Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Draait toch niet altijd om PR's, gaat om resultaat en effectief trainen toch?
.Waarom begin je eigenlijk met dumbbell press en als laatste oefening MP?
Lijkt me logischer om het om te draaien en wat spanksta zegt ben ik volledig mee eens insane schema haha
.
. tis 1 september dus wss staan mijn uren op de site van mijn school , ff checken of ik veel tussenuurtjes heb, dan zoek ik een gym in Gent
en dan zal ik wss split trainen.Veel succes met LB vandaag..wat doe je voor werk als ik vragen mag?Ik wil ook gaan werken!
![]()
, hoop dat het een beetje lukt , eerst wel goed pitten. In een fabriek , ze maken rolluiken , vandaag gewoon de hele tijd lange planken van 6m moeten verleggen samen met een kerel. Gisteren lange planken in bakken leggen maar dat duurde 15min voor 1 bak en we hebben er 10 op 8uur gedaan
. Ene dag dus zeer chill , andere dag wat zwaarder , maar kheb wel om 1u gedaan
, ff 2 weekjes (856 euro) , kga er een koersfiets mee kopen denkik , en laptop. Koersfiets om af en toe naar Gent te fietsen en laptop voor school.Thx, hoop dat het een beetje lukt , eerst wel goed pitten. In een fabriek , ze maken rolluiken , vandaag gewoon de hele tijd lange planken van 6m moeten verleggen samen met een kerel. Gisteren lange planken in bakken leggen maar dat duurde 15min voor 1 bak en we hebben er 10 op 8uur gedaan
. Ene dag dus zeer chill , andere dag wat zwaarder , maar kheb wel om 1u gedaan
, ff 2 weekjes (856 euro) , kga er een koersfiets mee kopen denkik , en laptop. Koersfiets om af en toe naar Gent te fietsen en laptop voor school.

. Nuja het is maar hoe je het bekijkt , maar meestal heb je een iets betere job als je nog wat studeert. + leraar = betaalde vakantie + bijbaantje in de vakantie = centjus xD
. Dom om in de namiddag te slapen , was echt mottig.. Niet normaal. Nu ga ik dus gewoon binnen 15mins gaan trainen. Ben nu nog goed wakker en gewoon wat vroeger in mijn bed kruipen. Ook veel boterhammen gegeten met kip curry
, energie genoeg , was tussen de 2 vandaag op het werk , niet overdreven lastig , soms ff goed doordoen.
, zonder cardio.. Werken is ook cardio i guess.
)
. Ik moet wel toegeven dat die 5*110 niet diep waren , maar je moet ergens beginnen. Vooral de hacksquats gingen super , bij legpress getwijfeld om die 20kg erbij te steken , maar ging toch redelijk vlot 

. Maargoed ik spreek me er verder niet over uit , lijkt me wel eens leuk om met hem te trainen. Alleen jammer wetende dat hij nu al kuurt...Haha, ik ken het gevoel nu man..die benen gewoon kapot gemaakt
Maar wat een kracht zit er in jou..mijn respect!
Al eens sommige oefeningen zoals de leg curl en leg extension in superset geprobeerd?![]()
. Ik squat nog altijd niet wat anderen squatten iig, maar er komt vooruitgang in , dat is het belangrijkste
. Nice gewerkt! Die hack squat is dat met bb of machine?
Nu snap ik wrm je vorige keer zei dat men leg ex en curl zwakker waren
Dan heb je ofwel uber poten ofwel een "lichter" toestel.

Ik dacht eerst aan zoiets http://exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/SLHackSquat.htmlGaat echt pijn doen morgen. Ik squat nog altijd niet wat anderen squatten iig, maar er komt vooruitgang in , dat is het belangrijkste
.
BB duh! , bestaat daar een machine voor?
Ik gok het 2de , als je squat etc in de buurt komt van de mijne dan is je machine gewoon zwaarder. Bij mij is 135 full stack. Jij vindt 75 al zwaar , het is zowieso het verschil in machine , kan niet anders. Net nog ff gekeken , je squat zit rond de 90(zat wel op pg 3 , is mss al wat meer )? Je legpress is iig 5x220 , die is beter dan de mijne -> zowieso de machine.
Hack squats zijn wel dikke fun![]()
Ik dacht eerst aan zoiets http://exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/SLHackSquat.html
En ik zal ineens eens zien of ik een beetje richting jou stats zit met squat!
, terwijl ik in deze gym maar aan 50kg geraak. Met losse gewichten ben je tenminste zeker 
. Mss door de mindere cardio.. maar ik sta op hetzelfde gewicht als voor mijn weekje Frankrijk.
.
. Ik merk wel dat als ik MP eerst doe mijn DB minder goed is en als de gewichten op MP hoger worden moet ik altijd legduwtjes geven.... Misschien is het beter van neerzittende MP te doen? 
Rare repranges heb jij maar gefeliciteerd met je dikke PR op de bench!
Je moet wel natuurlijk je Squat flink verbeteren want zo kunnen en mogen je stats er niet uitzien!
t*ring netjes man 5x 100
Over die MP je geeft aan als de gewichten hoger worden dat je altijd wat legdrive gebruikt.
Dan moet je gewoon iets lichter gaan zodat je jezelf pusht om strict te pressen.
Of je kan voor de verandering Push press in je schema nemen dan kan je volop je legdrive gebruiken.
Zou makkelijk kunnen in je schema omdat je daarna toch dumbbell drukt!
Nice, je trainingen weer!
JA, wat je zegt over die jongen die kuurt... ben zelf niet voor, maar ieder zijn ding, maar echt... zo jong... wel 10 keer bedenken voor dat je dat gaat doen!!!
.
, vind het iig echt leuk dat er toch mensen mijn log volgen 
. Hopelijk vind ik morgen nog een uurtje vrij en kan ik squats , hacksquats en deadlift doen
.
nog nooit gedaan
)