Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas, ik vroeg me eens af wat voor supplementen jij eigenlijk gebruikt?
Of gebruik je geen enkel supplement (bv. multivitaminen, visolie, ...)?
, ben het levende bewijs dat ze overbodig zijn haha
(jk). Heb het alleen voor vetverbranders. Mrjah ouders hebben mijn ecay stack afgenomen lol xD, dat wordt extra cardio
.
.
. 100 voelde wel beetje zwaar aan maar de reps gingen nogal easy , zat zeker nog wat meer in, maar had al 2 incline oefeningen gedaan.
, wat een strijd is het toch altijd weer , bij de 1st 5*105 had ik iets van : lukt me nooit , ging erg moeizaam, de 2de idem , de 3rde ging dan weer wat vlotter.
Maar ik was op , zeker met dit weer...
. Moet morgen wel kuiten , armen en rug. Maar voor rug gwoon deadliften/ pull ups en pullovers.
, het bevalt me eigenlijk wel , zeker Bodybuilding gericht is het geen slechte uitvinding.U triceps moeten ook wel dood geweest zijn... 4 zware press oefeningen na elkaar...
En ik ben het met je eens dat de smith een goede uitvinding is voor mensen met bodybuildingsdoeleinden!
. Borst was wel leeg en schouders ook , triceps niet echt gevoeld
. Maar triceps is zeker goed mee bij mij, heb nog een goeie foto van mijn arm op mijn gsm maar vind geen kabeltje om hem over te zetten haha
.
Idd. smith is heel handig voor die zaken dat jij net aanhaalde.Niet echt haha. Borst was wel leeg en schouders ook , triceps niet echt gevoeld
. Maar triceps is zeker goed mee bij mij, heb nog een goeie foto van mijn arm op mijn gsm maar vind geen kabeltje om hem over te zetten haha
.
Idd , squaten in de smith is niet aan te raden. Maar het is zeker een goeie uitvinding, erg handig voor zaken als barbell press, incline bp, calve raises , shrugs etc.
Kerel dat ben jij toch niet op je avvy he? Fokking bruut anders haha![]()

Shiit, waar haal je de energie vandaanGoed bezig man, die squats heb je gewoon opgevreten, is bij mij ook altijd knokken haha
Hoeveel invloed heeft je conditie op het effect van die fatburner? Is dat trouwens ECA net als Kevvxl?
. Met deadlift voel ik me wel nog meer hardcore, pak daar ook een stuk meer op
.
.Idd. smith is heel handig voor die zaken dat jij net aanhaalde.
Ik denk wel dat dat Hannes is op die avatar, hij heeft veel progressie gemaakt!
Bedankt voor de steun in mijn log.![]()
. Kerel is echt niet te onderschatten, hardcore to the bone. Vooral in zijn voeding dan en daar komt BB'ing toch voor 50% op neer.
.
, raar dat het er goed uitziet op foto en als ik naar beneden kijk heb ik iets van, het is tijd om te cutten..
. Maar ik ben nog jong , alleen zou het eignelijk goed zijn als ik eens mijn voeding echt strikt krijg, als dat lukt , lukken mijn studies misschien ook haha
.
.Voeding is gewoon een klik die je moet maken. Na een tijdje wordt het een gewoonte en ben je vertrokken![]()
Waarom niet dit jaar? Maar je hebt gelijk, mijn voeding is ook echt...![]()
. Ga volgend jaar ook weer whey kopen denk ik, kan best lekker zijn en is eens leuk voor de afwisselign.Ja, ik ben het eerste half jaar hard gegaan, nu merk ik echt dat ik mezelf beperk zonder goede voeding maar ik kom dr maar niet an... Moet mezelf eens aanpakken.
. Maar merk toch dat ik blijf hangen op de 85kg.. geen vet bij dus maar ook geen echte spiermassa.
Ohwman, ik dacht volgend jaar juli
Ik moet nog een kamer vinden, maar als ik die heb dan ben ik dr ook aan. Ook relaxed om precies te weten wat je aan eten uitgeeft in de maand.
.Nee, zelf al mn eten moeten inslaan. Dan heb je echt fullcontrolAls ik nu begin met cutten dan sta ik voor half september op 15%... Mmzz, goed idee Bea
![]()
.Idd, en ook veel minder verleidingen. Man toen ik pendelde was het nog veel erger , constant broodjes en frieten, het is niet dat ik ervan verdikte, sportte veel maar je werkt jezelf toch echt tegen.
Op hoeveel % sta je nu dan? Haha ga je trouwens ook niet naar Gent? Zou wel chill zijn , bij mekaar een BB'ing meal komen eten haha.

Sta nu op 22%. Kom vrij makkelijk vet bij, want ik snoep echt nooit, geen frisdrank etc en toch al lang over de 20%. Ik ben voor, alleen ik woon in Amersfoort![]()
. Heb vaak iets van : **** it, heb er zin achter dus i kdoe het gewoon
.