Fitness Seller

Bea's log , reloaded

Kheb het ook redelijk erg sinds ik terug in gent zit. Al 2 weken serieuze spierpijn :o
En ook zeer snel een pomp in de onderrug. Ben ik nog aan het opwarmen en moet ik ff in de grond gaan liggen vanwege die pomp in onderrug :o

Wanneer ga je volgende week in gent trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Kheb het ook redelijk erg sinds ik terug in gent zit. Al 2 weken serieuze spierpijn :o
En ook zeer snel een pomp in de onderrug. Ben ik nog aan het opwarmen en moet ik ff in de grond gaan liggen vanwege die pomp in onderrug :o

Wanneer ga je volgende week in gent trainen?

Erg raar bij mij, het is van die rugtraining en ik vond het nu niet zooo zwaar. Wss door de BOR's maargoed.

Haha lekker een pomp in je onderrug :D.

Woensdag of donderdag denk ik. Ma-di rug/borst/schouders en dan kijken hoe ik me woensdag voel, is het te erg dan ga ik donderdag, valt het mee dan ga ik woensdag :). Maar ik laat het je wel nog weten!

Nee, pomp in onderrug is echt niet leuk :P

En cava, tzal denk ik weer 7.30 zijn dat ik zal gaan woensdag.

• #1.484
LEGS/SCHOUDERS :

LEGS /

SQUAT :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 16*100 Volume PR (:D )
  • 5*120
  • 3*130 PR
Alle 16 goed diep, de 5x120 zeker parallel en de 3*130 net parallel of er wat boven. Was echt raar ,ik was bezig , zat aan 8, ik dacht nog 2 maar ik begin dan opnieuw te tellen van 1, ging gewoon door tot 8.... Echt weird.

Leg press :

• 10*100
  • 10*140
  • 10*190 PR
Leg extension ;

• 10*100
SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 5*70
Side raises :

• 10*9
  • 10*12
  • 10*14
  • 8*16
Upright row :

• 10*40
Bent over rear cable delt raises :

• 10*10
  • 10*15
Comment : Beetje tijd tekort :(.

Squat was gewoon nice, alleen raar dat die 100 zo vlot lukt maar die 20kg erbij plots loodzwaar voelt..

Morgen zowieso kuiten en armen. En misschien rug of borst... Weet het nog niet. Misschien is rug verstandiger. Kan dan maandag weer hard borst knallen :).

met UB ben je echt belachelijk sterk alleen met LB helemaal niet

hoe kan dat?

Lol hij gaat fijn. Nog een PR nadat je hebt lopen pompen met de 100.

Ik heb een ebetje hetzelfde probleem als jij.
Ik kan 26 x 100 squatten maar vanaf 120 wordt het ****ing zwaar opeens.

• #1.487
met UB ben je echt belachelijk sterk alleen met LB helemaal niet

hoe kan dat?

Helemaal niet is dan ook weer overdreven :P, er zijn er niet zoveel die 16x100 even diep gaan squaten als mij.

Maar eenmaal boven de 100 wordt het gewoon een stuk moeilijker. Meesten gaan dan ook minder diep. Betert wss wel nog.

Maar benen zijn idd wat minder qua kracht, massa vind ik best meevallen.

Ik doe er wel mijn best voor, train ze evenveel als UB, loop ook altijd dagen met spierpijn in mijn legs. En qua massa komen ze mooi mee, de laaste tijd toch 2 cm weer gepakt; maar ik squat idd geen brute 160+'s. Maar ik ga dan wel weer aardig diep bij mijn 100's..

Lol hij gaat fijn. Nog een PR nadat je hebt lopen pompen met de 100.

Ik heb een ebetje hetzelfde probleem als jij.
Ik kan 26 x 100 squatten maar vanaf 120 wordt het ****ing zwaar opeens.

Thx Miron, ik was ook best tevreden met de 16x100 :). Ging echt vlot gewoon. Maar die 120 is dan plots weer erg heavy, durf ook weer minder diep gaan. Misschien moet ik eens proberen juist even diep te gaan als met de 100... Heb een veeeel betere ''groove'' met 100kg.

Veel meer druk op mijn kniën ook.. Achjah, ik ben tevreden, iedere PR is er eentje .

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om af en toe wat te front squatten ook? Mijn core krijgt et toch altijd zwaar te verduren van front squats en ik heb het gevoel dat daardoor de back squats minder zwaar aanvoelen.
Woensdag front squat ik, je kan eventueel meedoen :)

• #1.490
Lose the attitude ! Eindelijk eens een mooie pr op je squat. Grtas

Haha , okey dan er zijn er niet zoveel die 16x100 squaten op mijn leeftijd? :o

Ik probeerde ook maar gewoon weer een uitvlucht te vinden voor mijn zwakke legs :(.

Thx!

Niets mis met die squats jonas - gewoon doorbeuken en t'komt vanzelf wel.

Vergelijk jezelf met jezelf, nie me anderen (heb ik ook moeite mee). Kijk gewoon vanwaar je komt! ;)

• #1.492
Niets mis met die squats jonas - gewoon doorbeuken en t'komt vanzelf wel.

Vergelijk jezelf met jezelf, nie me anderen (heb ik ook moeite mee). Kijk gewoon vanwaar je komt! ;)

Deze week 10*60/10*80/10*100/10*100 gesquat in de Pinte :).

Vanaf nu waarschijnlijk iedere maandag en woensdag daar gaan trainen. Mijn neef gaat ook weer 2-3x pw gaan en hij komt me dus iedere maandag en woensdag halen.

Dik goeie gym btw :).

Deze week 10*60/10*80/10*100/10*100 gesquat in de Pinte :).

Vanaf nu waarschijnlijk iedere maandag en woensdag daar gaan trainen. Mijn neef gaat ook weer 2-3x pw gaan en hij komt me dus iedere maandag en woensdag halen.

Dik goeie gym btw :).
Oh nice! Jammer dat ik maandag meestal niet train - misschien eens een uitzondering maken.

Woensdag train ik wel, rond welk uur train je maandag en woensdag?

Heb je geen foto van je neef ofzo? Wie weet zie ik hem wel eens.

• #1.494
Oh nice! Jammer dat ik maandag meestal niet train - misschien eens een uitzondering maken.

Woensdag train ik wel, rond welk uur train je maandag en woensdag?

Heb je geen foto van je neef ofzo? Wie weet zie ik hem wel eens.

Zal wel beiden rond 6-7u zijn.

Als je mijn neef ziet , zie je mij wss zowieso ook :P. Aangezien hij wss maar 2x gaat trainen en niet graag alleen traint.

hier foto :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anders gewoon zoeken naar degene met het meeste aders op zijn onderarm, veel kans dat je hem vindt xD.

Zal wel beiden rond 6-7u zijn.

Als je mijn neef ziet , zie je mij wss zowieso ook :P. Aangezien hij wss maar 2x gaat trainen en niet graag alleen traint.

Anders gewoon zoeken naar degene met het meeste aders op zijn onderarm, veel kans dat je hem vindt xD.

OK - misschien zie ik je maandag dan eens als ik een uitzondering maak, woensdag kan ik ook wel eens 's avonds gaan. Dan moet ik wel in de middag studeren - k'haat dat. :p

Je neef ziet er niet mis uit - k'wordt weeral gedwarft. :(

• #1.496
OK - misschien zie ik je maandag dan eens als ik een uitzondering maak, woensdag kan ik ook wel eens 's avonds gaan. Dan moet ik wel in de middag studeren - k'haat dat. :p

Je neef ziet er niet mis uit - k'wordt weeral gedwarft. :(

Nice, stuur anders eens je nummer in PM, kan ik meteen sturen wanneer ik ga.

Achjah, genetics :p, hij had weer 2 maand niet getrained en drukte nog 3*90. Goeie bouw ook gewoon. En zieke aders :P

• #1.497
p.s, kan 2 weken niet echt trainingen posten, heb nog geen internet in Gent :(.

Eerst een squatPR en daarna in dezelfde training een legpressPR :P Ga je wel elke keer tot het gaat je dat er nu ineens zoveel meer in zit?

• #1.499
Eerst een squatPR en daarna in dezelfde training een legpressPR :P Ga je wel elke keer tot het gaat je dat er nu ineens zoveel meer in zit?

Ik kan gewoon plotseling insane goed reppen met 100kg. Voelt alsof het niets is en allemaal zo goed als ATG. Maar ik heb er de laatste maanden ook echt veel werk in gestoken, eerst billstar 5x5, dan 2x per week squaten iedere keer. En nu gaat de 100 echt chill.

Maar 120-130 etc blijft echt zwaar... De 100 voelt goed, denk dat ik nu gewoon ga opbouwen naar 110 en zo iedere keer verder. 10*110= opbouwen naar de 120.

Maar moet van mijn mama oppassen , anders kan ik niet meer in mijn broeken :(. No shit :P.

Legpress doe ik ook altijd met volledige ROM , scheelt ook , maar vind squat veel belangrijker dan legpress. Doe dan liever nog wat leg extensions.

Vind ge niet dat bij volledige ROM bij legg press, je al snel overschakelt op hamstrings en zelfs soms op kuiten?

Ik ervaar het toch zo. Als ik quads wil trainen, ga ik ook iets minder diep, zo blijft de spanning op de quads. T'is maar een mening! ;)

Terug
Naar boven