Fitness Seller

Bea's log , reloaded

Veel succes met LB vandaag..wat doe je voor werk als ik vragen mag?:) Ik wil ook gaan werken!:D

• Topic Starter Topic Starter
Draait toch niet altijd om PR's, gaat om resultaat en effectief trainen toch?

Gelijk heb je , maar langs de ene kant komt massa voort uit kracht en veel gaat me om de kracht ook. En het irriteert me mateloos dat benen veel minder goed gaan dan UB. Maargoed , we proberen er vooruitgang in te krijgen :).

Waarom begin je eigenlijk met dumbbell press en als laatste oefening MP?
Lijkt me logischer om het om te draaien en wat spanksta zegt ben ik volledig mee eens insane schema haha

Ik doe DB press liever :'). Ik zou hem idd best eens omdraaien , dan zal de MP hoger zijn maar de DB press weer lager. Volgende keer doe ik het zo :).
Ik merk idd wel dat bij de MP mijn schouders al serieus wat te verduren gekregen hebben , DB press + side raises en dan af ronden met MP.

Hehe , zolang het lukt waarom niet :). tis 1 september dus wss staan mijn uren op de site van mijn school , ff checken of ik veel tussenuurtjes heb, dan zoek ik een gym in Gent :D en dan zal ik wss split trainen.

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Veel succes met LB vandaag..wat doe je voor werk als ik vragen mag?:) Ik wil ook gaan werken!:D

Thx :) , hoop dat het een beetje lukt , eerst wel goed pitten. In een fabriek , ze maken rolluiken , vandaag gewoon de hele tijd lange planken van 6m moeten verleggen samen met een kerel. Gisteren lange planken in bakken leggen maar dat duurde 15min voor 1 bak en we hebben er 10 op 8uur gedaan :P. Ene dag dus zeer chill , andere dag wat zwaarder , maar kheb wel om 1u gedaan :D, ff 2 weekjes (856 euro) , kga er een koersfiets mee kopen denkik , en laptop. Koersfiets om af en toe naar Gent te fietsen en laptop voor school.

Thx :) , hoop dat het een beetje lukt , eerst wel goed pitten. In een fabriek , ze maken rolluiken , vandaag gewoon de hele tijd lange planken van 6m moeten verleggen samen met een kerel. Gisteren lange planken in bakken leggen maar dat duurde 15min voor 1 bak en we hebben er 10 op 8uur gedaan :P. Ene dag dus zeer chill , andere dag wat zwaarder , maar kheb wel om 1u gedaan :D, ff 2 weekjes (856 euro) , kga er een koersfiets mee kopen denkik , en laptop. Koersfiets om af en toe naar Gent te fietsen en laptop voor school.

Ooh..das chill man! Dus je zit nog op school? Aah:)

Ooh..das chill man! Dus je zit nog op school? Aah:)

Nog zeker 3 jaar. School is veel chiller dan werken :P. Nuja het is maar hoe je het bekijkt , maar meestal heb je een iets betere job als je nog wat studeert. + leraar = betaalde vakantie + bijbaantje in de vakantie = centjus xD

Gisteren niet gaan trainen :o. Dom om in de namiddag te slapen , was echt mottig.. Niet normaal. Nu ga ik dus gewoon binnen 15mins gaan trainen. Ben nu nog goed wakker en gewoon wat vroeger in mijn bed kruipen. Ook veel boterhammen gegeten met kip curry :D, energie genoeg , was tussen de 2 vandaag op het werk , niet overdreven lastig , soms ff goed doordoen.

Normaal vandaag : LB(woe) , Do(UB) Vrijdag(LB) wss zal het hierbij blijven tenzij ik zaterdag vroeg uit mijn bed geraak , maar het is de hele week 4u opstaan , dus i don't think so... Zaterdag moet ik naar mijn school ( beetje kijken hoe het eruit ziet) En de gym sluit om 6u , kga er cardio dag van maken.

Cardio staat trowuens op een laag pitje , net gemeten 83.3kg(na vakantie 85-86) , geen verlies van kracht, integendeel. Blijkbaar nog wat droger geworden :D , zonder cardio.. Werken is ook cardio i guess.

Maargoed binnen uurtje of 2-3 staath ier een beentrainen ( + wat buik:gay:)

BENENNNNNN!!!

LB :

Squat :

• 7*20 Front squat
  • 5*60 Ass to the floor :')
  • 5*80 Full squat
  • 4*100 Squat
  • 5*110 parallel squat PR ( iig zeker niet veel dieper dan parallel , geen partner en ben wat bang geworden na mijn laatste epic fail)
Hack squats :

• 7*60
  • 5*100
  • 4*130 PR
  • 3*150 PR
Leg press 45° :

• 8*100
  • 7*140
  • 5*180
  • 4*210 PR
  • 3*230 PR
Leg extension :

• 10*40
  • 8*60
  • 8*80
  • 5*100
  • 4*125
  • 5*135
Seated legpress :

• 10*50
  • 7*100
  • 5*150
  • 5*210

Leg curl :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 3*110 PR
En nog wat buikspieren.

Comment : Eindelijk deftige vooruitgang :D. Ik moet wel toegeven dat die 5*110 niet diep waren , maar je moet ergens beginnen. Vooral de hacksquats gingen super , bij legpress getwijfeld om die 20kg erbij te steken , maar ging toch redelijk vlot :)

Morgen wordt een pijnlijke dag, ik voel mijn benen nu al... Door werk wel wat minder slaap ( een 7-6tal uur), maargoed kwas toch fit vandaag , veel zit gewoon in je hoofd :D

Morgen weer UB , vrijdag LB en dan wss zaterdag cardio en zondag weer werken bij de kiekens :') weer om 4u er uit ...

Ennuh op mijn werk zit er een kerel die blijkbaar kuurt , iedereen zegt het toch. En hij traint in dezelfde gym als mij , had hem vandaag gezien en nu ook weer in de gym. Ik kan iig maar 1 ding concluderen : Begin nooit te vroeg met kuren... Die gast zat zeker nog lang niet aan zijn naturel maximum en hij staat zeker niet mis ,( ik gok 1m80 met een 80-85kg en 10% vet, benen zien er niet echt dik uit..) maar hij moest nog veel langer gewacht hebben ( ik denk dat ie max 20jr is). Hij kwam zelfs aan orale pillen via de baas :P. Maargoed ik spreek me er verder niet over uit , lijkt me wel eens leuk om met hem te trainen. Alleen jammer wetende dat hij nu al kuurt...

Laatst bewerkt:
Haha, ik ken het gevoel nu man..die benen gewoon kapot gemaakt:D

Maar wat een kracht zit er in jou..mijn respect!

Al eens sommige oefeningen zoals de leg curl en leg extension in superset geprobeerd?;)

Nice gewerkt! Die hack squat is dat met bb of machine?
Nu snap ik wrm je vorige keer zei dat men leg ex en curl zwakker waren:D
Dan heb je ofwel uber poten ofwel een "lichter" toestel.

Haha, ik ken het gevoel nu man..die benen gewoon kapot gemaakt:D

Maar wat een kracht zit er in jou..mijn respect!

Al eens sommige oefeningen zoals de leg curl en leg extension in superset geprobeerd?;)

Gaat echt pijn doen morgen :P. Ik squat nog altijd niet wat anderen squatten iig, maar er komt vooruitgang in , dat is het belangrijkste :).

Nice gewerkt! Die hack squat is dat met bb of machine?
Nu snap ik wrm je vorige keer zei dat men leg ex en curl zwakker waren:D
Dan heb je ofwel uber poten ofwel een "lichter" toestel.

BB duh! , bestaat daar een machine voor?

Ik gok het 2de , als je squat etc in de buurt komt van de mijne dan is je machine gewoon zwaarder. Bij mij is 135 full stack. Jij vindt 75 al zwaar , het is zowieso het verschil in machine , kan niet anders. Net nog ff gekeken , je squat zit rond de 90(zat wel op pg 3 , is mss al wat meer )? Je legpress is iig 5x220 , die is beter dan de mijne -> zowieso de machine.

Hack squats zijn wel dikke fun :)

Laatst bewerkt:
Gaat echt pijn doen morgen :P. Ik squat nog altijd niet wat anderen squatten iig, maar er komt vooruitgang in , dat is het belangrijkste :).

BB duh! , bestaat daar een machine voor?

Ik gok het 2de , als je squat etc in de buurt komt van de mijne dan is je machine gewoon zwaarder. Bij mij is 135 full stack. Jij vindt 75 al zwaar , het is zowieso het verschil in machine , kan niet anders. Net nog ff gekeken , je squat zit rond de 90(zat wel op pg 3 , is mss al wat meer )? Je legpress is iig 5x220 , die is beter dan de mijne -> zowieso de machine.

Hack squats zijn wel dikke fun :)
Ik dacht eerst aan zoiets http://exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/SLHackSquat.html
En ik zal ineens eens zien of ik een beetje richting jou stats zit met squat!

Ik dacht eerst aan zoiets http://exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/SLHackSquat.html
En ik zal ineens eens zien of ik een beetje richting jou stats zit met squat!

Owjah juist die machine , nope die hebben we niet... BB hack squats zijn wss toch leuker :').

Toch raar dat een machine zoveel verschil maakt , ligt mss aan de katrollen he , ik dacht hoe meer katrollen , hoe lichter?

Ik had in mijn vorige gym een triceps pushdown waar ik zomaar ff 80-100kg aanhing :P , terwijl ik in deze gym maar aan 50kg geraak. Met losse gewichten ben je tenminste zeker :)

Okey , van 10-4 geslapen , 6 uurtjes. Man wat was ik moe vanochtend , terwijl ik net meer heb geslapen nu, de voorbij 2-3 nachten werd ik veel wakker en sliep ik maar een uur of vier. Heb lang gedacht van een rustdag te nemen , ogen vielen toe... Maar rond 9-10u ging het weer beter , had wat rijst gegeten , liter melk en wat chocomelk.

S'ochtends boterham met confituur , om 9-10u , wat rijst en om 1u de rest van mijn rijst ( 187gram , met 100 gram kipfilet , 100gram kaas , en ananas + mais en mayonaise)

Nog wat blijven praten met collega's en tegen 1.45 in de gym , eerst lekker naar het toilet gegaan xD.

Voelde me wel weer goed , maar ik verwachtte een ''onderhoudende training''

UB :

RUG

Wide grip pull ups (
iets verder dan schouderbreedte)

• 18*BW PR
  • 10*BW
  • 7*BW+9kg
  • 9*BW
Wijdste grip pull ups :

• 5x BW
+ nog 5*, wijste grip en iedere keer opniew van op de grond starten.

Lat pulley :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 3*90
Lat pulley kleiner handvat :

• 10*40
  • 8*60
  • 6*80
  • 5*90
Seat cable row :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 3*95 PR
T-bar machine row :

• 8*50 ( per hand)
  • 8*80 ( 2 handen)
  • 7*110 PR
  • 3*130 PR
BOR :

• 10*50
  • 8*60
  • 5*80
  • 2*90 PR

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 8*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 5*100 PR
  • 1(2)*110 PR
Damn.. ik snapte het zelf niet , 5x100 ging easy dus ik wou 110 , dacht niet dat het ging lukken , heb er zeker 1 goede uitgehaald , de 2de vond ik iets minder geslaagd , dus 1x110 PR :D. Mss door de mindere cardio.. maar ik sta op hetzelfde gewicht als voor mijn weekje Frankrijk.

Decline BP :

• 10*50
  • 8*60
  • 5*80
  • 2*100

Dumbbell Fly's
:

• 8*17
  • 8*20
  • 5*24
  • 5*28 PR
  • 3*30 PR
SCHOUDERS :

MP :

• 8*40
  • 7*50
  • 5*60 PR ( 1-2 met legduw)
  • 3*70 ( met legduw) PR
DB shoulderpress :

• 8*20
  • 6*24
  • 5*28
  • 4*34
Side raises :

• 10*5
  • 8*8
  • 7*9
  • 6*11
  • 6*13
  • 4*14 PR
Rear machine fly's :

• 10*20
  • 8*30
  • 5*35
  • 4*50

Comment :

Armen doe ik morgen bij benen , als benen niet teveel pijn meer doen. K*twind vandaag moest hard trappen , constante pijn :P.

Nu vraag ik me wel af : mag ik morgen DL'en? Of liever niet.. Had er iig vandaag geen tijd meer voor , dus ik dacht morgen , benen licht ( squats , hacksquats + armen + DL)

Over de training : Tsjah , damn 110... Had het echt nooit gedacht , ook de fly's blijven goed gaan :). Ik merk wel dat als ik MP eerst doe mijn DB minder goed is en als de gewichten op MP hoger worden moet ik altijd legduwtjes geven.... Misschien is het beter van neerzittende MP te doen?

Man wat ben ik blij met mijn 110 :o

Laatst bewerkt:
Rare repranges heb jij maar gefeliciteerd met je dikke PR op de bench!
Je moet wel natuurlijk je Squat flink verbeteren want zo kunnen en mogen je stats er niet uitzien!

****ing sterk weer Jonas...mijn respect..:)

Goeie PR's het gaat hartstikke goed hier

t*ring netjes man 5x 100

Over die MP je geeft aan als de gewichten hoger worden dat je altijd wat legdrive gebruikt.
Dan moet je gewoon iets lichter gaan zodat je jezelf pusht om strict te pressen.

Of je kan voor de verandering Push press in je schema nemen dan kan je volop je legdrive gebruiken.
Zou makkelijk kunnen in je schema omdat je daarna toch dumbbell drukt!

Nice, je trainingen weer!

JA, wat je zegt over die jongen die kuurt... ben zelf niet voor, maar ieder zijn ding, maar echt... zo jong... wel 10 keer bedenken voor dat je dat gaat doen!!!

Rare repranges heb jij maar gefeliciteerd met je dikke PR op de bench!
Je moet wel natuurlijk je Squat flink verbeteren want zo kunnen en mogen je stats er niet uitzien!

Squat = Bench , das idd niet goed he :'). Maar de squat gaat ook vooruit. Alleen ga ik vandaag geen benen kunnen trainen , de pijn is nog erger dan gisteren... En wat bedoel je met rare repranges? Bij BP ofso? Ik hou me altijd wat in op de 80 , de 90 altijd 5x en dan de 100 zoveel ik kan.

****ing sterk weer Jonas...mijn respect..:)

Bedankt man ! Jij bent zeker enengoed bezig hoor!

Goeie PR's het gaat hartstikke goed hier

Ik verbaas mezelf soms nog altijd :').

t*ring netjes man 5x 100

Over die MP je geeft aan als de gewichten hoger worden dat je altijd wat legdrive gebruikt.
Dan moet je gewoon iets lichter gaan zodat je jezelf pusht om strict te pressen.

Of je kan voor de verandering Push press in je schema nemen dan kan je volop je legdrive gebruiken.
Zou makkelijk kunnen in je schema omdat je daarna toch dumbbell drukt!

Wel die 3x70 zijn eigenlijk push presses. Ik kan strikt 60 3 a 4x , MP'en. Maar of ik die nu eerst doe of op het einde , geeft niet veel verschil. Als ik hem op het einde doe is mijn DB press beter , doe ik hem in het begin is mijn DB press slechter...

Misschien moet ik idd gewoon push presses doen ipv van MP , maar is die oefening even effectief voor de schouders?

Nice, je trainingen weer!

JA, wat je zegt over die jongen die kuurt... ben zelf niet voor, maar ieder zijn ding, maar echt... zo jong... wel 10 keer bedenken voor dat je dat gaat doen!!!

Bedankt Sue!

Niemand zou voor mogen zijn... Kerel is echt nog veel te jong. En ik wil niet ''stoefen'' maar ik ben zeker dan mijn benen sterker zijn( aangezien hij ze hoogstwaarschijnlijk niet traint). De rest weet ik niet goed , maar ik durf bijna zeggen dat dat ook beter is. Hij zal wel een % of 2 droger staan maar zolang je iig niet bloot rondloopt in de gym , zie je dat niet :').

Als ik het ooit doe dan is het pas op mijn 30ste of later , dus laten we daar nog een 12-tal jaartjes over zwijgen :).

Nu zat ik wel nog met de vraag : mag ik deadliften vandaag? Ik ga armen eens zwaar laten afzien , oa eens close grip BP'en, wat nieuwe oefeningen.

En wss de DL er gewoon bij , onderrug doet wel wat pijn van te werken , maar kheb hierna een dag rust , zal wel goed komen. Alhoewel , ik ga morgen wss benen trainen :').

Bedankt allemaal :D, vind het iig echt leuk dat er toch mensen mijn log volgen :)

Vandaag dus enkel armen gedaan :). Hopelijk vind ik morgen nog een uurtje vrij en kan ik squats , hacksquats en deadlift doen :).

ARMEN :

Biceps :

Barbell curls :

• 10*35 wide grip PR
  • 10*35 schouderbreedte grip PR
  • 8*35 small grip PR

• 5*40 wide grip PR
  • 5*40 schouderbreedte grip PR
  • 5*40 small grip PR
( had ondertussen wel al cable curls gedaan)

Cable curls
:

• 10*20 ( per arm)
  • 10*30
  • 10*35
  • 8*40
  • 7*45
  • 8*35
  • 15*20
  • 35*10
Volume PR :p
Hammer curls :

• 16x14
  • 10*16
  • 8*18
Biceps machine curls :

• 10*20 ( per arm)
  • 10*25 ( per arm)
  • 10*45 ( 2 armen)
  • 10*50 (2armen)
TRICEPS :

Close grip benchpress :( nog nooit gedaan :p)

• 20*20 PR
  • 10*40 PR
  • 10*50 PR
  • 6*60 PR
  • 5*70 PR
  • 2*80 PR
Lol @ PR's , het was de 1ste x dusjah

Triceps pushdown :

• 10*25
  • 10*30
  • 8*40
  • 7*50 PR

Double handed triceps extension :

• 8*30
  • 7*36 PR
  • 5*38 PR
  • 4*40 PR
Blijkbaar kon er nog serieus wat bij :')

Euhm oefening met curlbar ( 12kg + 20 = 32 kg) liggend en bijna tegen het hoofd , dan weer wegduwen , kan echt niet op de naam komen ..

• 10*32
  • 10*32
Te lang geleden, weet niet of het PR is...

Commentaar : Mijn armen doen pijn... vooral tricpes van double handed triceps extension , en wat een pomp in de gym. De vele PR's zijn doordat ik armen nooit apart train... , normaal altijd nog vlug 2 oefeningen op het einde van de training. Nu dus eens gefocust op armen , morgen verwacht ik serieus spierpijn :D

Vanavond nog uitgaan , heb wel niet echt veel zin. Ben moe mrjah..

PR'en-regen hier ofniet :D Goeie CGBP hoor, zeker als het je 1e keer is..

Terug
Naar boven