Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, zoveel is er nog niet verandert , ben nu misschien een kg of 2 zwaarder.
.Damn, Jonas je wordt echt enorm sterk, blijven doorgaan hé!![]()
. Hopelijk vandaag nog een PR pakken op rug , benen zitten weer op niveau , dus nu ff doorbijten en daar hopelijk een plateau verbreken. En dan toch eindelijk eens serieus cutten
. Het is maar een % of 3 , maar als je nog nooit gecut hebt is dat toch niet zo makkelijk.
.
.
, dus deze week 5x5x100 gesquat.
. Niet normaal gewoon. 170 ging nog redelijk , 180 zou toch niet gemakkelijk geweest zijn, ga weer zeker proberen 1x per week te deadliften , volgende week 5x150 proberen en dan 5x155 - 160 etc...

Wij hebben die ook staan in De Pinte, een goeie machine als vervanger voor de T-bar row in een hoek!
Sterke training man!![]()

.
.Cutten is afgelopen, 'k ben toch een stuk droger geworden, maar nu niet van te zeggen dat je elk spiertje ziet lopenYu kerel , hoe gaat ie nog bij jouw? Ga je cutten deze zomer of gewoon een buff beest worden.
De 16de juli heb ik gedaan met werken, dus reken erop dat ik de trein eens pak en naar de pinte kom trainen.
. Nu terug kcal's aan het opvoeren en massa pakken tot volgende zomer.
Cutten is afgelopen, 'k ben toch een stuk droger geworden, maar nu niet van te zeggen dat je elk spiertje ziet lopen. Nu terug kcal's aan het opvoeren en massa pakken tot volgende zomer.
Ik verwacht je in de pinte, dan kunnen we misschien ook samen met miguel (yoshuba) trainen![]()
.
. Alleen het loggen schiet er soms wat bij in. Met dat werken altijd.. Maar nog 3weken na deze week en ik ben er vanaf
.
.
.Misschien moet ik maar eens met jou mee schouders trainen want: damn nice !![]()
.

.
. En 110 zou niet lukken.. Denk ik
.
. En maandag weer 5*5*105...
. Wel leuk dat alles erg goed uitkomt als je squat , separatie tussen bovenkant borst en onderkant borst, schouders
.
.
, zou wel cool zijn, 85 push press is geen probleem normaal maar een zuviere MP wordt nog lastig. Seated zou het misschien wel lukken maar dat telt niet
.Haha, zou wel cool zijn, 85 push press is geen probleem normaal maar een zuviere MP wordt nog lastig. Seated zou het misschien wel lukken maar dat telt niet
.