AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Vind ge niet dat bij volledige ROM bij legg press, je al snel overschakelt op hamstrings en zelfs soms op kuiten?

Ik ervaar het toch zo. Als ik quads wil trainen, ga ik ook iets minder diep, zo blijft de spanning op de quads. T'is maar een mening! ;)

Yup, maar het zit meer mentaal en quads worden zowieso wel bij squat genoeg aangepakt, hams train ik zo goed als niet apart dus is het geen slechte zaak dat ik ze dan meer pak bij legpress, idem voor kuiten.

Laat me even weten wat er te doen was in Oxygen maandag.

Er is een "bodybuilding event" ofzoiets, de eigenaar wist zelf niet goed hoe het in mekaar zat... kwestie van onduidelijk zijn xD.

Kerel, wanneer worden hier nog eens deftige trainingen gepost? Ik denk eraan om m'n abbo op te zeggen :D.

• #1.504
Laat me even weten wat er te doen was in Oxygen maandag.

Er is een "bodybuilding event" ofzoiets, de eigenaar wist zelf niet goed hoe het in mekaar zat... kwestie van onduidelijk zijn xD.

Ja heb het ook gezien, ben wel eens benieuwd... Als we gaan tenminste, ik ga zowieso trainen maar als mijn neef niet kan/geen zin heeft dan moet ik in Gentbrugge trainen.

Kerel, wanneer worden hier nog eens deftige trainingen gepost? Ik denk eraan om m'n abbo op te zeggen :D.

Haha, zoals vermeld, nog 1 week geen internet in gent, kan dus geen trainingen posten :(. Enkel thuis internet maar zaterdag leer ik en zondag werk ik.

• #1.506

Heb internet haha :D. Training van gisteren :

SCHOUDERS/BICEPS

SCHOUDERS :

Seated DB Press :

• 12*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 6*36 + 1x lichte spot
  • 3*40
Seated BB press ( smith ) :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 6*70+1x spot
  • 1*80 + 1x spot
Behind the neck PP :

• 5*70
  • 3*80
  • 1*90 PR? Dunno :o
Side raises :

• 10*8
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Bent over rear cable delt raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 9*17.5 PR

BICEPS :

EZ curls :

• 12*32
  • 12*32
  • 12*52
  • 8*52
Hammer curls :

• 10*16
  • 10*20
  • 5*26

Comment : Was nice, schouders compleet leeg :D. Voel het vandaag ook goed hehe :). Biceps beetje tijd tekort dus gewoon wat zwaar gegaan. Weet nog niet of ik vandaag train.

Wel insaneee veel lekkere wijven in die gym ( oxygen, Eke) damn, ziek gewoon :').

Nice train. Mooi schouderwerk. Wel eens spierpijn in je onderarmen na die hammercurls?

dik overhead werk !

• #1.509
Nice train. Mooi schouderwerk. Wel eens spierpijn in je onderarmen na die hammercurls?

Tijdens de hammercurls wel :D. Maar nu ik erover nadenk heb ik eigenlijk nog bijna nooit spierpijn gehad in mijn onderarmen. Zou ze ook eens weer wat meer afzonderlijk moeten aanpakken. Maar ze zijn iig wel in verhouding, doe ook altijd hammercurls omdat ik toch altijd vergeet van ze te isoleren :o.

Thx :D. Ze keken wel raar bij de BTN PP :o, blijkbaar hadden ze dat nog niet veel gasten zien doen.

• #1.510
RUG / TRICEPS , vrijdag 15/10

RUG :

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 9*BW (wijdste grip) PR
  • 7*BW+10kg
  • 7*BW+15kg PR?
  • 5*BW+20 kg , PR maar wel iedere keer met 10 sec pauze ertussen, dus eigenlijk 5x1xBW+20kg
  • 12*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
BOR :

• 10*60
  • 10*80
  • 6*90
  • 4*100
  • 10*60

DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 12*44
Seated small grip cable row : ( strict)

• 12*50
  • 12*70
  • 12*90 PR
  • 7*100
Seated Machine row, (upp lats/rear delts) strict :

• 12*50
  • 12*70
  • 9*90
  • 5*100

BB shrugs :

• 20*60
  • 18*80
  • 14*100

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*50 PR

Comment : Damn nice, ging gewoon super. Wel maar de 2de x dat ik train deze week :o. Maar het heeft niet echt een negatief effect, verder zit de voeding goed en ben ik ook nog 2x serieus gaan lopen. Oog droger en ondervindt geen massaverlies :D.

Weet nog niet of ik vandaag train, het zal vandaag of morgen zijn, ofwel beiden. Rug doet serieus veel pijn vandaag :D.

Gewoon erg jammer dat de gym sluit om 6u.. Anders kan ik eerst rustig leren tot rond 6 u, nog wat eten en dan een leuke avondtraining zetten maar helaas lukt dat dus niet op zaterdag :(.

Mooie training man! Mooie Pr's.
Vervelend van je gym ja, maar studies gaan voor he!

Erg nice man!

Trainen en studeren is idd. een moeilijke combinatie soms. Maar wat ben je blij als je eenmaal klaar bent met dat studeren...

Sterke training, die gewichten doe ik je nog een tijdje niet na! :)

Dat volume ook altijd, nice :P
De uren van oxygen in het weekend vond ik vroeger ook vervelend, heb daar gelukkig geen last meer van.

• #1.515
Mooie training man! Mooie Pr's.
Vervelend van je gym ja, maar studies gaan voor he!

Toch zeker dit jaar haha :D. Als ik volgend jaar wat meer op mijn gemak ben kan ik me weer nog serieuzer met trainen bezighouden. Maar persoonlijk vind ik trainen goed te combineren met alles.

Thx :D.

Trainen en studeren is idd. een moeilijke combinatie soms. Maar wat ben je blij als je eenmaal klaar bent met dat studeren...

Sterke training, die gewichten doe ik je nog een tijdje niet na! :)

Thx bro, en dat komt wel kerel :D.

Dat volume ook altijd, nice :P
De uren van oxygen in het weekend vond ik vroeger ook vervelend, heb daar gelukkig geen last meer van.

Ja ging dat eigenlijk nog vragen, is de topsporthal niet open op zondagavond? Zou wel handig zijn eigenlijk..

nice pushpress dude :D

Ja ging dat eigenlijk nog vragen, is de topsporthal niet open op zondagavond? Zou wel handig zijn eigenlijk..

Code:
[B]Openingsuren[/B]

[B]Tijdens het schooljaar:[/B]

[LIST]
[*]Werkdagen: van 12u00 tot 14u00 en van 18u00 tot 22u00
              (van 9u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 18u00 is de fitnessruimte enkel toegankelijk voor geregistreerde topatleten)
[*]Zaterdag: tussen 09u00 en 18u00
[*]Zondag: tussen 09u00 en 12u00
[/LIST]

[B]Tijdens de grote vakantie:[/B]

[LIST]
[*]Maandag tot donderdag: van 08u00 tot 21u30
[*]Vrijdag: van 08u00 tot 18u30
[*]Zaterdag en zondag: gesloten
[/LIST]
Dit zijn de uren van vroeger maar is volgens mij nog helemaal hetzelfde. Kzit er nooit in het weekend, maar kzal anders eens kijken naar de uren als ik er ben. ;)

• #1.518
Code:
[B]Openingsuren[/B]

[B]Tijdens het schooljaar:[/B]

[LIST]
[*]Werkdagen: van 12u00 tot 14u00 en van 18u00 tot 22u00
              (van 9u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 18u00 is de fitnessruimte enkel toegankelijk voor geregistreerde topatleten)
[*]Zaterdag: tussen 09u00 en 18u00
[*]Zondag: tussen 09u00 en 12u00
[/LIST]

[B]Tijdens de grote vakantie:[/B]

[LIST]
[*]Maandag tot donderdag: van 08u00 tot 21u30
[*]Vrijdag: van 08u00 tot 18u30
[*]Zaterdag en zondag: gesloten
[/LIST]
Dit zijn de uren van vroeger maar is volgens mij nog helemaal hetzelfde. Kzit er nooit in het weekend, maar kzal anders eens kijken naar de uren als ik er ben. ;)

Damn , thx! Dacht dat hij mss zondag ook van 6-10 open was, zou wel relaxed geweest zijn :P. Achjah dat wordt lopen vanavond. En morgenochtend trainen.

Helaas zal morgenavond er ook weer niet inzitten aangezien die klotetreinen staken :(.

goeie pull ups man

RUG / TRICEPS , vrijdag 15/10

RUG :

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 9*BW (wijdste grip) PR
  • 7*BW+10kg
  • 7*BW+15kg PR?
  • 5*BW+20 kg , PR maar wel iedere keer met 10 sec pauze ertussen, dus eigenlijk 5x1xBW+20kg
  • 12*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
BOR :

• 10*60
  • 10*80
  • 6*90
  • 4*100
  • 10*60

DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 12*44
Seated small grip cable row : ( strict)

• 12*50
  • 12*70
  • 12*90 PR
  • 7*100
Seated Machine row, (upp lats/rear delts) strict :

• 12*50
  • 12*70
  • 9*90
  • 5*100

BB shrugs :

• 20*60
  • 18*80
  • 14*100

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*50 PR

Comment : Damn nice, ging gewoon super. Wel maar de 2de x dat ik train deze week :o. Maar het heeft niet echt een negatief effect, verder zit de voeding goed en ben ik ook nog 2x serieus gaan lopen. Oog droger en ondervindt geen massaverlies :D.

Weet nog niet of ik vandaag train, het zal vandaag of morgen zijn, ofwel beiden. Rug doet serieus veel pijn vandaag :D.

Gewoon erg jammer dat de gym sluit om 6u.. Anders kan ik eerst rustig leren tot rond 6 u, nog wat eten en dan een leuke avondtraining zetten maar helaas lukt dat dus niet op zaterdag :(.

nette training man:D

mooie reps bij de pull ups btw, blijft iets waar ik moeite mee heb:(

Terug
Naar boven