- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestaat toch niets leuker dan Pr's op isolatie oefeningen
, maar ben wel tevreden. Bij biceps is het logisch, normaal train ik hem altijd na rug dus dan isdie wat voorvermoeid.
. Het is al 11.54 en het was gisteren misschien 1u, ze zou beter aan bb'ing doen, dan kan ze die 10u slaap nog gebruiken ook
.
, ik heb een voorlopig rijbewijs met 20u rijles, dus mag alleen rijden heel de week door en in het weekend ook maar dan niet tussen 22u en 6u s'ochtends.
.
. Twijfel nog of ik schouders er niet nog een bijplak maar ik denk het niet. Gewoon goed squaten, legpress , extension, mss nog een wat hacksquats ook. En beetje abs
.

Hebben jullie een hacksquat, ****ing nice man!
Doe je die shrugs zonder straps ofzo, ik zou al lang gefaald hebben op grip man
Die seated machine row vind ik nog een heerlijke oefening, heb hem vandaag ook gedaan!
Mooi gewicht op die deadlift! Naar waar ga je met je vriendin?
.
, had misschien magnesium kunnen gebruiken. Grip zit wel goed , nog nooit veel problemen ondervonden behalve vandaag. Handen waren nogal zweterig
.
, maar squat heeft voorrang, zal wel weer wat minder zijn na een week rust
.
, moet er weer een beetje inkomen
, ze komen nog wel. DL kon ik mss een PR op pakken maar ik vrees voor mijn vorm dan
.
curled 
.
.
.In september hebben ik en yosh dus een nieuwe trainingsmaat?
Wel raar dat je zo vroeg moet beginnen, hoe komt da? Ik begin 1 september (7de jaar), en hogescholen/universiteiten beginnen toch meestal maar half septemberJij begint eind augustus
![]()

.
.Nog steeds lekker bezig hier ouwe, zieke pullups. Goed vreten jij volgende week (misschien zelfs een eetschematje...?).
dus volgende week wordt nog wat zoeken en daarna komt het helemaal in orde.
, maar ga wel goed bb'ing gericht koken
.In september hebben ik en yosh dus een nieuwe trainingsmaat?
Wanneer en op welke dagen zou je dan gaan trainen in de Pinte? Of train je in Gent?

Wanneer en op welke dagen zou je dan gaan trainen in de Pinte? Of train je in Gent?![]()
.
. Ma-di-wo en vrijdag ( zat in waregem). Vanaf oktober ga ik wss overschakelen naar 3-4x pw maar dan wel wat meer cardio op de rustdagen.Wees maar blij, ik ga nu ook studeren en vorige week was de introweek alIn september hebben ik en yosh dus een nieuwe trainingsmaat?
Wel raar dat je zo vroeg moet beginnen, hoe komt da? Ik begin 1 september (7de jaar), en hogescholen/universiteiten beginnen toch meestal maar half septemberJij begint eind augustus
![]()
Ga sportopleiding doen, Sports & Wellness, erg vet en sluit ook perfect aan op m'n interesses in gezondheid, voeding en sport (oftewel samengevat in één woord: bodybuilding
). Zit ook op kamers nu. Chille tijden zijn dit om serieus te gainen 
Wees maar blij, ik ga nu ook studeren en vorige week was de introweek alGa sportopleiding doen, Sports & Wellness, erg vet en sluit ook perfect aan op m'n interesses in gezondheid, voeding en sport (oftewel samengevat in één woord: bodybuilding
). Zit ook op kamers nu. Chille tijden zijn dit om serieus te gainen
![]()
. Typisch voor mij eigenlijk , het studentenleven trokt me te hard aan, ik leerde gewoon niet, ging zelfs maar de helft van de tijd naar school , ging gewoon gaan trainen in de plaats.
, tenzij het een bureaujob is
.