AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Koopt keer ne kodak me ne timer, hee of zeije nie zeker? hehe die west vlamingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Koopt keer ne kodak me ne timer, hee of zeije nie zeker? hehe die west vlamingen

Haha, wadde vint :p.

Nee zou het wel eens kunnen proberen met mijn laptop eigenlijk, bij goed licht :). Maar ik vind het handig als ik het kan zien in de spiegel en dan laat ik mijn zus gewoon de pic schieten, ben ik meteen zeker dat het goed is.

• #1.464
2 nieuwe pics in de galerij, eindelijk legs, al ben ik nog lang niet tevreden , maar kan het natuurlijk niet blijven uitstellen :).

Heb u vandaag zien lopen op school peis ik. Blijkbaar zit ik dit jaar ook in het D-gebouw (vorig jaar enkel G).
Om 15u45 in de gang.

Btw rond de middag die topsporthal gaan zoeken met een maat, maar we zaten verkeerd vrees ik :o

• #1.466
Heb u vandaag zien lopen op school peis ik. Blijkbaar zit ik dit jaar ook in het D-gebouw (vorig jaar enkel G).
Om 15u45 in de gang.

Btw rond de middag die topsporthal gaan zoeken met een maat, maar we zaten verkeerd vrees ik :o

Ja zou kunnen, D-gebouw zat ik vanmiddag :p. Maar enkel de maandag.

Hehe, anders rij ik wel eens mee. Ben vandaag gaan trainen in de oxygen in gentbrugge en ik ga zowieso nog naar de topsporthal moeten, ****ers hebben gewoon geen squatrack... Homo's. En ik was veruit het breedst, dat zegt genoeg imo :P. Pussygym hehe :').

Maarjah wel goeie shit, DB's tot 44kg. Incline bench, Flat bench, smith, cables.

Dusjah het wordt een stuk of 2-3x daar trainen , ik denk woensdag vast naar de topsporthal en dan nog zaterdag thuis legs/schouders iedere keer.

Deadlift zal wat rustiger aan moeten. Mss 1x in de 2 weken zwaar gaan in de topsporthal en op herhalingen en techniek in oxygen.

Hm db's tot 44 klinkt goed, squat zou je evt vanuit een kleiner halterrekje kunnen pakken, wel lijp. En is toch fijn om de breedste te zijn :D als ik dat dan weer eens ben voel ik me de koning hoor.

Goede update foto's btw, maar wat klaag je nou over de benen? Ik zie ze eerder juist wel als een sterk punt, nu nog wat droger op de benen en dan zouden ze er echt bruut uitzien.

• #1.468
Hm db's tot 44 klinkt goed, squat zou je evt vanuit een kleiner halterrekje kunnen pakken, wel lijp. En is toch fijn om de breedste te zijn :D als ik dat dan weer eens ben voel ik me de koning hoor.

Goede update foto's btw, maar wat klaag je nou over de benen? Ik zie ze eerder juist wel als een sterk punt, nu nog wat droger op de benen en dan zouden ze er echt bruut uitzien.

Ja wel alles is echt dik in orde maar gewoon dat squatrek ontbreekt :(. Haha ja is wel ff fijn, maar de mensen kijken echt raar. Zowieso dat de helft weer denkt dat het niet naturel is maar ach, /care.

Mwah, qua kracht zijn ze niet extreem, meten ook maar 65. Definitie is juist het enige wat een beetje goed is , maar je ziet het totaal niet omdat de kwaliteit niet zo goed is. In goed licht is de definitie wel redelijk goed maar het kan idd nog beter.

Maar misschien zijn ze wel iets beter dan ik zelf denk haha :D.

Over definitie gesproken zat vandaag weer ff te twijfelen over licht cutten. Maar das gewoon omdat het weer avond is en ik dan niet veel abs zie :'). Maar zowieso wat meer cardio weer doen en voeding op orde houden :).

Training was best ok btw, wel maar 6x100 gebenchd en 3x110, is wat wennen die nieuwe BP , mijn evenwicht is slechter... Incline db presses gingen wel lekker , tot aan 5x40 kunnen gaan.

Ja zou kunnen, D-gebouw zat ik vanmiddag :p. Maar enkel de maandag.

Hehe, anders rij ik wel eens mee. Ben vandaag gaan trainen in de oxygen in gentbrugge en ik ga zowieso nog naar de topsporthal moeten, ****ers hebben gewoon geen squatrack... Homo's. En ik was veruit het breedst, dat zegt genoeg imo :P. Pussygym hehe :').

Maarjah wel goeie shit, DB's tot 44kg. Incline bench, Flat bench, smith, cables.

Dusjah het wordt een stuk of 2-3x daar trainen , ik denk woensdag vast naar de topsporthal en dan nog zaterdag thuis legs/schouders iedere keer.

Deadlift zal wat rustiger aan moeten. Mss 1x in de 2 weken zwaar gaan in de topsporthal en op herhalingen en techniek in oxygen.

Nice, wa richting doet ge nu precies mss?
(had u btw herkend, maar een klasgenoot van mij heeft vroeger nog bij u op school gezeten :D)

Euhm ja, ga het deze week nog eens gaan bekijken met mijn maat, en anders kom ik u wel eens halen :p
Is het ver van het zwembad daar?

• #1.470
Nice, wa richting doet ge nu precies mss?
(had u btw herkend, maar een klasgenoot van mij heeft vroeger nog bij u op school gezeten :D)

Euhm ja, ga het deze week nog eens gaan bekijken met mijn maat, en anders kom ik u wel eens halen :p
Is het ver van het zwembad daar?

Bedrijfsmanagement - Financiën en verzekeringen.

Ga je met de auto naar gent ofso? Ik dacht met de fiets haha :P.

Nu woensdagavond ga ik er normaal trainen, als mijn lief niet blijft slapen, meh als ze blijft slapen ga ik ook lol :D.

Zwembad is al in de buurt maar je bent eigenlijk te ver, het is echt aan de watersportbaan, als je het rond punt hebt moet je niet naar rechts( naar het zwembad) maar naar links en dan kom je er uiteindelijk op uit. Groot gebouw met topsporthal erop haha :).

Maar morgen ga ik er zowieso squaten en wat schouders trainen. Vandaag rug in de oxygen :D.

Bedrijfsmanagement - Financiën en verzekeringen.

Ga je met de auto naar gent ofso? Ik dacht met de fiets haha :P.

Nu woensdagavond ga ik er normaal trainen, als mijn lief niet blijft slapen, meh als ze blijft slapen ga ik ook lol :D.

Zwembad is al in de buurt maar je bent eigenlijk te ver, het is echt aan de watersportbaan, als je het rond punt hebt moet je niet naar rechts( naar het zwembad) maar naar links en dan kom je er uiteindelijk op uit. Groot gebouw met topsporthal erop haha :).

Maar morgen ga ik er zowieso squaten en wat schouders trainen. Vandaag rug in de oxygen :D.

Haha, blijf maar bij uw lief dan :D
Ah ok, snap wat je bedoelt, zal het normaalgezien wel vinden dan, merci!

Ik ga op verschillende manieren naar school, haha :p
Meestal met de trein (is maar een kwartier) en anders wel eens met de auto. Verplaats mij in Gent zelf met fiets/tram/bus als ik ergens op kot blijf slapen.

• #1.472
Haha, blijf maar bij uw lief dan :D
Ah ok, snap wat je bedoelt, zal het normaalgezien wel vinden dan, merci!

Ik ga op verschillende manieren naar school, haha :p
Meestal met de trein (is maar een kwartier) en anders wel eens met de auto. Verplaats mij in Gent zelf met fiets/tram/bus als ik ergens op kot blijf slapen.

Nee man, ik ga zowieso trainen woensdag.Anders moet ik donderdag gaan en dat zie ik toch niet echt zitten. Student kick-off is toch niet echt iets voor mij. Das vooral in de namiddag zuipen. Lief moet maar in de namiddag komen, ze heeft toch haar regels , dus s'avonds ga ik trainen haha :D.

Chill :D. Ik gewoon altijd met de fiets :p, cardio JWZ :D.

En ik met de auto :o

Kzal er woensdag ook zijn. Hopelijk valt et mee qua drukte, want kvond het maandag toch al redelijk druk voor de eerste dag van het academiejaar.

• #1.474
En ik met de auto :o

Kzal er woensdag ook zijn. Hopelijk valt et mee qua drukte, want kvond het maandag toch al redelijk druk voor de eerste dag van het academiejaar.

Nice ga zowieso wel komen dan. Wordt wel zwaar, begin het weer te voelen, 2 dagen na elkaar zwaar beuken. Nuja morgen wat squats/legpress, misschien lunges en dan nog wat push presses en stuf :).

Het is student kick-off dus ik verwacht daar echt geen volk :P. Tegen hoe laat ga je?

Nice pics man! Ziet er goed uit!:thumbup:

• #1.476
Training van vandaag :

RUG/TRICEPS

RUG :

Wide grip pull-ups :

• 10*BW
  • 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 6*BW+10kg
  • 6*BW+15kg
  • 4*BW+20kg
  • 10*BW
  • 8*BW
  • 5*BW ( wijdste grip)
Cool , ze hebben een andere optrekstang. Normaal buigen de uiteinden (die hebben ze btw ook) maar bij die andere is het een rechte stang die nog wat hoger op het cable rek staat. Zoiets dus :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Training van vandaag :

RUG/TRICEPS

RUG :

Wide grip pull-ups :

• 10*BW
  • 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 6*BW+10kg
  • 6*BW+15kg
  • 4*BW+20kg
  • 10*BW
  • 8*BW
  • 5*BW ( wijdste grip)
Volume PR in zijn geheel haha :D

Cool , ze hebben een andere optrekstang. Normaal buigen de uiteinden (die hebben ze btw ook) maar bij die andere is het een rechte stang die nog wat hoger op het cable rek staat. Zoiets dus :

chinup_bar.gif

Trekt lekker op :D.

BOR :

• 10*60
  • 9*80
  • 8*90
  • 5*100

DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Wide grip lat pulley :

• 10*55
  • 10*68
  • 8*77
  • 5*95
Seated small grip cable row :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*95 PR
DB shrugs :

• 18*30
  • 16*40
  • 12*44
TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 8*44
Standing triceps barbell extension :

• 10*12
  • 10*15
  • 10*18
  • 8*22
Triceps straight bar pushdown : (rug tegen een steun)

• 10*27
  • 10*30
  • 8*36
Damn nice dit :).

Comment : Best tevreden, ging goed, echt k*t dat ze geen squatrek hebben, bent over rows nu ook van de grond starten :(. De rest was is orde, het optrekken was echt vet :). Voel het wel al weer een beetje hehe.

Morgen maar halve dag naar school. Wat leren in de namiddag en dan s'avonds Squatten en overhead oefeningen. Moet zeker calves doen , moet in mijn agenda hehe :D.

Ook wat lekkere chicks gezien maar ze hadden net gedaan met een of andere les toen ik toekwam :(. Eigen schuld moest maar na school niet op café geweest zijn :o.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Nice pics man! Ziet er goed uit!:thumbup:

Thx :).

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ook nog een gast gezien die echt goed droog stond , niet zoveel massa en kracht wel. Benchte mss 80 fso op zijn max. Maar volgens mij had ie echt totaaal geen legs. Nuja erg ''breed'' was hij opzich niet dus zo erg viel dat niet op. Best verstaanbaar, je kan in die gym ook geen legs kweken :P.

Hm lekker die 44's ingewijd, heerlijke training hoor.

Best ziek volume op die pullups :P

Niet getraind woensdag? :P En twas inderdaad totaal niet druk :)

• #1.480
Niet getraind woensdag? :P En twas inderdaad totaal niet druk :)

Nee , maar ben ook niet naar student kick-off geweest. Rug zat gewoon ongelofelijk vol van de spierpijn. Vandaag nog btw, even 2 dagen rust en dan morgen en zondag squaten.

Heb het nog niet veel zo erg gehad.. Is ook niet echt onderrug , eerder erboven , de erectors denk ik. Niet normaal meer :o. Mrjah even goed eten en rusten en morgen zal het wel weer over zijn :D.

Terug
Naar boven