice

Het was eerder toevallig imo :P , heb toch een tijdje gestagneerd, maar kheb die kcals weer wat opgeschroeft en nu hopelijk toch weer wat kracht bijpakken :D.

Ben al een tijdje niet bij jou wezen kijken maar gaat lekker hier zeg!:thumbs:

Had ook al een tijdje niet meer gepost :P, door examens ( die een totale flop zijn) vooral. Maar ben weer helemaal terug nu :D

Straks legs dus , rond 8u , heb eens zin om s'avonds te trainen en heb afgesproken met een meisje ook :').

LEGS! ( en abs)

Squat :

• 10*40
  • 10*60
  • 5*80
  • 3*100
  • 3*110
  • 1*120 PR :D
  • 5*90
  • 5*60( 5seconden blijven zitten onderin)

Leg press :

• 10*100
  • 8*180
  • 5*220
  • 0*250 :( , damn heb wat moeten helpen duwen met mijn handen, pak ze ook wel altijd erg diep.

Leg extension :

• 10*40
  • 10*100
  • 7*135 FS

Lunges : ( met gewicht in de nek )

• 10*42
  • 10*52

En dan nog wat weighted crunches , weighted hanging knee raises en wat hanging leg raises :)

Comment :

YESSSSSSSSSSSS :D , PR op de suat , bea blij :D. Het trekt nog altijd op niets maar voor mij is het iig wel belangrijk dat er vooruitgang is bij de squat. Hopelijk kunnen we er binnen een maand nog 20kg bijkrijgen :').

Ik ga goed slapen vannacht :)

Grtzz

damn, daar gaat mijn squat pr!!!

:mad::mad::mad:

netjes bro!:cool:

Goed getraind!
Is die leg press plate loaded?

Terug
Naar boven