AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Ja, dat had ik vroeger ook. Nu ik squats ontdek heb, sla ik het niet meer over.

Uhu , moet nu minimaal 2x pw squaten van mezelf :P.

Training van vandaag : BORST/SCHOUDERS

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60 easy
  • 5*80 easy
  • 8*100
  • 2-3*120 huppa, 2 zuiver , 1tje met lichte spot
Incline DB press : (2gaatjes) :

• 10*30
  • 9*36
  • 5*40 (1tje lichte spot)
Incline smith BP : (2gaatjes) :

• 20*20
  • 10*60
  • 7*80
  • 3*90
Borst was dus leeg :o.

SCHOUDERS :

Seated BB shoulder press ( smith ) :

• 15*40
  • 10*60
  • 9*60
  • 8*60
  • 8*60
beetje volume pompen :D

Seated DB shoulder press :

• 9*26
  • 10*20
Side raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 8*14
  • 5*16
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 10*14 wtf? PR
  • 8*16 lol PR

Comment : Duidelijk nog geen krachtverlies , gewicht vanochtend : 85.2, gisteren was rustdag dus dat is wel een beetje logisch.

Vandaag wel een rare dag , stond om 8u op , weer serieuze keelpijn, ik ga imj wegen in mijn ouders hun kamer , ik kruip weer in bed tot 11u lol. Dan vlug 3 beschuiten met pindakaas gegeten ( beschuiten tellen niet veel, dat weegt 2x niets) En dan rijst + 250gr cocovite + 3 ei , pangasius filet en wat saus.

Was zodanig veel dat ik het in 2 heb moeten verdelen, heb net de rest van de rijst+ ei opgegeten met nog 200 gram kipfilet.

Zit nu aan 1487 kcals , ongelofelijk imo , voel me topfit.. En ik zit gewoon vol :o. Jammer van die keel en dat minder goed slapen. S'ochtends ben ik echt een wrak, altijd wel ergens spierpijn, zere keel en shit blergh :(.

Maar het trainen was goed vandaag dus ik kan niet klagen.

Ofwel vanavond nog lopen ( maar ik denk eerder dat ik naar de gentse feesten zal gaan met mijn vriendin :(, niet zoveel zin in mrjah) en dan morgen en zondag lopen.

Anyway de cut loopt dus nog altijd smooth :D Goeie bench ook vandaag, 10x100 zat er ook weer in maar wou nog eens toppen met de 120 :D.

• #1.182
Lol een maat van me heeft ook eens zijn armomtrek gemeten, 48cm :D. Hij is 1.77-78 bij 100kg , vp% zal wel 18-20% zijn, anyway toch bruut sterk , benched 160 en is een jaartje ouder dan mij :P.

Sterke workout, zeker nu dat je cut!

K'ging normaal ook naar de Gentse feesten vanavond met een vriendin, maar weet niet of dat doorgaat. Zou beter niet gaan want heb tot nu toe nog geen enkele dag volledige rust gehad en vannacht ook al slecht geslapen.

• #1.184
Sterke workout, zeker nu dat je cut!

K'ging normaal ook naar de Gentse feesten vanavond met een vriendin, maar weet niet of dat doorgaat. Zou beter niet gaan want heb tot nu toe nog geen enkele dag volledige rust gehad en vannacht ook al slecht geslapen.

Bij mij zou dat nog een reden zijn om wel te gaan haha :D. Ben dan toch maar tegen 12.30 thuis en hopelijk val ik dan eens wat sneller in slaap want nu is het echt niet leuk. Veel te warm , zet dan mijn ramen open en dan heb ik s'ochtends te koud en een zere keel '-.-.

Workout ging lekker jah, maar zat gewoon vol met rijst en ei , carbloaden ftw :D.

t*ring 160kg bench met 20 jaar en een armomtrek van 48 :eek:

Sterke bench!

Wtf je gaat hard gek. Nice :thumbs:

• #1.188

Thx bro :D.

vanochtend 84.8, hehe :D. Maar het lopen schiet er wel een beetje bij in :(. Was van plan om s'ochtends te lopen maar ik geraak gewoon niet uit mijn bed :(. Achjah zondag dan maar lopen, 2x deze week, maar zonder het lopen boek ik ook al geen slecht resultaat, mss beter achterhouden voor als het gewichtsverlies wat stagneert :).

vanochtend 84.8, hehe :D. Maar het lopen schiet er wel een beetje bij in :(. Was van plan om s'ochtends te lopen maar ik geraak gewoon niet uit mijn bed :(. Achjah zondag dan maar lopen, 2x deze week, maar zonder het lopen boek ik ook al geen slecht resultaat, mss beter achterhouden voor als het gewichtsverlies wat stagneert :).

Zou ik ook doen. Ik ben zelf ook altijd geneigd om voluit te gaan direct vanaf het begin maar dan houd je geen ruimte meer over om plateau's te doorbreken.

Tot hoeveel procent wil je eigenlijk cutten?

• #1.191
Tot hoeveel procent wil je eigenlijk cutten?

Tot ik tevreden ben :o. 10% zou mooi zijn. Wil vooral het beetje vet op mijn onderbuik kwijt. Anyway , langer of 4 weken ga ik niet cutten want dan ga ik op reis. Maar veel kans dat ik na week 3 al het resultaat heb dat ik wil.

Ik ben nu zeker ook niet ontevreden, maar wil toch eens kijken of ik nog wat dieper kan gaan zonder al te veel kracht/massa verlies.

Ben zeer benieuwd naar pics :) Ik ben van plan voor de zomer van 2011 te cutten richting de 10% ook. Nu eerst maar eens richting de 15 :')

Tot ik tevreden ben :o. 10% zou mooi zijn. Wil vooral het beetje vet op mijn onderbuik kwijt. Anyway , langer of 4 weken ga ik niet cutten want dan ga ik op reis. Maar veel kans dat ik na week 3 al het resultaat heb dat ik wil.

Ik ben nu zeker ook niet ontevreden, maar wil toch eens kijken of ik nog wat dieper kan gaan zonder al te veel kracht/massa verlies.
Zou goed zijn als je na week 3 al het resultaat hebt... als je dan een rebound effect kan krijgen voor dat je op reis gaat ga je er goed bij staan man! :D

Maarja, niet iedereen heeft dit fenomeen natuurlijk.

Vind dat een mooie training, zeker op 1500 calorie"en ;)

• #1.195
Ben zeer benieuwd naar pics :) Ik ben van plan voor de zomer van 2011 te cutten richting de 10% ook. Nu eerst maar eens richting de 15 :')

Pics zullen zoveel niet verschillen als degene die er nu staan. Abs zullen volgens mij gewoon nog wat zichtbaarder worden.

Weet ook niet of ik het ga volhouden, denk soms alweer waarom ik het eigenlijk doe, sta relatief droog maargoed, op de tanden bijten :D. Heb beetje schijt vandaag omdat mijn buik pijn doet..

Zou goed zijn als je na week 3 al het resultaat hebt... als je dan een rebound effect kan krijgen voor dat je op reis gaat ga je er goed bij staan man! :D

Maarja, niet iedereen heeft dit fenomeen natuurlijk.

Denk dat je dat ook maar hebt als je echt diep gaat :P

Vind dat een mooie training, zeker op 1500 calorie"en ;)

Heb er wel 2400-2600 binnengekregen hoor , maar voor het trainen nog niet, beetje carbloaden doet het altijd wel.

VANDAAG LEGS/TRICEPS

LEGS :

SQUAT :

• 10*60
  • 10*100 PR
  • 4*120

Front squat :

• 8*60
  • 5*80
Leg extension :

• 15*70
  • 12*80
  • 10*100
  • 9*120
  • 5*135 (FS)
Toe presses :

• 15*150
  • 12*180
  • 12*200
+5*200 legpress

+ nog wat toe presses op de seated legpress.

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 15*30
  • 10*40
  • 10*44
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 7*40
En dan nog wat skullcrush-achtige oefeningen :P

Comment :Tsjah , 10*100 squat was mooi maar daarna was het gewoon afgelopen. Dacht dat de 120 ook wel weer 5x vlot ging gaan maar kreeg een nogal grote druk op mijn onderrug en het wou echt niet vlotten. Idem met de frontsquat, ging niet echt vlot.

Anyway toch een PR , ik mag niet klagen maar dit was toch een van de minst goeie trainingen van deze week :P , heb het nog wat proberen goedmaken met de leg extension xD.

Nu maar hopen dat deadlift morgen lukt , mijn onderrug zit echt dicht :(.

Gaat echt lekker met die squats van jou man.

• #1.197
Gaat echt lekker met die squats van jou man.

Thx Miron!

die 10x100 was mooi ja, ik mag eigenlijk echt niet klagen , een maand geleden deed ik er misschien 3 met 100. Maar toch jammer dat de 120 niet zo goed ging dan :P, volgende keer beter :).

Thx Miron!

die 10x100 was mooi ja, ik mag eigenlijk echt niet klagen , een maand geleden deed ik er misschien 3 met 100. Maar toch jammer dat de 120 niet zo goed ging dan :P, volgende keer beter :).

moet meer kunnen die squat! bouw eens anders op grotere stappen 5*60 5*80 5*100 dan 120...

Haha dat 's ochtends lopen (of andere cardio-vorm) doe ik gewoon allang niet meer joh... :o Wilde dat eerst ook altijd doen omdat 's ochtends een goed moment voor cardio is, maar ik ben gewoon totaaaal geen ochtendmens en om mezelf dan te moeten forceren eruit te gaan terwijl ik me zo brak en gaar voel is gewoon een onmogelijke opgave. Dus cardio (of elke andere vorm van training) doe ik gewoon later op de dag, boek ik ook stuk betere resultaten mee als ik alles kan geven :D Ik haat de ochtend, kan dan gewoon niks presteren, dus probeer ik het al niet meer haha! (Miss 1 op de 60 dagen dat ik wel een goeie ochtend heb... maar da's dus zelden :D)

Wat is een dichte rug? :P

Terug
Naar boven