XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Haha dat 's ochtends lopen (of andere cardio-vorm) doe ik gewoon allang niet meer joh... :o Wilde dat eerst ook altijd doen omdat 's ochtends een goed moment voor cardio is, maar ik ben gewoon totaaaal geen ochtendmens en om mezelf dan te moeten forceren eruit te gaan terwijl ik me zo brak en gaar voel is gewoon een onmogelijke opgave. Dus cardio (of elke andere vorm van training) doe ik gewoon later op de dag, boek ik ook stuk betere resultaten mee als ik alles kan geven :D Ik haat de ochtend, kan dan gewoon niks presteren, dus probeer ik het al niet meer haha! (Miss 1 op de 60 dagen dat ik wel een goeie ochtend heb... maar da's dus zelden :D)

Weljah ik doe het eigenlijk ook liever s'avonds. Als ik op tijd in mijn bed kruip, goed slaap en dan fris opsta dan lukt het me wel. Maar dat is onmogelijk in de zomer want ik geraak nooit in slaap om 10u :(.

Onderrug zit dicht :P, moeilijk uit te leggen, spierpijn in onderrug is altijd iets appart, voel gewoon dat hij rust nodig heeft.

Slecht nieuws btw guys, vanmorgen opgestaan met barstende koppijn, veel pijn in mijn darmen en dan nog een hele stijve onderrug. Ik ga vandaag een refeed houden , ik hoop iig dat het niet aan het cutten ligt maar veel kans van wel. Mijn lichaam zal weer raar reageren op de vele eiwitten ,het rare eetpatroon of iets dergelijks. Ofwel ben ik gewoon ziek..;

Vandaag niet trainen, morgenochtend wel als ik me beter voel, maar moet eerst echt eens goed naar het toilet, darmen doen echt irritant :(.

Misschien iets te hard van stapel gelopen met het veranderen van je cals/macro's? Gaat al wel beter inmiddels hoop ik?

Updates?

• #1.204
Misschien iets te hard van stapel gelopen met het veranderen van je cals/macro's? Gaat al wel beter inmiddels hoop ik?

Darminfectie... Dat was dus de reden waarom ik me zo slecht voelde. Heb deze week maar 2x getrained.. En de rest van de week eigenlijk bij een maat zitten feesten :P, cut zowieso moeten laten vallen door die darminfectie, ouders waren niet zo blij. Maar iig echt nodig was het toch niet. Volgende week voeding weer wat strikter en wat cardio toevoegen + keiharde trainingen :D. Het schoot er echt bij in deze week.. 1ste x sinds lange tijd geen zin maar ik gok dat het gewoon door die darminfectie kwam, futlozer.

Anyway de 2 trainingen :

Donderdag :

SCHOUDERS/BORST/TRICEPS

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 8*50
  • 7*60
  • 4*70
  • 5*60
Behind the neck press ( smith ) :

• 10*50
  • 6*60

Side raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 8*14
  • 7*16
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 10*14
  • 10*16 PR
Erg raar dit , ze beginnen plots erg goed vooruit te gaan, nuja moet zeggen dat ik ze nu iets minder strikt doe. Eens kijken of het helpt.

BORST :

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 8*30
  • 6*36
  • 5*40
BP :

• 10*50
  • 5*80
  • 5*100
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
chill :D

Triceps pushdown :

• 15*30 ( onderhands)
  • 8*50 ( bovenhands)

En dan vandaag :

RUG/LEGS/BICEPS :

LEGS :

Squat :

• 10*60
  • 8*100
  • 4*120
  • 5*100
Deadlift :

• 10*100
  • 5*120
  • 5*140
  • 1*150
DB rows :

• 10*30
  • 10*40
Biceps :

EZ curls :

• 15*42
  • 12*42
Hammer curls :

• 10*20
  • 7*22

Comment :

Beiden gewoon onderhoudende training, squat + deadlift is wel geen lachertje voor de onderrug :o.

Vanavond dik feestje, heel de week eigenlijk al, nog 1x goed los en dan weer wat strikter gaan leven.

Whatever , je leeft maar 1 keer :D.

Die darminfectie gaat btw wel nog 6 weken duren maar nu heb ik er niet zoveel last meer van, zorgt alleen voor wat minder energie, wat wel niet leuk is maar we komen er wel :).

Grtzz

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Btw echt jammer dat de dumbbells maar tot 44kg gaan, double handed triceps extension is gewoon DE oefening voor triceps vind ik ( werkt echt super bij mij) maar kan helaas niet hoger gaan :(.

Ne west-vlaming he ! Da zijn van die sigarettenschooiers. Hey, èje siharetjen? :roflol:

Nice bench dude!

• #1.207
Ne west-vlaming he ! Da zijn van die sigarettenschooiers. Hey, èje siharetjen? :roflol:

Roken is voor p*ssy's :P , vind er echt niets aan, wiet roken en alcohol drinken daar heb je iig nog iets aan. Maar je hebt een punt lol , veel maten moeten ook altijd vragen achter sigaretjes xD

Haha, net niet bro :P was gewoon onderhouden, normaal bench ik 10X100 , anyway volgende week beter hehe :D

keurige workouts Bea - wat die db-extensions betreft, je zou eens french-curls kunnen doen.
(skull-crushers maar dan rechtop zittend op een bankje, ongeveer zelfde oefening)

ey gast twa erover gistren HAhahaha

• #1.212
keurige workouts Bea - wat die db-extensions betreft, je zou eens french-curls kunnen doen.
(skull-crushers maar dan rechtop zittend op een bankje, ongeveer zelfde oefening)

Mwah, inhaal-workouts xD, vanaf volgende week gaan we weer wat strikter en harder, heb nogal een feestweek achter de rug :D.

Mwah french-curls zijn ook weer zo strikt. Bij de extension kan je gewoon lekker zwaar gaan op je triceps zonder al teveel gezeik met stand van de ellebogen enzo. Vind het echt een prima massa-builder. Ik zou hem dan eerder vervangen door een CGBP. Voor tri's werk ik altijd met 1 zware oefening, voor de massa zeg maar en dan 1tje voor de 3rde kop en wat meer strikt :).

Da vraagt om een verslag hé! :D

Heb er echt geen woorden voor, ik was iig ook stoned maar damn ik heb dingen gezien die ik echt nooit ga vergeten. Barbecuekruiden schijnt nog zware shit te zijn :P.

5 x 100 waar je 10 x 100 kan, why?

• #1.216
Nja altijd maar all-out gaan is ook niet optimaal he

Njah zoals vermeld waren het inhaaltrainingen. Zat/zit met een darminfectie ( maar voel er al niet veel meer van) + een maat was heel de week alleen thuis, heb daar nogal veel gezeten, had eigenlijk ook echt geen zin om te trainen.. Erg raar, 1ste x in een jaar :o.

Njah zoals vermeld waren het inhaaltrainingen. Zat/zit met een darminfectie ( maar voel er al niet veel meer van) + een maat was heel de week alleen thuis, heb daar nogal veel gezeten, had eigenlijk ook echt geen zin om te trainen.. Erg raar, 1ste x in een jaar :o.

Logisch als je beroerd bent..

Mwah, inhaal-workouts xD, vanaf volgende week gaan we weer wat strikter en harder, heb nogal een feestweek achter de rug :D.

Mwah french-curls zijn ook weer zo strikt. Bij de extension kan je gewoon lekker zwaar gaan op je triceps zonder al teveel gezeik met stand van de ellebogen enzo. Vind het echt een prima massa-builder. Ik zou hem dan eerder vervangen door een CGBP. Voor tri's werk ik altijd met 1 zware oefening, voor de massa zeg maar en dan 1tje voor de 3rde kop en wat meer strikt :).

Heb er echt geen woorden voor, ik was iig ook stoned maar damn ik heb dingen gezien die ik echt nooit ga vergeten. Barbecuekruiden schijnt nog zware shit te zijn :P.

EY a nico komt gaat erover Hahahahaahaaa

Terug
Naar boven