MuscleMeat

Bea's log , reloaded

:roflol: bestaat toch niets leuker dan Pr's op isolatie oefeningen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
wb bro, heerlijke pr :D

• #1.304

Thx Markie :D

Pfft ging normaal vandaag in de vm rug/triceps trainen dan naar gf en dan s'avonds weer trainen.

Maar gf ging mee trainen s'ochtends en me dan naar haar voeren en terugvoeren tegen de avond maar dat lui mens staat gvd maar niet op :(. Het is al 11.54 en het was gisteren misschien 1u, ze zou beter aan bb'ing doen, dan kan ze die 10u slaap nog gebruiken ook :p.

Hebt ge zelf geen rijbewijs?

• #1.306
Hebt ge zelf geen rijbewijs?

Fiets heerst :P , ik heb een voorlopig rijbewijs met 20u rijles, dus mag alleen rijden heel de week door en in het weekend ook maar dan niet tussen 22u en 6u s'ochtends.

Zal wel niet zo lang meer duren voor ik mijn rijbewijs heb , maar het zijn gewoon lange wachttijden en ik rij graag met de fiets en ik kan af en toe mijn pa zijn auto gebruiken. Kan aardig rijden maar wil iig zeker zijn voordat ik mijn praktisch doe.

Ben al weest trainen, we zetten morgen 2u later aan op weekend zodat ik legs en buik nog kan trainen s'ochtends :D.

RUG/TRICEPS :

RUG :

Wide grip pull-ups :

• 10xBW
  • 7xBW (wijdste grip)
  • 5xBW + 10kg
  • 4xBW+ 15kg
  • 3xBW + 20kg
  • 7x BW

DL :

• 7x100
  • 2x140
  • 1x140
  • 2x140
  • 1x160
  • 1x160
  • 1x170
Niet mis, wat een energiezuiger toch altijd en maar zweten. Techniek zat wel goed denk ik :P

Lying cable row : ( gewicht per hand)

• 15x20
  • 10x30
  • 10x45 ( bankje schuin )
  • 8x50 ( " )
Speciaal , zag hem staan op exr , dacht laat ik hem maar even proberen , voelde beetje raar maar wel ok

DB rows :

• 10x30
  • 10x40
  • 10x44
Seated Machine row ( upper-lats/rear delts ) :

• 10x50
  • 10x70
  • 6x90 ( handen waren teveel aan het zweten, verloor grip)
DB shrugs :

• 17x32
  • 14x40
  • 12x44

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10x30
  • 10x40
  • 6x44

Rope pushdown :

• 10x30
  • 10x50
  • 10x60
  • 10x70
  • 4x85
Triceps pushdown :

• 10x30
  • 6x45

Comment : Aardige training maar zoals gewoonlijk weer aardig wasted na de DL. Gelukkig moet ik pas morgen legs doen :). Twijfel nog of ik schouders er niet nog een bijplak maar ik denk het niet. Gewoon goed squaten, legpress , extension, mss nog een wat hacksquats ook. En beetje abs :).

En dan weekendje weg hehe, kajaken en bedsport dus :D

Hebben jullie een hacksquat, ****ing nice man!
Doe je die shrugs zonder straps ofzo, ik zou al lang gefaald hebben op grip man :D
Die seated machine row vind ik nog een heerlijke oefening, heb hem vandaag ook gedaan!

Mooi gewicht op die deadlift! Naar waar ga je met je vriendin?

Wat? geen pr's?

• #1.311

Hehe thx :D

Hebben jullie een hacksquat, ****ing nice man!
Doe je die shrugs zonder straps ofzo, ik zou al lang gefaald hebben op grip man :D
Die seated machine row vind ik nog een heerlijke oefening, heb hem vandaag ook gedaan!

Mooi gewicht op die deadlift! Naar waar ga je met je vriendin?

Haha nee helaas niet , hacksquats met een losse Barbell :P.

Heb geen straps :P , had misschien magnesium kunnen gebruiken. Grip zit wel goed , nog nooit veel problemen ondervonden behalve vandaag. Handen waren nogal zweterig :(.

Seated machine row is echt nice, ik zet hem op de verste stand en dan zo laag mogelijk. Legt goede focus op upperlats, denk zelf wat rear delt ook.

DL was ok, rustig naar de 200 toewerken :P, maar squat heeft voorrang, zal wel weer wat minder zijn na een week rust :(.

Gewoon de ardennen, op hotel en dan wat gaan kajakken. Wordt een ware zoektocht voor eten, sunparks was veel beter op dat gebied.

Haha ****ers :D , moet er weer een beetje inkomen :P, ze komen nog wel. DL kon ik mss een PR op pakken maar ik vrees voor mijn vorm dan :(.

Gisteren wel 12x50 ge :sd: curled :P

Laatst bewerkt:
  • #1.312
Ben dan woensdagochtend nog gaan trainen. Ging niet super heb vooral veel volume in de beentraining gestoken. Wel 3 dagen last gehad hehe :D.

Maar ben dus 4 dagen op weekend geweest. Nu is het dus weer gedaan met de uitstapjes. Volgende week weer naar school ( ma-do , 4u van 8-12) en vanaf woensdag heb ik mijn kot. Ben er net achtergekomen dat er in mijn school een fitness is voor 30euro/jaar, of het wat zal zijn dat weet ik nog niet maar ga het zeker eens checken :).

Wordt wel vet, volgende week zelf mijn eten kopen hehe. Heb er al zin in. Hoop gewoon dat ik wat goeie opties qua gyms vind. Kan nog een maand naar mijn huidige gym( oxygen, een keten en heeft dus een gym in de pinte wat erg dicht ligt bij gent). Maar daarna moet ik toch iets anders nemen. Topsporthal is ook 30euro/jr, daar maar eens gaan kijken + dan die gym in mijn school ( is open ma-di-do-vr) en dan misschien nog de club van Tom goegebuer. Ze zijn allemaal wel maar open s'avonds maar s'ochtends zal ik toch meestal naar de les moeten.

Anders is er ook nog elite gym.. Best goed ook, hardcore, wel beetje klein en kost toch ook weer 300 euro. We zien wel :).

Nog steeds lekker bezig hier ouwe, zieke pullups. Goed vreten jij volgende week (misschien zelfs een eetschematje...? :D).

In september hebben ik en yosh dus een nieuwe trainingsmaat :p?

Wel raar dat je zo vroeg moet beginnen, hoe komt da? Ik begin 1 september (7de jaar), en hogescholen/universiteiten beginnen toch meestal maar half september:p Jij begint eind augustus :D

• #1.315

Wel raar dat je zo vroeg moet beginnen, hoe komt da? Ik begin 1 september (7de jaar), en hogescholen/universiteiten beginnen toch meestal maar half september:p Jij begint eind augustus :D

Yup :P

Inhaalcursussen , ik heb het 1x verkloot , liever geen 2de x. Het is mijn laatste kans maar ik krijg wel een mooie deal. Appartement betaal ik eerst allemaal zelf ( van het geld dat ik verdient heb met in de fabriek werken) en als ik er voor alles door geraak dan krijg ik alles terug van mijn ouders + een extra 1000 euro. Hoeveel er dan precies op mijn rekening staat is privé natuurlijk :D.

Maar moet dus deze week 16u ( 4 u ma-do) en dan nog een week en dan ook een soort cursus om te leren studeren hehe :'). Maar ik zit dan toch al in gent , krijg ook al geld voor eten en stuff, september is nog altijd chillmaand maar wil toch zeker goed mee zijn van in het begin.

IQ is niet het probleem zeg maar ( dat is vroeger al bewezen) maar mijn inzet wel, en in het hoger onderwijs lukt het gewoon niet meer zonder er iets voor te doen :(.

• #1.316
Nog steeds lekker bezig hier ouwe, zieke pullups. Goed vreten jij volgende week (misschien zelfs een eetschematje...? :D).

Weljah vanaf woensdag zit ik er vast :P dus volgende week wordt nog wat zoeken en daarna komt het helemaal in orde.

Vast eetschema niet ,te eenzijdig :P , maar ga wel goed bb'ing gericht koken :).

• #1.318
Wanneer en op welke dagen zou je dan gaan trainen in de Pinte? Of train je in Gent? :)

In september ga ik toch zoveel mogelijk proberen trainen in de Pinte. Heb een abbonnement , weet alleen niet hoever de gym ligt van het station? Het zou handig zijn, heb nog tot oktober abbo daar dus kan er maar beter goed gebruik van maken.

Tijdstip hangt ervanaf zal wel s'avonds zijn :).

In september nog 5x pw denk ik :P. Ma-di-wo en vrijdag ( zat in waregem). Vanaf oktober ga ik wss overschakelen naar 3-4x pw maar dan wel wat meer cardio op de rustdagen.

Wees maar blij, ik ga nu ook studeren en vorige week was de introweek al :D Ga sportopleiding doen, Sports & Wellness, erg vet en sluit ook perfect aan op m'n interesses in gezondheid, voeding en sport (oftewel samengevat in één woord: bodybuilding :D). Zit ook op kamers nu. Chille tijden zijn dit om serieus te gainen :D

• #1.320
Wees maar blij, ik ga nu ook studeren en vorige week was de introweek al :D Ga sportopleiding doen, Sports & Wellness, erg vet en sluit ook perfect aan op m'n interesses in gezondheid, voeding en sport (oftewel samengevat in één woord: bodybuilding :D). Zit ook op kamers nu. Chille tijden zijn dit om serieus te gainen :D

Nice man, ik deed eerst ook lo-biologie. Maar het het goed verkloot haha :D. Typisch voor mij eigenlijk , het studentenleven trokt me te hard aan, ik leerde gewoon niet, ging zelfs maar de helft van de tijd naar school , ging gewoon gaan trainen in de plaats.

Dacht dat ik het in de kerstvakantie wel ging kunnen leren allemaal. Is me ook bijna gelukt , beetje teveel afleiding ( nieuw lief, feestjes etc) heb toch nog 5 x 9/20 gescoord, 2 vakken erdoor en dan 1x een 3 ( was een echt blokvak) en een 8.

Best sucky maar leerkracht was toch niet mijn ding. Nu gewoon hard leren, zelfs al doe ik het niet graag , ik ga niet meer in de fabriek werken :P , tenzij het een bureaujob is ;).

Terug
Naar boven