MuscleMeat

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
Op een uur al die oefeningen, damn! Hoeveel rust neem jij ongeveer tussen je setjes/oefeningen?

De aanwezigheid van mooie meiden is nooit mis!

Welk schema volg jij eigenlijk precies, ik kon het niet terugvinden?
(ben op zoek om een nieuw 4-dagen splitschema samen te stellen, dus kijk ik een beetje rond!)

Dunno , mijn eigen schema lol :D. Ik wissel een beetje af , billstar voor benen nu zowieso en dan UB zorg ik dat ik alles 2x per week rond krijg, lukt neit altijd.

Euh rust, tussen setjes niet zoveel , hangt er een beetje vanaf , als ik alleen ben ga ik gewoon keihard :D.

idd hoe lang ben je hier wel niet mee bezig?!

Ff denken, vanochtend rond 10u hier vertrokken , met de auto , tegen 10.15 in de gym en ik was klaar met trainen om 11.20 , 1u en 5 minuten dus :P

In de pinte is het meestal maar triestig qua mooi vrouwvolk :D!

Wel weer een mooi volume gedraaid, al heb ik de indruk dat je al brutere gewichten hebt gebruikt :p!

Ze hebben vakantie denk ik want anders zag ik nooit veel volk zo vroeg op de morgen , maar mij zeker niet gelaten :D.

Ja lijkt idd wel zo , maar dat komt door die T-bar machine row, die is gewoon kk zwaar. Pull ups vielen wel tegen.

Probeer nu ook gewoon wat meer de nadruk te leggen op bovenkant rug, onderkant rug , alles goed geconcentreerd trainen. Dit is ook mijn ''wijdte training''. Zaterdag goed deadliften en BOR's. Hopelijk pleasen de gewichten je dan wat meer haha :D.

Training van vandaag was ook minder explosief, zal wel daar ook wat mee te maken hebben.

Laatst bewerkt:
respect.....

Woehoew moet niet werken vandaag :D. Ging normaal niet trainen ook , rug zit echt zo stijf als wat... Komt door die pullovers denkik, nieuwe oefeningen = spierpijn.

Hopelijk is het tegen vanavond wat beter :).

SCHOUDERS/BICEPS/LEGS

LEGS :

Squat :

• 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 5*105

Ging beter dan maandag maar ik weet echt niet of verhogen naar 110 er gaat inzitten...

Ook nog wat kuiten gedaan, gewoon goed geconcentreerd en veel gewicht.

Leg extension :

• 10*80
  • 8*100
  • 6*135 FS
SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 9*50
  • 8*60
  • 6*70 PR
  • 2*80, met de nodige explosiviteit , uitvoering zal wel niet helemaal correct zijn maar het helpt iig om te shockeren :D.

Seated behind the neck press :

• 10*50
  • 5*60
  • 3*65
Vraag me af wat ik hierop zou pakken als ik hem als 1ste oefening doe.

Standing side raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 6*15
Ging nice

Seated one hand dumbbell side raises :

• 5*15
Standing one hand dumbbell side raises ( beetje smijten ) :

• 8*20
Upright row : (schouderbreedte grip)

• 10*40
  • 6*50

BICEPS :

EZ curls :

• 21*32
  • 8*52
  • 5*52
  • 7*52
  • 5*52
  • 3*62 PR
Lekker pompuhhh

Hammer curls :

• 10*16
  • 10*20
  • 8*24
  • 6*28

Dan nog wat standing cable curls en wat onderarm werk , onderarmen liepen weer snel vol :D

Comment : Positief over de squat , het blijft gvd loeizwaar maar heel misschien durf ik volgende week verhogen naar de 110kg, billstar zegt wel met 2.5% maaar daar doe ik niet aan mee haha :D , veel te traag. En dan misschien wat blijven oefenen op die 110 een weekje of 2 en zien waar we dan staan :D

Schouders gingen lekker , man wat train ik dat graag :D niet normaal.

Bakkie kwark met noten binnen , misschien nog een ijsje eten hehehehe :o

ik zou eerst de 5*5*105 vol maken met goed vorm. en dan kan je een keer de stap wagen naar 3*5*110 en dan weer opbouwen naar 5*5*110 om verder om verder te tillen naar 3-4*8-10*110 en dan weer verhogen.

Nice die MP kerel !

(wel een beetje uit verhouding op je squat :p)

ik zou eerst de 5*5*105 vol maken met goed vorm. en dan kan je een keer de stap wagen naar 3*5*110 en dan weer opbouwen naar 5*5*110 om verder om verder te tillen naar 3-4*8-10*110 en dan weer verhogen.

Lijkt me een strak plan Tymen! Gewoon deze week nog die 105 proberen dus bij de volgende training 4x5x105 dan 1x3x110 en dan 1x8x105 en als dat lukt begin i kde maandag gewoon met 110 en ik zie wel waar ik strand :D.

Nice die MP kerel !

(wel een beetje uit verhouding op je squat :p)

Thx Rob , enjah idd i kno , maar er wordt nu echt keihard aan gewerkt , 3xpw squaten. Het is al weer veel verbeterd , maandje geleden deed ik misschien 3x100 :o. Benen zijn mijn probleemkindjes , loop er al een tijd mee te kloten, dan weer eens wel/niet , blessures en shit.

Maar gisteren zei Keith toch dat er al goede masas begint op te komen, zou ze gewoon graag van 63 naar 65-66 cm hebben met goede droogte en dan gewoon die 150kg squat, dan kan ik me eindelijk wat meer man voelen haha :D.

BORST/LEGS

BORST :

Incline db press ( 3 gaatjes) :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 8*36
  • 6*40
  • 3*44
Incline benchpress ( smith , 3 gaatjes) :

• 20*20
  • 13*60
  • 7*80
  • 4*90

Standing incline cable fly's :

• 10*30
  • 8*40
  • 5*50
MP :

• 5*60
  • 5*60
LEGS :

SQUAT :

• 5*105
  • 5*105
  • 5*100
  • 5*100

Comment : pffft :P. Borst ging aardig maar niet super , legs waren een ramp. Ging voor geen meter , kletsnat van het zweet. Volgende week gewoon opnieuw de 105, verhogen gaat er niet inzitten. Moet wel zeggen dat ik altijd ATG squat , zeker met de 100 kan ik echt diep gaan en gewoon weer rechtkomen. Massa op de legs is ook al beter. Maar het moet nog een stukje beter.

Moest mij ook een beetje sparen moet vanavond gaan touwtrekken :D.

Achjah het kan niet altijd feest zijn... Raar ik was echt kapot , maar dat komt vooral door die hitte. Benen beginnen wel bij te trekken. Als ik dit volhouw dat squat ik over 3 maand zowieso de 150, met dank aan mijn genen lol :o.

Good effort kerel ! Helemaal zo slecht nog niet

Met dit weer zitten dikke trainingen er sowieso niet in :p Te weinig zuurstof, teveel zweet :p

Good effort kerel ! Helemaal zo slecht nog niet

Met dit weer zitten dikke trainingen er sowieso niet in :p Te weinig zuurstof, teveel zweet :p

Zwaar klote echt , nu heb met mijn maat afgesproken morgenochtend eens om 9u te gaan en hopelijk valt het dan wat mee. Van plan om met 2 keihard te deadliften :D.

Ik heb echt mijn best gedaan maar veel meer kreeg ik er niet uit.. Nu squat komt wel in orde ben in 2 weken van 5x5x85 naar 5x5x105 gegaan, nu gewoon doorzetten :D.

Zwaar klote echt , nu heb met mijn maat afgesproken morgenochtend eens om 9u te gaan en hopelijk valt het dan wat mee. Van plan om met 2 keihard te deadliften :D.

Ik heb echt mijn best gedaan maar veel meer kreeg ik er niet uit.. Nu squat komt wel in orde ben in 2 weken van 5x5x85 naar 5x5x105 gegaan, nu gewoon doorzetten :D.

De ochtende lijken nu idd best om te trainen :p Alhoewel het vanmorgen om 5u ook al 24° was :roflol:

Your best is all you can do bro' ;)

De ochtende lijken nu idd best om te trainen :p Alhoewel het vanmorgen om 5u ook al 24° was :roflol:

Your best is all you can do bro' ;)

Idd , hopelijk lukt het morgen nog goed , vanavond touwtrekken , mij kennende ga ik me weer moeten forceren... Maargoed we zien wel hoe het loopt en hoe ik mij morgenochtend voel :D.

fuuuu ,, wat een kracht.
abbo

Pfoeh.. mp en squatten na zwaar borst te trainen! Nice man! :D

3x pw is wel killing hoor :o

Pfoeh.. mp en squatten na zwaar borst te trainen! Nice man! :D

Thx bro's!

Ja tell me about it xD, van 1x per week benen trainen en benen het 1st overslaan als ik geen tijd heb naar 3x pw 5x5x gaan squaten. Ik sterf gewoon onder die bar , mijn rug ligt helemaal open :D.

Maarjah it has to be done!

Touwtrekken was niet echt super lol , maar de ploeg ook niet , maakt niet uit het was leuk :D. Ben kapot :P

Volgend jaar gaat mijn pa een ploegje samenstellen met allemaal zware mannen, harde werkers stuk of 6 en dan nog ik+ een maat wss ( ga het 100kg zware beest vragen uit mijn gym(1m77) haha :D. Hopelijk kunnen we dan een echt uitdaging vormen :).

Slwpllll

Ow yeaaa

RUG/ARMEN

Wide grip pull ups :

• 10*BW
  • 5*BW ( wijdste grip)
  • 3*BW+20kg
  • 10*BW
Gewoon opwarmen :)

DEADLIFT :

• 10*60
  • 10*100
  • 5*130
  • 3*150
  • 3*170 PRR
Kapotgaan :D , had de 180 moeten pakken maargoed , reppen met 170 is ook niet mis :).

DB row :

• 10*30
  • 10*40
DB Pullovers :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30

ARMEN :

BICEPS :

EZ curls :

• 10*52 PR
  • 10*52
  • 9*52
  • 8*52
Cable curls

Beetje pompen :P, weet het exacte gewicht niet meer , was ook gewoon om het af te maken zegmaar.

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40 PR?
  • 10*44 PRR
Triceps rope pushdown :

Ook gewoon weer om af te maken :D

Comment :

Verdomt lekker :D, 3*170 DL super, mijn maat die mee was deed vorige keer op zijn max 100, nu 5*100 en 1*130. Gewoon mekaar constant zitten aansporen en roepen lol :P , echt een supertraining.

Kapot na het deadliften en dan nog wat PR's gezet bij armen :D.

Ik moest misschien wel de 180 gepakt hebben maar whatever ik ben tevreden , en dat gebeurt niet veel :P , ik kon mijn T-shirt ook weer uitwringen :D

grtzzz

Terecht dat je tevreden bent met die 3*170 :D Das echt brutaal!

Terug
Naar boven