Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, maar over die squat heb je volledig gelijk, maar ik breng hem nog op niveau, geef me nog een jaartje
.
. Borst is gewoon een sterk punt..
, damn, niet normaal gewoon. Sommigen waren echt ver weg haha
.Vervelende conditie man, maarja je kunt het ook eens als een deload weekje zien![]()
.
. Ik heb mijn spirit terug haha
, door de DBB contest eigenlijk, ben nu echt van plan om volgend jaar mee te doen, volgens mij kan ik er wel een top 7 uitkrijgen als ik mijn benen goed kan bijtrekken.
.
.
.
. Die reis met de ouders is gewoon eens leuk. Heb wel een goede band met pa en ma. Ga op reis ook al wat boeken lezen over recht en financien, heb geen zin om het dit jaar weer te verkloten
.
. En als ik terug met 3 dagen met de vriendin weg gaan kajakken, ze ging zelfs kijken voor een fitness in de buurt haha
.
.
)
)
.
. Ga serieuze spierpijn hebben morgen dat zeker. Maar gvd waarom willen mijn legs maar niet mee. Ben goed gegaan op billstar, mss moet ik dat wel gewoon verder doen..

Ik geniet al constant van mijn vakantie haha. Die reis met de ouders is gewoon eens leuk. Heb wel een goede band met pa en ma. Ga op reis ook al wat boeken lezen over recht en financien, heb geen zin om het dit jaar weer te verkloten
.
Ik zie die week als deload/cardio week. Lekker gaan lopen in de bergen. En als ik terug met 3 dagen met de vriendin weg gaan kajakken, ze ging zelfs kijken voor een fitness in de buurt haha
.
Zware PR's zijn het toch niet , moet er gewoon weer ff inrollen, een week drinken met pitta'( wel 2 per dag maar daarmee kom ik nog niet aan mijn kcals) heeft me geen goed gedaan.
Ik heb al beter geweten.
Vandaag eens om 20.30 weest trainen, ik dacht na het avondeten, energie zat dan.
BENEN / TRICEPS ( en btje buik)
LEGS :
Squat :
Frontsquat ( smith ) :
- 10*60 ( explosief, ik spring er bijna mee , wel leuk
)
- 8*100
- 3*120 (4xfail)
- 5*100 Boxsquat ( vond er niet veel aan..)
- 5*100 Met pauze onderin
Nogal lopen kloten, dan uiteindelijk cleangrip gepakt omdat het anders te zwaar valt op mijn schouders , bij clean grip hou ik de bar wat tegen met mijn handen..
- 10*60
Ga hem weer gewoon doen met losse bar.
Standing calve raises :
Leg press :
- 20*100
- 18*130
- 12*150
Seated toe presses :
- 8*150
- 8*180
- 5*210
Leg extension :
- 20*100
- 15*150
- 10*225
- 10*70
- 8*100
- 5*135 (FS, beetje vasthouden bovenin)
TRICEPS :
Double handed triceps extension :
Triceps rope pulldown :
- 15*30
- 10*40
- 8*44
- 15*30
- 10*50
- 8*70
- 8*85 (FS)
En dan nog abs, zijnde hangen en dan legs horizontaal brengen en zo iedere x 10 sec blijven hangen
Comment :
Goddamn , niet tevreden. Ga serieuze spierpijn hebben morgen dat zeker. Maar gvd waarom willen mijn legs maar niet mee. Ben goed gegaan op billstar, mss moet ik dat wel gewoon verder doen..
Die 8*100 ging gewoon weer vlot , zat zeker een 10x100 in maar die 120 was dan weer loodzwaar...
Langs de ene kant wil ik gewoon zwaarder kunnen squaten maar ik heb wss meer baat als ik bv 5x10x100kg zou squaten voor massa...
Achjah ik ga mijn verdriet verdrinken met wat melk en mijn bakje kwark, nog rustig ff in de zetel liggen.
Moet natuurlijk rekening houden met die slechte week en mijn darminfectie die zorgt voor wat minder energie. Maar dan nog..
ga woensdag ook weer wat lopen zodat mijn conditie nog wat verbetert. Wss heb ik gewoon weer geen geduld, het is mss normaal dat je niet constant vooruitgang boekt, maar sinds ik mijn benen hard aanpak ging ik constant vooruit en nu heb ik het gevoel weer vast te zitten.
Slwpl broeders![]()
Ik moet duidelijk eens naar de andere kant van het land reizen om jou eens een deftige squatsessie te bezorgen !
, dat zou tof zijn ja
.
.
. Zou het beter laten, morgenochtend hard rug trainen en dan weer schouders/borst en nog een aparte dag voor benen.
.
, zo goed als horizontaal.
, heb alweer zin om morgen keihard schouders te knallen, en borst , maar borst moet ik minder aandacht aan besteden. Ga volgende week wel nog eens toppen met BP , schouders hebben voorrang ATM.
. K*t samsung
noemen!

.zeer sterke training superdude
wil je lats iets meer trainen dan begin je gewoom met pull ups
ben je nog op je sterkst
goeie bb rows man - mooi

, doe normaal altijd eerst pull-ups maar hij was bezet dus ik denk dan maar eerst de rows. Die ik dan meteen wel goed zwaar kan. Gewoon beetje afwisseling denk ik. Bij volgende training weer beginnen met de pull-ups en dan daarna deadliften.
.Leuke log om te lezen
ik ga je volgen
doe je trouwens bor met normale grip of reverse grip?
. Onderhandse grip. Ik pak wel iets meer met de bovenhandse grip maar ik kan veel beter ''spanning'' leggen/contractie voelen met de onderhandse grip
.