AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Vervelende conditie man, maarja je kunt het ook eens als een deload weekje zien ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Nou hallo, vergeleken met je squats en deadlifts :P

Vergeleken met DL vind ik het best meevallen :P, maar over die squat heb je volledig gelijk, maar ik breng hem nog op niveau, geef me nog een jaartje :D.

Mijn back is qua massa btw zeker niet slechter dan mijn front. Heb rug ook altijd evenveel getrained als borst/schouders.

Haha ik heb superdude genen xD. Alleen heb ik betere tri's dan bi's :P. Borst is gewoon een sterk punt..

Maar BP is ook gewoon techniek, ik druk wel 2x120 maar dan is dat wel op de PL-manier.

EY a nico komt gaat erover Hahahahaahaaa

Haha :D, damn, niet normaal gewoon. Sommigen waren echt ver weg haha :P.

Vervelende conditie man, maarja je kunt het ook eens als een deload weekje zien ;)

Ja vorige week was even een dipje, maar ach , goed gefeest en nu weer keihard beuken!

Training van vandaag :

BORST/SCHOUDERS

BORST :

Incline DB press :

• 10*20
  • 8*30
  • 9*36 Nicee PR
  • 6*40Niet mis
  • 10*30

Cable fly's :

• 15*30
  • 10*40
  • 8*50

BP :

• 10*60
  • 5*80
  • 6*100
Klote, wou als 1ste oefening bankdrukken maar hij bleef maar bezet , heb hiervoor ook al MP gedaan, borst was eigenlijk leeg :(.

Volgende keer een beter uur pakken en gewoon beginnen met BP , dit lijkt er echt niet op.

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 8*60
  • 4*70
Side raises :

• 10*9
  • 8*13
  • 5*17 PR
  • 10*14
Rear delt raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 8*15

Upright row :

• 8*40 ( small grip)

Comment : Relatief tevreden :o. Ik heb mijn spirit terug haha :D, door de DBB contest eigenlijk, ben nu echt van plan om volgend jaar mee te doen, volgens mij kan ik er wel een top 7 uitkrijgen als ik mijn benen goed kan bijtrekken.

Nu zowieso nog 2 weken beuken , goede voeding , beetje cardio als ik zin heb en dan een weekje op reis :D.

Heb wel serieus wat pijn aan mijn pezen.. van mijn arm. Kan ook onderarmspierpijn zijn, heb er gewoon doorgetrained , w/e maar ik hoop iig dat het morgen wat beter is.

Morgen triceps + benen en misschien een beetje buik :o.

Damn ik ga echt de DBB-contest 2011 als doel stellen :P

Laatst bewerkt door een moderator:
dikke pr's kerel ... geniet van je vakantie ;)

sterke training vent

• #1.227
dikke pr's kerel ... geniet van je vakantie ;)

Ik geniet al constant van mijn vakantie haha :D. Die reis met de ouders is gewoon eens leuk. Heb wel een goede band met pa en ma. Ga op reis ook al wat boeken lezen over recht en financien, heb geen zin om het dit jaar weer te verkloten :o.

Ik zie die week als deload/cardio week. Lekker gaan lopen in de bergen :D. En als ik terug met 3 dagen met de vriendin weg gaan kajakken, ze ging zelfs kijken voor een fitness in de buurt haha :D.

Zware PR's zijn het toch niet , moet er gewoon weer ff inrollen, een week drinken met pitta'( wel 2 per dag maar daarmee kom ik nog niet aan mijn kcals) heeft me geen goed gedaan.

Ik heb al beter geweten :o.

Vandaag eens om 20.30 weest trainen, ik dacht na het avondeten, energie zat dan.

BENEN / TRICEPS ( en btje buik :sd: )

LEGS :

Squat :

• 10*60 ( explosief, ik spring er bijna mee , wel leuk :D)
  • 8*100
  • 3*120 (4xfail)
  • 5*100 Boxsquat ( vond er niet veel aan..)
  • 5*100 Met pauze onderin
Frontsquat ( smith ) :

• 10*60
Nogal lopen kloten, dan uiteindelijk cleangrip gepakt omdat het anders te zwaar valt op mijn schouders , bij clean grip hou ik de bar wat tegen met mijn handen..

Ga hem weer gewoon doen met losse bar :o.

Standing calve raises :

• 20*100
  • 18*130
  • 12*150
Leg press :

• 8*150
  • 8*180
  • 5*210
Seated toe presses :

• 20*100
  • 15*150
  • 10*225
Leg extension :

• 10*70
  • 8*100
  • 5*135 (FS, beetje vasthouden bovenin)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 15*30
  • 10*40
  • 8*44
Triceps rope pulldown :

• 15*30
  • 10*50
  • 8*70
  • 8*85 (FS)

En dan nog abs, zijnde hangen en dan legs horizontaal brengen en zo iedere x 10 sec blijven hangen

Comment :

Goddamn , niet tevreden :(. Ga serieuze spierpijn hebben morgen dat zeker. Maar gvd waarom willen mijn legs maar niet mee. Ben goed gegaan op billstar, mss moet ik dat wel gewoon verder doen..

Die 8*100 ging gewoon weer vlot , zat zeker een 10x100 in maar die 120 was dan weer loodzwaar...

Langs de ene kant wil ik gewoon zwaarder kunnen squaten maar ik heb wss meer baat als ik bv 5x10x100kg zou squaten voor massa...

Achjah ik ga mijn verdriet verdrinken met wat melk en mijn bakje kwark, nog rustig ff in de zetel liggen.

Moet natuurlijk rekening houden met die slechte week en mijn darminfectie die zorgt voor wat minder energie. Maar dan nog.. :(

ga woensdag ook weer wat lopen zodat mijn conditie nog wat verbetert. Wss heb ik gewoon weer geen geduld, het is mss normaal dat je niet constant vooruitgang boekt, maar sinds ik mijn benen hard aanpak ging ik constant vooruit en nu heb ik het gevoel weer vast te zitten.

Slwpl broeders :P

Laatst bewerkt:
Ik geniet al constant van mijn vakantie haha :D. Die reis met de ouders is gewoon eens leuk. Heb wel een goede band met pa en ma. Ga op reis ook al wat boeken lezen over recht en financien, heb geen zin om het dit jaar weer te verkloten :o.

Ik zie die week als deload/cardio week. Lekker gaan lopen in de bergen :D. En als ik terug met 3 dagen met de vriendin weg gaan kajakken, ze ging zelfs kijken voor een fitness in de buurt haha :D.

Zware PR's zijn het toch niet , moet er gewoon weer ff inrollen, een week drinken met pitta'( wel 2 per dag maar daarmee kom ik nog niet aan mijn kcals) heeft me geen goed gedaan.

Ik heb al beter geweten :o.

Vandaag eens om 20.30 weest trainen, ik dacht na het avondeten, energie zat dan.

BENEN / TRICEPS ( en btje buik :sd: )

LEGS :

Squat :

• 10*60 ( explosief, ik spring er bijna mee , wel leuk :D)
  • 8*100
  • 3*120 (4xfail)
  • 5*100 Boxsquat ( vond er niet veel aan..)
  • 5*100 Met pauze onderin
Frontsquat ( smith ) :

• 10*60
Nogal lopen kloten, dan uiteindelijk cleangrip gepakt omdat het anders te zwaar valt op mijn schouders , bij clean grip hou ik de bar wat tegen met mijn handen..

Ga hem weer gewoon doen met losse bar :o.

Standing calve raises :

• 20*100
  • 18*130
  • 12*150
Leg press :

• 8*150
  • 8*180
  • 5*210
Seated toe presses :

• 20*100
  • 15*150
  • 10*225
Leg extension :

• 10*70
  • 8*100
  • 5*135 (FS, beetje vasthouden bovenin)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 15*30
  • 10*40
  • 8*44
Triceps rope pulldown :

• 15*30
  • 10*50
  • 8*70
  • 8*85 (FS)

En dan nog abs, zijnde hangen en dan legs horizontaal brengen en zo iedere x 10 sec blijven hangen

Comment :

Goddamn , niet tevreden :(. Ga serieuze spierpijn hebben morgen dat zeker. Maar gvd waarom willen mijn legs maar niet mee. Ben goed gegaan op billstar, mss moet ik dat wel gewoon verder doen..

Die 8*100 ging gewoon weer vlot , zat zeker een 10x100 in maar die 120 was dan weer loodzwaar...

Langs de ene kant wil ik gewoon zwaarder kunnen squaten maar ik heb wss meer baat als ik bv 5x10x100kg zou squaten voor massa...

Achjah ik ga mijn verdriet verdrinken met wat melk en mijn bakje kwark, nog rustig ff in de zetel liggen.

Moet natuurlijk rekening houden met die slechte week en mijn darminfectie die zorgt voor wat minder energie. Maar dan nog.. :(

ga woensdag ook weer wat lopen zodat mijn conditie nog wat verbetert. Wss heb ik gewoon weer geen geduld, het is mss normaal dat je niet constant vooruitgang boekt, maar sinds ik mijn benen hard aanpak ging ik constant vooruit en nu heb ik het gevoel weer vast te zitten.

Slwpl broeders :P

Ik moet duidelijk eens naar de andere kant van het land reizen om jou eens een deftige squatsessie te bezorgen !

Waarom ben je gestopt met bill star?

• #1.231
Waarom ben je gestopt met bill star?

Omdat ik ging cutten xD, maar die darminfectie heeft roet in het eten gegooid. Ouders denken natuurlijk ook dat het door het cutten komt dus dat mag ik even niet meer doen:o.

Ga er misschien terug op overschakelen voor benen dan. Heb er toch 25kg bijgekregen om mijn 1rm squat in een maand. Moet dan wel weer 3x pw squaten, benen doen nu ook goed pijn.

Ik ga het nog ff laten lopen, 2x pw benen trainen en indien mogelijk 3x. Billstar is erg goed voor kracht maar de massa laat toch op zich wachten.

Ben aan het twijfelen om nu nog even schouders te gaan knallen:o. Zou het beter laten, morgenochtend hard rug trainen en dan weer schouders/borst en nog een aparte dag voor benen.

Ga morgen ook gewoon weer squaten. Beetje reps maken met 100kg :).

• #1.232
Ow yea me happy :D

Voeding : s'ochtends beschuiten met pindakaas/melk, dan over de dag 2 tonijnpizza's + een hoop spaghetti met spaghettisaus en dan 0.5l chocomelk en 0.5kg kwark.

RUG/BICEPS (+legs)

RUG :

BOR :

• 10*60
  • 10*80
  • 5*100
  • 3*110 PR
  • 10*60
Best nice, en het zijn zowieso geen yate-rows :D, zo goed als horizontaal.

Pull ups :

• 8*BW
  • 5*BW+10kg
  • 3*BW+20kg
Lol ging voor geen ruk.. Komt vast door de BOR xD

Seated cable row ( small grip )
:

• 15*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 5*110 niet meer strikt
DB rows :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
easy

Seated machine row ( wijde grip, grote ROM voor upper-lats/acht schouder) :

• 15*50
  • 10*70
  • 9*90 (damn lastig)
DB shrugs :

• 20*30 PR
  • 18*40 PR
  • 12*44

BICEPS :

EZ curls :

• 10*52
  • 5*52
Standing 2-handed cable curls ( rechte bar , medium grip ):

• 15*50
  • 10*60
  • 10*70
Squat :

• 10*60
  • 10*100
Had helaas niet veel tijd meer , anders ging ik er nog een paar aan toegevoegd hebben. Maar ben wel tevreden ,alle reps waren volledig ATG met high-bar. + ik moest eigenlijk geen legs trainen :D

Comment : **** yea, i'm back haha :D, heb alweer zin om morgen keihard schouders te knallen, en borst , maar borst moet ik minder aandacht aan besteden. Ga volgende week wel nog eens toppen met BP , schouders hebben voorrang ATM.

Ben wel goed kapot :') , ga lekker gaan pitten haha :o

Moet wel weer eens wat harder biceps knallen, mijn triceps komen uit proportie :').

Heb nog een goeie pic van mijn arm maar krijg hem gvd niet op de pc :(. K*t samsung

Laatst bewerkt:
Wat een belachelijke EZ-curls :P

hoppa !

• #1.237
zeer sterke training superdude :D
wil je lats iets meer trainen dan begin je gewoom met pull ups
ben je nog op je sterkst
goeie bb rows man - mooi

Leuke log om te lezen
ik ga je volgen

doe je trouwens bor met normale grip of reverse grip?

• #1.240
zeer sterke training superdude :D
wil je lats iets meer trainen dan begin je gewoom met pull ups
ben je nog op je sterkst
goeie bb rows man - mooi

:mad:

Hehe :D, doe normaal altijd eerst pull-ups maar hij was bezet dus ik denk dan maar eerst de rows. Die ik dan meteen wel goed zwaar kan. Gewoon beetje afwisseling denk ik. Bij volgende training weer beginnen met de pull-ups en dan daarna deadliften.

thx :D.

Leuke log om te lezen
ik ga je volgen

doe je trouwens bor met normale grip of reverse grip?

Thx :D. Onderhandse grip. Ik pak wel iets meer met de bovenhandse grip maar ik kan veel beter ''spanning'' leggen/contractie voelen met de onderhandse grip :o.

Terug
Naar boven