critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minstens, een (nauwelijks getrainde) maat van mij die vandaag meetrainde MP'de max 50kg en push jerk'te 90.
.Ik kan blijkbaar nie reageren op fb, ik word op een of andere manier constant afgemeld
Twas 155
En yup, je gaat minstens 100 pushen![]()
, waar is dat?
.
. Wordt wel eens tijd voor de 130 :').
. Vandaag schouders/legs/triceps knallen. Maar ik ga legs bij legpress houden, hamstrings en traps gaan het squatten erg belemmeren denk ik; Maar ach we zien nog wel
.Ja idd, bumper plates vullen de bar goed
Nee nog niet in gent, vanaf de 20ste start school pas. Dan ga ik wss maandag en woensdag in topsporthal trainen, tenzij dinsdag en donderdag beter uitkomt volgens mijn uurrooster.
. Stuur anders eens je nummer ( via pm) en laat dan wat weten
.Nou, jouw bench & incl presses mogen er anders ook zijn
Dikke rug training ook ...
ik zou ook wat tips kunnen gebruiken ivm mijn mp
![]()
. Je ownd me toch wel met je incline DB presses
.
.
. Hopelijk krijg ik de techniek van push press of clear jurk push goed onder de knie, denk dat dat me ook nog goed gaat helpen om nog meer kracht in mijn schouders te krijgen
. ( als natuurlijk met je imo veel verschillende dingen proberen om je spieren te blijven prikkelen)
.
.Yep, dat zegt me ook wel allemaal iets, maar de juiste techniek leren, enkel via filmpjes
op het internet is haast onmogelijk imo ... Dus ja, misschien dat ik ook eens moet afzakken
naar de Vlaanders(ben al even niet meer in Gent geweest
)
. Maar een goeie push-press moet zeker te doen zijn.
.
. Ga je dan een berichtje sturen en als je dan traint in de topsporthal moet je het maar laten weten.
)
Moet duidelijk nog veel oefenen met Pushpresh
)
. Had niet gedacht dat hij nog zou lukken.
. Vanavond nog een BBQ'tje met maten
. Chill, hehe 
, PP is in verhouding erg zwak nog 
netjes idd. maar zit een stuk meer in.
20-25kg moet je toch wel uit je benen kunnen halen.
de 100 zul je dus zo pakken![]()
Idd.

.
.

Je moet ze eerst uploaden voordat wij ze kunnen afschieten
Waarom eigenlijk die squats met belt? Op zich zijn je squats niet eens heel lelijk, maar vergeleken met de rest, met name je bench he![]()
, 125-130 benchen en dan 140 squaten
DL is dan wel weer aardig.