Net RUG/BICEPS geknald

.
RUG :
Wide grip pull-ups :
- 10*BW ( erg goed eigenlijk , explosiviteit zat er lekker in volledig laten hangen ook)
- 7*BW ( wijdste grip)
- 5*BW+10kg
- 5*BW+15kg
- 3*BW+22kg
- 10*BW
- 6*BW ( wijdste grip)
DEADLIFT :
- 10*60 T&G
- 8*100 T&G
- 2*140
- 1*140
- 2*140
- 1*160
- 1*160
- 1*160
- 1*160 ( volume PR 4x1x160)
Was wel genoeg, voelde hem weer goed.
Wel lachen zo'n beer van een gast, nuja beer, hoog in vp% , grote bierbuik. Vroeg of het niet slecht was voor de rug, dan uitgelegd dat het net goed is voor je onderrug. En dan probeerde hij 100 te trekken maar lukte dat niet

.
DB rows :
Seated cable rows : (strict, small grip) :
Seated machine row : ( strict / stoeltje laag een ver, upp lats) :
Mooi dat deze twee gelijk komen, onderste deel en bovenste deel van mijn lats zijn dus ongeveer even sterk

.
DB shrugs :
Was aardig op na DL dat was weer duidelijk
BICEPS :
Hammer curls : (hh per hand)
EZ curls :
Standing cable curls :
- 10*20
- 10*30
- 4*40

Comment : Best goed , deadlift ging relatief vlot toch wel. Hopelijk binnenkort beginnen reppen met de 150. Ik vind persoonlijk touch en go iets moeilijker.. heb moeite om dan iedere keer die goeie positie te houden. Lift liever een hoop singles met wat pauze tussen dan een aantal keer na elkaar wat dat voelt toch niet goed in mijn onderrug.
Maar anyway ben best tevreden.
Die ene chick was wel lachen. Ik had al gedeadlift , en mijn rows gedaan, ging ik gaan shruggen. Was echt al weer zeiknat van het zweet. Niet normaal weer

. Maar anyway die chick was dr dus met dr vriend , een zuivere ecto , met een petje ( zag ik toen die wegging). En ze bleef dus maar naar me kijken. Ze had wss dr ecto vriendje nog nooit zo zien tekeergaan

. En die gast maar kwaad kijken naar mij

. Heb wat vriendleijk zitten lachen naar die chick haha, die gast kwam echt kwaad , mrjah wat kon ie doen

.
Toen ze wegging was ik net mijn

curls aan het doen en ze kon het toch weer niet laten van te kijken

. Naice hehe

.
---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------
Ik gok btw op een rustdag morgen... Moet squaten maar squaten en de dag ervoor deadliften is niet echt optimaal. Dus dan beter donderdag squat + triceps

.