Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koopt keer ne kodak me ne timer, hee of zeije nie zeker? hehe die west vlamingen
.
. Maar ik vind het handig als ik het kan zien in de spiegel en dan laat ik mijn zus gewoon de pic schieten, ben ik meteen zeker dat het goed is.Dus eigenlijk is het niet slecht maar beter ga ik nog wat meer mijn abs trainen? Heb het gevoel dat ze al redelijk sterk zijn. Maar hoe gaan core oefeningen erdan voor zorgen dat je de druk verplaatst naar je buikspieren?
Heb u vandaag zien lopen op school peis ik. Blijkbaar zit ik dit jaar ook in het D-gebouw (vorig jaar enkel G).
Om 15u45 in de gang.
Btw rond de middag die topsporthal gaan zoeken met een maat, maar we zaten verkeerd vrees ik![]()
. Maar enkel de maandag.
. Pussygym hehe :').
als ik dat dan weer eens ben voel ik me de koning hoor.Hm db's tot 44 klinkt goed, squat zou je evt vanuit een kleiner halterrekje kunnen pakken, wel lijp. En is toch fijn om de breedste te zijnals ik dat dan weer eens ben voel ik me de koning hoor.
Goede update foto's btw, maar wat klaag je nou over de benen? Ik zie ze eerder juist wel als een sterk punt, nu nog wat droger op de benen en dan zouden ze er echt bruut uitzien.
. Haha ja is wel ff fijn, maar de mensen kijken echt raar. Zowieso dat de helft weer denkt dat het niet naturel is maar ach, /care.
.
.Ja zou kunnen, D-gebouw zat ik vanmiddag. Maar enkel de maandag.
Hehe, anders rij ik wel eens mee. Ben vandaag gaan trainen in de oxygen in gentbrugge en ik ga zowieso nog naar de topsporthal moeten, ****ers hebben gewoon geen squatrack... Homo's. En ik was veruit het breedst, dat zegt genoeg imo. Pussygym hehe :').
Maarjah wel goeie shit, DB's tot 44kg. Incline bench, Flat bench, smith, cables.
Dusjah het wordt een stuk of 2-3x daar trainen , ik denk woensdag vast naar de topsporthal en dan nog zaterdag thuis legs/schouders iedere keer.
Deadlift zal wat rustiger aan moeten. Mss 1x in de 2 weken zwaar gaan in de topsporthal en op herhalingen en techniek in oxygen.
)
Nice, wa richting doet ge nu precies mss?
(had u btw herkend, maar een klasgenoot van mij heeft vroeger nog bij u op school gezeten)
Euhm ja, ga het deze week nog eens gaan bekijken met mijn maat, en anders kom ik u wel eens halen
Is het ver van het zwembad daar?
.
.
.
.Bedrijfsmanagement - Financiën en verzekeringen.
Ga je met de auto naar gent ofso? Ik dacht met de fiets haha.
Nu woensdagavond ga ik er normaal trainen, als mijn lief niet blijft slapen, meh als ze blijft slapen ga ik ook lol.
Zwembad is al in de buurt maar je bent eigenlijk te ver, het is echt aan de watersportbaan, als je het rond punt hebt moet je niet naar rechts( naar het zwembad) maar naar links en dan kom je er uiteindelijk op uit. Groot gebouw met topsporthal erop haha.
Maar morgen ga ik er zowieso squaten en wat schouders trainen. Vandaag rug in de oxygen.

Haha, blijf maar bij uw lief dan
Ah ok, snap wat je bedoelt, zal het normaalgezien wel vinden dan, merci!
Ik ga op verschillende manieren naar school, haha
Meestal met de trein (is maar een kwartier) en anders wel eens met de auto. Verplaats mij in Gent zelf met fiets/tram/bus als ik ergens op kot blijf slapen.
.
. Ik gewoon altijd met de fiets
, cardio JWZ
.En ik met de auto
Kzal er woensdag ook zijn. Hopelijk valt et mee qua drukte, want kvond het maandag toch al redelijk druk voor de eerste dag van het academiejaar.
.
. Tegen hoe laat ga je?
.
.
. De rest was is orde, het optrekken was echt vet
. Voel het wel al weer een beetje hehe.
.
. Eigen schuld moest maar na school niet op café geweest zijn
.
.
.Niet getraind woensdag?En twas inderdaad totaal niet druk
![]()