Best veel idd, ik wou dat ik ook van brood hield want het is goed en makkelijk, maar ik vind het vies

Waarom niet gewoon 4 hele eieren ipv 6 eieren&2eigeel, het is redelijk recente kennis dat eigeel juist bevordelijk werkt voor cholesterol dus daarvoor hoef je het niet te laten, en dat weggooien is ook maar zonde.
Enne 4:20 eerste maaltijd
Ik hou er niet echt van maar wat moet ik anders eten

, ik eet ook nogal vaak gewoon pakjes vlees weg

. 150 gram kipfelet etc. Zijn ook maar kleine sneedjes komt misschien uit op een 200 gram brood. (400kcals ofso).
weljah ik liet ze weg omdat de ik dacht dat eigeel het meeste vet bevat , slecht is voor de cholesterol en je er dus maar 2 per dag mag van eten. Was wel lekker die zalm + eitjes en erwtjes.
Haha jah moet werken van 5-1

En die boterhammen zijn gewoon gemakkelijk. En volgende week weer werken van 1-9 en dan is het gedaan ;D Vakantie en volgend jaar weer studeren

.
Anyway SCHOUDERS/LEGS/BUIK :
SCHOUDERS :
Seated barbell (smith) shoulder press :
- 15*40
- 10*60
- 4*80
- 10*40 (behind the neck)
- 6*50 ( behind the neck)
MP :
One handed cable side raises :
Seated side raises :
- 10*7
- 10*9
- 10*10
- 10*11
- 10*13 ( rechtstaand)
Bent over rear delt raises :
LEGS :
SQUAT :
45° Legpress :
- 10*100
- 10*140
- 8*190 PR
- 5*220
Gaat lekker die legpress , was lang geleden doordat ik nu constant squat maar merk goede vooruitgang op de benen.
Toe presses op de legpress ( calves ) :
ABS :
Crunches : ( op neerwaarts bankje )
- 10*BW + 15kg
- 20*BW + 15 kg ( korte reps)
- 6*BW +15 kg , schuine obliques
- 6*BW +15kg , andere kant
Hanging knee raises :
Comment :
Seated calve raises - machine is kapot

.
Voor de rest wel tevreden , squat is weer geluk , vrijdag wordt wel hard, 8*105 is zwaar voor mij

. Legpress moest eigenlijk niet maar wou toch nog een extraatje.
Goed volume op de schouders , geen epic zware gewichten maar dat is niet altijd nodig , gewoon goede uitvoering en wat reps eruit persen.
Morgen mij weer gaan inschrijven in school en naar de politie, heb een brief gekregen ''uitnodiging'' dat ik eens naar het bureau moet... Kan me the **** niet inbeelden voor wat , ben aardig pissed dat ze het er niet gewoon opzetten.
De laatste keer dat ik gevochten heb was een half jaar geleden en daarvoor een jaar. En de 2 waarmee ik gevochten heb zijn nu maten van me ... Snap er echt niets van. Ouders alweer over hun toeren terwijl ze nog niet eens weten of het ernstig is. En ik maar denken wat het zou kunnen zijn

.
Btw nog 1.5 week geen cardio en cleanbulken en daarna denk ik toch een cut van een week of 3 in te lassen.
Probleem : Bang van teveel massaverlies op de benen. Heb er nu wel wat bij kunnen pakken ( woog 86.6 vandaag). Misschien gewoon boven de 10% blijven, 10-11% , gewoon een kleine cut zodat ik nog wat scherper sta voor de zomer en daarna weer mooi gainen...
Ik twijfel wel maar heb weer zin om te lopen en zou graag die abs eens zien als ik ze niet opspan

.