Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
damn, daar gaat mijn squat pr!!!

:mad::mad::mad:

netjes bro!:cool:

Thx kerel :D , ben er echt blij mee :') , nu hopen dat ik aan hetzelfde tempo vooruitgang blijf boeken :D

Goed getraind!
Is die leg press plate loaded?

Gewicht zijn de platen die eraan hangen :) , je kent de legpress wel he. Ik weet niet hoeveel die plaat zelf nog zou wegen :P

Wel jammer van de 250 , raar dat sommige gasten hem wel pakken en dan minder squaten. Mrjah zal wel waar aan de kleine ROM liggen :')

Thx :D

/abbo :)

Hehe thx bro :D, heb al een abbo op de meesten hier :'). Ben terug van weggeweest hehe :P

Hopelijk heb ik morgen niet veel last meer van mijn onderrug , dan pak ik mijn magnesium en ga ik de 180 DL gewoon easy clearen haha :D. Ze zullen niet moeten zeiken over mijn magnesium :mad:

Hehe thx bro :D, heb al een abbo op de meesten hier :'). Ben terug van weggeweest hehe :P

Hopelijk heb ik morgen niet veel last meer van mijn onderrug , dan pak ik mijn magnesium en ga ik de 180 DL gewoon easy clearen haha :D. Ze zullen niet moeten zeiken over mijn magnesium :mad:

anders straps?

ja ik heb je eerder gevolgd maar volgens mij is dat log uitgestorven :D

anders straps?

ja ik heb je eerder gevolgd maar volgens mij is dat log uitgestorven :D

Magnesium moet volgens mij lukken hoor , heb een redelijk goede grip, maar omdat het locken mij zo moeilijk afgaat moet ik hem echt lang kunnen houden. Als het nog niet lukt ga ik me idd straps aanschaffen :).

Uhu , 1ste heb ik te slecht onderhoduen , dit tweede wel goed , maar heb ff een pauze genomen met de examens :)

Magnesium moet volgens mij lukken hoor , heb een redelijk goede grip, maar omdat het locken mij zo moeilijk afgaat moet ik hem echt lang kunnen houden. Als het nog niet lukt ga ik me idd straps aanschaffen :).

Uhu , 1ste heb ik te slecht onderhoduen , dit tweede wel goed , maar heb ff een pauze genomen met de examens :)

ahha explains a lot...

maare eerste beginnen zonder magnesium. en als je echt merkt dat gaat failen, dan pas magnesium gebruiken. zo train je je grip ook maximaal dacht ik zo :)

SCHOUDERS , BORST , TRICEPS :

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 6*100
  • 2*110
  • 2*120 , normaal gezien PR maar iig de 2de was met lichte hulp van de spotter , ik wil hem iig helemaal zuiver pakken :'). Semi-PR
  • 4*100
  • 10*80
Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 7*36
Cable crossovers ( naar voren leunent, nadruk op bovenkant proberen leggen) :

• 20*20
  • 15*30
  • 10*40
  • 7*50

SCHOUDERS :

Side raises :

• 15*5
  • 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
MP :

• 10*40
  • 7*50
  • 6*60
  • 3*70 ( legduw)
  • 7*15
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 8*11 PR

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36
  • 6*44
Triceps pushdown , weet de gewichten niet meer , maar ik was op :').

Comment :

**** yea :D. Het gaat echt weer de goede kant op , gewoon eten , slapen ,trainen en vooruitgang boeken :). Die 2*120 pak ik zeker nog , MP was wat minder doordat ik 1st side raises moest doen ( MP was bezet ).

Ook is die chick vandaag de hele dag afgekomen :D dus ik was al wat energie kwijt :).

Morgen dus rug , hopelijk niet veel last van mijn onderrug en proberen de 180 te clearen :D

grtzzz

Supersterk, zoals altijd!

haha, tieves wat een training :thumbs:

Die 120 bench vinnek altijd een milestone :p Dan is het op naar de 150 :p
Sterke mp haal je er ook nog eens uit naar het einde

Laatst bewerkt:
t*ring jantje :D Sterke stats man, 120 bench voor 85kg/1.85.
Moet zeggen dat onze lichaams stats niet ver van elkaar vandaan liggen, maar ik haal bijlangena de 120kg bench niet!

Lucky bastard, whats your secret? ;)

abbootje :) Leuk log.

fak die chicks laat ze wachten tot na je training verspil daar geen energie aan :D Nu beginnen bulken net zoals je op msn zij! Eat for mass en lekker geknalt!

dat is niet mis nee die training!!! keep it up!

Thx Bro :D

haha, tieves wat een training :thumbs:

Die 120 bench vinnek altijd een milestone :p Dan is het op naar de 150 :p
Sterke mp haal je er ook nog eens uit naar het einde

Alles boven de 100 is gewoon zwaar :'). Bij mij gaat het altijd easy tot aan 100 , bij de 100 haal ik dan wat mooie reps maar al het gewicht dat je boven de 100 erbij pleurt weegt gewoon dubbel zo veel :p.

Als ik rekening hou dat ik eerst borst heb gedaan vond ik de MP ook nog redelijk geslaagd idd :).

t*ring jantje :D Sterke stats man, 120 bench voor 85kg/1.85.
Moet zeggen dat onze lichaams stats niet ver van elkaar vandaan liggen, maar ik haal bijlangena de 120kg bench niet!

Lucky bastard, whats your secret? ;)

abbootje :) Leuk log.

Vanochtend 85.1 :D , zat op 83kg na een lichte cut (gewoon eens om te testen hoe cutten mij afging , erg goed imo :) )

Ik weet niet hoe het komt , ik ben gewoon bevoordeelt met een sterk UB , LB is dan weer een stuk minder :(. Maar daar wordt hard aan gewerkt , kan al weer bijna 2 dagen niet lopen :D.

Misschien vandaag eens een LB pic maken :P , vond ze er vanochtend best goed bijstaan, heb staan posen lol, zoals de echte classic bb'ers haha :D.

En mijn vp% valt nog erg goed mee, zeker met goede lichtinval zijn de abs altijd goed zichtbaar, dat heeft er mss ook wat mee te maken ,dunno :p

fak die chicks laat ze wachten tot na je training verspil daar geen energie aan :D Nu beginnen bulken net zoals je op msn zij! Eat for mass en lekker geknalt!

Idd ****en die chicks!!! :D. Ben me al weer de hele dag aan het volstouwen :) komt in orde. En vandaag hou ik het bij maximum 5 pintjes :D

dat is niet mis nee die training!!! keep it up!

Thx bro!

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles boven de 100 is gewoon zwaar :'). Bij mij gaat het altijd easy tot aan 100 , bij de 100 haal ik dan wat mooie reps maar al het gewicht dat je boven de 100 erbij pleurt weegt gewoon dubbel zo veel :p

Aaaaaah de mindset van: "dit is rete zwaar" terwijl je het eigenlijk makkelijk kan pressen :p

Aaaaaah de mindset van: "dit is rete zwaar" terwijl je het eigenlijk makkelijk kan pressen :p

It's alllll in the mind :D. Haha , het is toch raar , ik hef de 100 eruit ik denk jah lekker gewicht. Ik hef de 110 eruit ik denk : **** dit is zwaar :').

Soms ligt het idd aan de mind , ook dacht ik dat de spotter echt zwaar aan het helpen was bij de 2de x 120 terwijl die eigenlijk zo goed als niets deed :').

Maar **** it , ik pak hem nog wel :D

Vandaag hopelijk de 180 DL , moet echt lukken , alleen dat verdomde locken altijd. Maar als ik kijk naar G-men zijn filmpjes zijn er blijkbaar nog die mijn probleem hebben haha :D

• Like
Waarderingen: Sue
Succes met je 180DL! Gewoon er van uit gaan dat het lukt!

Succes met je 180DL! Gewoon er van uit gaan dat het lukt!

Thx Sue :D

RUG EN BICEPS :

RUG :

DL ! :

• 5*100
  • 3*130
  • 1*150
  • 1*170
  • 1*180 PRRRR
  • 5*130

Yessss :D , gecleared , het was een zware strijd :').

Wide grip pull ups :

• 7*BW
  • 6*BW(wijdste grip)
  • 5*BW+10kg
  • 3*BW+20kg
  • 5*BW
Ging niet zo goed meer na de DL ik was kapot xD

T-bar row : ( strict met ''machine'' , vrije losse machine imo)

• 10*25
  • 8*40
  • 7*50
DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*40
BICEPS :

BB curls :

• 10*30
  • 9*40
  • 6*50
Hammer curls :

• 10*16
  • 10*20
  • 5*24
Comment :

Ik heb wat ik wou , 180 DL , de rest van de training was bijzaak :P , ik was gewoon kapot van die DL =') heb wel mijn biceps nog wat gepompt haha :D

En tot nu toe nog maar 5 pintjes gedronken + mijn geld is op dus dat wordt een anabole avond op café !!

Nice man! congrats

netjes gedaan op de deadlift! :thumbs:

netjes gedaan op de deadlift! :thumbs:

Thx guys :D

Vandaag weer Legs :')

LEGS :

Squat ! :

• 10*40
  • 10*60
  • 5*80
  • 4*100
  • 3*110
  • 1*125 PR
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert xD , 5kgtjes erbij :')

Legpress :

• 10*150
  • 8*190
  • 5*230
Leg extension :

• 10*50
  • 10*100
  • 7*135 (FS)

Lunges :

• 10*52
Seated calf raises :

• 20*50
  • 15*75
En dan nog wat leg press calf raises :)

Comment :

Squat PR dus mijn dag is goed :D. Het is niet zoveel maar iig beter dan niets :p. Moest eigeniljk abs ook nog doen mrjah teveel zitten kletsen :'). Ik pak ze maandag wel weer mee :D

Gisteren 7 pintjes gedronken , de eerst 5 in 3u , de twede 2 in 5u :D = katerloze dag :)

Weet wel nog niet wat ik vanavond ga doen , mag niet weg van mijn ouders lol, heb wel zin maar zou dan iig zowieso weer niet veel drinken.

Terug
Naar boven