AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Nice

1 duvel en een pintje of 3-4. Met een cola of 3 ertussen. 7-8u slaap gehad en dus goed fris :D.

Nu nog ff goed eten en dan rond 4-5u naar de gym gaan deadliften :D.

Ook meteen een pot wheypoeder kopen, mijn ma zal wel niet blij zijn maar who cares.

Je whey-debuut? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102

Heb er al nog eens gebruikt maar kreeg na een week uitslag op mijn lichaam... Teveel eiwit misschien. Ik weet het niet. Maar normaal met de hoeveelheden die ik nu ga nemen zou dat geen probleem moeten vormen..

Stond daar dan wel mooi met een pot die nog bijna niet gebruikt was en die is op mysterieuze manier verdwenen..

Maar ga er gewoon kopen uit mijn gym, drink soms een een shake daar ( 1x in de 2 weken fso) en heb er nog nooit uitslag ofso van gekregen.

Fingers crossed haha :D

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Ik ga btw waarschijnlijk gewoon morgen beginnen. Ga vandaag nog achter de resterende voeding gaan :).

Ik lees hier ook af en toe mee. Je hebt stats zijn ongeveer dezelfde, behalve squat dan, interessant om te volgen dus !

Voor squats zou ik 2 x pw gaan squatten zoals in een WSB schema. Een dag heavy, andere dag lichter, maar meer snelheidgericht. It does the trick.

• #1.104
Ik lees hier ook af en toe mee. Je hebt stats zijn ongeveer dezelfde, behalve squat dan, interessant om te volgen dus !

Voor squats zou ik 2 x pw gaan squatten zoals in een WSB schema. Een dag heavy, andere dag lichter, maar meer snelheidgericht. It does the trick.

Je weegt ook nog mooi 10kg meer Hervee :P , ik zou me nog niet meteen durven spiegelen aan jouw haha.

Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel erg goed ga op billstar voor benen...

Dus ma : 5x5xX , wo : 4x5xX , vrij : 4x5x X + 1x3x (X+2.5-5%) + 1x8x X

Ben zo al in 4 weken van 5x5x85 ( misschien wat te licht begonnen) naar 5x5x110.

Maar ga vanaf morgen 3-4 weken cutten. En mijn grootste zorg is nu natuurlijk het krachtbehoud in legs.. Ik weet dat ik misschien geen vooruitgang mag verwachten maar ik heb geen zin in een achteruitgang qua kracht op legs..

2x pw squaten , 1x zwaar en 1x light klinkt aantrekkelijk.. Maar dat komt wss omdat het 2x pw squaten is ipv 3x haha :D

Verlaag je volume (sets/oef) maar behoud intensiteit (kg's) van je training tijdens de cut. Dat is wat mij bertreft het beste wat je kan doen om je rkacht te behouden tijdens de cut.

• #1.106
Verlaag je volume (sets/oef) maar behoud intensiteit (kg's) van je training tijdens de cut. Dat is wat mij bertreft het beste wat je kan doen om je rkacht te behouden tijdens de cut.

Heb dat idd al nog gehoord. Maar ik ga eerst eens kijken of ik niet gewoon normaal kan blijven trainen zonder krachtverlies. Als ik merk dat ik wat achteruit ga dan ga ik idd minderen in volume maar niet in max weights.

Ik krijg iig 300gram eiwit binnen , meer dan ik anders zou binnenspelen. En nog altijd 175gram carbs, heb net de pannenkoeken gebakken voor morgen en vind het aardig wat..

Ik zie me eerlijk gezegd niet snel kracht verliezen op zo'n dieet. Maargoed morgen gaat de cut in, eens kijken hoe het met mijn energieniveau gesteld zal zijn :).

Whey debuut is niet in goede aard gevallen bij mijn ouders haha :P , mijn pa vindt het al nietmeer natuurlijk... Ze hebben wel alles in huis gehaald voor mijn cut, erg sympathiek van hen. Maar de whey staat hen niet aan. Het is ook maar 16gram per dag.. Voor het lopen s'ochtends om masasverlies tegen te gaan.

Anyway ik ga mijn bed induiken, 8u slapen en dan mijn eerste cardio in een maand haha :D.

• #1.108
Hopelijk heb je de moed om er meteen in te vliegen. Makkelijk zal een eerste cardio-sessie na lange tijd niet worden:D.

Veel succes verder nog:).

Juist wel hoor , heb er ongelofelijk veel zin in.

Ga heel graag lopen , zeker s'ochtends , mp3tje in en gaan. Conditie zal ook niet sterk achteruit zijn , ik draai een aardig volume tijdens het trainen + ik fietste 10-15km daags en ik werkte er nog eens 8u bij :P

Cardio wordt het probleem niet , mijn voeding strikt houden wel :o.

Thx kerel!

Lol, en Whey komt gewoon uit melk... :o Lekker onnatuurlijk inderdaad. Maar succes met de cut man, ik denk dat dat wel goed gaat komen. Heeeey!

Ik denk dat voor het lopen pure BCAA's beter zijn, maarja dat zal ook wel onnatuurlijk klinken voor je ouders. :)

Bij whey duurt het een tijdje voor het wordt opgenomen.

• #1.111
Lol, en Whey komt gewoon uit melk... :o Lekker onnatuurlijk inderdaad. Maar succes met de cut man, ik denk dat dat wel goed gaat komen. Heeeey!

Hehe, ouders he :o. Thx , ik denk het ook haha :D.

Ik denk dat voor het lopen pure BCAA's beter zijn, maarja dat zal ook wel onnatuurlijk klinken voor je ouders. :)

Bij whey duurt het een tijdje voor het wordt opgenomen.

Misschien maar dan moet ik daar nog achter :P , is allemaal niet nodig. Zie niet in waarom je op nuchtere maag sneller spieren zou verbranden, al helemaal niet als je niet aan een extreem hoog tempo loopt.

De eerst km'ers zitten erop. 4 om precies te zijn, ging wel lekker , zeker als ik bedenkt dat het 1 maand geleden was :P.

Ook al 700ml water met 16gr whey binnen.

En die pannenkoek... WTF man, het waren er 3... Heb 2.5 opgekregen :o. Cutten noemen ze dat dan.. Ik zit vol haha :D. Wel droog spul :P.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ga wss toch vanmiddag trainen , na het nuttigen van de rijst :). Ben wel goed wakker nu maar mis nog de goesting :P.

700 ml water met 16 gr whey?:kots:

• #1.115
Whey met water is sowieso bijna ltijd ranzig, laat staan in deze verhouding :P Ik pak zelf altijd melk.

Ik mis melk nu al :(.

Misschien dat ik eens wat magere melk probeer in mijn voedingsschema te steken. Want zoals je zegt met water is het ranzige shit xD.

Die pannenkoek is trouwens wel ok, beetje droog maar had hem ook gisteren gebakken :o. Alleen veel.. Damn, is nochtans gewoon 50gram havermout , 20 gram brinta, 10gram cacao en dan 250ml eiwit + ei. Man wat heb ik mezelf moeten forceren om dat binnen te krijgen :P.

Ik mis melk nu al :(.

Misschien dat ik eens wat magere melk probeer in mijn voedingsschema te steken. Want zoals je zegt met water is het ranzige shit xD.

Die pannenkoek is trouwens wel ok, beetje droog maar had hem ook gisteren gebakken :o. Alleen veel.. Damn, is nochtans gewoon 50gram havermout , 20 gram brinta, 10gram cacao en dan 250ml eiwit + ei. Man wat heb ik mezelf moeten forceren om dat binnen te krijgen :P.

Ja is even puzzelen om ze minder droog te krijgen. Waarom gebruik je geen melk dan? Je kunt best een shakie maken van bijvoorbeeld 40 gram whey en maar 200-250 ml melk.

• #1.117
Ja is even puzzelen om ze minder droog te krijgen. Waarom gebruik je geen melk dan? Je kunt best een shakie maken van bijvoorbeeld 40 gram whey en maar 200-250 ml melk.

Ga het wss zo doen, beetje puzzelen in mijn schema. Nu heeft zuivel eruitlaten toch nog geen nut. En het maakt het toch een stuk lekkerder :P.

• #1.120
Naice

Okeyyy , training van vandaag :

SCHOUDERS/LEGS/TRICEPS

SCHOUDERS :

standing MP :

• 20*20
  • 10*50
  • 9*60
  • 7*70 PR!
  • 4*80 PR!
Seated DB shoulder press :

• 10*20
  • 9*30
  • 5*36
Seated smith BB press :

• 15*40
  • 5*70
Side raises :

• 10*10
  • 10*13
  • 6*15
  • 4*17
Bent over cable fly's ( rear delts ) :

• 10*12.5
  • 8*15

Bent over rear delt raises :

• 10*12
  • 7*15
LEGS

SQUAT ! :

• 10*60 ( speed squats)
  • 8*100
  • 5*120 PR
  • 1*140 PR!
Seated calve raises :

• 15*50
  • 15*70
  • 10*90
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 8*44
Triceps rope pushdown :

• 10*50
  • 8*70
  • 6*85 FS

Comment : WTF? Dit noemen ze dan cutten.. De training van mijn leven haha :D. Komt waarschijnlijk door de 2 dagen rust en het junken dit weekend :o. Maar gvd wat lekker , 7*70MP en dan erna nog 4*80 , waarbij ik bij de 3*80 even mijn evenwicht verloor :p.

En die squat , ik doe 8*100 , ik denk **** it ik ga de 120 doen, 5*120 nogal easy... Dan zitten twijfelen en gewoon de 140 erop gekegeld , ik zeg tegen mijn maat , als ik hem clear dan zet ik je een carlsberg vanavond ( zelf hou ik het alcoholvrij :'(). En ik ga neer , kom weer recht , even hangen, zeg tegen mijn maat : ''ik heb em'' en huppa weer recht :D. Er zat misschien nog een 2de in maar ach :P.

Vandaag :

8.30 : opgestaan
8.45 : 700ml water + 16 gram whey ( blerghh)
9.00 : 4km lopen
9.30-45 : Pannenkoek ( 50gram haverm, 20gr brint , 10gr cacao , 10ml olie, 250gram eiwit , 1 ei)

11.00 : ei + 50gram kreeftsvlees
13.00 : 125gr rijst + 155 tonijn ( gvd wat een droge boel :o)
14.30 : Trainen
16.00 : Dextrose
17.12 : MIjn kipfilet en broccoli staan op :D

Ik ga waarschijnlijk 30 gram noten weglaten en vervangen door wat ml'ers melk om die shake mee weg te krijgen..

En indien mogelijk voeg ik nog wat ketchup toe aan die rijst ook :p. Morgen eens uitrekenen aan hoeveel ik precies zat en wat voor marge ik nog heb.

Grtzzz

Terug
Naar boven