Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoo stoer is vechten ook niet
aan de ene kant is het wel zelfverdediging maar andere kant begon jij toch wel op degene die jou neef smsjes stuurde?
.Leuk die verhaaltjes offtopic![]()
Ik moet toegeven dat ik ook maar een schijtluis ben op het gebied van vechten![]()
,anyway gisteren nog met die kerel gaan praten ( met zijn gabbe) alles uitgepraat, btje van een misverstand, ik ga iig wel zijn draadjes betalen, tzag er niet zo goed uit
. Maar dat is dus ook weer geregeld
.

. Voor de rest dikke PR met de 110 , jammer dat de 120 dan weer minder was. Maar ik kan niet klagen
. Triceps heb ik ook al beter gehad
.

Uwn bench blijft mij keer op keer verbazen. Ook mooi incline werk verricht !
, gaat altijd wel lekker als ik begin met BP
, en geen last gehad van mijn pink. Hoog in reps bij incline, er mag nog wat massa op die upperchest
.Idd. bench press verbaasd mij ook, heel sterk! Is logisch dat je wat minder met je triceps kan dan.

. Goede diepte , mss kan da 120 nog wat dieper maar ik maak dan liever 5 reps parallel of er net onder dan 2 reps atg.
. Moet nu wel morgen Kuiten en rear delts nog doen. Heb bent over rear delt raises geprobeert maar de spierpijn in mijn upper-chest was gewoon te erg. Dus dan morgen maar bij rug
.
. Ben benieuwd of ene 2de x borst er in gaat zitten... Spierpijn is echt insane
.Heerlijke squats
Wel laag volume op benen en schouders dan weer erg hoog
Waar ga je heen als ik vragen mag?![]()
. Maar vond het volume van squaten wel aardig. Kon mss nog legpress of lunges ook gedaan hebben maar had er geen zin in
.
. En wat in de bergen gaan lopen. Anders weet ik weer geen blijf met mijn energie hehe
.

Omdat ik 3x pw squat en maar 2x pw schouders train. Maar vond het volume van squaten wel aardig. Kon mss nog legpress of lunges ook gedaan hebben maar had er geen zin in
.
+ dat setje squaten put me echt veel meer uit dan wat seated reps, de MP is ook wel zwaar maar squaten blijft de grootste energiezuiger.
La France, in het zuiden, een huisje met zwembad, een week chillen dus. En wat in de bergen gaan lopen. Anders weet ik weer geen blijf met mijn energie hehe
.

Squat :
- 10*60 ( speed squats)
- 5*100
- 5*110
- 5*120
- 5*100 ATG
Zit er nog een bepaalde filosofie achter die serie? Ik had het met Clittie effe over progressive overload, en nu ik er over na ben gaan denken... Mn squat gaat nu erg hard op maar 2 werksets en mn deadlift ging ooit het best op 2 sets met 3 reps...
. Ben best tevreden, nu eentje gaan drinken hehe 

.
. Verlies de spirit soms een beetje de laatste tijd. Maar die komt wel weer terug na deze week en zeker als school weer begint.
Filosofie? Gewoon het pyramidesysteem zeg maar en een goed aantal reps hanteren. Mijn BP is veruit het best en daar heb ik eignelijk ook altijd het pyramidesysteem gebruikt.
Wat bedoel je Mc? Je squat bv gewoon 5x120 en 3x130 ofso? ( in mijn geval dan à
).
). Zit een beetje te denken dit systeem toe te passen op de grote drie. Mn bench zit geen vooruitgang in (al moet ik toegeven dat ik echt harde spierpijn heb van die flyes voor t eerst!).Maar had eigenlijk echt niet veel zin, beetje gepingpongd met mijn neef haha.
Tijd voor een rustweekje in Frankrijk. Verlies de spirit soms een beetje de laatste tijd. Maar die komt wel weer terug na deze week en zeker als school weer begint.
Ik heb de laatste tijd ook de moeite om me af en toe naar de gym te slepen. Maar we moeten er wat voor over hebben he. Soms gaat t ook gewoon lekker als ik begin. Fijne vakantie iig!Even decompenseren en dan terug knallen.
Geniet van je rustweek!

Ik squatte eerst 2 setjes rond 5rm. En dan iets verminderen om nog wat leeg te trekken (psychologisch is dat wel fijn).
Ik deed eerst 2x5x110 en dan 5x100 dr achteraan. Laatst dus 2x5x110 en 2x5x100, maar denk dat ik meer ga focussen op die max werksets en er de volgende keer eens 120kg aanhang (vorige 1rm). Zit een beetje te denken dit systeem toe te passen op de grote drie. Mn bench zit geen vooruitgang in (al moet ik toegeven dat ik echt harde spierpijn heb van die flyes voor t eerst!).
Na je vakantie wil je vast weerIk heb de laatste tijd ook de moeite om me af en toe naar de gym te slepen. Maar we moeten er wat voor over hebben he. Soms gaat t ook gewoon lekker als ik begin. Fijne vakantie iig!
, maar misschien is dat te optimistisch.

beetje PR's maken op isolatieoefeningen
.
.