AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Een junkmeal kan dr wel vanaf na zo'n training (helemaal met jou metabolisme:P). Nog vele jaren/kilos ouwe rukker :klink:

Haha , 90kg @8% is het doel xD

:hb: En laat die junkmeal maar smaken! :burger:

Thx bro, junkmeal wordt gewoon taart :P

gefeliciteerd kerel

zieke pull ups _O_

Thx :D

Thx kerel!

grats bea, fijne dag toegewenst!

Thx Koen :), leuk dagje idd, moest niet gaan werken vandaag :D. Dus rustig opgestaan , agenda gekregen van mijn ma ( om te plannen haha :D) en nu net gaan trainen en vanavond nog een cinemaatje :).

Vrijdag dan mijn maten eens trakteren maar ik ga het zelf alcoholvrij houden denkik.

Gisteren ook uitgeweest , 1 mazout ( bier+cola) , 1 spa en 1 cola-light. Zonder iets te moeten betalen haha :D.

Vanaf volgende week is het zowieso geen alcohol meer, en zou graag deze week nog eens serieus hard trainen, questie van nog een beetje massa te pakken, dus ik nok nu ook al met de alcohol. ( ik drink trouwens al een tijdje niet veel meer , maar onlangs ben ik 1x zwaar gegaan.. en het is me echt niet goed bevallen :o)

BORST / LEGS / TRICEPS !

BORST :

Incline DB press ( 3 gaatjes ) :

• 10*20
  • 10*26
  • 9*30
  • 8*36
  • 0*40, kreeg die dingen maar niet omhoog, dan maar mijn vriendin laten helpen. met de dumbbells in positie krijgen :
  • 8*40 PR
  • 0*44 , kreeg ze zelfs niet omhoog met hulp.. Heb bankje dan 1tje lager gezet :
  • 5*44
Erg raar was dit allemaal haha :D

Incline Smith BP (3 gaatjes ) :

• 15*20
  • 15*40
  • 12*60
  • 8*80
  • 4*90
  • 7*80
Incline fly's : ( strict)

• 10*14
  • 10*16
  • 8*20

LEGS :

SQUAT :

Normaal moest ik 5x5x107.5 , Maar toen dacht ik bij mezelf, het is mijn verjaardag, ik moet gewoon een dikke PR zetten :

• 5*110
  • 5*110
  • 5*110
  • 5*110
  • 5*110
**** yea

Voor de meesten is dit misschien nog niet veel maar voor mij is het alweer een grote stap vooruit, 3 weken geleden deed ik nog 5x5x85. Ben wel erg nieuwsgierig naar mijn nieuwe 1 RM.. Ga hem zaterdag eens testen, ik hoop op 140 :p

Toe presses op de leg press ( calves) :

• 20*140
  • 20*170
  • 17*170

TRICEPS :

Double handed ticeps extension :

• 12*30
  • 8*40
  • 10*44
Erg raar weer haha :D

Dips :

• 9*BW , shit idd maar ik kan erg moeilijk dips doen.. Pijn aan mijn sternum ???
Triceps pushdowns :

• 10*40
  • 8*45
  • 5*50
Triceps rope pushdown :

• 10*50
  • 8*70
  • 5*85
Comment :

Hell yea :D, gewoon die squat is super, de rest is nog altijd goed op niveau ik ben benieuwd wat mijn cut gaat geven. Maar lol cutten op 2700 kcals.. Volgens mij ga ik gainen haha :'). Misschien dat ik 2500 neem , dan zit ik door training op 2000 ( = onderhoud) en dan kan ik door lopen+fietsen eronder gaan zitten.. Alleen zit ik dan wss soms op 500 kcals onder onderhoud..Niet erg goed zeker?

De kop is eraf, op naar de 200 :P

• #1.063
De kop is eraf, op naar de 200 :P

Haha op naar de 170 en 200 DL , dan is alles mooi in verhouding.

Maar mijn vriendin begint nu al te zagen dat mijn kont te dik wordt :(. Achter de cut zal dat wel weer wat beter zijn. Hoop vooral de kracht in mijn legs nu te behouden. Ga wss tijdens de cut ook nog gewoon 3x pw squaten :).

Je hoeft helemaal geen kracht te verliezen tijdens de cut. Je kan zelfs sterker worden.
Wat je moet doen is gewoon je volume minderen zodat je toch nog 1 of 2 goede werk sets kan doen ipv bijvoorbeeld 5. En in de totale training minder oefeningen natuurlijk want je hebt minder brandstof natuurlijk.

Lekkere verjaardags PR :)

happy b-day!

• #1.067
Je hoeft helemaal geen kracht te verliezen tijdens de cut. Je kan zelfs sterker worden.
Wat je moet doen is gewoon je volume minderen zodat je toch nog 1 of 2 goede werk sets kan doen ipv bijvoorbeeld 5. En in de totale training minder oefeningen natuurlijk want je hebt minder brandstof natuurlijk.

Interessant :). Dus dan bedoel je bijvoorbeeld voor borst 2 zware oefeningen ( gewone BP en incline BP bv) en daar dan licht opwarmen en zwaar toppen?

Ben er zelf ook heel tevreden over haha :D

Thx Nico!

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden :o

• #1.070
Gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden :o

Thx :D. Haha we doen ons best he :).

ik heb het van itastallion
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/pompen-verzuipen-deel-2-a-215839/index32.html

ff doorlezen, vanaf die link paar pagina's terug en verder.
aub

Thx Mike! Ga het zeker eens lezen.

Vind het toch raar cutten op 2700 kcals , maargoed als ik alles in huis kan halen, mijn ma is al akkoord ( donderdag naar de makro) dan lukt het mij wel :).

Succes man! Kan niet wachten tot ik ook eens kan gaan cutten later... veel meer zelfvertrouwen...

• #1.072
Succes man! Kan niet wachten tot ik ook eens kan gaan cutten later... veel meer zelfvertrouwen...

Ik heb er echt wel zin in :D.

Alleen maar hopen dat het koken wat lukt.. Misschien begin ik zaterag al , nu achter alle ingrediënten naar de makro. Beetje raar koken zonder boter, olie ga ik ook nie gewoon binnenkappen haha xD dan doe ik liever 15ml in mijn pan xD. Maar het komt wel in orde :).

Training van gisteren : SCHOUDERS

MP :

• 10*20
  • 10*50
  • 10*60 PR
  • 6*70 PR
  • 3*80, semi-PR, laatste was toch met een serieuze jump :o
  • 7*60
Seated BB shoulder press :

• 10*50
  • 8*60
  • 2*80
  • 3*70
Leeg xD

Side raises :

• 10*10
  • 10*13
  • 8*15 PR
  • 5*17 PR
Bent over rear delt raises :

• 12*13
Comment :

Naiceee, was na mijn werk, maar wegens tijdsgebrek niet zoveel kunnen doen ( te lang staan praten met een maat over de cut).

Bij die side raises wou ik eens wat anders proberen dan de opbouw van 7-13 iedere keer 10 reps. Daarmee dus de pr's die eigenlijk geen pr's zijn xD.

De MP was wel lekker :D.

Nu dus achter eten voor mijn cut :)

laterzzz

Die MP doe je gewoon even losjes zittend over bijna :D Netjes !

mooie pr's - wat betreft die olie, ik schud het over mijn meals

• #1.075
Die MP doe je gewoon even losjes zittend over bijna :D Netjes !

Zittend gaat hij normaal nog een stuk beter :P

mooie pr's - wat betreft die olie, ik schud het over mijn meals

Thx, rare kwieten zijn jullie allemaal haha :D. Waarom gewoon niet in de pan? En dan de kipfilet erbij?

Mijn toetsenbord en muis werken btw niet meer.. Moet het dus doen met de pc van mijn ouders. Maar daar kan ik niet altijd op :(. Hopelijk krijg ik het snel hersteld en kan ik jullie een beetje op de hoogte houden :P

t*ring, gaat hard met die MP van jou :O

• #1.078
Echt? Das heel raar lijkt me? Bij mij is het toch al snel 10% minder zittend, zeker.

Weet ook niet waarom, wat meer rugsteun zeker? Heb onlangs 5*80 gepakt op de seated bb press, wel in de smith machine..

t*ring, gaat hard met die MP van jou :O

Thx Miron :D

Kga zondag mijn 1 rm squat testen :). Alles eigeniljk , BP ook nog eens checken en dan eens kijken hoe het zit met krachtverlies in de cut.

Bodyweight MP heb je in ieder geval..

• #1.080
Bodyweight MP heb je in ieder geval..

Heb hem nog altijd niet durven proberen :o. Normaal zou ik hem moeten hebben. Ga het ook nog eens testen, licht opwarmen en dan proberen 1x zuiver die 85 te clearen.

Zie de cut wel volledig zitten , hoop alleen dat ik niet veel spiermassa kwijtspeel. Maar dat zal wel niet :).

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Haha btw nog iets.

Moest onlangs naar de flikken, 2 kerels hebben mij aangeklaagt terwijl ik op dat tijdstip in mijn bed lag... Maargoed maten van mij hebben ze dus wel slagen gegeven op dat tijdstip (ze zochten het blijkbaar zelf) en die zijn dus ook aangeklaagt.

Alleen was ik er dus niet bij.. Ik kon/kan er nog altijd niet mee lachen. Dus van zodra mijn maat bevestigd dat ik er niet bij was , ga ik gewoon klacht neerleggen wegens laster en eerroof ( smaad aan mijn naam). Wou dit nog even vermelden lol :P , ik loop er echt pissig van. Heb al een jaar geen mens meer aangeraakt en dan krijg je zoiets.

Terug
Naar boven