AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001

Ouwe??? Word er volgende week 19 :P , voel me nog altijd een klein kind haha :D.

Vandaag RUG en ARMEN
vooral op wijdte, contractie/explosiviteit maar wel zo weinig mogelijk onderrug belast.

RUG :

Pull ups :

• 10*BW
  • 7*BW '(wijdste grip)
  • 6*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
  • 3*BW+26kg
DB rows :

• 10*30
  • 10*40
  • 12*44 Lekkur
Barbell row :

• 15*60
Gewoon beetje explosief , ging hem normaal niet doen, onderrug sparen( zit echt stijf van te squaten en deadliften + dan nog werken, waarbij ik ook veel moet trekken :P )

T-bar row ( semi-machine ) :

• 20*25 ( 10xog , 10xbg)
  • 8*45(og)
  • 10*45 (bg)
  • 5*60 '(og)
  • 6*60 (bg)

og = onderste grip, bg = bovenste grip

Machine row, wijd voor upper lats :

• 15*50
  • 10*70
  • 7*90 PR
Stricte shit dit :D

Seated row small grip ( jeweetwel met die 2 kleine vierkantjes) :

• 15*50
  • 10*70
  • 8*90
  • 5*105
Ook weer goed strict :D

DB shrugs :

• 18*30
  • 12*40
  • 10*44
BICEPS :

EZ curls :

• 8*52
  • 8*52
  • 8*52

Wide grip barbell curls :

• 10*20
  • 8*40

Hammer curls :

• 10*18
  • 8*22
Dan nog wat cable curls voor de pomp

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 12*44 PR
het geheim achter mijn ''dikke'' armen :D.

Triceps rope pulldown/pushdown :

• 10*40
  • 10*60
  • 7*85 FS
Dan nog een oefeningetje of 2 ook weer voor de pomp en beetje concentreren op de 3rde kop.

Comment :

Ging lekker , had erger verwacht, was nogal moe , stomme ''vroegen'' xD.
Maar ben tevreden zal het morgen wel weer goed voelen.

Ben daarna nog achter eten geweest : musli , zalm , pindakaas , noten en light redbulls.

Pindakaas voor op de boterham want boterhammen met choco zijn imo geen bb voer... Ik eet oko lang niet zo strikt als velen hier maargoed, weer eens een poging om daar wat verandering in te brengen :P

Grtzzz

Goede workout weer, veel oefeningen maar je kan het aan! :D

Gain ze!

• #1.003
Goede workout weer, veel oefeningen maar je kan het aan! :D

Gain ze!

Ja zie het nu ook, maar niet overal veel sets dus dat valt dan wel weer mee :). Had denkik 4 oefeningen af in een halfuur en had zoiets van damn er zit nog wat in, hij moet leeg haha :D.

krijgen we dat weer ... weer van geen ophouden weten nee ???

:jk:

:thumbs:

• #1.005
krijgen we dat weer ... weer van geen ophouden weten nee ???

:jk:

:thumbs:

Haha , mijn T-shirt was weer doorweekt. Echt raar , had er eigenlijk geen zin in maar eenmaal bezig wil ik gewoon weer beuken :D.

Voeding gaat btw lekker vandaag :

4.20 : Muesli met melk ( bevalt me toch wat beter dan gewoon havermout)
6.00 : 2 sneden brood met pindakaas
8.00 : 2 sneden brood met pindakaas
10.00 : 2 sneden brood met pindakaas
11.30: 2 sneden brood met pindakaas
14.00 : 6 eieren , 2 eigeel , zalm en ananas , bij elkaar gooien , zal wel smaken jammer dat er geen salade is xD

En daarna dan trainen dan nog avondeten en kwark :). Lekker strict vandaag haha :D

Best veel idd, ik wou dat ik ook van brood hield want het is goed en makkelijk, maar ik vind het vies :(
Waarom niet gewoon 4 hele eieren ipv 6 eieren&2eigeel, het is redelijk recente kennis dat eigeel juist bevordelijk werkt voor cholesterol dus daarvoor hoef je het niet te laten, en dat weggooien is ook maar zonde.
Enne 4:20 eerste maaltijd :o

• #1.007
Best veel idd, ik wou dat ik ook van brood hield want het is goed en makkelijk, maar ik vind het vies :(
Waarom niet gewoon 4 hele eieren ipv 6 eieren&2eigeel, het is redelijk recente kennis dat eigeel juist bevordelijk werkt voor cholesterol dus daarvoor hoef je het niet te laten, en dat weggooien is ook maar zonde.
Enne 4:20 eerste maaltijd :o

Ik hou er niet echt van maar wat moet ik anders eten :P , ik eet ook nogal vaak gewoon pakjes vlees weg :D. 150 gram kipfelet etc. Zijn ook maar kleine sneedjes komt misschien uit op een 200 gram brood. (400kcals ofso).

weljah ik liet ze weg omdat de ik dacht dat eigeel het meeste vet bevat , slecht is voor de cholesterol en je er dus maar 2 per dag mag van eten. Was wel lekker die zalm + eitjes en erwtjes.

Haha jah moet werken van 5-1 :P En die boterhammen zijn gewoon gemakkelijk. En volgende week weer werken van 1-9 en dan is het gedaan ;D Vakantie en volgend jaar weer studeren :).

Anyway SCHOUDERS/LEGS/BUIK :

SCHOUDERS :

Seated barbell (smith) shoulder press :

• 15*40
  • 10*60
  • 4*80
  • 10*40 (behind the neck)
  • 6*50 ( behind the neck)
MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 7*60
  • 4*70
One handed cable side raises :

• 10*10
  • 10*15
Seated side raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*10
  • 10*11
  • 10*13 ( rechtstaand)
Bent over rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 10*13
LEGS :

SQUAT :

• 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 5*105
45° Legpress :

• 10*100
  • 10*140
  • 8*190 PR
  • 5*220
Gaat lekker die legpress , was lang geleden doordat ik nu constant squat maar merk goede vooruitgang op de benen.

Toe presses op de legpress ( calves ) :

• 20*140
  • 20*170
ABS :

Crunches : ( op neerwaarts bankje )

• 10*BW + 15kg
  • 20*BW + 15 kg ( korte reps)
  • 6*BW +15 kg , schuine obliques
  • 6*BW +15kg , andere kant
Hanging knee raises :

• 10*BW+15kg
  • 7*BW +15 kg
Comment :

Seated calve raises - machine is kapot :(.

Voor de rest wel tevreden , squat is weer geluk , vrijdag wordt wel hard, 8*105 is zwaar voor mij :p. Legpress moest eigenlijk niet maar wou toch nog een extraatje.

Goed volume op de schouders , geen epic zware gewichten maar dat is niet altijd nodig , gewoon goede uitvoering en wat reps eruit persen.

Morgen mij weer gaan inschrijven in school en naar de politie, heb een brief gekregen ''uitnodiging'' dat ik eens naar het bureau moet... Kan me the **** niet inbeelden voor wat , ben aardig pissed dat ze het er niet gewoon opzetten.

De laatste keer dat ik gevochten heb was een half jaar geleden en daarvoor een jaar. En de 2 waarmee ik gevochten heb zijn nu maten van me ... Snap er echt niets van. Ouders alweer over hun toeren terwijl ze nog niet eens weten of het ernstig is. En ik maar denken wat het zou kunnen zijn :o.

Btw nog 1.5 week geen cardio en cleanbulken en daarna denk ik toch een cut van een week of 3 in te lassen.

Probleem : Bang van teveel massaverlies op de benen. Heb er nu wel wat bij kunnen pakken ( woog 86.6 vandaag). Misschien gewoon boven de 10% blijven, 10-11% , gewoon een kleine cut zodat ik nog wat scherper sta voor de zomer en daarna weer mooi gainen...

Ik twijfel wel maar heb weer zin om te lopen en zou graag die abs eens zien als ik ze niet opspan :P.

Comment :

Seated calve raises - machine is kapot :(.

Morgen mij weer gaan inschrijven in school en naar de politie, heb een brief gekregen ''uitnodiging'' dat ik eens naar het bureau moet... Kan me the **** niet inbeelden voor wat , ben aardig pissed dat ze het er niet gewoon opzetten.

De laatste keer dat ik gevochten heb was een half jaar geleden en daarvoor een jaar. En de 2 waarmee ik gevochten heb zijn nu maten van me ... Snap er echt niets van. Ouders alweer over hun toeren terwijl ze nog niet eens weten of het ernstig is. En ik maar denken wat het zou kunnen zijn :o.

Haha, toevallig zeg... bij ons was de seated calve raise een week geleden ongeveer ook kapot! ::p

Hmm... hopelijk niets ernstig bij de politie.

Wees blij dat ge u abs kunt zien als ge ze aanspant! :D

Sterke training weer.

• #1.009
Haha, toevallig zeg... bij ons was de seated calve raise een week geleden ongeveer ook kapot! ::p

Hmm... hopelijk niets ernstig bij de politie.

Wees blij dat ge u abs kunt zien als ge ze aanspant! :D

Sterke training weer.

Jammer , maar die toe presses voelde ik ook wel goed :D.

Jah man hoop het ook, kom er gek van, zit gewoon heel mijn jaar te overlopen haha :D.

Bij goed licht zie ik ze erg goed zelfs. In dat licht heb ik dan zoiets van **** ik sta nog goed droog. Maar als er dan minder licht aanwezig is is het weer van, waar is mijn definitie? :o. In de gym is het ook best goed licht xD

Thx!

• #1.011
  • #1.013
Anders maar singles doen op side raise :P

Ja one handed side raises met wat swing zouden wel lukken haha :D.

Pfft wel moeilijk, ga daar zowieso een abbootje nemen , 30 euro is niets en eens checken. Maar als het iig niet voldoet voor mij , veel kans dus , dan ga ik wss een abbo bij elite nemen of misschien eerst nog wat andere gyms verkennen. We zien wel ,tijd zat :D.

Rustdag vandaag en maar best ook , heb niet veel zin om te trainen :o.

Niet zo gek met dit weer :P

Gewichten vanaf 18 lijkt me niet fijn, dan kun je niet lekker opwarmen (en voor mij zou dat bij side raises dus WEL een probleem opleveren).

• #1.016

Uhu en alweer 3 dagen goed gebeuld. Dus nu ff goeie rust , morgen nog wat werken en trainen en dan is het alweer weekend :D.

Gewichten vanaf 18 lijkt me niet fijn, dan kun je niet lekker opwarmen (en voor mij zou dat bij side raises dus WEL een probleem opleveren).

Ja i kno is wel een probleem eigenlijk maar voor 30 euro per jaar kan je wel niet misdoen imo.

Dacht dat je met die 30 voor 1 maand bedoelde. Maar per jaar :eek::eek:

• #1.018
Dacht dat je met die 30 voor 1 maand bedoelde. Maar per jaar :eek::eek:

Per jaar , 33 om exact te zijn dacht ik. Wel alleen open tussen 12-14u en tussen 18.00 en 22.00. Maar vooral die laatste 2 zijn goede uren.

Alleen zoals Michiel4 me verteld heeft is er wel een squatrek maar is het veel bezet door powerlifters. Ook niet zo heel veel schijven.

Ach ik pak er gewoon een abbootje , valt het tegen dan ga ik naar een andere gym. Maar het is dicht bij mijn school , dus stel ik heb maar een uurtje tussen , kan ik misschien snel wat squaten ofso haha :D

Powerlifters in topsporthal? Nog niet gezien..
En meestal is de powercage leeg, hangt er waarschijnlijk vanaf hoe laat je gaat en welke dagen.

Waar ga je naar school, en welke richting?

• #1.020
Powerlifters in topsporthal? Nog niet gezien..
En meestal is de powercage leeg, hangt er waarschijnlijk vanaf hoe laat je gaat en welke dagen.

Waar ga je naar school, en welke richting?

Ik heb daar ooit wel een beest gezien, schat hem max 20 ofso , niet normaal :D. Toen ik nog lo volgde.

Mercator, bedrijfsmanagement :). En een kot in gent dampoort is wel 4km fietsen maar zoveel is dat nu ook weer niet.

Terug
Naar boven