Zeer goede btn hoor, maar het idee van 80kg achter in mijn nek lijkt me wel gruwelijk link.
En aan die PP erna te zien waren de schouders goed leeg getrokken
Vind em maar meevallen

. Zit volgens mij nog een stuk meer in, maar het is een beetje durven + techniek. Ik ga er gewoon iedere week proberen op te oefenen en dan zien we wel weer

. Als het niet vordert /care , het is zowieso weer eens goed als afwisseling

.
Uhu maar mijn PP en MP liggen erg dicht bij elkaar, moet serieus meer mijn benen erin krijgen.
Vandaag Legs en beetje schouders, gisteren rustdag gehouden, was het verstandigst denk ik

.
LEGS :
Squat :
- 10*60
- 10*80
- 10*100
- 6*110
- 2*130 PR (3rde x F)
- 7*100
- 8*80
Legpress :
Beiden erg easy, ik dacht wtf? Dan maar het stoeltje wat dichter gezet :
Meteen een stuk zwaarder maar het begon te steken in mijn onderrug dus dan maar overgeweest naar de leg extension :
Leg extension :
SCHOUDERS :
Seated DB press :
- 10*20
- 10*26
- 8*30
- 8*32
- 5*32
Bankje kaarsrecht en goeie stricte reps maken, voelde erg zwaar aan.
Shoulder bombs :
Serieus wtf, insane veel pijn/vermoeidheid ( je kan het niet echt pijn noemen want het is zowieso tijdelijk) in mijn schouders.. Niet normaal dit.
Side raises :
Had het wel ff gezien na die shoulder bombs..
Bent over rear delt raises :
Comment : Squat was ok, had graag de 3*130 gehad maar ga er niet over zagen

. Schouders gewoon een goeie pomptraining, niet extreem zwaar, wel erg strict. Het is eens wat anders, maar ffs die shoulder bombs zijn abnormaal... Nog nooit meegemaakt. Tenzij misschien bij het snel afbouwen van een oefening zoals seated BB press, maar dan voel ik het aan mijn armen, nu waren het echt mijn schouders.
Shoulder bombs zijn dus zeker voor herhaling vatbaar

. Volgende schoudertraining weer wat meer gooi werk

. Zit weer in gent , dus morgen ook weer lekker deadliften en dan het gewicht laten vallen hehe

.
Strict shit