Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Tja, zelf ben ik wel iedere dag strikt met voeding gewoonweg omdat ik de meeste snacks en dingetjes niet erg lekker vindt, maar als ik genoot van bepaalde dingen zou ik ze niet aan de kant zetten, je moet ook een beetje praktisch denken vind ik.

Je kunt ook doordraven in bepaalde dingen en dan denk je jaren later, wat heb ik gedaan? Je moet gewoon genieten vind ik en bb hoort gewoon leuk te zijn (en dat is het ook).

Ik volg je , maar in de cut zijn er gewoon geen uitzonderingen.

Het moet 3-4 weken strikt anders gaat het niet lukken.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

wat voor slechte bb'r ben jij dan? Alsje ervoor gaat dan leef je ervoor wat een watjes mentaliteit heb jij zeg... HEhe die eene avond maakt nix uit maar vergeet niet van die eene avond komt de volgende en voor je het weet is je cut nix waard... goed gedaan bea! niet luisteren naar een niet fanatiekeling!

Haha thx Nico :). Kga ook niet op mijn 1ste dag cutten alweer beginnen drinken :P.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, zelf ben ik wel iedere dag strikt met voeding gewoonweg omdat ik de meeste snacks en dingetjes niet erg lekker vindt, maar als ik genoot van bepaalde dingen zou ik ze niet aan de kant zetten, je moet ook een beetje praktisch denken vind ik.

Je kunt ook doordraven in bepaalde dingen en dan denk je jaren later, wat heb ik gedaan? Je moet gewoon genieten vind ik en bb hoort gewoon leuk te zijn (en dat is het ook).

Tja voor jouw is eht een hobby voor mij is het een passie... Alsje aan bb doen dan moet je er voor leven...

• #1.144
IIg ik vind gewoon dat je zeker in een cut geen uitzonderingen kan maken. In een cleanbulk of bulk kan dat misschien wel eens maar wat is het nut van cutten als je zelfs bij het cutten uitzonderingen begint te maken?

btw gewicht vandaag : 86.1

800gram weg op 1 dag haha :P , wss nog wat vocht en shit.

Hehe denk niet dat een paar glaasjes 1x in de zoveel tijd (weet niet hoe vaak jij uitgaat hoor) kwaad kunnen. Zeker niet als je je calorie inname erop berekend en zorgt dat je de inname van calori'en uit je minst voedzame bronnen, bijv. die jam op je brood evenredig schrapt. Maarja je moet doen waar je je het prettigst bij voelt als je een colaatje light drinkt en dan daarbij de gedachte hebt dat je dan optimaal resultaat haalt moet je het zo doen (maar ik denk persoonlijk dus dat je resultaat nauwelijks onder de uitzonderingen zal lijden).

• #1.146
Hehe denk niet dat een paar glaasjes 1x in de zoveel tijd (weet niet hoe vaak jij uitgaat hoor) kwaad kunnen. Zeker niet als je je calorie inname erop berekend en zorgt dat je de inname van calori'en uit je minst voedzame bronnen, bijv. die jam op je brood evenredig schrapt. Maarja je moet doen waar je je het prettigst bij voelt als je een colaatje light drinkt en dan daarbij de gedachte hebt dat je dan optimaal resultaat haalt moet je het zo doen (maar ik denk persoonlijk dus dat je resultaat nauwelijks onder de uitzonderingen zal lijden).

Imo als ik zou meedrinken met de rest heb ik weer een pint of 7 binnen, allemaal nutteloze kcals waar ik zeker geen baat bij heb in een cut. En het zou al helemaal mooi zijn om vanaf dag 1 van de cut te beginnen drinken :P. Zoals vermeld , in een bulk of cleanbulk heb ik er geen probleem mee(integendeel) maar bij het cutten kan je je zoiets gewoon niet veroorloven. Het is ook maar 3-4 weken op een mensenleven, het vergt gewoon eens wat discipline.

Had gisteren ook helemaal geen behoefte aan bier of drank, heb me heel erg goed geamuseerd zonder.

Imo als ik zou meedrinken met de rest heb ik weer een pint of 7 binnen, allemaal nutteloze kcals waar ik zeker geen baat bij heb in een cut. En het zou al helemaal mooi zijn om vanaf dag 1 van de cut te beginnen drinken :P. Zoals vermeld , in een bulk of cleanbulk heb ik er geen probleem mee(integendeel) maar bij het cutten kan je je zoiets gewoon niet veroorloven. Het is ook maar 3-4 weken op een mensenleven, het vergt gewoon eens wat discipline.

Had gisteren ook helemaal geen behoefte aan bier of drank, heb me heel erg goed geamuseerd zonder.

Daar zit mijn probleem :P

• #1.148

Hehe, het is gewoon een mindswitch eigenlijk. Heb het niet zo erg meer nodig. Zeker niet op café-avonden. Fuiven zonder alcohol zijn wel een ramp voor mij... Kan me daar erg moeilijk amuseren( = dansen) zonder dat ik wat op heb.. Maar ik kan wel een eindje weglullen zonder drank op café :D.

ik snap Mark zijn punt. je bent maar een keer jong en je moet er gewoon van nemen. niet dt achteraf denkt van: ja nu ben ik een buffel maar heb nooit leuk kunnen stappen zoals de rest dit deed. maar aan de andere kant dit maakt wel kampioenen.

je moet voor jezelf zien uit te vogelen met welke maten van toewijding jij nog fijn voelt.
als dat is met een dieet van 8 keer per dag strikt op de gram eten en drinken, dan moet je dat vooral doen. maar krijg er geen spijt van. oh en stel je gezondheid op prio 1!

• #1.150
ik snap Mark zijn punt. je bent maar een keer jong en je moet er gewoon van nemen. niet dt achteraf denkt van: ja nu ben ik een buffel maar heb nooit leuk kunnen stappen zoals de rest dit deed. maar aan de andere kant dit maakt wel kampioenen.

je moet voor jezelf zien uit te vogelen met welke maten van toewijding jij nog fijn voelt.
als dat is met een dieet van 8 keer per dag strikt op de gram eten en drinken, dan moet je dat vooral doen. maar krijg er geen spijt van. oh en stel je gezondheid op prio 1!

Haha kerel , zeg je dat nu tegen mij :P.

Het is wss de 1ste x in de 1.5-2 jr dat ik train dat mijn voeding strikt is :o. En dat 3-4 weken voor de cut. 4/78 weken trainen..

Dat heb ik er wel voor over , 3-4 weken strikt leven om daarna een 3-4% droger te staan en weer een half jaar tot een jaar te kunnen eten wat ik wil :D. En drinken wat ik wil. Het is iig een keer goed voor mijn discipline, heb nog nooit strikt geleefd(qua voeding) en heb toch een aardig fysiek.

Op die 4 weken zal het nu wel niet komen :).

Dat dus, en 'kampioenen' worden we geen van allen meer hier in dit log. Bea kan zijn doelstelling prima halen gecombineerd met 1-2 avondjes zuipen in de kroeg. Cutten is dan wel even een ander verhaal ja..

Wat zitten hier bepaalde individuen nu te zagen dat bea enkel cola light drinkt daaaaamn, alsof dat al doordraven is in bb. Ik heb ook al lang alcohol uit mijn leven gezweerd, ook gewoonweg omdat ik het echt niet lust. 'k ga liever stappen met wat redbull light met beetje G in :D!

• #1.153
Wat zitten hier bepaalde individuen nu te zagen dat bea enkel cola light drinkt daaaaamn, alsof dat al doordraven is in bb. Ik heb ook al lang alcohol uit mijn leven gezweerd, ook gewoonweg omdat ik het echt niet lust. 'k ga liever stappen met wat redbull light met beetje G in :D!

En dan enkel tijdens mijn cut :P. Moet nu gewoon 4 weken hard zijn, 4 weken op een mensenleven das 2x niets.

Vandaag trouwens rijst + panga en 50gram ketchup. Smaakte me een stuk meer dan die tonijn van gisteren haha :D. Was echt lekker eigenlijk/ Ketchup is maar 50kcals , wel 12gram Koolhydraten , kom dan wss aan 196... Vetten zitten wel maar aan 60. Misschien wat carbs uit de pannenkoek laten? Ik krijg hem iedere keer net niet op :o.

Minder rijst zou ook kunnen maar die zakjes van 125gram zijn erg handig , moeilijk om dat dan te gaan verminderen.

• #1.154
Vandaag RUG/BICEPS

Voeding :

10.00 : 100ml melk+16gram whey
10.30: pannenkoek ( 250gr cocovite, 1 ei , 50gr havermout,20gr brint, 10gr cacao, 5ml olie)
11.15: 1ei + 50 gram rauwe ham
13.30 : 125 gram rijst + 200 gram pangasius (jummie :D) + 50 gr ketchup
15.00 : Training
17.30 : 200gram kip, 5ml olie , broccoli , komkommer + 1 ei

Volgt nog : 100 gram kippewit + ei / 400ml magere melk + 50gr whey / 500gram kwark +10gr cacao.

Mama heeft vandaag ook wat kalorie-arme sauzen meegebracht, 40kcals voor 100 gram ofso, voor bij de tonijn + rijst. Panga + rijst is een stuk beter dan die droge tonijn :P

Cardio : 8km fietsen + training.

TRAINING :

RUG / BICEPS

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 6*BW +15kg
  • 3*BW +22kg
  • 2*BW + 26 ( moeizaam)
  • 8*BW
  • 5*BW ( wijdste grip)

T-bar row '(semi-machine) :

Onderhands :

• 10*20
  • 8*40
  • 5*60
Bovenhands :

• 10*20
  • 9*40
  • 5*60

Machine row ( stoeltje laag en ver , zo groot mogelijk ROM , nadruk op upper-lats) :

• 15*50
  • 10*70
  • 9*90 PR
  • 5*100 PR

DB row :

• 10*30
  • 12*40
  • 10*44
DB shrugs :

• 18*30
  • 14*40
  • 14*44
BICEPS :

BB curls :

• 10*40
  • 8*50
(voelt maar raar aan de polsen)

EZ curls :

• 7*52 :(
Hammer curls :

• 10*20 ( wat een pomp)
  • 5*26
Standing cable curls :

• 10*30
  • 7*40

Comment : Toch een beetje minder energie dan gisteren, maar gisteren was ook een superdag. Heb er wel alles uitgehaald. Alles goed stict , grote rom. Niet zoveel explosiviteit. Die hou ik meer voor de rugtraining van zaterdag. Ook onderrug weer wat gespaard, na de 140kg squat van gisteren.. En moet donderdag weer squaten en zaterdag deadliften.

Biceps was wel een tegenvaller vandaag..

Het was wel weer veel te warm :P. Voeding gaat goed, beetje ketchup deed wonderen vanmiddag. Ga wel rond de 196K's zitten vandaag. Wat misschien niet zo goed is. Morgen is de gym niet open dus dat wordt enkel cardio. Ga morgen zorgen voor wat minder Koolhydraten :).

Nu nog beetje helpen laden bij mijn pa, misschien nog naar de bib en heel misschien vanavond naar de cinema. Maar dat valt goed te combineren met mijn voeding :D.

Laatst bewerkt:
Misschien wat carbs uit de pannenkoek laten? Ik krijg hem iedere keer net niet op :o.
Opeten!!! :D
Het was wel weer veel te warm :P. Voeding gaat goed, beetje ketchup deed wonderen vanmiddag. Ga wel rond de 196K's zitten vandaag. Wat misschien niet zo goed is. Morgen is de gym niet open dus dat wordt enkel cardio. Ga morgen zorgen voor wat minder Koolhydraten :).

Nu nog beetje helpen laden bij mijn pa, misschien nog naar de bib en heel misschien vanavond naar de cinema. Maar dat valt goed te combineren met mijn voeding :D.
Zolang je maar voldoende vetten en eiwitten hebt zit je goed, de rest van de kcals vul je aan met KH. Maakt dus niet uit zolang je maar zo'n 300-500kcal onder je onderhoud zit.

Veel plezier in de cinema! Nu is het tijd voor broccoli en zalm... :)

jij hebt wel een lieve mama...

die van mij smeert geen brood voor me :(

Die t-bars zou jij toch zwaarder moeten kunnen pakken, of squeeze je echt goed op de top? En je kan idd wat kh weglaten in je pannekoek en dat aanvullen met de ketchup ;)

• #1.158
Die t-bars zou jij toch zwaarder moeten kunnen pakken, of squeeze je echt goed op de top? En je kan idd wat kh weglaten in je pannekoek en dat aanvullen met de ketchup ;)

Pak je daar meer op :P? Vind het erg lastig omdat het ongelofelijk strict is. 60kg volledig laten hangen en dan weer optrekken vind ik niet easy :o.

Met wat explosiviteit en beetje cheaten krijg ik er wel meer uit maar dat is niet echt de bedoeling van die machine.

Het is ook : 10x20,10x20,8x40,8x40, 5x60,5x60 dus een aardig volume. Maargoed als we nog eens samen trainen toon ik het wel een keer. Veel meer dan dat kan ik toch niet pakken. :o

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

jij hebt wel een lieve mama...

die van mij smeert geen brood voor me :(

Super mama :D

Ze kookt zelfs mijn vis in de oven enzo haha :D. Als ik het dan afwas dan maakt het haar allemaal niet uit. Ze gaat ook gewoon achter mijn kwark en eitjes :P , als ze tijd heeft :).

Op jouw manier weet ik niet als ik veel meer pak :p Maar als ik zwaarder ga, dan ga ik niet meer helemaal tot boven, maar ongeveer tot mijn ellebogen op gelijke hoogte staan met mijn lichaam.

• #1.160
Op jouw manier weet ik niet als ik veel meer pak :p Maar als ik zwaarder ga, dan ga ik niet meer helemaal tot boven, maar ongeveer tot mijn ellebogen op gelijke hoogte staan met mijn lichaam.

Waarschijnlijk own je me gewoon op die oefening haha :D.

Vandaag verplichte rustdag :(. Het lopen zat er ook niet in vanochtend, benen zijn nog kapot stijf en vol spierpijn( maandag zwaar squaten + lopen :P )

Nu het is week 1 dus moet nog maar 3x pw lopen. Ga vanavond wel wat op de fiets zitten om toch wat cardio gedaan te hebben.

Voeding vandaag ook licht aangepast , vanochtend 250gr cocovite + 3 eitjes. En dan tussendoor 2 sneden brood met 30 gram pindakaas. Smiddags pasta met tonijn en groentensaus. Ik kom nu aan :

1672 (142.2/135.5/47.9)

Moet dan nog kipfilet eten vanmiddag met wat groenten. En nog kwark , misschien nog een kleine shake. Maar iig proberen onder de 150gram carbs te blijven :).

Terug
Naar boven