XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Damn, wat heb jij een sterke bench kerel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Minstens, een (nauwelijks getrainde) maat van mij die vandaag meetrainde MP'de max 50kg en push jerk'te 90.

Klinkt vet hehe :D.

Ik kan blijkbaar nie reageren op fb, ik word op een of andere manier constant afgemeld ???
Twas 155 ;)

En yup, je gaat minstens 100 pushen :)

Ziet er bruut uit met die gewichten :P , waar is dat?

Naice, zit je alweer in Gent btw? Ga volgende week abbootje gaan pakken in de topsporthal. En dan nog eentje bij tom goegebuer's club. Denk dat ik met die 2 wel toekom. Misschien nog eentje bij mijn school ook maar ik voorpsel een flauw aftreksel van een gym daar :P.

Maar mss vind ik daar net de lage gewichten voor side en rear delts.

Damn, wat heb jij een sterke bench kerel.

Hehe thx :). Wordt wel eens tijd voor de 130 :').

Pfft rug doet overal pijn :(. Vandaag schouders/legs/triceps knallen. Maar ik ga legs bij legpress houden, hamstrings en traps gaan het squatten erg belemmeren denk ik; Maar ach we zien nog wel :).

Ja idd, bumper plates vullen de bar goed :P
Nee nog niet in gent, vanaf de 20ste start school pas. Dan ga ik wss maandag en woensdag in topsporthal trainen, tenzij dinsdag en donderdag beter uitkomt volgens mijn uurrooster.

Nou, jouw bench & incl presses mogen er anders ook zijn ;)

Dikke rug training ook ...

:( ik zou ook wat tips kunnen gebruiken ivm mijn mp :(

• #1.365
Ja idd, bumper plates vullen de bar goed :P
Nee nog niet in gent, vanaf de 20ste start school pas. Dan ga ik wss maandag en woensdag in topsporthal trainen, tenzij dinsdag en donderdag beter uitkomt volgens mijn uurrooster.

Ziet er echt bruut uit :D. Stuur anders eens je nummer ( via pm) en laat dan wat weten :).

Nou, jouw bench & incl presses mogen er anders ook zijn ;)

Dikke rug training ook ...

:( ik zou ook wat tips kunnen gebruiken ivm mijn mp :(

Thx Rob :D. Je ownd me toch wel met je incline DB presses :P.

Ja rug zit echt dicht vandaag :D.

Hehe , moet je mee komen trainen :). Hopelijk krijg ik de techniek van push press of clear jurk push goed onder de knie, denk dat dat me ook nog goed gaat helpen om nog meer kracht in mijn schouders te krijgen :). ( als natuurlijk met je imo veel verschillende dingen proberen om je spieren te blijven prikkelen)

Schouders is bij mij echt de leiding aan het nemen qua favoriete spiergroep :P.

Jerks en push presses/ snatch spreken me ook erg aan. Ziet er allemaal vet uit en is leuk om te doen, alleen wil ik wel altijd kracht en BB'ing combineren:o.

Yep, dat zegt me ook wel allemaal iets, maar de juiste techniek leren, enkel via filmpjes
op het internet is haast onmogelijk imo ... Dus ja, misschien dat ik ook eens moet afzakken
naar de Vlaanders ;) (ben al even niet meer in Gent geweest :p)

• #1.367
Yep, dat zegt me ook wel allemaal iets, maar de juiste techniek leren, enkel via filmpjes
op het internet is haast onmogelijk imo ... Dus ja, misschien dat ik ook eens moet afzakken
naar de Vlaanders ;) (ben al even niet meer in Gent geweest :p)

Ja dat vind ik ook, erg moeilijk om het zo te leren.

Maar JMP is er erg goed in. Hij heeft me ooit nog snatch proberen te leren, maar dat was geen overdonderend succes :P. Maar een goeie push-press moet zeker te doen zijn.

Haha zou nice zijn bro, als je er ooit zin in hebt moet je het zeker laten weten :).

Heb me nr en msn doorgestuurd via pm ;)

• #1.369
Heb me nr en msn doorgestuurd via pm ;)

Nice , thx :). Ga je dan een berichtje sturen en als je dan traint in de topsporthal moet je het maar laten weten.

Vandaag SCHOUDERS/TRICEPS ( te weinig tijd voor legs + teveel spierpijn van te deadliften :P )

SCHOUDERS :

MP/PP :

• 10*40 ( zuiver)
  • 10*50 ( zuiver )
  • 8*60 (zuiver)
  • 5*70 ( zuiver)
  • 3*80 ( lichte legduw)
  • 0*90
  • 0*90
  • 1*90 PP
Raar 1ste x 90 ging totaal niet, 2de x 90 bijna en de 3rde x 90 was gewoon easy ...:o Moet duidelijk nog veel oefenen met Pushpresh

Maar de 3*80 was wel nice, 1ste zuiver MP , 2de ook en 3rde met lichte legduw.

Seated DB press :

• 10*20
  • 9*26
  • 8*30
  • 6*36
  • 3*40 (op het nippertje van mijn kunnen en geen volle ROM maar ''wie niet waagt, niet wint '' :) )
Side raises :

• 12*9
  • 10*13
  • 9*15
  • 5*17 ( lichte cheat)

Rear delt raises , beetje verschillende manieren, oefening of 3 gedaan.

TRICEPS :

CGBP :

• 10*20
  • 14*40
  • 10*60
  • 9*70
  • 6*80
  • 4*90

Triceps EZ-bar extension :

• 10*22
  • 7*27
  • 5*27
Damn , erg strict en zwaar dit.

Double handed triceps extension :

• 9*30

Comment : Schouders gingen nice, 3*80 MP was vet , al was de laatste met kleine legduw. De 1*90 PP is toch al iets , aangezien mijn techniek op niet veel lijkt :). Had niet gedacht dat hij nog zou lukken.

Ook de CGBP was erg zwaar, ben goed gesloopt :). Vanavond nog een BBQ'tje met maten :D. Chill, hehe :o

Laatst bewerkt:
Sterk die PP!

netjes idd. maar zit een stuk meer in.
20-25kg moet je toch wel uit je benen kunnen halen.

de 100 zul je dus zo pakken :thumbup:

• #1.372

MP is sterk :P , PP is in verhouding erg zwak nog :o

netjes idd. maar zit een stuk meer in.
20-25kg moet je toch wel uit je benen kunnen halen.

de 100 zul je dus zo pakken :thumbup:

Ja dat hoop ik ook ,100kg zou zeker moeten lukken met de juiste techniek. Maar lichtjes opbouwen en dan in de topsporthal eens goed gaan oefenen met JMP.

Ben op dit moment ook aardig tevreden over mijn fysiek. (buiten legs) dus heb nu wat tijd om nog wat extra op kracht en explosiviteit te trainen.

Tevreden over je fysiek? Dat vraagt om foto's !

• #1.375
  • #1.376
Moest niet werken vandaag ( helaas, anders weer 80 euro erbij )

Dus dan maar een zondagsquatje gedaan :

LEGS :

SQUAT :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 1*100 (riem zat te strak)
  • 10*100
  • 4*120 (5*F)
  • 8*100
  • 10*80
  • 10*60

Seated toe presses :

• 36*100
  • 30*160
  • 30*210
Legpress toe presses :

• 20*150

Meer moet dat niet zijn :D.

• #1.378
Je moet ze eerst uploaden voordat wij ze kunnen afschieten :D

:jk:

Waarom eigenlijk die squats met belt? Op zich zijn je squats niet eens heel lelijk, maar vergeleken met de rest, met name je bench he ;)

Tot 100 was zonder. Gewoon omdat een maat hem mee had en dan train ik mijn abs er nog goed bij ook. Doe normaal altijd zonder maar mijn maat had een mee dus ik dacht ik doe ze maar nog een keertje met.

Zo spaar ik mijn onderrug toch een beetje, want die zat weer goed dicht door de deads van deze week.

Ja i kno :P , 125-130 benchen en dan 140 squaten :P DL is dan wel weer aardig.

Maar ze komen er wel hoor, gooi er nu een hoog volume in voor wat massa, zodat het plaatje toch klopt.

Maar tegen volgend jaar deze tijd squat ik 170-180 :P

Ik zie dat je wel vaker failt op 120 squats, meestal na de 5de rep. Ik zou het dan anders gaan aanpakke en met triples werken ofzo en eens gaan proberen op 130 reps te maken.

Terug
Naar boven