MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Je pakt wel een minishakeje he om 10 uur :P Wel lekkerder dan met water he?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Je pakt wel een minishakeje he om 10 uur :P Wel lekkerder dan met water he?

Heb iedere dag een shake van 500ml melk + 50 gram whey, 400-500kcals maar het past iig in mijn schema , meteen nog een hoop eiwitten erbij.

Ik kijk nu iedere dag uit naar die shake haha :D, met melk isdie verdomd lekker. ( met halfvolle nog lekkerder dan met magere melk :o)

Heb iedere dag een shake van 500ml melk + 50 gram whey, 400-500kcals maar het past iig in mijn schema , meteen nog een hoop eiwitten erbij.

Ik kijk nu iedere dag uit naar die shake haha :D, met melk isdie verdomd lekker. ( met halfvolle nog lekkerder dan met magere melk :o)

Met melk zijn die shakes inderdaad lekkerder, alleen worden de eiwitten niet beter opgenomen als je mixt met water?

Haha juist, dat maakt altijd dat ik niet te lang in bed lig. Is ook goed te doen met brinta trouwens..

• #1.165
Met melk zijn die shakes inderdaad lekkerder, alleen worden de eiwitten niet beter opgenomen als je mixt met water?

/care :P, de eerste 2 weken blijftie erin, de laatste week misschien zuivel schrappen maar dat wordt echt een ware hel :P.

Haha juist, dat maakt altijd dat ik niet te lang in bed lig. Is ook goed te doen met brinta trouwens..

Hoeveel brinta gooi je dr dan bij?

/care :P, de eerste 2 weken blijftie erin, de laatste week misschien zuivel schrappen maar dat wordt echt een ware hel :P.

Hoeveel brinta gooi je dr dan bij?

Afhankelijk van hoeveel ik nodig heb, maar momenteel bestaat mijn ontbijt uit:

- 40 gram whey
- 100 gram brinta
- 700 ml melk ongeveer, of iig zoveel dat het geheel nog net lepelbaar is

• #1.167
Afhankelijk van hoeveel ik nodig heb, maar momenteel bestaat mijn ontbijt uit:

- 40 gram whey
- 100 gram brinta
- 700 ml melk ongeveer, of iig zoveel dat het geheel nog net lepelbaar is

Nice kan ik ook eens proberen als afwisseling :D.

Gewicht vanochtend : 85.2
Taille : 81 cm op dunste punt, 83cm boven de heupen.

van 86.9->85.2 in 2 dagen lol , maarjah had serieus gejunkt in dat weekend dus die 86.9 zal wel wat vertekend geweest zijn. Zit nu eigenlijk op mijn normale gewicht.

vocht?!

• #1.169

Zowieso he. Een beetje vet ook wel. Eens goed naar het toilet gaan :P. Had de avond ervoor net een shitload aan mosselen + frieten gegeten. Gisteren was er al 800gram af en nu nog eens een 800gram. Ik verwacht morgen wel een lichtere daling, anders ga ik mijn kcals toch nog wat opschroeven.

Goede slanke taille man! Helaas ben ik niet zo gezegent.

nice, succes met cutten man! gwoon doen wat je zelf van plan bent:)

wat meet je taille echt op je heupenbeenderen? Want ik geloof dat je ergens eerder had gepost dat je heupen nogal breed zijn, wat bij mij overigens ook het geval is:)

• #1.173
Goede slanke taille man! Helaas ben ik niet zo gezegent.

Ja wel, het is effectief mijn taille die dun is , alleen jammer dat mijn heupen dat niet zijn :(.

nice, succes met cutten man! gwoon doen wat je zelf van plan bent:)

Thx kerel, ja komt wel in orde, ik hou alles goed tot op de kcal bij :D.

wat meet je taille echt op je heupenbeenderen? Want ik geloof dat je ergens eerder had gepost dat je heupen nogal breed zijn, wat bij mij overigens ook het geval is:)

Net eens gemeten, het is nu wel avond , maar iig op de heupen zal dat niet veel verschil maken. 86cm. Op het dunste punt ( de taille zelf zeg maar) 81 dan op het punt waar het stubborn fat zit, op de onderste buikspieren 83 en op mijn heupen (waar iig niet veel afkan aangezien daar toch echt puur vel zit , mss een beetje van mijn onderrug, 86)

Als die 83 naar 80-81 gaat ben ik tevreden, mijn heupen kan ik niet veel aan doen maar dat valt ook zo niet op. Als mijn schuine obliques goed uitkomen kan dat nog een mooi beeld geven :).

Voeding zat weer goed , oma heeft mijn kip gebakken met een hele hoop groenten erbij :D. En kruiden, erg lekker. Straks nog een bakje kwark.

Heb wel insane veel spierpijn, voel me ook niet superfit maar ach. Spierpijn in mijn kuiten gaat maar niet weg , een maand niet lopen heeft zijn gevolgen :P. Heb ook niet zo goed geslapen vannach(warmte). Morgenochtend rustig gaan lopen dan een goede meal, beetje bekomen , middag carbs loaden en een stevige borsttraining neerzetten :D.

Ook weer opgestaan met een zere keel omdat ik dan alle ruiten openzet , en dan in slaap val maar s'ochtends is het dan natuurlijk maar frisjes :P. **** it it's a mindgame xD.

Laatst bewerkt:
Nice. Ik ben nog wat groter dan jou en m'n heupen meten 88 denk ik. K*tdingen:) maar ach ja.

• #1.175
Nice. Ik ben nog wat groter dan jou en m'n heupen meten 88 denk ik. K*tdingen:) maar ach ja.

Eigenlijk is het nog zo erg niet. Het is ook een gedeelte wat mensen niet veel zien aangezien je er altijd wel een onderbroek draagt of zwemshort.

Lol het rare is dat er daar bij mij dan wel weer aders lopen.. Voor de rest heb ik niet zoveel aders( onderarm een beetje) en op mijn onderbuik lopen er dan wel aders :o. Wat wel wil zeggen dat ik daar dus niet veel vet kan verliezen en het dus altijd bij 86cm zal blijven :(.

Op mijn abs pic is het btw duidelijk zichtbaar waar het dunste deel van mijn taille zit en waar mijn heupen :P , sta wel een beetje naar voor gebogen maargoed. Beetje zandloperachtig lol.

Laatst bewerkt:
Net hetzelfde bij mij hoor !. Heb even een abbo genomen op je log, wel interessant iemand met dezelfde lichaamsbouw en leeftijd te volgen. Eind volgende week volgen er ook foto's van me, zullen in m'n log staan.

• #1.177
Net hetzelfde bij mij hoor !. Heb even een abbo genomen op je log, wel interessant iemand met dezelfde lichaamsbouw en leeftijd te volgen. Eind volgende week volgen er ook foto's van me, zullen in m'n log staan.

+1, herken me idd ook wel in jouw fysiek, alleen vooral een andere vorm van abs en jouw legs outbuffen de mijne wel zwaar :o. Maar daar wordt hard aan gewerkt, heb 20kg op mijn 1rm bijgekregen in een maand, komt wel in orde :D.

Als ik je een tip mag geven ivm squats..nu je die 140 hebt, zou ik terug een maand of 2 gaan reppen op 120-130 en dan weer eens uitkijken om 2-3 reps te maken op 140 en zo rustig opbouwen.;)

• #1.179
Als ik je een tip mag geven ivm squats..nu je die 140 hebt, zou ik terug een maand of 2 gaan reppen op 120-130 en dan weer eens uitkijken om 2-3 reps te maken op 140 en zo rustig opbouwen.;)

Ga ik onthouden. Heb nu vooral erg goeie vooruitgang gemaakt door billstar te gebruiken voor legs en 3x pw te squaten 5x5. Erg zwaar wel. Maar jouw manier staat me ook wel aan :p. Waarschijnlijk wat beter voor massa dan billstar.

Moet gewoon benen erinhouden, had vroeger altijd de neiging als ik te weinig tijd had om benen een keer niet te trainen en zo bleef de vooruitgang natuurlijk uit :mad:.

Ja, dat had ik vroeger ook. Nu ik squats ontdek heb, sla ik het niet meer over.

Terug
Naar boven