- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet verwonderlijk eigenlijk dat je zoveel PR's haalt ...
18 jaar, regelmatig nieuw lief, vreten a volonté = super high testo![]()
, feit , ik heb nog lang geen extraatjes nodig
.
, man man man, veel beter dan die andere , ze gaat soms zelf ook mee naar de fitness, ze weet dat ik op mijn voeding let en ze vindt het goed dat ik train. Veel beter kan ik het niet hebben =D.
, erg stricte shit ook )
.
.
mrjah alle trainingen zijn nu na 8u werken xD, alleen valt het me s'avonds toch net iets zwaarder.Waarom train je niet meer 's ochtends?
Die t-bar row bezie ik echt niet als een machine, is gewoon één van de betere rugoefeningen imo.
U biceps zijn wel sterk man![]()
, dus heb mijn pa me dan maar na het werk laten voeren
.
.
bicepsssssssss xD
.
, fietsen ging weer moeizaam
.pussymentaliteit shut up and squatWil geen massa op benen blabla
Lekker rugknalling
, thx bro 

Yup, al geleden van december wss datk er nog geweest ben. Tzal binnenkort wel nog eens week van de fitness zijn zeker, dan kom ik er nog een keer trainen!![]()
.
? Ik ga rond 2-3u gaan
.
, ben echt helemaal ****ed up vandaag xD , benen staan stram van de spierpijn, buikspieren idem en rug ook nog van eergisteren, heb zelfs nog wat pijn in mijn schouders. Dikke rustdag vandaag , morgen weer knallen 
.
.

.
.
. Was zelf ook erg tevreden, onlangs ook 2*80 MP gedaan
.
. Vandaag nog eens deadliften en kijken of ik daar ook nog wat op kan pakken, legs gingen deze week ook weer beter.