Idd... diene Jonas wordt te sterk!Terecht dat je tevreden bent met die 3*170Das echt brutaal!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd... diene Jonas wordt te sterk!Terecht dat je tevreden bent met die 3*170Das echt brutaal!

Terecht dat je tevreden bent met die 3*170Das echt brutaal!
. Ik voelde dat de 180 er ook in zit maar heb besloten na de 1st x 170 gewoon die nog een paar keer te doen, beter voor de vorm ook
.
. Maandagochtend weer samen trainen, squaten + schouders.
.
.Jonas, zou ik die 5x5 methode ook kunnen gebruiken voor mijn bench press?
Alleen vrees ik voor een overlap? ik train nu: borst-biceps, benen, schouder-triceps, rug.
Een pm of linkje met de info is altijd handig!![]()
, das billstar. Maar ik pas het enkel toe op mijn benen omdat daar bij mij de kracht wat ontbreekt.
.BORST/LEGS
BORST :
Incline db press ( 3 gaatjes) :
- 10*20
- 10*26
- 8*30
- 8*36
- 6*40
- 3*44
44kg DBs zijn wel brutaal zeg, maar je hebt ook een erg sterke bench vind ik Wat bedoel je met 3 gaatjes? Vullingen?44kg DBs zijn wel brutaal zeg, maar je hebt ook een erg sterke bench vind ik
Goed bezig hier.
. Deed vroeger 2 maar daar pakte ik nog wat meer op, schijnbaar is 3 nog beter voor bovenkant borst , je zal er misschien ook sneller mee op de schouders zitten maar dat is niet erg
. Zolang die upper chest maar vooruitgaat
.
.
. Gin ze gebruiken binnen 2 weken om te cutten ( niet lang , hoef niet zoveel kwijt) maar dat zal nu geen waar zijn.. Ze hebben het opgezeocht ( ephedrine) en waren iig niet te spreken over de sides... Levensgevaarlijk blijkbaar..

****ed up dat ze je shit gevonden hebben, en al zeker omdat je het nog niet eens kunnen gebruiken hebt
Nieuwe halen of gewoon zo laten?
(op kot volgend jaar ofzo?)
. Heb het wel eens getest hoor en ga er echt hard op. Maar ik ging al hard op vetverbranders zowieso. Heb eens gewoon beta burners gekocht in mijn gym( 28 euro fso) en ik ging gwn zot hard haha
kwam er wel een beetje agressiever door xD.
. Aan gent dampoort station , redelijk dicht erbij. 52m& appartement , 2 slaapkamers , badkamer en dan boven een grote ruimte , echt vet haha
.zijn er nog pics. van je vriendin in dit log verschenen?
hehe - ik denk kom eens kijken in je log
---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------
sterke DL
, beetje een evenwicht zoeken.
. Boven wel plaats genoeg voor een gym maar dan zou ik geen plaats meer hebben om te leren xD. Het zal een gym in gent worden. Hopelijk kan ik nog voor 30 euro per jaar trainen in de topsporthal. En wss ook in elite gym
.
, wel met 2 personen. 612 euro met verwarming erbij dus dan nog elektriciteit/ water en internet , komt op een 700 euro. Ik neem in september wel eens foto's
.

.
, nu hopen dat het zaterdag lukt met de 8x 105 en dan volgende week naar 107.5 , 110 gaat te veel zijn.
. Ben wel kapot , morgen weer de vroegen normaal. Achjah nog 4 dagen en dan nog 1 week en het is ermee gebeurd
.In topsporthal kan het terug.*knip*
Haha, denk het niet. Boven wel plaats genoeg voor een gym maar dan zou ik geen plaats meer hebben om te leren xD. Het zal een gym in gent worden. Hopelijk kan ik nog voor 30 euro per jaar trainen in de topsporthal. En wss ook in elite gym
.
*knip*

Heb al vaker gekeken hier, ik vind jou erg goed bezig.
Hoe is de uitvoering van die squat?

. Zowieso abbootje pakken daar. Alleen jammer dat er geen spiegels zijn zeker? Beetje ijdel xD, bb'ers he