XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Vandaag : RUG/BICEPS en squat

RUG :

Wide grip pull ups :

• 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 5*BW+15kg
  • 4*BW+22kg Nice
  • 8*BW
DL :

• 7*100
  • 5*120
  • 1*150
  • 1*150
  • 1*150
  • 1*150
  • 1*150
  • 1*170 , kleine hitch , moet beter imo ( maar leg nog wel uit waarom)

DB rows :

• 10*30
  • 10*40
Squat :

• 10*60
  • 8*100
  • 2*120 , 3de x F
Toe presses :

• 20*150
  • 18*170
  • 12*225
BICEPS :

EZ curls :

• 8*52
  • 8*52
Hammer curls :

• 10*15
  • 10*20
Standing cable curls :

• 10*30
  • 8*40

Comment : Deadlift zuigt me iig gewoon leeg :o. Ik voelde me niet echt voldaan door het weinig aantal oefeningen maar twas wel zwaar.

Heb gisteren op de markt een stukje scherp bot letterlijk door mijn pink gehad, erin en eruit voordat ik het doorhad. Maar **** man wat is dat raar , er los door :o. Bloeden als een rund, gewoon een dikke lak eromheen en verder werken :D.

Maar ik voel het wel vandaag en het werkt aardig tegen bij het liften. Wat een pijn in mijn pinkie na het Dl'en xD.

K*t hoeveel minder goed lukt door die stomme pink, de rows aan de linkerkant waren echt k*t.

Achjah , beetje gedult hebben , gewoon het beste eruithalen met die stomme pink.

Heb iig gesquat, woe is legday maar wil nog altijd 3x pw squaten. Helemaal leeg wel na die dl, jammer. Maar hopelijk vrijdag goed knallen op de squat.

Grtzz

Jammer van de pink, wel een goede training!
Squatten is hard, zeker 3x/week.

Squats en deadlifts in een training. Pff afzien. Na zowel squats of deads ben ik leeg. En jij doet beide. Respect ;)

3x pw squatten?
waarom nou toch :o

Een blessure aan je pink moet echt k*t zijn voor zowat elke oefening.

Wat doe je als werk op de markt toch :p?

Comment : Deadlift zuigt me iig gewoon leeg :o. Ik voelde me niet echt voldaan door het weinig aantal oefeningen maar twas wel zwaar.

Mwah, ik voel me altijd redelijk voldaan na alleen deadliften en DB rows (beide zwaar dan). Moet me er meestal toe zetten om nog wat extra's te doen. Flinke druk op je pinkie zal die deadlift wel hebben gegeven ja, haha. En 3xpw squatten, shiit :eek:

• #1.268
Jammer van de pink, wel een goede training!
Squatten is hard, zeker 3x/week.

Pink is echt irritant :P. Ja klinkt hard maar gewoon 2x normaal squaten, dus gewoon wat reps maken en dan 1x een keiharde beentraining. Valt best mee.

Squats en deadlifts in een training. Pff afzien. Na zowel squats of deads ben ik leeg. En jij doet beide. Respect ;)

Had de squat na deadlift nogal onderschat :'). De 120 was gewoon teveel voor mijn onderrug :P.

3x pw squatten?
waarom nou toch :o

Omdat ik lange benen heb haha :D en ze dus niet zo goed mee willen :(.

Een blessure aan je pink moet echt k*t zijn voor zowat elke oefening.

Wat doe je als werk op de markt toch :p?

Ik dacht dat het wel ging meevallen maar dat viel tegen, je hebt die pink toch nog veel nodig :(.

Kip aan't spit :), verdient goed, leuk werk ook als je dr eenmaal een tijdje werkt. Soms iedere zondag, soms om de zondag en soms ook gewoon een paar keer niet :P. Maar heb daardoor nooit geld tekort :).

Wel altijd spierpijn in mijn rug van daar te werken :o.

Mwah, ik voel me altijd redelijk voldaan na alleen deadliften en DB rows (beide zwaar dan). Moet me er meestal toe zetten om nog wat extra's te doen. Flinke druk op je pinkie zal die deadlift wel hebben gegeven ja, haha. En 3xpw squatten, shiit :eek:

Ik niet, erg raar. Gewoon omdat ik het gevoel heb van een erg laag volume te hebben gedraait, wel erg zwaar maar omdat het zo kort is voelt het alslof ik niet goed getrained heb. Mijn rug zegt vandaag natuurlijk wel wat anders :D.

Deed nogal pijn, scheelt me toch wat kg's, de 170 ging aardig maar mijn pink begon echt pijn te doen :mad:.

Gisteren nog een stevige vechtpartij gehad, damn :P. Nu ik heb zelf niets maar door een stom misverstand( lees ik lag op de grond, 3-4man op mij , ik pak de eerste vast die ik kan krijgen en begin er gewoon hard op in te meppen, die kerel bloedde serieus aan zijn hoofd en is die avond nog genaaid geweest) heb ik dus de grote broer van een maat van me een hoofdwonde geslaan. Maar iig hij sloeg eerst op mij dus was het zelfverdediging van mijn kant.

Ook weer eens bewezen dat de helft van mijn maten mietjes zijn maar ach, ik vond het wel nog eens leuk :o, alleen heb ik het nu wel weer ff gehad.

:roflol:

Gij met dat vechten ook hé. :D
T'is wel idd. laf als je maten niet voor je opkomen...

• #1.270
:roflol:

Gij met dat vechten ook hé. :D
T'is wel idd. laf als je maten niet voor je opkomen...

Achjah, het was dan nog voor mijn neef.. Maar die durfde niet genoeg :p. Achjah zo'n verassing is het niet , ik heb een maat of 4 waarvan ik weet dat ze me altijd dekken, maar van degene die meewaren kon ik zowieso niet veel verwachten. Niet erg, ik heb niets :D. Andere gasten zijn er erger aan toe, was wel weer ff trippen :').

wat was de reden van de vechtpartij? mooi dat je een de ziekenboeg heb ingeslagen :thumbup:

ik zou als ik jou was eerst DL + SQ doen en daarna de kleinere oefeningen

• #1.273
wat was de reden van de vechtpartij? mooi dat je een de ziekenboeg heb ingeslagen :thumbup:

Kerels die al erg lang irritant doen tegen mijn neef, smsen sturen dat ze hem gaan aanpakken en stuff, voor niets, mijn neef heeft ze nooit iets misdaan, hij woont gewoon in hun wijk zeg maar.

Het was dan ff stil maar onlangs begonnen ze weer, en de hoofdpersoon zat dan gisteren in het park, dus wij ernaartoe maar neef durfde niet veel doen. En dan ben ik er half op losgegaan, eigenlijk moest hij het gewoon doen maar hij deed het maar niet en ik had iig genoeg van die zeik.

Dus dan gewoon losgegaan , kwam er al snel een 2de en een 3rde bij, ik ben superman ook niet, ben dan op de grond terechtgekomen, maar gewoon dekking gehouden, zodat ze er niet doorkonden en dan de 1ste die ik kon krijgen op los gegaan. Die kerel met zijn hoofdwonde dus, helaas was het dus de broer van een goeie maat van me, beetje k*tsituatie nu , maar iig ik ben in mijn recht omdat hij 1st sloeg op mij, dus die hoofdwondde is letterlijk zelfverdediging van mijn kant. Dat zeiden de flikken ook, ze hadden gezien dat het 3 tegen 1 was.

Ik doe het allemaal veel liever niet , maar die zeik kon gewoon niet blijven duren, moet het niet weten dat mijn neef in elkaar zou geslagen worden voor niets.

Lol wel grappig , toen ik wist dat het zijn broer was, ben ik meteen gestopt. En dan ging ik naar achteraan en die broer natuurlijk wel nog pissed en een dikke vriend achter mij. Die dikke was lachen , zo traag als wat, iedere keer als hij dichterbij kwam , had ik hem mee op zijn hoofd. Maar hij kon iig goed incasseren, zag ook gewoon iedere slag van die dikke afkomen, eitje om te ontwijken. Die broer doet wel thaibox en stuff, die was moeilijker maar nadat ik hoorde dat het zijn broer was wou ik er ook niet meer tegen vechten ,het was al erg genoeg.

ik zou als ik jou was eerst DL + SQ doen en daarna de kleinere oefeningen

Dat was idd slimmer geweest :o. Maar na het deadliften had ik niet meteen zin in squaten...

Laatst bewerkt:
Haha dat vechten is soms wel lachen. Ik was onlangs in de scoop in knokke, dat zal je misschien wel kennen. We vermaakte ons daar wel, tot er opeens een groepje k*t walen kwam opdagen. Ze dachten dat ze dé stoeren binken waren, omdat ze van charlerloi kwamen.:D dat is me ook weer een partij'tje geweest :o

• #1.275
Haha dat vechten is soms wel lachen. Ik was onlangs in de scoop in knokke, dat zal je misschien wel kennen. We vermaakte ons daar wel, tot er opeens een groepje k*t walen kwam opdagen. Ze dachten dat ze dé stoeren binken waren, omdat ze van charlerloi kwamen.:D dat is me ook weer een partij'tje geweest :o

Soms wel ja, maar goddamn ik ben er echt goed vanaf gekomen, 3-4 man op mij waarvan er dan 1 thaiboxt en net die sla ik wel een hoofdwonde lol. Sta nu wel beetje anders tegenover paar maten. Niet dat ik er kwaad op ben , maar ik ga iig wel 2x nadenken voor ik nog iets doe voor een van hen.

Maargoed, nu gewoon weer hardcore trainen, bodybuilders moet je iig niet onderschatten :o.

Soms wel ja, maar goddamn ik ben er echt goed vanaf gekomen, 3-4 man op mij waarvan er dan 1 thaiboxt en net die sla ik wel een hoofdwonde lol. Sta nu wel beetje anders tegenover paar maten. Niet dat ik er kwaad op ben , maar ik ga iig wel 2x nadenken voor ik nog iets doe voor een van hen.

Maargoed, nu gewoon weer hardcore trainen, bodybuilders moet je iig niet onderschatten :o.

Volgende keer zeg je: " ik kan 180 deadliften ''. Dan lopen ze zo weg :D.

Heftig verhaal! Moest er iemand op een maat van mij slaan zou ik er ook op vliegen, maarja ik ben nog jonger.. :p

• #1.278
Heftig verhaal! Moest er iemand op een maat van mij slaan zou ik er ook op vliegen, maarja ik ben nog jonger.. :p

Twas mijn neef he, das nog anders , familie.. Bepaalde maten moeten iig niet meer op mij rekenen. Beetje dom van mijn neef ook , hij wordt er al zo lang mee gekloot, traint zelf ook , kon die gast volgens mij met gemak aan maar doet het dan gewoon niet. Wat voor zelfrespect heb je dan.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuu waarom lees ik deze post ook. Je maakt me nu echt jaloers. Zit ik hier te studeren voor mijn herexamens terwijl ik op facebook constant foto's zie van feestjes in de yssis en Kitch Club.
Ik hoop maar dat je die walen een goed pak rammel hebt gegeven gvd!:D

Zoo stoer is vechten ook niet

aan de ene kant is het wel zelfverdediging maar andere kant begon jij toch wel op degene die jou neef smsjes stuurde?

Terug
Naar boven