MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Misschien , maar moet er echt aan blijven werken.
Vanaf volgende week maar 4x meer trainen. Ik dacht aan Borst/triceps, rug/biceps , schouders/legs. En dan nog een extra dag legs/schouders of iets wat achterloopt, maar zowieso 2x legs.
Borst is imo een sterk punt dus 1x pw is doenbaar , rug is qua massa ook wel redelijk goed. Denk dat het nu slimst is ( in combinatie met mijn studies) om dan die extra dag op legs te focussen en schouders.
Twijfel ook over een riem, voegt dat een meerwaarde toe aan het squaten of is het juist beter zonder? ( had ooit al 1 gekocht maar die is gestolen geweest).

Een riem gebruik je om druk op je onderbuik te krijgen, wat weer je ruggegraat stabiliseert. Dat wordt normaal gesproken door je core-spieren gedaan (transversus abdominis etc.) dus beter ga je daar wat oefeningetjes voor doen![]()
Net RUG/BICEPS geknald.
DEADLIFT :
Was wel genoeg, voelde hem weer goed.
- 10*60 T&G
- 8*100 T&G
- 2*140
- 1*140
- 2*140
- 1*160
- 1*160
- 1*160
- 1*160 ( volume PR 4x1x160)
Comment : Best goed , deadlift ging relatief vlot toch wel. Hopelijk binnenkort beginnen reppen met de 150. Ik vind persoonlijk touch en go iets moeilijker.. heb moeite om dan iedere keer die goeie positie te houden. Lift liever een hoop singles met wat pauze tussen dan een aantal keer na elkaar wat dat voelt toch niet goed in mijn onderrug.
Dus eigenlijk is het niet slecht maar beter ga ik nog wat meer mijn abs trainen? Heb het gevoel dat ze al redelijk sterk zijn. Maar hoe gaan core oefeningen erdan voor zorgen dat je de druk verplaatst naar je buikspieren?
Waarom zou je touch&go willen doen ipv deadstop?
Wat word uberhaupt bedoeld met druk? Ik snap het nut van een riem ook nog niet zo.
. Doe meestal touch en go bij de lage gewichten. Vind het maar gevaarlijk bij de hogere gewichten.

Oh grappig. Ik ervaar dat helemaal niet zo als ik 120 squat. Toch pak ik nooit echt buikspieren hard aan met isolatieoefeningen ofzo. Maar zown riem ontlast dus je onderrug enigzins met squatten? Dan is het misschien wel de moeite waard, dan kan je veel korter op elkaar deadliften/squatten.
---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------
Oh k*t, las je post net te laat![]()
Ik ben dit ff aan t lezen, misschien wel interessant.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/powerbelt-riem-zinvol-224441/
/.Die Seated leg curls van oxygen zijn echt crap.
Lekker van die chick man!
.
.
, dus als ik eens tijd heb , schaf ik me weer eentje aan
.
)
.
. Kwam ook na de MP achjah excuses hehe
.
.

.netjes , wanneer krijgen we nog een keer een foto te zien?
. Dunno , als ik vind dat ik er goed bijsta :'). Prioriteit is nu nog een paar cm's op mijn legs en dan eens een goeie legpic. Van de rest weet ik niet of ze zo goed vooruit gaat in massa. Chest is zowieso wel goed. Denk dat schouders ook wel wat beter zijn, en hopelijk zijn mijn rear delts ondertussen wat bijgetrokken.Heb je niet het idee dat je alleen achter/midden schouders pakt? Of doe je voorkant bij borst/incline werk? Viel me op, heb vandaag BNP en front raises gedaan![]()
. Voorkant zat zeg ik altijd. Weet niet wat je bedoelt met midden schouders Mc.Nou loop ik twee keer in dezelfde minuut als jij te posten
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------
edit: drie![]()
.
.
.