XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Waarom telt dat niet? Is trouwens wel opmerkelijk, ik denk dat mijn seated OH veel lager ligt dan staand.

Is in de smith he , lukt anders echt niet goed.

Volgende training ga ik eens seated barbell shoulder pressen in de smith en kijken hoever ik kom. Maar 80 lukt volgens mij gemakkelijker zo dan rechtstaand. Eens proberen , denk wel dat het te maken heeft met rugsteun ed, als je staand MP doet moet je je evenwicht ook nog houden + core en ik clean hem altijd eerst.

Staande MP is imo een veel betere compound dat zittend :).

Is in de smith he , lukt anders echt niet goed.

Volgende training ga ik eens seated barbell shoulder pressen in de smith en kijken hoever ik kom. Maar 80 lukt volgens mij gemakkelijker zo dan rechtstaand. Eens proberen , denk wel dat het te maken heeft met rugsteun ed, als je staand MP doet moet je je evenwicht ook nog houden + core en ik clean hem altijd eerst.

Staande MP is imo een veel betere compound dat zittend :).

Dat sowieso, maar jullie rek is te laag om daar gelijk uit te pressen ofzo?

Dat sowieso, maar jullie rek is te laag om daar gelijk uit te pressen ofzo?

Is een gewoon squatrek. Voelt erg ongemakkelijk vind ik. Je zit ook met je rug naar de spiegel omdat hij te dicht bij de spiegel staat dus zie je ook niets, questie van evenwicht ed. Doe het echt niet graag zo :o. Dan liever staande MP , of behind the neckpress in de smith en db shoulder presses.

Is een gewoon squatrek. Voelt erg ongemakkelijk vind ik. Je zit ook met je rug naar de spiegel omdat hij te dicht bij de spiegel staat dus zie je ook niets, questie van evenwicht ed. Doe het echt niet graag zo :o. Dan liever staande MP , of behind the neckpress in de smith en db shoulder presses.
Staat het squatrek bij jullie niet voor de spiegel?

Bij ons kan je er goed in overhead pressen.

Sterke training weer!

Staat het squatrek bij jullie niet voor de spiegel?

Bij ons kan je er goed in overhead pressen.

Sterke training weer!

Ja staat ook voor de spiegel. Ik doe eigenlijk bijna altijd staande MP, en seated db shoulder press op een bankje en dan behind the neck press in the smith.

Lukt waarschijnlijk wel hoor die seated overhead press in het squatrek maar ik vind er niets handigs aan :o.

Thx bro, vandaag gaan de armen eraan :D. Rustig aan doen met rug , onderrug zit stijf van te squaten :(.

Ja staat ook voor de spiegel. Ik doe eigenlijk bijna altijd staande MP, en seated db shoulder press op een bankje en dan behind the neck press in the smith.

Lukt waarschijnlijk wel hoor die seated overhead press in het squatrek maar ik vind er niets handigs aan :o.

Thx bro, vandaag gaan de armen eraan :D. Rustig aan doen met rug , onderrug zit stijf van te squaten :(.
Haha is goed, als je eens naar de Pinte komt, kunnen we samen met Rah Rah Man trainen, alhoewel ik niet dezelfde oefeningen enzo ga doen want jullie zijn te sterk voor mij! :p

Haha is goed, als je eens naar de Pinte komt, kunnen we samen met Rah Rah Man trainen, alhoewel ik niet dezelfde oefeningen enzo ga doen want jullie zijn te sterk voor mij! :p

Komt in orde! Ik ga nu nog lekker clean bulken en hard squaten zodat Hannes mij nergens op kan ownen haha :D.

Damn wat een training , volgens mij heb ik er 1.5l uitgezweet , ziek gewoon, ik kon mijn top uitwringen :o.

RUG/BICEPS/TRICEPS en wat kuiten ( waar toch nooit vooruitgang in zal komen maargoed, definitie is wel goed, maar dat is het probleem bij mijn benen, definitie is er , de echte massa niet :( )

RUG:

Pull ups :

• 12*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 5*BW+15kg
  • 5*BW+20kg
  • 3*BW+26kg (deadstop)
  • 10*BW
  • 4*BW ( wijdste grip)
  • en 3*BW ( maar dat was op het einde, helemaal leeg dus :D)

DL :

• 10*100
Gewoon om die onderrug wat los te krijgen.

BOR :

• 10*60
  • 8*80
  • 5*90
  • 10*60
Seated cable row ( met 2 losse grips, zoals in roelly zijn filmpje haha :D) :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 10*70
  • 10*80
  • 7*90
Kapotgaan dit , goeie focus proberen leggen op onderkant lats :).

Machine row : ( met nadruk op bovenkant lats/ achterkant schouders) :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*90
Goed strict allemaal, 1ste rugtraining is explosief en op kracht , 2de rugtraining is meer op spierconditie en contractie.

DB shrugs :

• 18*30
  • 14*40
  • 12*44
BICEPS :

EZ curls :

• 21*40 ( 21'en jewait! )
  • 9*52
  • 5*52
Cable curls ( staand : )

• 15*25
  • 10*30
  • 10*35
  • 8*40
Hammer curls :

• 10*18
  • 8*22
  • 6*26 , leeg dus :P
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 8*40
  • 8*44
CGBP :

• 10*60
  • 5*80
Ietsje wijder gepakt , voelde het idd beter op de triceps

Triceps pushdown :

• 10*30
  • 10*40
  • 7*50

En wat kuiten, veel gewicht , trage herhalingen.

Comment :

Damn , zoals eerder gezegd, gesloopt gewoon , en maar zweten :D. Maar ik moet zeggen , ik begin me eindelijk beest te voelen :o. Vandaag ook als ontbijt 4 eierkoeken gegeten met melk en dan smiddags 500gram kwark met 150gram kipfilet en straks een dikke kipfilet op de bbq :D. Ook dextro gepakt na de training haha :D.

Kreeg ook een compliment van een maat dat ik dikke schouders begin te krijgen, die maakte dus ook weer mijn dag goed :D. Alleen die legs... Heb weer eens met short getrained, kuiten zijn gewoon echt niet dat , de definitie is wel goed, maar volgens mij ga ik nooit echt goede kuiten krjigen :(.

Definitie op quads is ook goed , maar te weinig massa, maargoed nu kan ik me echt niets meer kwalijk nemen ik train ze nu 3x per week keihard dus het is gewoon wachten op die progressie :D.

Moet morgen niet werken dus mss op hotel met mijn vriendin , heb al een hotel met fitness gevonden haha :D

Laatst bewerkt:
Sterke gewichten en veel ook! Nog nooit pijntjes gehad of overbelast geweest?

Bah, ik heb nog veel in te halen op jullie beesten... :p

Sterke gewichten en veel ook! Nog nooit pijntjes gehad of overbelast geweest?

Bah, ik heb nog veel in te halen op jullie beesten... :p

Onderrugpijntjes maar dat is genetisch. En komt bijna nooit door te trainen eerder verkeerde bewegingen bij het werken etc.

Ooit in het begin heb ik een tijdje last gehad van mijn borstaanhechting, maar dat is gewoon overgegaan. Mag me eigenlijk wel gelukkig prijzen ik kan altijd goed zwaar gaan en blijf gewoon blessurevrij :D.

Oh en een hele tijd last gehad van mijn heup bij het squaten maar dat is nu ook over :D.

Je hebt nog tijd :) , en wij zijn er ook nog lang niet.

BORST / SCHOUDERS / SQUAT

BORST :

Incline db press ( 3 gaatjes ) :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 8*36
  • 8*40 PR
Jammer dat ik alleen was , heb de 44's nog gepakt maar ik heb veel moeite met de start en dan helpt er meestal een maat ff met de ellebogen en eenmaal ik ze goed vast heb ben ik vertrokken.

Incline BP ( smith , 3 gaatjes ) :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 4*90

Staande cable fly's met nadruk op bovenkant borst :

• 20*25
  • 15*30
  • 10*40
  • 5*50

SQUAT :

• 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 3*105 - Fail :(

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
Seated behind the neck press :

• 8*50
  • 7*50
  • 5*60
Seated shoulder barbell press :

• 5*60
  • 6*60
  • 5*60
  • 6*60
  • 7*60

BOR rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Side raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 8*13

Comment :

Borst ging lekker , begin nu echt al wat meer upper chest te krijgen :D. Alleen jammer van de squat , het is eigenlijk de bedoeling van iedere keer met 2.5% te verhogen maar ik heb natuurlijk geen geduld, veel kans dat i kdus deze week bij de 105 blijf steken. Misschien 2 weken 105 en dan de laatste week de 110 proberen :).

Schouders waren normaal , maar het was vooral borstdag ik pak schouders gewoon nog eens mee, niet extra zwaar ,beetje op reps en zijkant/achterkant :).

Al bij al wel een aardige training , jammer van de squat maar ik ging ook een beetje te hard denk ik:o.

Morgenochtend rug en armen :D. Ik twijfel wel voor DL.. Denk dat ik hem misschien beter zaterdag pak. Alhoewel morgen is eigenlijk rugdikte dag xD. We zien wel :).

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

De kwark is wel op :( dan maar een litertje melk wegzuipen :D.

Ga btw nu nog 3 weken goed cleanbulken en als ik dan vakantie heb een cut van 2 weken inlassen , of 3. Gewoon clean eten en veel cardio :D

weer eens een keertje update pix :)

sharing is caring. foto trekken zoals jullie gekke belgen dat noemen, en uploaden!

Haha , okey dan , als ik nog eens tijd vindt :) , of als mijn zus nog eens tijd heeft lol. Benenpic moet er eigenlijk echt nog bij maar ik zou ze liever eerst wat bruter zien.

Een schamele 63 cm :'(.

Haha , okey dan , als ik nog eens tijd vindt :) , of als mijn zus nog eens tijd heeft lol. Benenpic moet er eigenlijk echt nog bij maar ik zou ze liever eerst wat bruter zien.

Een schamele 63 cm :'(.

je lijkt kwarkmixer wel!

ik hit volgens mij net de 60 :( en nu zit ik elke dag in me kort broek te staren naar die sateprikkers om nog maar te zwijgen over me calfes :(

Dat iemand dat allemaal op dezelfde dag traint ... :thumbs:

je lijkt kwarkmixer wel!

ik hit volgens mij net de 60 :( en nu zit ik elke dag in me kort broek te staren naar die sateprikkers om nog maar te zwijgen over me calfes :(

Ik ken het probleem xD, calfes zijn ook maar rond de 41-43cm :(. Wel goede definitie , ik train ze ook al een tijdje maar de echte massa komt er gewoon niet op..

Dat iemand dat allemaal op dezelfde dag traint ... :thumbs:

Op een uurtje Rob :D. Je moet hard zijn in het leven haha :D

Vandaag RUG/TRICEPS, geen tijd voor biceps doe ik morgen wel ( squat , biceps en schouders)

RUG :

Wide grip pull ups :

• 10*BW ( volledig laten hangen en explosief weer naar boven :D)
  • 5*BW ( wijdste grip)
  • 4*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
  • 8*BW
  • 3*BW ( wijdste grip)
Slecht begin :( was niet echt goed te noemen..

T-bar row machine :

• 20*20 ( 10xonderste grip , 10x bovenste grip meteen na elkaar, goeie warm-up :D
    )
  • 9*40 (og)
  • 10*40(bg)
  • 8*50 (og)
  • 10*50(bg)
  • 5*60 (bg)
  • 6*60 (og) PR
Begint erg dudielijk de te worden dat ik meer kracht heb in mijn upper-lats.

Machine row :

• 15*50
  • 12*70
  • 8*90
DB row :

• 10*30
  • 10*40
BB shrugs :

• 20*50
  • 8*90
DB shrugs :

• 10*44
DB pull overs ( 1ste x, best goede oefening )

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
Is wel nog een beetje zoeken naar het goede gewicht en ook niet easy om ze op positie te krijgen.

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36
  • 9*40
  • 7*44
Lekkurr

En dan nog wat triceps pushdowns met rope etc , gewoon om die extra kop nog wat te doen branden :D

Comment :

Slecht begin met de pull ups maar ik ging echt hard op de T-bar row :D. Ook die pullovers waren speciaal , ga ze zeker nog een paar keer doen. En triceps ging ook echt wel lekker.

Zaterdag wordt deadlift dag , had nu gewoon niet genoeg tijd :). Ook weer meer een training op wijdte deze en dan zaterdag proberen op dikte te trainen :).

Nu nog wat gaan arbeiten :(.

Grtzz

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Veel lekkere wijven in de gym ook :D

Op een uurtje Rob :D. Je moet hard zijn in het leven haha :D

Veel lekkere wijven in de gym ook :D

Op een uur al die oefeningen, damn! Hoeveel rust neem jij ongeveer tussen je setjes/oefeningen?

De aanwezigheid van mooie meiden is nooit mis!

Welk schema volg jij eigenlijk precies, ik kon het niet terugvinden?
(ben op zoek om een nieuw 4-dagen splitschema samen te stellen, dus kijk ik een beetje rond!)

idd hoe lang ben je hier wel niet mee bezig?!

In de pinte is het meestal maar triestig qua mooi vrouwvolk :D!

Wel weer een mooi volume gedraaid, al heb ik de indruk dat je al brutere gewichten hebt gebruikt :p!

Terug
Naar boven