Sim1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe leuke oefeningen allemaal, netjes die PR's allemaal!
Mooie gewichten bij je schouder oefeningen. Eigenlijk precies zelfde stats als mij
Morgen ook weer schouders doen en hopen dat ik 8 keer 36 kan pakken.
Je bent goed bezig,blijf je wel volgen.
. Alleen weeg je wel even 18kg meer , nice
.
.
. Cleanbulk en cardio.**** man - weer beresterk hé!
Maandag is Oxygen gesloten, maar je weet dat wel zkr?
. Was vooral verschoten van het squaten. Ging eigenlijk 10*105 doen maar op aanraden van mijn cousin toch maar 110 gepakt
.
. Maar dinsdag is ie open? Gewoon di-do en zaterdag trainen volgende week
.
.
.
. Een kersenpitkussentje doet soms al wonderen. Denk niet dat het iets is om me echt zorgen over te maken. Maar je weet nooit natuurlijk.

Goeie training desondanks die stekende pijn - nu rusten en dinsdag weer knallen!
![]()
.
.
. Had nog wat meer verwacht van de 44's maar kan niet klagen na de 48 reps ervoor.
.
.
.
.
---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------
Die schouders en borst van jou jonge. Echt jaloers.
. Alhoewel ik persoonlijk dan weer vind dat mijn rug er beter uitziet. Maar ik kan niet klagen. Alleen mochten er wat meer aders lopen over mijn armen. Ze zijn wel groot en komen goed uit in poses maar gewoon ontspannen vind ik het niet altijd wat. Zou wss wel beteren moest ik eens cutten xD, alhoewel ik ook gewoon ''dik vel'' heb.

Lol je gebruikt zoekfunctie op je nickname of wat
Valt idd op dat BP en BTN iets lager zijn als normaal maar nog niks om je voor te schamen hoor
Btw ben wel benieuwd hoe je erbij staat dus misschien kun je eens een paar mooie duidelijke foto's schieten?
O was borst+schouders 1 trainingdan is het wel logisch dat de gewichten iets omlaag gaan ja.
. Die vragen gewoon veel van me, denk niet dat BP gezakt is, vroeger zou 7x100 me niet lukken na die inclines.Voorste schouderkoppen zullen wel serieus gesloopt zijn nuZiek volume gewoon. Dat je er nog 3x70 uitkrijgt na al dat presswerk voor borst is echt niet normaal
![]()
.
, zo spectaculair niet.
Vind het zelf ook niet leuk om die gewichten te zien staan, mrjah voorste schouderkop wordt nu eenmaal goed belast bij borstoefeningen. + triceps was gewoon helemaal gesloopt.
.