MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Mooie gewichten bij je schouder oefeningen. Eigenlijk precies zelfde stats als mij:P
Morgen ook weer schouders doen en hopen dat ik 8 keer 36 kan pakken.

Je bent goed bezig,blijf je wel volgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
hehe leuke oefeningen allemaal, netjes die PR's allemaal!

Gaat wel lekker de laatste tijd, van 5-6 keer trainen naar 3-4 keer trainen zorgt weer voor wat vooruitgang.

Mooie gewichten bij je schouder oefeningen. Eigenlijk precies zelfde stats als mij:P
Morgen ook weer schouders doen en hopen dat ik 8 keer 36 kan pakken.

Je bent goed bezig,blijf je wel volgen.

Thx :D. Alleen weeg je wel even 18kg meer , nice :D.

Ben momenteel in de cut,weeg nu 98-99 kilo hehe.

• #1.584
Ben momenteel in de cut,weeg nu 98-99 kilo hehe.

Hehe :).

Njah ik ben gewoon niet echt een ''bulker''. Doordat ik vroeger dik was lukt het me mentaal gewoon niet om echt stevig te gaan doorbulken. Zou zo wss nog wat meer massa kunnen pakken. Maar het lukt me nu ook wel aardig :). Cleanbulk en cardio.

**** man - weer beresterk hé!

Maandag is Oxygen gesloten, maar je weet dat wel zkr?

• #1.586
**** man - weer beresterk hé!

Maandag is Oxygen gesloten, maar je weet dat wel zkr?

Ging wel lekker ja :D. Was vooral verschoten van het squaten. Ging eigenlijk 10*105 doen maar op aanraden van mijn cousin toch maar 110 gepakt :D.

Ja helaas wel :(. Maar dinsdag is ie open? Gewoon di-do en zaterdag trainen volgende week :).

• #1.587
Vanochtend RUG en armen getrained :

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)
  • 6*BW+10kg
  • 5*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
  • 8*BW
  • 5*BW ( wijdste grip)
Ging niet super :(.

BOR :

• 10*60
  • 10*80
  • 7*90 PR
  • 4*100
  • 10*60
DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Seated cable row ( small grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 7*90
Seated Machine row :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 7*100

En dan nog armen, double handed triceps extension, single handed, hammer curls en bb curls.

Gewicht doet er niet zoveel toe , goed gepompt :)

Comment : Valt best mee voor een zondagvoormiddag :o.

Er is wel iets in mijn nek geschoten, niet leuk. Hopelijk gaat het rap voorbij.

Lekker geroeid ouwe. Watskeburt met de nek?

• #1.589
Lekker geroeid ouwe. Watskeburt met de nek?

Thx bro

Had ervoor al wat stijfheid aan de rechterkant van mijn rug ( rear delts ) Maar dat ging over bij het trainen, alleen heb ik wss een beetje geforceerd bij het optrekken. En is er dus wat ingeschoten.

Zal wel overgaan normaal :). Een kersenpitkussentje doet soms al wonderen. Denk niet dat het iets is om me echt zorgen over te maken. Maar je weet nooit natuurlijk.

• #1.593
Goeie training desondanks die stekende pijn - nu rusten en dinsdag weer knallen! ;)

:roflol:

Thx kerel :D.

Is alweer zo goed als over, is gewoon even wat ingeschoten en mijn nek/traps zitten een beetje stram/vast.

Vanochtend Borst/schouders getrained, wel crappie voeding ervoor, das het nadeel aan thuis zitten. Maar het ging wel nice :D.

BORST :

Incline DB press ( 3 gaatjes ) :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 8*40
  • 4*44
Echt naice. Zowieso een volume PR qua opbouw. De 44's gingen deze keer ook vlot omhoog :). Had nog wat meer verwacht van de 44's maar kan niet klagen na de 48 reps ervoor.

Flat BP :

• 10*60
  • 7*80
  • 7*100
  • 5*100
Niet zo vet meer na de incline presses :(.

Guillotine BP ( smith ):

• 10*40
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
Nu maar hopen dat die bovenkant borst groeit :o.

SCHOUDERS : ( trekt op niets imo)

Standing MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 3*70 - BTNPP
  • 2*70 - BTNPP
  • 3*70 - BTNPP
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 7*15
  • 5*17
Bent over rear cable delt raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
Seated BB press '(smith ) :

• 10*40
  • 10*40
  • 8*60
  • 6*60
  • 5*60

Comment : Borst ging lekker, maar zoals gewoonlijk gingen schouders, na borst een stuk minder. Slecht voor de mindset maar eigenlijk wel logisch aangezien front delts meestal goed belast worden bij incline presses en BP.

Ben vooral tevreden over de incline db presses, ze gingen vooruit in gentbrugge maar stoeltjes etc zijn anders en 8*40 op 3 gaatjes is wel lekker imo. (2 gaatjes is gemakkelijk).

Triceps was ook serieus leeg, zat niet veel meer in na al die presses :D.

Nu weer naar gent :).

• #1.595
:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Die schouders en borst van jou jonge. Echt jaloers.

Thx Mc :D. Alhoewel ik persoonlijk dan weer vind dat mijn rug er beter uitziet. Maar ik kan niet klagen. Alleen mochten er wat meer aders lopen over mijn armen. Ze zijn wel groot en komen goed uit in poses maar gewoon ontspannen vind ik het niet altijd wat. Zou wss wel beteren moest ik eens cutten xD, alhoewel ik ook gewoon ''dik vel'' heb.

Lol je gebruikt zoekfunctie op je nickname of wat :p

Valt idd op dat BP en BTN iets lager zijn als normaal maar nog niks om je voor te schamen hoor :)
Btw ben wel benieuwd hoe je erbij staat dus misschien kun je eens een paar mooie duidelijke foto's schieten?

Laatst bewerkt:
Voorste schouderkoppen zullen wel serieus gesloopt zijn nu:p Ziek volume gewoon. Dat je er nog 3x70 uitkrijgt na al dat presswerk voor borst is echt niet normaal :D

O was borst+schouders 1 training :o dan is het wel logisch dat de gewichten iets omlaag gaan ja.

• #1.599
Lol je gebruikt zoekfunctie op je nickname of wat :p

Valt idd op dat BP en BTN iets lager zijn als normaal maar nog niks om je voor te schamen hoor :)
Btw ben wel benieuwd hoe je erbij staat dus misschien kun je eens een paar mooie duidelijke foto's schieten?

O was borst+schouders 1 training :o dan is het wel logisch dat de gewichten iets omlaag gaan ja.

Vond mijn incline presses wel goed :p. Die vragen gewoon veel van me, denk niet dat BP gezakt is, vroeger zou 7x100 me niet lukken na die inclines.

Schouders is een andere zaak. Wordt dringend tijd om nog eens aan het begin van de training te MP'en. Mijn DB-shoulder presses zijn op niveau. Maar iedere keer als ik MP heb ik wel al wat ervoor gedaan.

Voorste schouderkoppen zullen wel serieus gesloopt zijn nu:p Ziek volume gewoon. Dat je er nog 3x70 uitkrijgt na al dat presswerk voor borst is echt niet normaal :D

Zal morgen wel weer pijn doen :(.

BTNPP he :P , zo spectaculair niet.

Vond schouders echt 2x niets. Maar het is zoals je zegt na al die presses.. Kan niet wachten om weer eens eerst te beginnen met schouders.:o Vind het zelf ook niet leuk om die gewichten te zien staan, mrjah voorste schouderkop wordt nu eenmaal goed belast bij borstoefeningen. + triceps was gewoon helemaal gesloopt.

Morgen legs en armen :D.

Laatst bewerkt:
Altijd maar mekkeren over die gewichten, ge zijt 'ne bodybuildert, potverdikkeme!
Sterke training moet killing zijn geweest.

Terug
Naar boven