MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Had je nog PM gestuurd Jonas

Bor :eek: curls:eek:
Erg nette training hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Bor :eek: curls:eek:
Erg nette training hoor!

Vond de curls nochtans wat tegenvallen :o.

Vandaag SCHOUDERS/BORST/TRICEPS

SCHOUDERS :

DB shoulder press :

• 10*20
  • 8*26
  • 8*30
  • 6*36
  • 3*40+1*40 met wat hulp. Best nice. Semi-PR
  • 8*30
Seated BTN Barbell press :

• 15*20
  • 10*40
  • 6*60
  • 10*40

PP :

• 10*40
  • 8*60
  • 2*80

Side raises :

• 10*9
  • 10*13
  • 8*15 PR denk ik :o
  • 5*17
Upright row :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*35
  • 8*40
BORST :

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*36
  • 5*40
Incline BB press ( smith ) :

• 15*20
  • 10*60
  • 4*80
  • 3*90
Aardig leeg hier.

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 15*30
  • 6*40
  • 6*44
Aardig slecht , kreeg kramp , ze waren imo al goed gesloopt

Triceps pushdown :

• 15*30
  • 10*50

Comment : Het gaat weer beter en beter :D. Toch weer een aardige schoudertraining, borst wat minder maar de focus lag ook echt op schouders. De 3-4x40 DB press was netjes imo, lang geleden dat ik nog DB presses heb gedaan.

Ben tevreden :). Morgen wel weer een zware dag Rug/benen, mss dl en squat maar volgens mij gaat dat weer erg hard zijn voor mijn lower back.. We zien nog wel :D.

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:29 ----------

Hehe, maat van me die op reis was geweest naar Spanje ( aardige kerel, aardig groot ook) gaf me btw het compliment dat mijn armen groter waren geworden en mijn legs veel beter :D.

Mijn dag kon niet meer stuk haha :')

---------- Toegevoegd om 01:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:35 ----------

Hehe, maat van me die op reis was geweest naar Spanje ( aardige kerel, aardig groot ook) gaf me btw het compliment dat mijn armen groter waren geworden en mijn legs veel beter :D.

Mijn dag kon niet meer stuk haha :')

En je ballen zijn kleiner geworden door de kuur:D

• #1.246
En je ballen zijn kleiner geworden door de kuur:D

Kuren is voor homo's :).

Pizza is de shit :D. Nee ik sta er persoonlijk wel open voor , maar ik vind het echt zonde voor je 21 en zeker voordat je 3 jr traint. Als ik 21 ben train ik 4 jaar. Eens kijken waar we dan staan. Maar mijn naturel max ligt volgens mij toch redelijk hoog, net als het jouwe btw. Als ik mijn eten op orde stel kan ik zeker nog een hoop gainen.

Ik denk zelf dat ik voor mijn doel geen AAS nodig heb,maar dat kan met de jaren misschien wel nog veranderen.

Pizza is de shit :D. Nee ik sta er persoonlijk wel open voor , maar ik vind het echt zonde voor je 21 en zeker voordat je 3 jr traint. Als ik 21 ben train ik 4 jaar. Eens kijken waar we dan staan. Maar mijn naturel max ligt volgens mij toch redelijk hoog, net als het jouwe btw. Als ik mijn eten op orde stel kan ik zeker nog een hoop gainen.

Ik denk zelf dat ik voor mijn doel geen AAS nodig heb,maar dat kan met de jaren misschien wel nog veranderen.

Inderdaad. Van die naturel max gesproken...binnen 5 jaar zul je nog steeds progressie maken als je juist traint, dus ik geloof niet in die max:D.

Uzerz are lozerz

• #1.248
Inderdaad. Van die naturel max gesproken...binnen 5 jaar zul je nog steeds progressie maken als je juist traint, dus ik geloof niet in die max:D.

Uzerz are lozerz

Je kan idd altijd nog over je eigen grenzen. Het geeft volgens mij ook een veel beter gevoel als je naturel traint, zelfs al zijn er dan anderen groter.

Maar ik snap gebruikers wel , als je echt groot wil worden... Ik wil eigenlijk gewoon zoveel mogelijk kracht + een goed fysiek , naturel.

AAS is ofwel verre verre toekomst, ofwel gewoon nooit. Maargoed meningen kunnen veranderen, nu zijn we jong , maken we de gains van ons leven. Ik denk dat je als 30 jarige al sneller geneigd kan zijn naar wat hulpmiddeltjes, hopelijk niet natuurlijk.

Je kan idd altijd nog over je eigen grenzen. Het geeft volgens mij ook een veel beter gevoel als je naturel traint, zelfs al zijn er dan anderen groter.

Maar ik snap gebruikers wel , als je echt groot wil worden... Ik wil eigenlijk gewoon zoveel mogelijk kracht + een goed fysiek , naturel.

AAS is ofwel verre verre toekomst, ofwel gewoon nooit. Maargoed meningen kunnen veranderen, nu zijn we jong , maken we de gains van ons leven. Ik denk dat je als 30 jarige al sneller geneigd kan zijn naar wat hulpmiddeltjes, hopelijk niet natuurlijk.

Shortcuts zijn het!

Nee ik veroordeel het niet. Het jammere is en dat is overigens niet alleen in de kracht/bodybuilding sport, is dat als je echt iets voor wil stellen je toch iets zal moeten gebruiken anders kom je gewoonweg niet aan die top. Daar baal ik vaak nog het ergste van.

im still in here :)

• #1.251
Shortcuts zijn het!

Nee ik veroordeel het niet. Het jammere is en dat is overigens niet alleen in de kracht/bodybuilding sport, is dat als je echt iets voor wil stellen je toch iets zal moeten gebruiken anders kom je gewoonweg niet aan die top. Daar baal ik vaak nog het ergste van.

Feit ja , aan de top wordt gewoon gebruikt. Ik vind dan ook dat je op amateur-niveau, zoals velen van ons, niet moet gebruiken. Maar bepaalde doelen zijn niet haalbaar zonder AAS en mensen hebben van nature gewoon geen geduld.

Het maakt de sport kapot imo, buiten mijn vaste maten denkt iedereen wss al dat ik aan de AAS zit.. Onbegrijpbaar in mijn ogen. Als je iets meer massa hebt dan jan modaal dan zit je natuurlijk aan de spuiten, dat haat ik het meeste aan bb'ing, en daardoor ben ik ook zo tegen AAS. Alhoewel ik het gebruik ervan soms wel begrijp.

Hehe thx Tymen :D.

• #1.252
Mijn kotpartner traint soms ook btw :'). Volgend jaar maak ik er een beestje van haha :D.

Is 1.70 fso , 64k, 10kg erbij => 75kg , zal iig al moo vullen op die lengte.

Feit ja , aan de top wordt gewoon gebruikt. Ik vind dan ook dat je op amateur-niveau, zoals velen van ons, niet moet gebruiken. Maar bepaalde doelen zijn niet haalbaar zonder AAS en mensen hebben van nature gewoon geen geduld.

Het maakt de sport kapot imo, buiten mijn vaste maten denkt iedereen wss al dat ik aan de AAS zit.. Onbegrijpbaar in mijn ogen. Als je iets meer massa hebt dan jan modaal dan zit je natuurlijk aan de spuiten, dat haat ik het meeste aan bb'ing, en daardoor ben ik ook zo tegen AAS. Alhoewel ik het gebruik ervan soms wel begrijp.

Hehe thx Tymen :D.

Helemaal mee eens. Personen die buiten de sport staan, hebben een enge visie over bodybuilding.
Als ik ergens verkondig dat ik aan bodybuilding die en op mijn voeding let, wordt je automatisch geklasseerd als AAS gebruiker.
Zelfs sommige kenissen denken dat ik gebruik en dan heb ik nog minder massa als u ;)

Mooie log trouwens. Benieuwd naar je verder evolutie.

• #1.254
Helemaal mee eens. Personen die buiten de sport staan, hebben een enge visie over bodybuilding.
Als ik ergens verkondig dat ik aan bodybuilding die en op mijn voeding let, wordt je automatisch geklasseerd als AAS gebruiker.
Zelfs sommige kenissen denken dat ik gebruik en dan heb ik nog minder massa als u ;)

Mooie log trouwens. Benieuwd naar je verder evolutie.

Ik gebruik zelfs de term bodybuilding niet... Alhoewel ik zeer goed weet dat ik aan bodybuilding doe. Ik zeg gewoon dat ik aan krachttraining doe of mss wel fitness. Bodybuilding heeft gewoon de bijklank van AAS, en als je bodybuilding intypt in google is dat ook hetgeen je tegenkomt :

http://www.google.be/images?q=bodyb...&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1280&bih=814

De 1ste 3 foto's , 2 fotoshop , 1 syntholgebruiker..

Ik ben zelfs echt niet huge ofso 1.87 met 87kg, is gewoon aardig, mijn neef is 1.85 en weegt 90kg zonder te trainen, geloof me het verschil is groot. Maar toch wordt hij als ''gezonder'' gezien dan mij .. Slaat soms echt nergens op.

Maar ach, wat doe je eraan :) , mag er niet teveel aan denken, het is gewoon mijn grootste frustratie. Kwam ooit gewoon toe op café en ik hoor gewoon mensen zeggen, die zit aan de steroïden... Niet leuk.

Ben zelf ook benieuwd, maar volgend jaar gaan mijn studies voor , ik ga natuurlijk blijven trainen, maar het zal minder frequent zijn dan nu. Maar juist dat + betere voeding ( op kot) gaat me misschien wel goed doen. We zien wel, tijd zat :D.

Toch weer een aardige schoudertraining, borst wat minder maar de focus lag ook echt op schouders.

Kan je wel zeggen met die 17kg side raises, mafketel :eek:

Tsja, ik voor mijn doel misschien wel. Als ik het er over heb met (goeie) maten dan gaat het van "Beloof alsjeblieft niet dat je aan de steroids gaat" En dan heb ik altijd iets van, gast ik ga aan jou geen beloftes doen want je hebt geen idee waar je het over hebt en je zit vol vooroordelen over gebruikers. Qua roids ben ik bang dat ik verslaafd raak aan de gains en het op die manier uit de hand loopt. Ik heb alleen maar meer respect voor mensen die naast voeding rust en trainen ook nog roids en nakuren weten te perfectioneren. Het blijft voor mij een lastige keuzen, vooral omdat mensen zulke vooroordelen hebben over roids "oh maar hij spuit, daarom istie groot" ipv een beetje waardering voor mn bloed zweet en tranen. Maar ik haal het niet in mn hoofd om voor mn 25ste te doen (en dan nog alleen als ik de boel zodanig onder controle heb dat ik geen winst meer kan behalen qua voeding rust en training, ik zie roids wel als de laatste procenten van groot worden).

Ik gebruik zelfs de term bodybuilding niet... Alhoewel ik zeer goed weet dat ik aan bodybuilding doe. Ik zeg gewoon dat ik aan krachttraining doe of mss wel fitness.

Ik noem het zelf meestal krachttraining. Bij bodybuilding denken mensen inderdaad meteen aan die google-fysieken.

• #1.256
Kan je wel zeggen met die 17kg side raises, mafketel :eek:

Pak ze nu weer eens met wat meer gewicht, werkt wel goed , zolang de uitvoering nog goed blijft. Doe ze altijd goed strikt, soms beetje gooien maar mijn armen zijn zo goed als horizontaal.

Tsja, ik voor mijn doel misschien wel. Als ik het er over heb met (goeie) maten dan gaat het van "Beloof alsjeblieft niet dat je aan de steroids gaat" En dan heb ik altijd iets van, gast ik ga aan jou geen beloftes doen want je hebt geen idee waar je het over hebt en je zit vol vooroordelen over gebruikers. Qua roids ben ik bang dat ik verslaafd raak aan de gains en het op die manier uit de hand loopt. Ik heb alleen maar meer respect voor mensen die naast voeding rust en trainen ook nog roids en nakuren weten te perfectioneren. Het blijft voor mij een lastige keuzen, vooral omdat mensen zulke vooroordelen hebben over roids "oh maar hij spuit, daarom istie groot" ipv een beetje waardering voor mn bloed zweet en tranen. Maar ik haal het niet in mn hoofd om voor mn 25ste te doen (en dan nog alleen als ik de boel zodanig onder controle heb dat ik geen winst meer kan behalen qua voeding rust en training, ik zie roids wel als de laatste procenten van groot worden).

Ik noem het zelf meestal krachttraining. Bij bodybuilding denken mensen inderdaad meteen aan die google-fysieken.

De sport is nu eenmaal gelinkt aan AAS natuurlijk. Maar als ze denken van mij dat ik aan de roids zit , dan wil ik effectief een fysiek hebben zodat ze dat kunnen zeggen. Terwijl dit nu nog totaal niet het geval is.

Achjah zoals ik zelf ook zeg , meningen kunnen veranderen. Bij iemand als Nightfly vind ik het bv totaal niet erg. Kerel heeft erg lang naturel getrained en is pas beginnen kuren op 40-45jr, en hij staat ook gewoon met zo'n fysiek vind ik.

Voorlopig laat ik het gewoon out of the question. Ik denk er soms ook stiekem aan, maar voor mij zou het echt voelen alsof ik valsspeel... Zeker aan deze leeftijd. Als ik mijn kinderen heb enzo zal het er mss ooit wel eens van komen. We zien wel :').

Ik zie een test kuurtje op hoge leeftijd niet hetzelfde als continue on en off zijn trouwens.

Bigger Stronger Faster is trouwens een goeie docu over roids vind ik.

• #1.258
Ik zie een test kuurtje op hoge leeftijd niet hetzelfde als continue on en off zijn trouwens.

Bigger Stronger Faster is trouwens een goeie docu over roids vind ik.

Is idd niet hetzelfde, vind ik ook. Maar ik vrees dat je snel verslaafd geraakt aan roids. Bij 1tje stopt het gewoon niet. Je heb de effecten gezien, naturel kom je terug op die trage vooruitgang en dan ga je maar weer aan de roids..

Maargoed, gewoon eerst naturel builden. De massa die je pakt als naturel behoudt je ook veel gemakkelijker. Dat valt me toch erg op aan de gebruikers in mijn gym.

Terug
Naar boven