AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Heb je dan nooit zo'n schuldgevoel als je brol aan't eten bent? :p

Nope, omdat ik dan meestal al hard getrained heb of nog hard ga trainen. En het komt er toch gewoon niet bij.. Wat ik dan wel heb, als ik dan bv wat vochtiger sta en ik zie mijn abs eens wat minder dan denk ik meteen van ok , nu moeten we gaan cutten en cardio doen.

Maar de dag erna sta ik dan weer in goed licht te kijken en zie ik de lijnen zelfs als ik ze niet opspan en 4-6 koten als ik ze opspan. En dan heb ik weer iets van whatever haha :D.

heavy weights op die pec workout, & een PR op je squat is altijd lekker!

Haha das wel een eindje he xD.

Damn das wel klote. Ik was vroeger ook altijd mollig , heb nog 85kg gewogen bij 1m75 , zonder sport te doen. Maar sinds ik train hoef ik er gewoon niet meer op te letten. Ik let er wel op maar ik pak soms wel eens een koek of drink wat cola/limonade.

Dus daarom is voeding nogal moeilijk voor me :P. Heb vaak iets van : **** it, heb er zin achter dus i kdoe het gewoon :D.

Met die approach ben ik binnen no-time miss piggy :o Werkt wel motiverend dit gesprek, maar eens verder met mn schema ;)

• #1.044
Met die approach ben ik binnen no-time miss piggy :o Werkt wel motiverend dit gesprek, maar eens verder met mn schema ;)

Haha, njah je moet erbij nemen dat ik nu wel 8u per dag werk en vroeger moest ik 10u in de week sport doen voor mijn richting. Dan kan je imo gewoon niet verzwaren tenzij je een massive-bulk doet.

Maar volgend jaar doe ik het zowieso strikt , het zal veel helpen als ik alles zelf moet regelen :).

Idd , maar werk nog maar wat aan je schema :D.

waar staat imo voor??

Goeie... Weet wel wat er mee bedoeld word, gebruik het zelf ook maar waar het een afkorting van is... :roflol:

• #1.047

Goeie... Weet wel wat er mee bedoeld word, gebruik het zelf ook maar waar het een afkorting van is... :roflol:

In My Opinion :P

Dan zeg je eigenlijk gewoon, ik vind dat.., vind het wel een goeie uitdrukking dan zeg je eigenlijk dat dat iets is wat jij vind en dan leg je ook minder nadrukkelijk jouw eigen mening op. ( klinkt raar maar stel je zegt : kwark is slecht, of je zegt imo kwark is slecht, dan ga ja harder afgerekend worden op zin nr 1 dan op zin nr2) haha :D

Ja, maar met IMO drbij is het toch wel een stuk krachtiger vind ik. Net als dag OMG! zwaarder weegt dan "oh my god". Naja, kan ook aan mij liggen heur :roflol:

• #1.049
Ja, maar met IMO drbij is het toch wel een stuk krachtiger vind ik. Net als dag OMG! zwaarder weegt dan "oh my god". Naja, kan ook aan mij liggen heur :roflol:

Haha , zo kan je het idd ook bekijken :P. Maar ik gebruik het meer als '' verzachtende omstandigheid''. Want ik weet dat ik nog lang niet alle kennis heb dus ben ik gewoon voorzichtig als ik mijn mening uitdruk :o.

• #1.051

Straks nog even bekijken :). Ik ken iig niet zoveel van cutten , heb het nog nooit gedaan :D.

Maar rah rah man is er duidelijk erg goed in geslaagd terwijl hij van een relatief hoog bf% kwam. Veel kans dat ik me daarop baseer maar alle info is nuttig natuulrijk :D.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

heavy weights op die pec workout, & een PR op je squat is altijd lekker!

Pecs viel goed mee. Het is allemaal incline werk, vroeger was het indrukwekkender met mijn flat BP :D, maar helaas moet ik wat meer aandacht besteden aan mijn upper-pecs dus is het een tijdje geen BP meer :(.

Vooral die squat is belangrijk idd :), benen zijn veruit mijn slechste spiergroep. Alhoewel ze nu toch echt goed aan het bijtrekken zijn.

• #1.052
Training van gisteren : RUG, BICEPS

RUG :

Wide grip pull ups :

• 10*BW
  • 7*BW(wijdste grip)
  • 5*BW+15
  • 4*BW+20
  • 3*BW+26
  • 7*BW
  • 5*BW ( wijdste grip)

BOR :

• 10*60
  • 10*80 VPR (omdat iemand dacht dat ik dat niet kon , maar ik train bij BOR liever met wat meer gewicht en dan wat explosieve reps)
  • 5*100

DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*44
Seated cable row 'small grip' ( die 2 kleintjes en dan goed uitstrekken op het einde ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
Machine row ( grote rom , erg strikt voor bovenkant traps ) :

• 15*50
  • 10*70
  • 9*90 PR
DB shrugs :

• 18*30
  • 15*40
  • 12*44
BICEPS :

Ez-curls :

• 8*52
  • 8*52
  • 8*52
Hammer curls :

• 10*18
  • 10*22
En dan nog wat cable curls waarvan ik het gewicht niet meer weet :o

Comment : Matig :P , was 9.30 in de ochtend , op van 8u , toch niet zo ideaal. Volgende week proberen 10u erin , 6u eruit :p. Maar anywya toch een goede training van gemaakt , sommige dingen gingen wel goed maar had er niet erg veel zin in.

Squaten eruit gelaten gisteren, ging echt niet lukken. Vandaag dus ( di-do-zat). Weet nog niet goed wanneer ik ga trainen , ben jarig dus we zien nog wel :P , maar ga zeker trainen :D.

Wohoo, sterke training man!

:birthday::exactly::woot::hb:Proficiat Jonas!:hb::woot::exactly::birthday:

lekker getraind kerel

have fun with the birthday ;)

• #1.055
Haha thx guys :D

Er zal vandaag waarschijnlijk nog een serieuze junkmeal op het programma staan haha :D.

Een junkmeal kan dr wel vanaf na zo'n training (helemaal met jou metabolisme:P). Nog vele jaren/kilos ouwe rukker :klink:

:hb: En laat die junkmeal maar smaken! :burger:

gefeliciteerd kerel

zieke pull ups _O_

nice man
en gefeliciteerd!!

grats bea, fijne dag toegewenst!

Terug
Naar boven