AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Damn, Jonas je wordt echt enorm sterk, blijven doorgaan hé! :D

• Topic Starter Topic Starter
pix? :eyebrow: want met 10*100 moet je beste pecs hebben :)

Gewoon op Pics drukken :), zoveel is er nog niet verandert , ben nu misschien een kg of 2 zwaarder.

We waren van plan om de 130 te filmen btw , maar uiteindelijk toch maar besloten om met spotter te doen ipv filmen , gelukkig maar :D.

Damn, Jonas je wordt echt enorm sterk, blijven doorgaan hé! :D

Thx man :D. Hopelijk vandaag nog een PR pakken op rug , benen zitten weer op niveau , dus nu ff doorbijten en daar hopelijk een plateau verbreken. En dan toch eindelijk eens serieus cutten :p. Het is maar een % of 3 , maar als je nog nooit gecut hebt is dat toch niet zo makkelijk.

Je bent al een pak sterker geworden man, zeer nice :D
doe zo verder.

Nog maar eens een update :o.

Trainen gaat wel lekker , heb vooral goeie krachtprogressie gemaakt op schouders en op incline benchen.

Ben nu vooral bezig met kracht voor legs, Billstar.

Vorige week :

ma : 5x5x85 Squat
wo : 4x5x85 "
vrij : 4x5x85 + 1x3x90 + 1x8x85

Ontzettende spierpijn , moest ook squaten door de spierpijn heen maar dan ging die spierpijn verassend snel weg :).

Ging deze week dus 5x5x90 proberen , vergis ik me hangt er 100kg aan , ik zat aan 4x5x100 toen ik het doorhad :D , dus deze week 5x5x100 gesquat.

Gaat super imo , hoop binnen een maand een 1 rm van 150 te kunnen neerzetten maar dit is wel erg optimistisch...

Maargoed vandaag : RUG / TRICEPS :

Wide grip pull-ups :

• 15*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
5*BW +15 kg
  • 3*BW +26 kg
  • 9*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)

Deadlift :

• 8*100
  • 5*140
  • 1*160
  • 1*170
T-Bar row ( machine , maar goed strikt ) :

• 10*30 (og)
  • 10*30 (bg)
  • 10*40 (og)
  • 10*40 (bg)
  • 7*50(og)
  • 9*50 (bg)
og = onderste grip
bg = bovenste grip

Onderste grip richt zich meer op de lats , het midden van je rug , bovenste greep is dan meer voor je achterkant schouders en er net onder , die zone :').

DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*44
Dumbbell shrugs :

• 18*30
  • 12*40
  • 12*44
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36
  • 9*40
CGBP :

• 15*50
  • 13*60
  • 6*80
Maat van me zegt dat ik hem te dicht vastpak, kan eigenlijk wel zijn , voelde het niet zo goed in mijn triceps.

En dan nog wat skullcrushers en pushdowns :)

Comment : Ging aardig , maar Deadlift zuigt gewoon alle energie weg :P. Niet normaal gewoon. 170 ging nog redelijk , 180 zou toch niet gemakkelijk geweest zijn, ga weer zeker proberen 1x per week te deadliften , volgende week 5x150 proberen en dan 5x155 - 160 etc...

Morgen knallen op schouders/abs en biceps en natuurlijk weer squaten :cool:

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de T-bar row , met 2 soorten grip dus :D

Wij hebben die ook staan in De Pinte, een goeie machine als vervanger voor de T-bar row in een hoek!

Sterke training man! :D

Wij hebben die ook staan in De Pinte, een goeie machine als vervanger voor de T-bar row in een hoek!

Sterke training man! :D

Is zowat de enige machine die ik gebruik , maar ik vind het dan ook niet echt een machine, je hebt veel bewegingsvrijheid, valt een beetje in de categorie van lat pulleys ed.

Thx Bro :D

Sterke training man!

Yu kerel , hoe gaat ie nog bij jouw? Ga je cutten deze zomer of gewoon een buff beest worden :P.

De 16de juli heb ik gedaan met werken, dus reken erop dat ik de trein eens pak en naar de pinte kom trainen :).
Cutten is afgelopen, 'k ben toch een stuk droger geworden, maar nu niet van te zeggen dat je elk spiertje ziet lopen:p. Nu terug kcal's aan het opvoeren en massa pakken tot volgende zomer.
Ik verwacht je in de pinte, dan kunnen we misschien ook samen met miguel (yoshuba) trainen ;)

he's alive! and going strong!

Cutten is afgelopen, 'k ben toch een stuk droger geworden, maar nu niet van te zeggen dat je elk spiertje ziet lopen:p. Nu terug kcal's aan het opvoeren en massa pakken tot volgende zomer.
Ik verwacht je in de pinte, dan kunnen we misschien ook samen met miguel (yoshuba) trainen ;)

Heb je geen pics dan? , ben wel nieuwsgierig eigenlijk :D.

Yup isgoed man , toch een zee van tijd deze vakantie.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

he's alive! and going strong!

Ja tuurlijk , ik stop nooit met trainen :D. Alleen het loggen schiet er soms wat bij in. Met dat werken altijd.. Maar nog 3weken na deze week en ik ben er vanaf :).

Schouders, legs en biceps vandaag :

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 9*50
  • 7*60
  • 5*70
  • 2*80 , moet wel zeggen met wat explosiviteit, sprongetje dus gaat eigenlijk een beetje op naar push press, kan hem 1x zuiver normaal :).
Seated behind the neck press :

• 10*20
  • 10*40
  • 7*50
  • 3*60
Side laterals :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 11*13

Squat :

• 5*100
  • 5*100
  • 5*100
  • 5*100
Dag 2 van billstar dus 4x5x100

Ook nog wat kuiten gedaan maar gewicht is irrelevant :'), weet het niet meer.

BICEPS :

EZ Curls :

• 21*32 ( 7x 1ste beweging , 7x 2de beweging en 7x voluit)
  • 5*52 , strict
Hammer curls :

• 10*18 ( hh per hand)
  • 8*22
En dan nog wat cable curls en machine curls , gewoon op het gevoel.

Comment :

Heb vandaag eens een pil van mijn ecay-stack geprobeerd. Damn deze training was af in 1u 15min. Ik ging als een speer gewoon ,echt niet normaal. Best tevreden over de MP :).

Misschien moet ik maar eens met jou mee schouders trainen want: damn nice ! :thumbs:

nette squats!

Moet nog veel beter :o.

Vandaag Borst/triceps en dag 3 van billstar squaten.

Dus 4x5x100 , dan 1x3x100+2.5% en dan 8x100

Maar heb me de vorige keer vergist en ben van 85 naar 100 gegaan, dus ga nu gewoon 105 pakken, 102.5 is te weinig :P. En 110 zou niet lukken.. Denk ik :o.

Vandaag BORST , SQUAT en een beetje SCHOUDERS :

BORST :

Incline dumbbell press (3 gaatjes) :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 8*36
  • 7*40

Incline benchpress ( smith , 3 gaatjes) :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 3*90
  • 6*80
Heb nog 3*100 gekunnen maar dan stond hij maar op 2 gaatjes :P

Incline fly machine ( strict en zo laag mogelijk zitten) :

• 10*50
  • 8*60
  • 7*70
  • 4*90

SCHOUDERS :

Seated behind the neck press (smith) :

• 10*40
  • 5*60
Seated barbell shoulders press ( smith ) :

• 7*60
  • 5*60
  • 5*60
  • 6*60

SQUAT :

• 5*100
  • 5*100
  • 5*100
  • 5*100
  • 3*105
  • 8*100
GVD, echt niet normaal gewoon, doodgaan is dit :P. En maandag weer 5*5*105...

Side raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Bent over delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 7*13

Comment :

Trainingen zijn nu vooral aangepast aan mijn zwakke punten. Onderkant borst is imo vol genoeg, bovenkant moet nog wat voller. Ook schouders mogen wel nog wat meer , maar train nu al een tijdje zo en moet zeggen dat schouders er goed beginnen uit te zien.

Dat squaten is echt niet normaal.. Ik ga echt dood onder die bar :o. Wel leuk dat alles erg goed uitkomt als je squat , separatie tussen bovenkant borst en onderkant borst, schouders :).

Ben enorm tevreden over de squat , het was loeizwaar gewoon. De rest is goed, heb het gevoel borst hard aangepakt te hebben , maar na de zware db-presses was de kracht er wat uit.

Ook schouders wat lichter deze keer , had ze al eens zwaar gepakt deze week, 2x zelf dacht ik :).

Morgen nog weer rug en armen, en als ik het niet vergeet kuiten + abs.

Grtzzz

Binnenkort maar eens die 85 boven je hoofd :D

Terug
Naar boven