XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Jonas, ik vroeg me eens af wat voor supplementen jij eigenlijk gebruikt?

Of gebruik je geen enkel supplement (bv. multivitaminen, visolie, ...)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Jonas, ik vroeg me eens af wat voor supplementen jij eigenlijk gebruikt?

Of gebruik je geen enkel supplement (bv. multivitaminen, visolie, ...)?

Helemaal niets :P, ben het levende bewijs dat ze overbodig zijn haha :D (jk). Heb het alleen voor vetverbranders. Mrjah ouders hebben mijn ecay stack afgenomen lol xD, dat wordt extra cardio :(.

Nee maar had ooit een allergische reactie op een whey en daarna gewoon nooit meer aan begonnen.

Met vetverbranders heb ik altijd wel goeie resultaten, vooral qua energie en dat uit zich dan nogal in mijn trainingen. Gok dat het is doordat ik een jaar lang erg veel gelopen heb => goeie conditie = lagere bmp in rust, en als ik dus een vetverbrander neem wordt ik een stuk actiever. Alhoewel die conditie nu toch al wat minder is. Nog een week en we gaan serieus cardio doen :D.

Training van vandaag ( hou er rekening mee, moest naar de kapper : Zulte-> kapster = 4km, kapster->gym = 6km + 35.5°, ik was al dood toen ik toekwam xD)

BORST/SCHOUDERS/LEGS

BORST :

Incline DB press : (3 gaatjes)

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 8*36
  • 5*40
Niet mis , nogal wat moeite met de 40 omhoog te krijgen , maar toch een mooie 5 reps. Zweette me hier al kapot haha :D

Incline smith BP : (3gaatjes)

• 20*20
  • 15*50
  • 10*70
  • 7*80
  • 4*90

Flat BP :

• 10*50
  • 10*70
  • 5*80
  • 5*100
Ging toch aardig , nog even checken hoe die nog ging haha :D. 100 voelde wel beetje zwaar aan maar de reps gingen nogal easy , zat zeker nog wat meer in, maar had al 2 incline oefeningen gedaan.

SCHOUDERS :

Seated BB shoulder press : ( smith ) :

• 7*60
  • 7*60
  • 7*60
  • 7*60
  • 7*60
Side raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 8*13 auch :(
BO - rear delt raises :

• 10*7
  • 10*9
  • 10*11
  • 8*13
LEGS :

SQUAT !!! :

• 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 5*105
  • 3*107.5
  • 8*105 PRR, billstar goal weer gehaald , voglende week 5x5x107.5
Potverdomme :o, wat een strijd is het toch altijd weer , bij de 1st 5*105 had ik iets van : lukt me nooit , ging erg moeizaam, de 2de idem , de 3rde ging dan weer wat vlotter.

Ik neem btw andere oefeningen tussen dus na de 1ste 5x105 ff MP , bij de 2de had ik erna de BP gepakt. En Sylvano vroeg van ben je nog bezig , ik eerst van ja , maar doe jij maar eerst, hij van : nee maak je setje maar af hoor.

dus dan die 3-4de 5*105 relatief snel na elkaar , meteen erna die 3*107.5 ( wist dat dit geen probleem ging zijn). Maar die 8*105... Epic , ik zat aan 5 , ik dacht shiiit , maar mijn knieën gingen nog niet eens naar binnen.. nog 3 reps erbij , verassend vlot , had er zeker 10 gekunnen :P Maar ik was op , zeker met dit weer...

Comment : Tsjah vooral die legs , hierboven uitgelegd waren goed :D. Moet morgen wel kuiten , armen en rug. Maar voor rug gwoon deadliften/ pull ups en pullovers.

Pfft zou de topictitel beter veranderen in : Bea VS Squat , it's onnn!!!

Doodgaan is het , en zeker met die stomme hitte.

Begin trouwens meer en meer de smith te gebruiken... :sd: , het bevalt me eigenlijk wel , zeker Bodybuilding gericht is het geen slechte uitvinding.

Laatst bewerkt:
U triceps moeten ook wel dood geweest zijn... 4 zware press oefeningen na elkaar...

En ik ben het met je eens dat de smith een goede uitvinding is voor mensen met bodybuildingsdoeleinden!

• #1.024
U triceps moeten ook wel dood geweest zijn... 4 zware press oefeningen na elkaar...

En ik ben het met je eens dat de smith een goede uitvinding is voor mensen met bodybuildingsdoeleinden!

Niet echt haha :D. Borst was wel leeg en schouders ook , triceps niet echt gevoeld :). Maar triceps is zeker goed mee bij mij, heb nog een goeie foto van mijn arm op mijn gsm maar vind geen kabeltje om hem over te zetten haha :D.

Idd , squaten in de smith is niet aan te raden. Maar het is zeker een goeie uitvinding, erg handig voor zaken als barbell press, incline bp, calve raises , shrugs etc.

Kerel dat ben jij toch niet op je avvy he? Fokking bruut anders haha :D

Shiit, waar haal je de energie vandaan :P Goed bezig man, die squats heb je gewoon opgevreten, is bij mij ook altijd knokken haha :D Hoeveel invloed heeft je conditie op het effect van die fatburner? Is dat trouwens ECA net als Kevvxl?

Niet echt haha :D. Borst was wel leeg en schouders ook , triceps niet echt gevoeld :). Maar triceps is zeker goed mee bij mij, heb nog een goeie foto van mijn arm op mijn gsm maar vind geen kabeltje om hem over te zetten haha :D.

Idd , squaten in de smith is niet aan te raden. Maar het is zeker een goeie uitvinding, erg handig voor zaken als barbell press, incline bp, calve raises , shrugs etc.

Kerel dat ben jij toch niet op je avvy he? Fokking bruut anders haha :D
Idd. smith is heel handig voor die zaken dat jij net aanhaalde.

Ik denk wel dat dat Hannes is op die avatar, hij heeft veel progressie gemaakt!

Bedankt voor de steun in mijn log. ;)

• #1.027
Shiit, waar haal je de energie vandaan :P Goed bezig man, die squats heb je gewoon opgevreten, is bij mij ook altijd knokken haha :D Hoeveel invloed heeft je conditie op het effect van die fatburner? Is dat trouwens ECA net als Kevvxl?

Ja squats zijn langs de ene kant vervelend maar als je dan eenmaal bezig bent dan voel je je wel ****ing hardcore haha :D. Met deadlift voel ik me wel nog meer hardcore, pak daar ook een stuk meer op :o.

Conditie niet veel hoor , maar je krijgt gewoon een boost zeg maar, je wil gewoon iets doen en dan gaat het trainen erg lekker. Zelf al ben ik kapot zou ik nog zin hebben om door te doen met die dingen.

Yup ECAY-stack. Maar lijkt me niet overdreven goed voor je conditie, zal wel niet slecht zijn maar je conditie gaat er niet op vooruit ook. Daarvoor moet je toch cardio doen :P.

Idd. smith is heel handig voor die zaken dat jij net aanhaalde.

Ik denk wel dat dat Hannes is op die avatar, hij heeft veel progressie gemaakt!

Bedankt voor de steun in mijn log. ;)

Idd, en ik ben nochtans erg tegen machines. Maar een smith en bv die speciale t-bar row die wij hebben vind ik dan wel weer kunnen. Net zoals lat pulleys en dergelijke. Maar een machine om enkel triceps mee te trainen is gewoon dikke money-waste.

Echt ongelofelijk , zag er een stuk anders uit toen ik hem zag. Echt buff toen, had toen zoiets van : Hij staat nu buff ( in de bulk) hopelijk lukt het cutten. En dat is duidelijk erg goed gelukt :o. Kerel is echt niet te onderschatten, hardcore to the bone. Vooral in zijn voeding dan en daar komt BB'ing toch voor 50% op neer.

Ik heb geluk met mijn genen , want aan mijn voeding is het soms niet te merken lol.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

P.S

Vandaag afbreekwerken weest doen bij mijn tante in 35° vlakke zon. Ik ga de p*ssy uithangen en niet meer gaan trainen. Is ook maar open tot 6u dus het is niet echt de moeite.

Niet echt hardcore maar moet morgen ook weer om 4u uit mijn bed om te werken.

Eten morgen dus ook weer shit, vandaag veel cola , gvd toch xD.

Maar vanaf maandag weer serieus met het eten bezig zijn. En na vrijdag ben ik vrij dus dan hoef ik imo maar te eten/trainen/cardio doen en rusten :D.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Wel nog een goeie foto van vandaag , heb er een duidelijke sixpack op :P, raar dat het er goed uitziet op foto en als ik naar beneden kijk heb ik iets van, het is tijd om te cutten..

Tsk, Bea toch :P

• #1.029

:roflol:

Ja man ik weet het :o . Maar ik ben nog jong , alleen zou het eignelijk goed zijn als ik eens mijn voeding echt strikt krijg, als dat lukt , lukken mijn studies misschien ook haha :D.

Volgend jaar ga ik de gains van mijn leven maken broeder :D.

Waarom niet dit jaar? Maar je hebt gelijk, mijn voeding is ook echt... :fuu:

Voeding is gewoon een klik die je moet maken. Na een tijdje wordt het een gewoonte en ben je vertrokken :D

Ja, ik ben het eerste half jaar hard gegaan, nu merk ik echt dat ik mezelf beperk zonder goede voeding maar ik kom dr maar niet an... Moet mezelf eens aanpakken.

• #1.033
Voeding is gewoon een klik die je moet maken. Na een tijdje wordt het een gewoonte en ben je vertrokken :D

Ja eenmaal het routine is is het wel gemakkelijk denk ik. Maar ouders zagen nu soms al... Daarmee dat het volgend schooljaar gemakkelijker wordt. Volgens mij voel je je ook gewoon veel beter als je voeding goed zit.

Waarom niet dit jaar? Maar je hebt gelijk, mijn voeding is ook echt... :fuu:

Ik bedoel volgend schooljaar he , vanaf september. Omdat ik dan zelf achter mijn eten moet gaan en dan koop ik zowieso niets slecht , het ergste zal mss een redbull light zijn of wat aquarius.

Gisteren bijvoorbeeld , over de dag relatief goed gegeten. En dan zat ik s'vonds in de zetel ,staat er gvd wel ijs in de frigo zeker..

Dusjah ik natuurlijk wat ijs zitten fretten haha :D. Ga volgend jaar ook weer whey kopen denk ik, kan best lekker zijn en is eens leuk voor de afwisselign.

Ja, ik ben het eerste half jaar hard gegaan, nu merk ik echt dat ik mezelf beperk zonder goede voeding maar ik kom dr maar niet an... Moet mezelf eens aanpakken.

Same, het is zoals Hannes zegt een mentale click. Bij mij lukt het een periode goed, maar dan bulk ik gewoon , en zeg ik van , ik zit toch in de bulk , i kspeel het maar binnen hahaha :D. Maar merk toch dat ik blijf hangen op de 85kg.. geen vet bij dus maar ook geen echte spiermassa.

Nu binnen een week eerst cutten en dan op kot gewoon echt clean eten en veel eiwitten proberen binnen te krjigen. Bij mijn trainen ben ik dan weer keihard en doe ik soms zelfs teveel.. Achjah :o

Ohwman, ik dacht volgend jaar juli :roflol:

Ik moet nog een kamer vinden, maar als ik die heb dan ben ik dr ook aan. Ook relaxed om precies te weten wat je aan eten uitgeeft in de maand.

• #1.035
Ohwman, ik dacht volgend jaar juli :roflol:

Ik moet nog een kamer vinden, maar als ik die heb dan ben ik dr ook aan. Ook relaxed om precies te weten wat je aan eten uitgeeft in de maand.

Wat bedoel je daarmee? Van teveel uitgaan dan?

Bij mij zou het ideaal zijn, gewoon hard zijn en in de week niet uitgaan. Veel sporten (s'ochtends lopen , trainen als ontspanning). BB'ing + studeren is de ideale combinatie eigenlijk. En dan chicks playen op school haha :D.

Nee, zelf al mn eten moeten inslaan. Dan heb je echt fullcontrol :) Als ik nu begin met cutten dan sta ik voor half september op 15%... Mmzz, goed idee Bea :D

• #1.037
Nee, zelf al mn eten moeten inslaan. Dan heb je echt fullcontrol :) Als ik nu begin met cutten dan sta ik voor half september op 15%... Mmzz, goed idee Bea :D

Idd, en ook veel minder verleidingen. Man toen ik pendelde was het nog veel erger , constant broodjes en frieten, het is niet dat ik ervan verdikte, sportte veel maar je werkt jezelf toch echt tegen.

Op hoeveel % sta je nu dan? Haha ga je trouwens ook niet naar Gent? Zou wel chill zijn , bij mekaar een BB'ing meal komen eten haha :D.

Idd, en ook veel minder verleidingen. Man toen ik pendelde was het nog veel erger , constant broodjes en frieten, het is niet dat ik ervan verdikte, sportte veel maar je werkt jezelf toch echt tegen.

Op hoeveel % sta je nu dan? Haha ga je trouwens ook niet naar Gent? Zou wel chill zijn , bij mekaar een BB'ing meal komen eten haha :D.

Sta nu op 22%. Kom vrij makkelijk vet bij, want ik snoep echt nooit, geen frisdrank etc en toch al lang over de 20%. Ik ben voor, alleen ik woon in Amersfoort :roflol:

• #1.039
Sta nu op 22%. Kom vrij makkelijk vet bij, want ik snoep echt nooit, geen frisdrank etc en toch al lang over de 20%. Ik ben voor, alleen ik woon in Amersfoort :roflol:

Haha das wel een eindje he xD.

Damn das wel klote. Ik was vroeger ook altijd mollig , heb nog 85kg gewogen bij 1m75 , zonder sport te doen. Maar sinds ik train hoef ik er gewoon niet meer op te letten. Ik let er wel op maar ik pak soms wel eens een koek of drink wat cola/limonade.

Dus daarom is voeding nogal moeilijk voor me :P. Heb vaak iets van : **** it, heb er zin achter dus i kdoe het gewoon :D.

Heb je dan nooit zo'n schuldgevoel als je brol aan't eten bent? :p

Terug
Naar boven