AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

IQ is niet het probleem zeg maar ( dat is vroeger al bewezen) maar mijn inzet wel, en in het hoger onderwijs lukt het gewoon niet meer zonder er iets voor te doen :(.

Dit heb ik dus ook. Als je iets gevonden hebt om gewoon vaker en meer te studeren, vertel me er dan aub over:).

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Typisch voor mij eigenlijk , het studentenleven trokt me te hard aan, ik leerde gewoon niet, ging zelfs maar de helft van de tijd naar school , ging gewoon gaan trainen in de plaats.

Dit dus:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Dit heb ik dus ook. Als je iets gevonden hebt om gewoon vaker en meer te studeren, vertel me er dan aub over:).

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Dit dus:mad:

Een half jaar in de fabriek gaan werken does the trick. Ik wil nu echt niet neerbuigend doen tegenover mensen die daar werken. Maar om eerlijk te zijn hou je dat gewoon niet vol als je een normaal tot goed/ meer dan goed IQ hebt.

Die 5 maand daar werken heeft echt mijn ogen geopend. Zie nu ook veel meer het belang in van studeren.

Het zal zowieso niet makkelijk zijn, ga mezelf gewoon proberen leertijden op te leggen en mijn best doen om het interessant te vinden :P. Intelligentie is lang niet alles, er zijn veel mensen die gewoon een stuk verder geraken door hun inzet, iets wat ik veel meer terugvind bij het trainen :').

Maar anyway, heb makkelijk praten, moet het nu gewoon doen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
Ik vertrek hier elke morgen om 6 uur 's morgens en ik kom meestal thuis rond 5 uur. Dan moet ik elke dag toch nog een 2-3 tal uurtjes leren, dus ik ben al gauw meer dan 12 uur per dag bezig met school. Wat bij mij enorm helpt wanneer mijn motivatie laag is, is om in de zomervakantie de meest crappy vakantiejob te doen die je je maar kan inbeelden. Vorig jaar was dat bijvoorbeeld aardbeien, 8 uur lang op de grond stom fruit plukken terwijl het stortregende en ik vol modder hing. Dan heb je terug een motivatie, trust me ;)

• #1.324
Ik vertrek hier elke morgen om 6 uur 's morgens en ik kom meestal thuis rond 5 uur. Dan moet ik elke dag toch nog een 2-3 tal uurtjes leren, dus ik ben al gauw meer dan 12 uur per dag bezig met school. Wat bij mij enorm helpt wanneer mijn motivatie laag is, is om in de zomervakantie de meest crappy vakantiejob te doen die je je maar kan inbeelden. Vorig jaar was dat bijvoorbeeld aardbeien, 8 uur lang op de grond stom fruit plukken terwijl het stortregende en ik vol modder hing. Dan heb je terug een motivatie, trust me ;)

Yup , ik weet wat je bedoelt, 5maand 40u pw aan de band staan heeft echt mijn ogen geopend.

Het voordeel is wel, ik zit op kot , 21u les in de week. Dat komt op 4u per dag ( 8-12 bv) dan nog wat koken/eten, uurtje of 2-3 leren en dan heb ik normaal nog tijd zat om me goed gaan af te beulen en zelfs daarna nog wat voor de tv te hangen :D.

Wow, die aardbeien en lopende band klinkt saai, zou dat echt niet langer als 1 dag vol kunnen houden :o laat staan 5 maanden...

• #1.326
Wow, die aardbeien en lopende band klinkt saai, zou dat echt niet langer als 1 dag vol kunnen houden :o laat staan 5 maanden...

Haha , het waren tapijten bij mij :P , bij critmonster waren het aardbeiden xD.

Echt klagen kan ik niet , het was niet dat ik extreem hard moest werken, kwam ook goed overeen met mijn ploegbazen en ze lieten me af en toe wat andere dingen doen voor de afwisseling :). Soms was er ook erg weinig werk en dan is het dus gewoon saai.

Maargoed we zijn daar vanaf, moet er maar aan terugdenken en krijg al zin in studeren :D. Maar eerst gaan trainen :').

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Moet trouwens tegen morgen 3 minuutjes in het Frans praten over iets wat me interesseert.

Ik dacht natuurlijk aan BB maar dan is de toon meteen gezet.. Ga misschien eens wat opzoeken over olympic gewichtheffen, heb niet veel zin om over pro-bb'ers te praten :P.

Praat over anaboleuh in flesjeuhs. Dan zet je meteen de toon !:D

Haha , het waren tapijten bij mij :P , bij critmonster waren het aardbeiden xD.

Echt klagen kan ik niet , het was niet dat ik extreem hard moest werken, kwam ook goed overeen met mijn ploegbazen en ze lieten me af en toe wat andere dingen doen voor de afwisseling :). Soms was er ook erg weinig werk en dan is het dus gewoon saai.

Maargoed we zijn daar vanaf, moet er maar aan terugdenken en krijg al zin in studeren :D. Maar eerst gaan trainen :').

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Moet trouwens tegen morgen 3 minuutjes in het Frans praten over iets wat me interesseert.

Ik dacht natuurlijk aan BB maar dan is de toon meteen gezet.. Ga misschien eens wat opzoeken over olympic gewichtheffen, heb niet veel zin om over pro-bb'ers te praten :P.

Jep, bedoelde dat ook.
Maar welke richting ga je dan doen, iets met franse taal ook?

• #1.330
Jep, bedoelde dat ook.
Maar welke richting ga je dan doen, iets met franse taal ook?

Bedrijfsmanagement, financien en verzekeringen. 2u Frans per week, wat natuurlijk niets is , ik kwam uit een talenrichting met 5u Frans :P. Maar ben er een jaar uit geweest dus gewoon om er weer in te komen :). Niveau lag best wel laag, paar gasten die echt nog meer heel weinig Frans gezien hebben.

Maargoed training van vandaag : SCHOUDERS, yup enkel schouders :). Nadat ze de vorige keer afschuwelijk slecht gingen na Borst wou ik nu eens kijken of ik echt kracht verloren had.

SCHOUDERS :

MP/Push press : (soms met wat legduw, of dat het nu een PP maakt weet ik niet)

• 20*20
  • 10*40
  • 8*60
  • 5*70 ( net geen 6)
  • 1*80
  • 1*85 PR
  • 9*60
BW-PR dus :D wel met wat drive en stuff maar **** it haha :D.

Seated (smith) BB shoulder press :

• 10*60
  • 7*70
  • 3*80
  • 7*60
  • 8*40
Laatste 2 setjes meteen na de 80 en zonder pauze, damn wat brandt dat :P , voelde ik ook goed in mijn triceps

Side raises :

• 12*9
  • 10*13
  • 9*15
  • 7*17
  • 10*9

Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*13
  • 9*16
Seated rear delt raises , erg strikt :

• 10*9
  • 10*7
omdat ik nogal de intentie heb om teveel te gooien bij de bent over rear delt raises. Deze echt superstrikt gedaan. Voelt wel goed :).

BTN , wijde press :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
Hmmm beetje moeilijk om uit te leggen, oefening in de smith , goed achter de nek , waarbij ik de bar erg wijdt pak en goed diep laat zakken. Voel het goed in mijn achterkant schouders maar het kan ook illusie zijn, was een probeerseltje :).

Comment : Ben tevreden, zat weer 6 dagen tussen door het weekend maar het ging nog uitstekend. Eindelijk eens die BW-PP gedaan :). Life's good hehe.

Morgen komt een maat me halen en gaan we in Harelbeke trainen aangezien onze gym toe is :(.

Nice Pr :), 85 kg!

Ik doe doe de SRDR ook altijd zeer strikt met nog eens een squeeze principe. Lekkere oefening, maar je ziet ze zo vaak zo verkeerd uitgevoerd met mannen die denken dat ze het het dubbele gewicht moeten nemen.

Lekkere training bro!

• #1.332
Nice Pr :), 85 kg!

Ik doe doe de SRDR ook altijd zeer strikt met nog eens een squeeze principe. Lekkere oefening, maar je ziet ze zo vaak zo verkeerd uitgevoerd met mannen die denken dat ze het het dubbele gewicht moeten nemen.

Lekkere training bro!

Hehe SRDR, die laatste oefening dan? Voelde hem erg goed maar kon er idd niet zoveel gewicht op nemen. Als ik hem minder breed pak dan lukt de 50-60 wel maar toch een groot verschil met de front press.

Vraag me dan af hoe Miron bv 120kg BTN push-pressed :P.

Ben blij dat het een beetje logisch is dat de gewichten nogal laag zijn want ik maak me soms erg zorgen over mijn rear delts :').

Thx kerel!

• #1.334
Dit waren die seated delt raises : [Link niet meer beschikbaar]

Denk dat ik deze er toch maar wat meer in ga gooien.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

In je startpost staat:

Dat moet óf 'geboren op vrijdag 31/07/91' of '1ste training op vrijdag 31/07/10' zijn, denk ik? ;)

De startpost moet je niet lezen, slechte stats daar haha :D.

Zal wel een foutje zijn idd :P , in het jaar 91 geboren. 13/07/91 :).

Weak ass legdrive heb je man.

Probeer eens met max legdrive dan..

• #1.337
  • #1.340
x2 :D
Volgens mij kan je wel meer halen uit je push presses, want je press ligt hoger dan bij mij maar ik push press wel veel hoger ;)

Jij bent dan ook een gewichtheffer :P.

Ja dat dan weer wel, je pakt vooral het bovenste gedeelte. Staat tegenover dat je veel zwaardere gewichten kan pakken.

Hmm, wil het wel eens proberen maar volgens mij komt er weer veel techniek bij kijken..

Ben ook bang dat het erg zal tegenvallen, hij zal wss niet zoveel hoger liggen dan mijn MP + onderrug moet het ook aankunnen. Maargoed als ik een goeie dag heb toch eens oefenen.

Terug
Naar boven