- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Op een uur al die oefeningen, damn! Hoeveel rust neem jij ongeveer tussen je setjes/oefeningen?
De aanwezigheid van mooie meiden is nooit mis!
Welk schema volg jij eigenlijk precies, ik kon het niet terugvinden?
(ben op zoek om een nieuw 4-dagen splitschema samen te stellen, dus kijk ik een beetje rond!)
Dunno , mijn eigen schema lol
. Ik wissel een beetje af , billstar voor benen nu zowieso en dan UB zorg ik dat ik alles 2x per week rond krijg, lukt neit altijd.Euh rust, tussen setjes niet zoveel , hangt er een beetje vanaf , als ik alleen ben ga ik gewoon keihard
.Ff denken, vanochtend rond 10u hier vertrokken , met de auto , tegen 10.15 in de gym en ik was klaar met trainen om 11.20 , 1u en 5 minuten dus

In de pinte is het meestal maar triestig qua mooi vrouwvolk!
Wel weer een mooi volume gedraaid, al heb ik de indruk dat je al brutere gewichten hebt gebruikt!
Ze hebben vakantie denk ik want anders zag ik nooit veel volk zo vroeg op de morgen , maar mij zeker niet gelaten
.Ja lijkt idd wel zo , maar dat komt door die T-bar machine row, die is gewoon kk zwaar. Pull ups vielen wel tegen.
Probeer nu ook gewoon wat meer de nadruk te leggen op bovenkant rug, onderkant rug , alles goed geconcentreerd trainen. Dit is ook mijn ''wijdte training''. Zaterdag goed deadliften en BOR's. Hopelijk pleasen de gewichten je dan wat meer haha
.Training van vandaag was ook minder explosief, zal wel daar ook wat mee te maken hebben.
Laatst bewerkt:

!
.
.