- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Ik voelde me niet echt voldaan door het weinig aantal oefeningen maar twas wel zwaar.
. Bloeden als een rund, gewoon een dikke lak eromheen en verder werken
.Comment : Deadlift zuigt me iig gewoon leeg. Ik voelde me niet echt voldaan door het weinig aantal oefeningen maar twas wel zwaar.

Jammer van de pink, wel een goede training!
Squatten is hard, zeker 3x/week.
. Ja klinkt hard maar gewoon 2x normaal squaten, dus gewoon wat reps maken en dan 1x een keiharde beentraining. Valt best mee.Squats en deadlifts in een training. Pff afzien. Na zowel squats of deads ben ik leeg. En jij doet beide. Respect![]()
.
en ze dus niet zo goed mee willen
.Een blessure aan je pink moet echt k*t zijn voor zowat elke oefening.
Wat doe je als werk op de markt toch?
.
, verdient goed, leuk werk ook als je dr eenmaal een tijdje werkt. Soms iedere zondag, soms om de zondag en soms ook gewoon een paar keer niet
. Maar heb daardoor nooit geld tekort
.
.Mwah, ik voel me altijd redelijk voldaan na alleen deadliften en DB rows (beide zwaar dan). Moet me er meestal toe zetten om nog wat extra's te doen. Flinke druk op je pinkie zal die deadlift wel hebben gegeven ja, haha. En 3xpw squatten, shiit![]()
.
.
. Nu ik heb zelf niets maar door een stom misverstand( lees ik lag op de grond, 3-4man op mij , ik pak de eerste vast die ik kan krijgen en begin er gewoon hard op in te meppen, die kerel bloedde serieus aan zijn hoofd en is die avond nog genaaid geweest) heb ik dus de grote broer van een maat van me een hoofdwonde geslaan. Maar iig hij sloeg eerst op mij dus was het zelfverdediging van mijn kant.
, alleen heb ik het nu wel weer ff gehad.
Gij met dat vechten ook hé.
T'is wel idd. laf als je maten niet voor je opkomen...
. Achjah zo'n verassing is het niet , ik heb een maat of 4 waarvan ik weet dat ze me altijd dekken, maar van degene die meewaren kon ik zowieso niet veel verwachten. Niet erg, ik heb niets
. Andere gasten zijn er erger aan toe, was wel weer ff trippen :').wat was de reden van de vechtpartij? mooi dat je een de ziekenboeg heb ingeslagen![]()
ik zou als ik jou was eerst DL + SQ doen en daarna de kleinere oefeningen
. Maar na het deadliften had ik niet meteen zin in squaten...
dat is me ook weer een partij'tje geweest 
Haha dat vechten is soms wel lachen. Ik was onlangs in de scoop in knokke, dat zal je misschien wel kennen. We vermaakte ons daar wel, tot er opeens een groepje k*t walen kwam opdagen. Ze dachten dat ze dé stoeren binken waren, omdat ze van charlerloi kwamen.dat is me ook weer een partij'tje geweest
![]()
.Soms wel ja, maar goddamn ik ben er echt goed vanaf gekomen, 3-4 man op mij waarvan er dan 1 thaiboxt en net die sla ik wel een hoofdwonde lol. Sta nu wel beetje anders tegenover paar maten. Niet dat ik er kwaad op ben , maar ik ga iig wel 2x nadenken voor ik nog iets doe voor een van hen.
Maargoed, nu gewoon weer hardcore trainen, bodybuilders moet je iig niet onderschatten.
.Heftig verhaal! Moest er iemand op een maat van mij slaan zou ik er ook op vliegen, maarja ik ben nog jonger..![]()
Haha dat vechten is soms wel lachen. Ik was onlangs in de scoop in knokke, dat zal je misschien wel kennen. We vermaakte ons daar wel, tot er opeens een groepje k*t walen kwam opdagen. Ze dachten dat ze dé stoeren binken waren, omdat ze van charlerloi kwamen.dat is me ook weer een partij'tje geweest
![]()