- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Haha dat 's ochtends lopen (of andere cardio-vorm) doe ik gewoon allang niet meer joh...Wilde dat eerst ook altijd doen omdat 's ochtends een goed moment voor cardio is, maar ik ben gewoon totaaaal geen ochtendmens en om mezelf dan te moeten forceren eruit te gaan terwijl ik me zo brak en gaar voel is gewoon een onmogelijke opgave. Dus cardio (of elke andere vorm van training) doe ik gewoon later op de dag, boek ik ook stuk betere resultaten mee als ik alles kan geven
Ik haat de ochtend, kan dan gewoon niks presteren, dus probeer ik het al niet meer haha! (Miss 1 op de 60 dagen dat ik wel een goeie ochtend heb... maar da's dus zelden
)
Weljah ik doe het eigenlijk ook liever s'avonds. Als ik op tijd in mijn bed kruip, goed slaap en dan fris opsta dan lukt het me wel. Maar dat is onmogelijk in de zomer want ik geraak nooit in slaap om 10u
.Onderrug zit dicht
, moeilijk uit te leggen, spierpijn in onderrug is altijd iets appart, voel gewoon dat hij rust nodig heeft.Slecht nieuws btw guys, vanmorgen opgestaan met barstende koppijn, veel pijn in mijn darmen en dan nog een hele stijve onderrug. Ik ga vandaag een refeed houden , ik hoop iig dat het niet aan het cutten ligt maar veel kans van wel. Mijn lichaam zal weer raar reageren op de vele eiwitten ,het rare eetpatroon of iets dergelijks. Ofwel ben ik gewoon ziek..;
Vandaag niet trainen, morgenochtend wel als ik me beter voel, maar moet eerst echt eens goed naar het toilet, darmen doen echt irritant
.

Wilde dat eerst ook altijd doen omdat 's ochtends een goed moment voor cardio is, maar ik ben gewoon totaaaal geen ochtendmens en om mezelf dan te moeten forceren eruit te gaan terwijl ik me zo brak en gaar voel is gewoon een onmogelijke opgave. Dus cardio (of elke andere vorm van training) doe ik gewoon later op de dag, boek ik ook stuk betere resultaten mee als ik alles kan geven
Ik haat de ochtend, kan dan gewoon niks presteren, dus probeer ik het al niet meer haha! (Miss 1 op de 60 dagen dat ik wel een goeie ochtend heb... maar da's dus zelden
.