MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je pakt wel een minishakeje he om 10 uurWel lekkerder dan met water he?
, met melk isdie verdomd lekker. ( met halfvolle nog lekkerder dan met magere melk
)Heb iedere dag een shake van 500ml melk + 50 gram whey, 400-500kcals maar het past iig in mijn schema , meteen nog een hoop eiwitten erbij.
Ik kijk nu iedere dag uit naar die shake haha, met melk isdie verdomd lekker. ( met halfvolle nog lekkerder dan met magere melk
)
Heb iedere dag een shake van 500ml melk + 50 gram whey, 400-500kcals maar het past iig in mijn schema , meteen nog een hoop eiwitten erbij.
Ik kijk nu iedere dag uit naar die shake haha, met melk isdie verdomd lekker. ( met halfvolle nog lekkerder dan met magere melk
)
Met melk zijn die shakes inderdaad lekkerder, alleen worden de eiwitten niet beter opgenomen als je mixt met water?
, de eerste 2 weken blijftie erin, de laatste week misschien zuivel schrappen maar dat wordt echt een ware hel
. Haha juist, dat maakt altijd dat ik niet te lang in bed lig. Is ook goed te doen met brinta trouwens..
/care, de eerste 2 weken blijftie erin, de laatste week misschien zuivel schrappen maar dat wordt echt een ware hel
.
Hoeveel brinta gooi je dr dan bij?
Afhankelijk van hoeveel ik nodig heb, maar momenteel bestaat mijn ontbijt uit:
- 40 gram whey
- 100 gram brinta
- 700 ml melk ongeveer, of iig zoveel dat het geheel nog net lepelbaar is
.
. Had de avond ervoor net een shitload aan mosselen + frieten gegeten. Gisteren was er al 800gram af en nu nog eens een 800gram. Ik verwacht morgen wel een lichtere daling, anders ga ik mijn kcals toch nog wat opschroeven.Goede slanke taille man! Helaas ben ik niet zo gezegent.
.nice, succes met cutten man! gwoon doen wat je zelf van plan bent![]()
.wat meet je taille echt op je heupenbeenderen? Want ik geloof dat je ergens eerder had gepost dat je heupen nogal breed zijn, wat bij mij overigens ook het geval is![]()
.
. En kruiden, erg lekker. Straks nog een bakje kwark.
. Heb ook niet zo goed geslapen vannach(warmte). Morgenochtend rustig gaan lopen dan een goede meal, beetje bekomen , middag carbs loaden en een stevige borsttraining neerzetten
.
. **** it it's a mindgame xD.Nice. Ik ben nog wat groter dan jou en m'n heupen meten 88 denk ik. K*tdingenmaar ach ja.
. Wat wel wil zeggen dat ik daar dus niet veel vet kan verliezen en het dus altijd bij 86cm zal blijven
.
, sta wel een beetje naar voor gebogen maargoed. Beetje zandloperachtig lol.Net hetzelfde bij mij hoor !. Heb even een abbo genomen op je log, wel interessant iemand met dezelfde lichaamsbouw en leeftijd te volgen. Eind volgende week volgen er ook foto's van me, zullen in m'n log staan.
. Maar daar wordt hard aan gewerkt, heb 20kg op mijn 1rm bijgekregen in een maand, komt wel in orde
.Als ik je een tip mag geven ivm squats..nu je die 140 hebt, zou ik terug een maand of 2 gaan reppen op 120-130 en dan weer eens uitkijken om 2-3 reps te maken op 140 en zo rustig opbouwen.![]()
. Waarschijnlijk wat beter voor massa dan billstar.
.