Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man en over je legextensions blijf ik me verbazen![]()
, misschien dat iemand ooit hetzelfde heeft meegemaakt en een oplossing weet
, erg onwaarschijnlijk.
.
.
. We doen ons best he, gewoon blijven squaten.
.
. Ging goed, zal morgen wel weer serieus pijn doen
. Ook straps gekocht van een maat, moet er wel nog een beetje aan wennen, weet niet goed hoe ze werken.ik begrijp je volledig wat betreft je gesprek met die maat, maar beter dat je er als natural genoeg uithaalt voordat je over gaat stappen..
lekkere training Bea,tijdje niet hier geweest, druk druk..
heavy pull-ups!
.
. Potjes makreel in olie, tonijn in olie, zalm, kipfilet, magere kaas ,noten , pizza, lasagne ( hehehe). Heb me wel beetje mispakt aan scampi's... Ik dacht lekker voor bij de pasta, 0.5kg, 6 euro damn..
, ik probeer ook zoveel mogelijk terug te komen maar idem hier, redelijk druk hehe
. En heb mijn usb muis niet mee, vind het maar k*t met dat touch ding.

Na een jaar veel trainen en goed op je voeding te letten al willen kuren, vind ik echt een no go. Dat je het overweegt na 3 a 5 jaar, is iets anders. Maar na één jaar vind ik gewoon te vlug. Maar da's mijn opinie natuurlijkGeduld moet je hebben in deze sport, geduld...
. Ik heb me er al gewoon bij neergelegd. Het is logisch dat ik als naturel iets minder gain, maar ik kan wel veel trotser zijn op mijn lichaam wetende dat er nog nooit iets chemisch aan toegevoegd is.haha nice shopping, ''the basic, easy meals'' vaak ben ik nog wel eens te lui om tonijn uit te gaan blikken dan pak ik me gewoon een dikke shake en dan ben ik weer tevreden
die scampi's zijn echt afzetterij ja, beter ga je wokken en prop je je vol of je neemt evt. een dog bag mee, ben benieuwd of er dbb'ers zijn die dat al eens hebben gedaan..
je hebt tenminste een laptop, ik ga mezelf nog even vermaken op me ps3 tot ik weer naar bed moet gaan voor stage![]()
. Maar dat is toch maar iets om af en toe eens te kopen , beter wat extra makreel.
? Eten meenemen valt goed mee, heb nog maar 3u les per dag xD. En hou me niet altijd aan de 7 meals.
.Trainingen gaan nog steeds goed!
Over dat gebruiken kan ik niet veel zeggen, maar denk eraan dat jij nu al zoveel progressie boekt naturel. "Als" je later zou gebruiken ga je ze allemaal voorbij knallen als een speer, geduld makker.
. Thx Yosh!
.

Nog altijd 170 bench of weeral wat kilo's erbij? 
Vanaf zondag avond zit ik in gent
Dus zal normaal iedere maandag en woensdag avond in topsporthal zitten. Pff wel jammer datk weer zo een druk uurrooster heb
Waar zit je eigenlijk ergens op kot?
edit: haha die trainingsmaat was zandy zeker?Nog altijd 170 bench of weeral wat kilo's erbij?
![]()
, moet maandag enkel achter boeken en de rest van de week geen inhaalles/les.
.
. Maar het lukt wel een beetje , zijn schouders komen al beter uit. Alleen wil hij alweer bulken deze winter
, het is ook erg moeilijk voor hem om droog te worden.
. Heb een chille fiets
.Ik zit aant rabot, is maar 3km denkek naar topsporthal en mijn school maar 500m ofzo, ideaal
Kben wel benieuwd naar de nieuwe lichting studenten in de topsporthal, hopelijk kruipen ze weer allemaal op de machines zodatk squatrack weer voor mij heb![]()
. Mis alleen de kleinere gewichten. Maar ga er toch zeker af en toe gaan, vooral om zwaar te deadliften en push presses te oefenen.
(het is geen gewichthefplatform
)