MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Netjes man en over je legextensions blijf ik me verbazen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Netjes man en over je legextensions blijf ik me verbazen :p

Makkelijke machine zeker? Of hebben jullie dezelfde?

Heb em ooit gedaan in een oxygen in Harelbeke en daar ging FS nog veel gemakkelijker. Same met de leg extensions in de topsporthal, FS lukt weer zonder veel problemen.

Gooi er natuurlijk wel wat explosiviteit in enzo maar het is iig duidelijk dat mijn vastus medialis het sterkste gedeelte in mijn benen is. Merk ik ook bij het squaten, als ik mijn knieen naar binnen draai en daardoor dus druk verplaats op die vastus medialis dan gaat het een stuk makkelijker ( is btw de teardrop spier zegmaar)

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Lol het is btw de tensor fasciae die pijn doet bij het squaten :mad: , misschien dat iemand ooit hetzelfde heeft meegemaakt en een oplossing weet :), erg onwaarschijnlijk.

Ik weet ook maar welke spier het is omdat ik zo'n anatomische poster heb hangen :P.

• Like
Waarderingen: KEUN
nice pr op de squats man!
dit beloofd meer :thumbup:!

• #1.405
Vandaag RUG/BICEPS

RUG :

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 8*BW ( wijdste grip) PR
  • 8*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+22kg
  • 10*BW

BOR :

• 12*50
  • 10*70
  • 8*90 PR
  • 5*100
Toch maar besloten om BOR ipv deadlift te doen, voelde onderrug nog van te squaten gisteren dus beter wat voorzichtig zijn.

Was wel met voldoende explosiviteit :P.

DB rows :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*40
  • 10*44
Seated close grip cable row :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*80
  • 7*90
Grote ROM en erg strict.

Seated machine row ( upp traps/rear delts) :

• 12*50
  • 10*70
  • 10*90 PR

DB shrugs :

• 20*30
  • 18*40
  • 18*44
BB shrugs :

• 10*100 (voor)
  • 10*100 ( behind the back)

BICEPS :

EZ curls :

• 14*32
  • 12*42
  • 10*47
  • 8*52
Hammer curls :

• 10*17
  • 7*20
  • 5*22

Comment : Naiceee, hoop volume PR's :). Ging goed, zal morgen wel weer serieus pijn doen :D. Ook straps gekocht van een maat, moet er wel nog een beetje aan wennen, weet niet goed hoe ze werken.

Ook wat staan praten met een maat over gebruiken. Hij begint nu erg te twijfelen, hijs wel al 20-21 en zit na een jaar hard trainen ( zijnde 6x pw) en zijn voeding zit ook goed genoeg , een beetje vast. Kon me er wel een beetje in vinden , de progressie stagneert toch een beetje. Maar dat moet je er gewoon bijnemen. Wil zowieso mijn 3 jaar uitdoen voordat ik het ook maar overweeg.

ik begrijp je volledig wat betreft je gesprek met die maat, maar beter dat je er als natural genoeg uithaalt voordat je over gaat stappen..

lekkere training Bea,tijdje niet hier geweest, druk druk..
heavy pull-ups!

• #1.407
ik begrijp je volledig wat betreft je gesprek met die maat, maar beter dat je er als natural genoeg uithaalt voordat je over gaat stappen..

lekkere training Bea,tijdje niet hier geweest, druk druk..
heavy pull-ups!

Denk dat we er ons allemaal wel in kunnen vinden. Maar we moeten gewoon hard zijn en doorzetten naturel. Voeding optimaal en gewoon keihard beuken :D.

Voeding gaat goed btw, vandaag naar de aldi geweest , boem voor 41 euro aan eten mee haha :D. Potjes makreel in olie, tonijn in olie, zalm, kipfilet, magere kaas ,noten , pizza, lasagne ( hehehe). Heb me wel beetje mispakt aan scampi's... Ik dacht lekker voor bij de pasta, 0.5kg, 6 euro damn..

Np kerel, als je af en toe eens komt ben ik blij :D , ik probeer ook zoveel mogelijk terug te komen maar idem hier, redelijk druk hehe :). En heb mijn usb muis niet mee, vind het maar k*t met dat touch ding.

Thx ! Ze gingen weer aardig vandaag.

Na een jaar veel trainen en goed op je voeding te letten al willen kuren, vind ik echt een no go. Dat je het overweegt na 3 a 5 jaar, is iets anders. Maar na één jaar vind ik gewoon te vlug. Maar da's mijn opinie natuurlijk :p Geduld moet je hebben in deze sport, geduld...

haha nice shopping, ''the basic, easy meals'' vaak ben ik nog wel eens te lui om tonijn uit te gaan blikken dan pak ik me gewoon een dikke shake en dan ben ik weer tevreden:p
die scampi's zijn echt afzetterij ja, beter ga je wokken en prop je je vol of je neemt evt. een dog bag mee, ben benieuwd of er dbb'ers zijn die dat al eens hebben gedaan..

je hebt tenminste een laptop, ik ga mezelf nog even vermaken op me ps3 tot ik weer naar bed moet gaan voor stage:mad:

• #1.410
Na een jaar veel trainen en goed op je voeding te letten al willen kuren, vind ik echt een no go. Dat je het overweegt na 3 a 5 jaar, is iets anders. Maar na één jaar vind ik gewoon te vlug. Maar da's mijn opinie natuurlijk :p Geduld moet je hebben in deze sport, geduld...

Haha, ''great minds think alike''. Zo denk ik er ook over bro. 3 jaar is gewoon het minimum, anders ben je nooit naturel geweest.

Maar ik kan me wel in zijn situatie vinden. Heb er ook nog gestaan, in onze gym gaan ze hem allemaal voorbij, het doet toch ff pijn :P. Ik heb me er al gewoon bij neergelegd. Het is logisch dat ik als naturel iets minder gain, maar ik kan wel veel trotser zijn op mijn lichaam wetende dat er nog nooit iets chemisch aan toegevoegd is.

haha nice shopping, ''the basic, easy meals'' vaak ben ik nog wel eens te lui om tonijn uit te gaan blikken dan pak ik me gewoon een dikke shake en dan ben ik weer tevreden:p
die scampi's zijn echt afzetterij ja, beter ga je wokken en prop je je vol of je neemt evt. een dog bag mee, ben benieuwd of er dbb'ers zijn die dat al eens hebben gedaan..

je hebt tenminste een laptop, ik ga mezelf nog even vermaken op me ps3 tot ik weer naar bed moet gaan voor stage:mad:

Ging eerst naar de carrefour enzo, omdat dat dichter was. Maar damn de aldi is toch een heeeel stuk goedkoper.

Ja man , het is echt erg. Ze gaan me nu wel extra goed smaken :D. Maar dat is toch maar iets om af en toe eens te kopen , beter wat extra makreel.

Wat is een dog bag :o? Eten meenemen valt goed mee, heb nog maar 3u les per dag xD. En hou me niet altijd aan de 7 meals.

Maar als ik weer naar de markt kan ga ik me gewoon wat extra makreel kopen en dat binnenspelen in de pauzes. ( in de aldi van die blikjes, kan je met tomatensaus en olie kopen, erg lekker en enkel eiwit en vet).

Vanochtend ook gewoon wat brinta bij mijn eitjes, was erg lekker, morgenochtend er wat spek bijdoen, mss wat beschuitjes. Heb vandaag eigenlijk bijna geen carbs binnen en heb er niet veel van gemerkt.. Maar dat blijft niet duren natuurlijk :(.

Het is wel een zegen die laptop , zeker met internet, man wat was ik eenzaam vorige week xD.

Trainingen gaan nog steeds goed!
Over dat gebruiken kan ik niet veel zeggen, maar denk eraan dat jij nu al zoveel progressie boekt naturel. "Als" je later zou gebruiken ga je ze allemaal voorbij knallen als een speer, geduld makker.

• #1.412
Trainingen gaan nog steeds goed!
Over dat gebruiken kan ik niet veel zeggen, maar denk eraan dat jij nu al zoveel progressie boekt naturel. "Als" je later zou gebruiken ga je ze allemaal voorbij knallen als een speer, geduld makker.

ALS ik ooit gebruik, dat is nog lang niet zeker :). Thx Yosh!

Lol wou dit even posten, vandaag is een trainingsmaat meegeweest naar de les ( lees : 1.78, 100kg, 18%). En daarna zijn we op mijn kot gaan eten.

De meals :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe nu gewoon keihard knallen straks :D.

Vanaf zondag avond zit ik in gent :)
Dus zal normaal iedere maandag en woensdag avond in topsporthal zitten. Pff wel jammer datk weer zo een druk uurrooster heb :mad:

Waar zit je eigenlijk ergens op kot?

edit: haha die trainingsmaat was zandy zeker? :P Nog altijd 170 bench of weeral wat kilo's erbij? :o

Laatst bewerkt:
  • #1.414
Vanaf zondag avond zit ik in gent :)
Dus zal normaal iedere maandag en woensdag avond in topsporthal zitten. Pff wel jammer datk weer zo een druk uurrooster heb :mad:

Waar zit je eigenlijk ergens op kot?

edit: haha die trainingsmaat was zandy zeker? :P Nog altijd 170 bench of weeral wat kilo's erbij? :o

Haha damn, ik zit er volgende week net niet :P , moet maandag enkel achter boeken en de rest van de week geen inhaalles/les.

Nice ik spring zeker eens binnen :D.

Yup , zal wel wat minder zijn nu, hij probeert droger te worden. 160 zal er zeker wel nog inzitten, 170 moeilijk :P. Maar het lukt wel een beetje , zijn schouders komen al beter uit. Alleen wil hij alweer bulken deze winter :P , het is ook erg moeilijk voor hem om droog te worden.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Gent dampoort btw, vlakbij het station daar, is 3km naar mijn school met de fiets, topsporthal is 6km maar ik zit er allemaal niet mee :P. Heb een chille fiets :D.

Ik zit aant rabot, is maar 3km denkek naar topsporthal en mijn school maar 500m ofzo, ideaal :P

Kben wel benieuwd naar de nieuwe lichting studenten in de topsporthal, hopelijk kruipen ze weer allemaal op de machines zodatk squatrack weer voor mij heb :o

• #1.416
Ik zit aant rabot, is maar 3km denkek naar topsporthal en mijn school maar 500m ofzo, ideaal :P

Kben wel benieuwd naar de nieuwe lichting studenten in de topsporthal, hopelijk kruipen ze weer allemaal op de machines zodatk squatrack weer voor mij heb :o

Mijn maat waarmee ik samen zit gaat daar ook naar school. Is ook maar een 3tal km van ons appartement.

Hehe, je hebt er in feite 3 toch? 1 cage, 1 squatrek met steunen ook. En dan nog 1tje tegen de muur maar die lijkt me niet handig.

Toch best goed daar, deadliften was super, 170 trekken en dan gewoon laten vallen :D. Mis alleen de kleinere gewichten. Maar ga er toch zeker af en toe gaan, vooral om zwaar te deadliften en push presses te oefenen.

4 dan eigenlijk, er zijn ook nog 2 losse staanders en als die allemaal bezet zijn kan ik het gewicht nog altijd cleanen voor front squats.
Maja, ik gebruik bijna enkel die powercage voor back squats. Is handiger als je eens failt + dan loopt niemand in je weg, wat wel eens kan gebeuren als het er druk is :p

En dat laten vallen zou ik niet teveel doen als er iemand die daar werkt toevallig rondloopt. Ze hebben het niet graag omdat dat platform al kapot is door mensen die erop gewichtheffen en die barbell van grote hoogte laten vallen :P (het is geen gewichthefplatform :()

nice meal(s)!

Goede maaltijd man! Hoe duur is topsporthal en wat is de locatie en openingsuren?

Als ik een homegym heb wil ik toch nog iets van sociale contacten... ;)

Haha nice, ging hier net je bulkmaaltijd komen posten, maar hij staat er blijkbaar al :D

Goed om te lezen dat nog wat mensen van plan zijn naar de topsporthal te gaan. Vanaf volgende week ben ik er normaalgezien ook te vinden. Sowieso vanaf 27 september (eerste schooldag)

Terug
Naar boven