AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
PR'en-regen hier ofniet :D Goeie CGBP hoor, zeker als het je 1e keer is..

Thx , ik vroeg me al af of 2x80 iets was of niet. Mijn maat druk 6*100 :P , mrjah dat is dan ook een beest, minder bodybuilder , meer beest :).

Damn ik heb es een goede pic van biceps , wel met T-shirt om jullie een beetje in de waan te laten , maar nu vind mijn ma de kabel van het fototoestel niet.. echt balen :(.

nieuwe foto's met ander toestel :) ik upload ze meteen.

Mooie CGBP voor de 1e keer, Triceps Extensions is zeker gewichten van beide dumbbells? :p
Anders is 4x40kg wel ****ing insane. :roflol:
Met repranges bedoelde ik dus dit 10 reps - 8 reps - 7 reps - 5 reps - 3 reps. Je moet gewoon soms een training hebben waarin je minimaal 12 reps doet en sommige minimaal 8 en sommige minimaal 5. Anders doe je elke training PR.

Mooie CGBP voor de 1e keer, Triceps Extensions is zeker gewichten van beide dumbbells? :p
Anders is 4x40kg wel ****ing insane. :roflol:
Met repranges bedoelde ik dus dit 10 reps - 8 reps - 7 reps - 5 reps - 3 reps. Je moet gewoon soms een training hebben waarin je minimaal 12 reps doet en sommige minimaal 8 en sommige minimaal 5. Anders doe je elke training PR.

Is gewicht van 1 dumbbell maar met 2 handen :D.

Ow , dus jij stelt voor iets meer reps met wat minder gewicht? Zal ik eens proberen. Kga nu eerst even wat feuteus posten.

Is gewicht van 1 dumbbell maar met 2 handen :D.

Ow , dus jij stelt voor iets meer reps met wat minder gewicht? Zal ik eens proberen. Kga nu eerst even wat feuteus posten.

Is goed maar wat ik op doelde is dat 3 reps-5 reps natuurlijk ook goed zijn zo nu en dan maar al je trainingen bestaan er telkens uit, ik zou beperken tot 2-3 sets minimaal 8 reps en dan misschien 1 set onder de 8 reps, tenzij je op de grote 3 traint en wat PR's breekt of een PR dag wilt hebben uiteraard.

Eerst 2 fotootjes van het feestje ( van ik en mijn neef , 2 bearelle's). Hebben jullie meteen mijn kop ook gezien :').

e7no1s.jpg

intuut.jpg

Maar wie ben ik :')

En dan de biceps pics :p ( nu zou het duidelijk moeten zijn welke van de 2 ik ben :P)

21d2zgz.jpg

x41wnn.jpg

2zqx0rc.jpg

dfgd48.jpg

En 1 triceps pic ( ben echt niet goed in triceps aanspannen)

2e1bxjr.jpg

Tsjah nu hebben jullie dus al een beetje een beeld he :). Ik wil niet meteen alles onthullen :o.

Can't beat 4 bicep picz... Fap fap fap!
Biceps oogen aardig groot, maar waar is Gay United gebleven dit keer? :sad:

Is goed maar wat ik op doelde is dat 3 reps-5 reps natuurlijk ook goed zijn zo nu en dan maar al je trainingen bestaan er telkens uit, ik zou beperken tot 2-3 sets minimaal 8 reps en dan misschien 1 set onder de 8 reps, tenzij je op de grote 3 traint en wat PR's breekt of een PR dag wilt hebben uiteraard.

Ja ik snap wel wat je bedoelt , ik max bijna iedere keer. Kan het soms niet laten , ben altijd niewsgierig. Dus jij zou hoger gaan in reps en dan gewoon niet maxen , en af en toe een training erin steken waar ik wel max?

Ik ben dus volledig akkoord met wat je zegt mino , en zou wss werken , alleen is het moeilijk voor mij om mezelf niet iedere keer opnieuw en opnieuw te testen , hoever ik juist sta met mijn kracht. Maar ik zal mijn best doen :).

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Can't beat 4 bicep picz... Fap fap fap!
Biceps oogen aardig groot, maar waar is Gay United gebleven dit keer? :sad:

Thx , 40-41 cm atm :) ( armen). Gay united was ook aanwezig hoor op het feestje, wil je van hen ook foto's :P?

Btw je ziet ook mijn dikke reet op foto 2 :D

Ja ik snap wel wat je bedoelt , ik max bijna iedere keer. Kan het soms niet laten , ben altijd niewsgierig. Dus jij zou hoger gaan in reps en dan gewoon niet maxen , en af en toe een training erin steken waar ik wel max?

Ik ben dus volledig akkoord met wat je zegt mino , en zou wss werken , alleen is het moeilijk voor mij om mezelf niet iedere keer opnieuw en opnieuw te testen , hoever ik juist sta met mijn kracht. Maar ik zal mijn best doen :).

Ik vind dat je juist iedere training moet maxen, maar dan wel in de buurt van de 8 reps, 3 reps is dan erg weinig en is 5 reps nog goed te doen!

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Thx , 40-41 cm atm :) ( armen). Gay united was ook aanwezig hoor op het feestje, wil je van hen ook foto's :P?

Btw je ziet ook mijn dikke reet op foto 2 :D

Mooi zeg! Gay United ftw maar geen foto's nodig heur! :p
En Squat ftw, dus blijkbaar heb je toch flink geSquat!

Mooi zeg! Gay United ftw maar geen foto's nodig heur! :p
En Squat ftw, dus blijkbaar heb je toch flink geSquat!

Hehe :D

Ja ik snap je , maxen op de 8rm, je hebt wel gelijk hoor. Ik zoek teveel mijn 1 RM maximum op. Waarschijnlijk omdat ik voor mezelf iedere keer wil bewijzen dat ik het kan. Ik zal proberen mijn rm's hoger te leggen en daarop dan PR's maken :).

Mwah , ik heb wel wat kracht in mijn benen , legpress etc maken dat wel duidelijk. Alleen heb ik moeite met squaten , onlangs 5x110 gedaan , maar dat was zeker niet verder dan parallell , ik ga tot 80 met fullsquat , 100 durf ik gewoon niet fullsquaten , te bang om te failen. Etc , daar ligt mijn probleem , ennuh die dikke reet had ik al van voor ik trainde hoor :D

Nette training man die oefening waar je niet op kwam die heet french press!
Volgende keer ff betere foto's dan! Haha maar die armen zien er al goed uit man!

Nette training man die oefening waar je niet op kwam die heet french press!
Volgende keer ff betere foto's dan! Haha maar die armen zien er al goed uit man!

Dat weet ik dan ook weer :).

Het is met opzet hoor , ik wil nog niet teveel vrijgeven , tot ik echt eens goede pics , met goede lichtinval etc kan schieten. Ik ben gewoon nogal moeilijk tevreden. Heb nog wat geduld en je krijgt ze zeker nog te zien :).

Thx!

Hehe :D

Ja ik snap je , maxen op de 8rm, je hebt wel gelijk hoor. Ik zoek teveel mijn 1 RM maximum op. Waarschijnlijk omdat ik voor mezelf iedere keer wil bewijzen dat ik het kan. Ik zal proberen mijn rm's hoger te leggen en daarop dan PR's maken :).

Mwah , ik heb wel wat kracht in mijn benen , legpress etc maken dat wel duidelijk. Alleen heb ik moeite met squaten , onlangs 5x110 gedaan , maar dat was zeker niet verder dan parallell , ik ga tot 80 met fullsquat , 100 durf ik gewoon niet fullsquaten , te bang om te failen. Etc , daar ligt mijn probleem , ennuh die dikke reet had ik al van voor ik trainde hoor :D

Als je bang bent is je trainingspartner een zware p*ssy of een slechte aanmoediger. :p
Heb hetzelfde met een van m'n trainingsmaten, die wilt niet Fullsquaten.. Zelfs niet met 50kg.. :rolleyes:
Ieder z'n ding maar hij moet niet complainen als z'n benen niet optimaal groeien, heb ik hem al een stuk of 100x uitgelegd.

Als je bang bent is je trainingspartner een zware p*ssy of een slechte aanmoediger. :p
Heb hetzelfde met een van m'n trainingsmaten, die wilt niet Fullsquaten.. Zelfs niet met 50kg.. :rolleyes:
Ieder z'n ding maar hij moet niet complainen als z'n benen niet optimaal groeien, heb ik hem al een stuk of 100x uitgelegd.

Zonder partner... Heb meestal ( toevallig ) bij benentraining geen partner bij me. Meeste gasten die ik ken trainen ook geen benen , dus die kijken raar als ik het hen vraag, en mijn epic fail was met partner... Achjah ik hoop dat mijn techniek nog wat betert dde komende maanden en dan komen we er wel. Ik ben nog maar een maand of 3-4 met benen bezig , ( shame on me!) dus binnen 6 maand kijken we nog een keer :).

Zonder partner... Heb meestal ( toevallig ) bij benentraining geen partner bij me. Meeste gasten die ik ken trainen ook geen benen , dus die kijken raar als ik het hen vraag, en mijn epic fail was met partner... Achjah ik hoop dat mijn techniek nog wat betert dde komende maanden en dan komen we er wel. Ik ben nog maar een maand of 3-4 met benen bezig , ( shame on me!) dus binnen 6 maand kijken we nog een keer :).

Vind dan 5x110kg zeer zekers goed in zo'n korte tijdspan! :thumbs:

Damn..die biceps zijn al lekker groot jonas! Zo te zien weet je goed wat je te doen staat..gaan met die banaan!:banana:

Brutale biceps.. door blijven knallen zo

Vind dan 5x110kg zeer zekers goed in zo'n korte tijdspan! :thumbs:

Ik moest ze gewoon al veel eerder beginnen trainen hebben :p. Ik erger me kapot dat ze achterkomen , maar eigenlijk is het redelijk logisch :) , ik denk dat ze meer vooruitgang maken dan mijn UB in het begin.

Damn..die biceps zijn al lekker groot jonas! Zo te zien weet je goed wat je te doen staat..gaan met die banaan!:banana:

Uhu , meer kracht in de benen :P. En mss nog wat kracht in UB maar euhm 'don't shoot me' massa mag gelijk blijven... Ik moet functioneel blijven ivm opleiding lo. Dus meer cardio ook :D

Brutale biceps.. door blijven knallen zo

Thx kerel(s) :D

Benen ownen UB anytime! :p
Benen maken bij mij ook meer vooruitgang, en gelukkig loopt me Bench niet gelijk/voor op me Squat. Want als dat zo was dan deed ik voor mijn gevoel iets verkeerd! :p

Benen ownen UB anytime! :p
Benen maken bij mij ook meer vooruitgang, en gelukkig loopt me Bench niet gelijk/voor op me Squat. Want als dat zo was dan deed ik voor mijn gevoel iets verkeerd! :p

Ik ben gewoon zoals zovelen , te laat begonnen met benen. Ik ben blij dat de beginners hier dezelfde fout niet maken :).

Ff de training posten van vandaag :) , ik heb naar je geluisterd mino ;)

Terug
Naar boven