AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Lekker gast 3x 170 netjes!!

• Topic Starter Topic Starter
Terecht dat je tevreden bent met die 3*170 :D Das echt brutaal!

Idd... diene Jonas wordt te sterk! :P

Haha thx guys :D. Ik voelde dat de 180 er ook in zit maar heb besloten na de 1st x 170 gewoon die nog een paar keer te doen, beter voor de vorm ook :D.

Komt door het squaten ook denk ik + goeie trainingsmaat altijd leuk :). Maandagochtend weer samen trainen, squaten + schouders.

Komt denk ik ook door het squaten dat DL beter gaat. Hopelijk snel die 200 trekken :D.

Vandaag ook weest kijken naar een appartement voor volgend jaar , zag er echt goed uit , nu gewoon snel zijn , als het binnen is is mijn dag helemaal goed haha :).

Jonas, zou ik die 5x5 methode ook kunnen gebruiken voor mijn bench press?

Alleen vrees ik voor een overlap? ik train nu: borst-biceps, benen, schouder-triceps, rug.

Een pm of linkje met de info is altijd handig! :)

Jonas, zou ik die 5x5 methode ook kunnen gebruiken voor mijn bench press?

Alleen vrees ik voor een overlap? ik train nu: borst-biceps, benen, schouder-triceps, rug.

Een pm of linkje met de info is altijd handig! :)

http://www.wackyhq.com/madcow5x5/geocities/5x5_Program/Linear_5x5.htm

aub :D, das billstar. Maar ik pas het enkel toe op mijn benen omdat daar bij mij de kracht wat ontbreekt.

Dunno kerel, als je borst echt achterloopt qua kracht kan je dat idd doen , als hij redelijk in verhouding is zou ik misschien gewoon een extra oefening erbij voegen.

Dan zou je dus 3x moeten benchen in de week :

ma : 5x5x ( gewicht dat je 5x kan )
woe : 4x5x ( gewicht dat je 5xkan)
vrij : 4x5x ( X ) + 1x3x ( X +2.5% ) + 1x8x (X)

Dus verhogen met 2.5% op vrijdag en dan begin je maandag met die 5x5x (X+2.5%) Alleen verhoog ik met 5% lol. Begonnen vorige week of 2 weken geleden op 5x5x85 en nu 5x5x105 maar de 105 lukt nipt niet , dus deze week opnieuw 105 en daarna naar de 107.5 of meteen 110.

Qua massa op de benen vind ik het ook goedkomen, massa komt met kracht zeg ik altijd en dat klopt wel. Maar billstar is vooral gefocust op krachttoename.

Aan jouw de keuze maar je moet er goed over nadenken , bij mij waren de stats : BP 1-2x125 , DL 1x180 ( dus deze 2 in verhouding) en dan squat 1-3x125..., gelijk aan mijn BP en dus helemaal niet goed ,qua kracht , qua massa vind ik het imo niet zo slecht , ben ook geen fan van monsterlegs.

Anyway , het is maar wat jij wil doen he :D.

west-vlaamse power hier
goeie deadlift

Wat bedoel je met 3 gaatjes? Vullingen? :P 44kg DBs zijn wel brutaal zeg, maar je hebt ook een erg sterke bench vind ik :thumbs: Goed bezig hier.

Als je het bankje hebt dan zet ik het stoeltje omhoog en dan zijn er 3 gaatjes zichtbaar :P. Deed vroeger 2 maar daar pakte ik nog wat meer op, schijnbaar is 3 nog beter voor bovenkant borst , je zal er misschien ook sneller mee op de schouders zitten maar dat is niet erg :). Zolang die upper chest maar vooruitgaat :D.

west-vlaamse power hier
goeie deadlift

Hehe indeed :D.

Ouders hebben wel mijn ecay-stack gevonden, zwaar klote :(. Gin ze gebruiken binnen 2 weken om te cutten ( niet lang , hoef niet zoveel kwijt) maar dat zal nu geen waar zijn.. Ze hebben het opgezeocht ( ephedrine) en waren iig niet te spreken over de sides... Levensgevaarlijk blijkbaar..???

Achjah :(

****ed up dat ze je shit gevonden hebben, en al zeker omdat je het nog niet eens kunnen gebruiken hebt :D

Nieuwe halen of gewoon zo laten?

(op kot volgend jaar ofzo?)

****ed up dat ze je shit gevonden hebben, en al zeker omdat je het nog niet eens kunnen gebruiken hebt :D

Nieuwe halen of gewoon zo laten?

(op kot volgend jaar ofzo?)

Mijn shit haha :D. Heb het wel eens getest hoor en ga er echt hard op. Maar ik ging al hard op vetverbranders zowieso. Heb eens gewoon beta burners gekocht in mijn gym( 28 euro fso) en ik ging gwn zot hard haha :D kwam er wel een beetje agressiever door xD.

Wel balen ja, het is niet eens zo erg , mrjah eens over praten wie weet krijg ik ze nog wel terug , er is gewoon eens een leerling gestorven van mijn pa die ook aan BB deed maar wss serieus aan de roids zat en daar is hij nu dus erg bang voor..

Ja we hebben bevestiging, kot is binnen :D. Aan gent dampoort station , redelijk dicht erbij. 52m& appartement , 2 slaapkamers , badkamer en dan boven een grote ruimte , echt vet haha :D.

zijn er nog pics. van je vriendin in dit log verschenen:P?
hehe - ik denk kom eens kijken in je log

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

sterke DL

Nice, dus dat wordt een gym op zoldeR?

52 vierkante meter? WTF!

zijn er nog pics. van je vriendin in dit log verschenen:P?
hehe - ik denk kom eens kijken in je log

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

sterke DL

Haha dacht het wel, maar we zijn 5mnd uit elkaar geweest ook. Wou iig nog wat meer uitzetten met maten , maar ik probeer het nu te minderen :P, beetje een evenwicht zoeken.

Thx kerel :D

Nice, dus dat wordt een gym op zoldeR?

Haha, denk het niet :(. Boven wel plaats genoeg voor een gym maar dan zou ik geen plaats meer hebben om te leren xD. Het zal een gym in gent worden. Hopelijk kan ik nog voor 30 euro per jaar trainen in de topsporthal. En wss ook in elite gym :).

Nice he :D, wel met 2 personen. 612 euro met verwarming erbij dus dan nog elektriciteit/ water en internet , komt op een 700 euro. Ik neem in september wel eens foto's :D.

Training van vandaag :

SCHOUDERS/BORST/LEGS

SCHOUDERS :

DB shoulders press :

• 10*20
  • 8*26
  • 8*30
  • 5*36
Seated BB shoulder press ( smith ) :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60 Naice
  • 6*70 Nice :P
  • 6*80 wtf
  • 1*85 lol :o
Raar, eerste keer dat ik hier eigenlijk vol op ging , gaat wel erg lekker, er moet overal wel -2kg van :).

MP :

• 5*60
  • 5*60
  • 8*60
  • 5*60
Side raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 5*15
Rear lateral raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 9*13

BORST :

Incline DB BP : ( >45)

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 7*36
  • 3*40
stuk minder , komt door het schouderwerk

Incline smith bp :

• 15*50
  • 8*70
  • 5*80
LEGS :

Squat :

• 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 5*105
5*5*105 , succes :D, nu hopen dat het zaterdag lukt met de 8x 105 en dan volgende week naar 107.5 , 110 gaat te veel zijn.

Comment : Schouders gingen wel goed , rekening houdende met de omstandigheden, nacht ervoor op hotel , slechte voeding dus en nogal moe.

Belangrijkste is natuurlijk de squat , het was doorbijten maar het is gelukt, volgende week weer verhogen :). Ben wel kapot , morgen weer de vroegen normaal. Achjah nog 4 dagen en dan nog 1 week en het is ermee gebeurd :D.

grtzz

Heb al vaker gekeken hier, ik vind jou erg goed bezig.
Hoe is de uitvoering van die squat?

*knip*

Haha, denk het niet :(. Boven wel plaats genoeg voor een gym maar dan zou ik geen plaats meer hebben om te leren xD. Het zal een gym in gent worden. Hopelijk kan ik nog voor 30 euro per jaar trainen in de topsporthal. En wss ook in elite gym :).

*knip*
In topsporthal kan het terug. ;)

Heb al vaker gekeken hier, ik vind jou erg goed bezig.
Hoe is de uitvoering van die squat?

Thx man :D

Diep, ik zou meer kunnen pakken als ik parallel ga maar dat heeft naar mijn mening gewoon niet veel nut. Zit zowieso altijd onder parallel , maar ik moet soms oppassen dat ik niet te diep ga anders bolt mijn rug. Hopelijk binnen 2 maand de 150kg squaten , zou een grote sprong zijn maar ik denk dat het me kan lukken, benen hebben bij mij gewoon extra aandacht nodig.

In topsporthal kan het terug. ;)

Nice :D. Zowieso abbootje pakken daar. Alleen jammer dat er geen spiegels zijn zeker? Beetje ijdel xD, bb'ers he :P

Tja, als je maar 1x tje doet is het ook niet zo erg dat de techniek eens wat minder is. Ben benieuwd of het lukt, want 150SQ is ook een doel van mij (dat denk ik nog ver weg ligt.. :().

Nice presses ouwe :)

Terug
Naar boven