BTN PP is inderdaad vervelend om de barbell terug in positie te krijgen. Ik laat die gewoon vallen met zware gewichten, neem liever geen risico om die eens verkeerd te laten neerkomen

Kga denk ik ook eens wat meer BTN jerks/push presses doen, ben eens benieuwd of dat veel hoger gaat liggen dan een gewone push press/jerk
Mooi volume ook op de squat, en nu nog omhoog met die kgs!
Edit: oh en zaterdag kom ik wss nog eens in oxygen in waregem trainen (eigenlijk eerder voor sauna) aangezien het week van de fitness is
BTN PP lukt me beter dan gewone PP, vind het een makkelijkere positie om explosiviteit te gebruiken. Denk wel dat je er meer mee kan pakken dan met gewone PP

.
Ja wel, hij kwam een beetje te ver terug zeg maar

, maar kheb em nog net kunnen houden. Laten vallen is helaas geen optie

.
Nice, ik normaal ook wel, hangt er een beetje vanaf. Ga wel vrijdag al trainen dus dan zou zaterdag gewoon een extra borsttraining en legstraining zijn als ik zin en tijd heb om te gaan

.
Heerlijk, en goed gewicht voor fullsquat. Maar heb je niet dat je rug zeer gaat doen bij FS? Dat is de reden dat ik hoger gewicht uitsluitend par pak.
Bij 100kg helemaal geen last van

. Maar dat is dus wel mijn probleem bij de zwaardere gewichten. Ik voel plotseling een stuk meer druk op mijn onderrug. En ik durf volgens mij ook gewoon minder, 5x120 ATG bijvoorbeeld lukt me niet.. Terwijl 3x10x100 wel lukt

.
Maar denk dat het soms vooral angst is. Voel ook helemaal niets in mijn onderrug vandaag. Bij fullsquat pakken je hams eigenlijk veel op zich vind ik. Benen zijn echt kapot vandaag

.
Maar ga nu volgende week 105kg proberen 10 reppen, de week erna 110-115-120 etc. Lichtjes opbouwen en hopen dat het lukt.
Nice shoulder stuff !
En 60reps squatten is netjes kerel !
Als je rug zeer doet bij een full squat, moet je zwaarder gaan deadliften zodat je je
rug rechter kan houden. Veel mensen vergeten hun bovenrug en onderrug op
te spannen bij het squatten. Of hebben de kracht er niet voor
Vond het ook wel netjes

. Goed voor massa

.
Het rare is dat ik echt veel minder last heb bij fullsquats van mijn rug dan bij par-squats. Par-squats vind ik soms een geforceerde houding zeg maar. En bij fullsquats gaat het gewoon vanzelfs.
Of hij recht blijft is natuurlijk wel de vraag... Kan het moeilijk zien in de spiegel. Probeer altijd zoveel mogelijk naar boven en naar voor te kijken.
Maar zolang ik geen pijn heb in mijn onderrug , lijkt er mij ook geen probleem te zijn

.
---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------
Goed dat je over deadlift spreekt rob, wordt weer tijd dat ik hem er weer een keertje ingooi.
Alleen heb ik nu dus echt al 2 weken geen last van mijn onderrug en het voelt wel goed eigenlijk

. Maar ga toch nog eens dl'en, beetje minder gewicht en erg goed op techniek letten.