Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb het ook redelijk erg sinds ik terug in gent zit. Al 2 weken serieuze spierpijn
En ook zeer snel een pomp in de onderrug. Ben ik nog aan het opwarmen en moet ik ff in de grond gaan liggen vanwege die pomp in onderrug
Wanneer ga je volgende week in gent trainen?
.
. Maar ik laat het je wel nog weten!
)
.
.met UB ben je echt belachelijk sterk alleen met LB helemaal niet
hoe kan dat?
, er zijn er niet zoveel die 16x100 even diep gaan squaten als mij.Lol hij gaat fijn. Nog een PR nadat je hebt lopen pompen met de 100.
Ik heb een ebetje hetzelfde probleem als jij.
Ik kan 26 x 100 squatten maar vanaf 120 wordt het ****ing zwaar opeens.
. Ging echt vlot gewoon. Maar die 120 is dan plots weer erg heavy, durf ook weer minder diep gaan. Misschien moet ik eens proberen juist even diep te gaan als met de 100... Heb een veeeel betere ''groove'' met 100kg.er zijn er niet zoveel die 16x100 even diep gaan squaten als mij.
Lose the attitude ! Eindelijk eens een mooie pr op je squat. Grtas

.Niets mis met die squats jonas - gewoon doorbeuken en t'komt vanzelf wel.
Vergelijk jezelf met jezelf, nie me anderen (heb ik ook moeite mee). Kijk gewoon vanwaar je komt!![]()
.
.Oh nice! Jammer dat ik maandag meestal niet train - misschien eens een uitzondering maken.Deze week 10*60/10*80/10*100/10*100 gesquat in de Pinte.
Vanaf nu waarschijnlijk iedere maandag en woensdag daar gaan trainen. Mijn neef gaat ook weer 2-3x pw gaan en hij komt me dus iedere maandag en woensdag halen.
Dik goeie gym btw.
Oh nice! Jammer dat ik maandag meestal niet train - misschien eens een uitzondering maken.
Woensdag train ik wel, rond welk uur train je maandag en woensdag?
Heb je geen foto van je neef ofzo? Wie weet zie ik hem wel eens.
. Aangezien hij wss maar 2x gaat trainen en niet graag alleen traint.Zal wel beiden rond 6-7u zijn.
Als je mijn neef ziet , zie je mij wss zowieso ook. Aangezien hij wss maar 2x gaat trainen en niet graag alleen traint.
Anders gewoon zoeken naar degene met het meeste aders op zijn onderarm, veel kans dat je hem vindt xD.

OK - misschien zie ik je maandag dan eens als ik een uitzondering maak, woensdag kan ik ook wel eens 's avonds gaan. Dan moet ik wel in de middag studeren - k'haat dat.
Je neef ziet er niet mis uit - k'wordt weeral gedwarft.![]()
, hij had weer 2 maand niet getrained en drukte nog 3*90. Goeie bouw ook gewoon. En zieke aders 
Eerst een squatPR en daarna in dezelfde training een legpressPRGa je wel elke keer tot het gaat je dat er nu ineens zoveel meer in zit?
. No shit
.