Haha is goed, als je eens naar de Pinte komt, kunnen we samen met Rah Rah Man trainen, alhoewel ik niet dezelfde oefeningen enzo ga doen want jullie zijn te sterk voor mij!
Komt in orde! Ik ga nu nog lekker clean bulken en hard squaten zodat Hannes mij nergens op kan ownen haha

.
Damn wat een training , volgens mij heb ik er 1.5l uitgezweet , ziek gewoon, ik kon mijn top uitwringen

.
RUG/BICEPS/TRICEPS en wat kuiten ( waar toch nooit vooruitgang in zal komen maargoed, definitie is wel goed, maar dat is het probleem bij mijn benen, definitie is er , de echte massa niet

)
RUG:
Pull ups :
- 12*BW
- 7*BW ( wijdste grip)
- 5*BW+15kg
- 5*BW+20kg
- 3*BW+26kg (deadstop)
- 10*BW
- 4*BW ( wijdste grip)
- en 3*BW ( maar dat was op het einde, helemaal leeg dus
)
DL :
Gewoon om die onderrug wat los te krijgen.
BOR :
Seated cable row ( met 2 losse grips, zoals in roelly zijn filmpje haha
) :
- 10*40
- 10*50
- 10*60
- 10*70
- 10*80
- 7*90
Kapotgaan dit , goeie focus proberen leggen op onderkant lats

.
Machine row : ( met nadruk op bovenkant lats/ achterkant schouders) :
Goed strict allemaal, 1ste rugtraining is explosief en op kracht , 2de rugtraining is meer op spierconditie en contractie.
DB shrugs :
BICEPS :
EZ curls :
- 21*40 ( 21'en jewait! )
- 9*52
- 5*52
Cable curls ( staand : )
Hammer curls :
- 10*18
- 8*22
- 6*26 , leeg dus

TRICEPS :
Double handed triceps extension :
CGBP :
Ietsje wijder gepakt , voelde het idd beter op de triceps
Triceps pushdown :
En wat kuiten, veel gewicht , trage herhalingen.
Comment :
Damn , zoals eerder gezegd, gesloopt gewoon , en maar zweten

. Maar ik moet zeggen , ik begin me eindelijk beest te voelen

. Vandaag ook als ontbijt 4 eierkoeken gegeten met melk en dan smiddags 500gram kwark met 150gram kipfilet en straks een dikke kipfilet op de bbq

. Ook dextro gepakt na de training haha

.
Kreeg ook een compliment van een maat dat ik dikke schouders begin te krijgen, die maakte dus ook weer mijn dag goed

. Alleen die legs... Heb weer eens met short getrained, kuiten zijn gewoon echt niet dat , de definitie is wel goed, maar volgens mij ga ik nooit echt goede kuiten krjigen

.
Definitie op quads is ook goed , maar te weinig massa, maargoed nu kan ik me echt niets meer kwalijk nemen ik train ze nu 3x per week keihard dus het is gewoon wachten op die progressie

.
Moet morgen niet werken dus mss op hotel met mijn vriendin , heb al een hotel met fitness gevonden haha