AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Ik vind t ook ranzig, maar is wel anti-plofkop in de cut :roflol: Ik doe met melk op high cal dagen :)

Heb nog nooit last gehad van een ''plofkop'' :P en ik zoop makkelijk 1-2l melk weg per dag.

Op die 200ml zal het iig wel niet komen, ga zorgen dat ik nog altijd maar aan 2700-2750 kcals zit. Kwark nuttig ik ook nog altijd ,ga pas in de laatste week zuivel eruitlaten om eens te kijken wat dat geeft.. :D

Hahaha, die rijst met tonijn is echt superdroog hé :D! Maar 'k denk als jij 4 weekjes cleane voeding kan aanhouden aan 2700 kcal's dat je er mooi gaat bij staan ze!

• #1.124
Hahaha, die rijst met tonijn is echt superdroog hé :D! Maar 'k denk als jij 4 weekjes cleane voeding kan aanhouden aan 2700 kcal's dat je er mooi gaat bij staan ze!

Niet normaal, maar je blijft gewoon eten omdat je honger hebt haha :D.

De noten ga ik eruitlaten en de olie is ook wat minder , ga dat vervangen door wat magere melk s'ochtends voor bij die shake :). En mss een klein beetje ketchup toevoegen ook, het zou de rijst een stuk minder droog maken :D.

Broccoli + kipfilet was wel lekker , dat ging veel sneller binnen dan die rijst :).

Laten we het hopen haha :D. Zou normaal toch goed ript moeten staan , zeker met de nodige cardio erbij.

Wat een droevig eetpatroon man. Wel nette MP !! :eek:

als ik cut heb ik nooit honger Haha hoe komt dit? Rara ik leef van kip kanje makkelijk veel van eten en weinig kcal.. Smijt wat van die olies en noten eruit en meer vis/vlees dit vult beter?

• #1.127
Wat een droevig eetpatroon man. Wel nette MP !! :eek:

Cutten he :o. Ja hij ging wel hard vandaag :D.

als ik cut heb ik nooit honger Haha hoe komt dit? Rara ik leef van kip kanje makkelijk veel van eten en weinig kcal.. Smijt wat van die olies en noten eruit en meer vis/vlees dit vult beter?

Kip zit er al in , olie zit er ook al minder in maar ga het vervangen door wat melk en kippewit. Echt veel honger heb ik ook niet. Valt allemaal goed mee.

Maar ik kom niet aan 2700.. ga nog eens opnieuw tellen, het zou moeten 200 kcals schelen , alleen scheelt het een stuk meer..

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit je eerste cut? Ik zou in ieder geval stilaan doen, want hoe je voeding er nu uitziet denk ik dat je binnen dit en een maand veel kracht zal kwijt zijn, alsook massa. Stap voor stap kcals afbouwen, niet te drastisch. Succes !;)

• #1.129
Is dit je eerste cut? Ik zou in ieder geval stilaan doen, want hoe je voeding er nu uitziet denk ik dat je binnen dit en een maand veel kracht zal kwijt zijn, alsook massa. Stap voor stap kcals afbouwen, niet te drastisch. Succes !;)

Ja het klopt ergens niet. Snap het niet goed. Kom nu aan 2100 ofso , wat niet reikt. Ga er nog een shake aan toeveogen van 430 kcals , dan zit ik toch al aan 2530 , nog altijd 200 te weinig ( ik weet wel waarvan die komen)

Heb 20 gram cacao weggelaten, 15ml olie en 30 gram noten.

heb ook nog 2 eitjes erbij gesmeten , dat maakt dus180, en zo komen we aan de 2700. Maar ik moet duidelijk nog wat puzzelen.

K'zou er wat eieren bij smijten idd. dat is pas goed voedsel! ;)

• #1.131
K'zou er wat eieren bij smijten idd. dat is pas goed voedsel! ;)

Heb er 2 bijgenomen. Maargoed morgen alles eens opnieuw berekenen. Met die shake is het nu wel opgelost maar als ik ergens een foutje heb gemaakt zit ik nu misschien wel boven onderhoudt :P.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Shake is trouwens wel verdomd lekker haha :D Met halfvolle melk xD

Zorg voor meer vaste voeding in je cutschema. Als je echt niet anders kan, kan je gewoon 100 gr oats met 40 gr whey whey & water eten( zoals ik doe als ik moet werken ). Je eet best 200 gr kip, 50 gr rijst en 10 gr noten dan een shake. Just my 2 cents.

• #1.133
Okey even neertypen :

1. 16 gram whey = 64.5 kcals ( 13.1E/0.7K/1V)
2. 50 gram havermout = 178 kcals ( 5.5E/30K/4V)
20 gram brint = 65 kcals ( 2.2 E/13K/0.5V)
10 gram cacao = 31.4 kcals ( 2E / 1K /2 V)
1 ei = 93 kcals ( 8 E/0K/6.7V)
250 gram cocovite = 125 kcals (26.2E/0K/2.5V)
3. 1 ei = 93 kcals
50 gram kreeftsvlees = 42 kcals (9 E/0K/0V)
4. 125 gram rijst = 421 kcals ( 9.2E/90K/2.7V)
155 gram tonijn = 174 kcals ( 40 E/0K /1.6V)
5. 200 gram kipfilet = 200 kcals ( 38E/3k /4V)
5. 100 gram rauwe ham = 115 kcals ( 24.3 E/0.4K/1.8V)
6 500 gram kwark = 310 kcals ( 55.5E/19.5K / 0 V)
10 gram cacao = 31.4 kcals ( 2E/1K/2V)

+10ml olie = 88kcals ( ?? )

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Zorg voor meer vaste voeding in je cutschema. Als je echt niet anders kan, kan je gewoon 100 gr oats met 40 gr whey whey & water eten( zoals ik doe als ik moet werken ). Je eet best 200 gr kip, 50 gr rijst en 10 gr noten dan een shake. Just my 2 cents.

Ja misschien wel, het is ook de 1ste x dat ik whey gebruik. Shakeje heeft wel gesmaakt en vult gvd goed :D.

Anyway heb het hierboven neergetypt , kga het nog eens heruitrekenen

Heb er nu dus 2 eieren ( 180 kcals) en een shake ( 430 kcals aan toegevoegd)

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Ik kom dus uit op 2030...

Met de 2 eieren en shake zit ik aan 2640 wat toch een stuk beter is.. Ik zie iig geen fouten, morgen wel eens alles rechecken.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

500 ml melk = 225 kcals (16.4E/ 23K/ 7.5V)
50 gram whey = 202.5 kcals ( 41 E/ 2.3K/3.1V)
2x ei : 186 kcals ( 16 E/0K /13.4V)

Laatst bewerkt:
Als je honger hebt, groenten eten, die vullen pas! Denk aan broccoli, bloemkool, snijbonen, spinazie,...

• #1.135
Als je honger hebt, groenten eten, die vullen pas! Denk aan broccoli, bloemkool, snijbonen, spinazie,...

Broccoli ook gegeten vandaag en komkommer.

Ik kom aan : 316E/183.9K/62.8V)

Eiwitten zitten in principe wel goed zo. de K's kunnen wat lager door magere melk te gebruiken en vet lijkt me ook goed..

Alleen zitten we dan wel met die shake..

Goed bezig hier.

• #1.137

Thx bro , ik neem het anders niet zo nauw met voeding maar bij het cutten heb je natuurlijk geen keus :P.

Moet wel zeggen ,die shake maakt het een stuk draaglijker + die kwark met cacao is ook echt lekker. Ga die shake er toch nog even inlaten, ga het een stuk makkelijker kunnen volhouden en dan pas in de laatste week zuivel eruitlaten :).

---------- Toegevoegd om 01:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

4 cola lights gedronken btw deze avond en nu nog mijn kwark wegwerken :P. Leuke avond gehad :D.

Haha je gaat toch geen cola lights drinken, als ik zou uitgaan zou ik op zo'n avondje gewoon drinken waar ik zin in heb en even niet aan bb denken, voor 1 dag is dat echt niet erg hoor.

Haha je gaat toch geen cola lights drinken, als ik zou uitgaan zou ik op zo'n avondje gewoon drinken waar ik zin in heb en even niet aan bb denken, voor 1 dag is dat echt niet erg hoor.

wat voor slechte bb'r ben jij dan? Alsje ervoor gaat dan leef je ervoor wat een watjes mentaliteit heb jij zeg... HEhe die eene avond maakt nix uit maar vergeet niet van die eene avond komt de volgende en voor je het weet is je cut nix waard... goed gedaan bea! niet luisteren naar een niet fanatiekeling!

Tja, zelf ben ik wel iedere dag strikt met voeding gewoonweg omdat ik de meeste snacks en dingetjes niet erg lekker vindt, maar als ik genoot van bepaalde dingen zou ik ze niet aan de kant zetten, je moet ook een beetje praktisch denken vind ik.

Je kunt ook doordraven in bepaalde dingen en dan denk je jaren later, wat heb ik gedaan? Je moet gewoon genieten vind ik en bb hoort gewoon leuk te zijn (en dat is het ook).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven